Gå til innhold

Hvordan få menn til å skjønne at de har sjans?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

det her er ikke vanlig, helt seriøst. Det er helt greit det altså. Men er det virkelig vanlig å plutselig bare få veldig følelser for en fyr du til og med avviste? Kan ikke en mann på 56 bli glad i ei på 30? Jeg savner ikevel å gjøre noe og drite i hva andre mener. Problemet mitt er hvordan jeg skal klare å komme til han. Jeg tør ikke engang tro at han tror jeg er seriøs og tar imot meg med åpne armer. Siden han ikke har dame så vet jeg heller ikke om han er kjærestetype? Nå tenker jeg likevel ikke at vi skal flytte sammen. 

Jeg har nettopp flyttet. Og han har bodd i byen i mange år, den byen jeg bor nå og jeg har også bodd her før. Det er litt rart å tenke på at jeg var nær han så mye. Og ikke bare i byen her. At han også fikk være nær meg så mye i min hjemby. Og nå flytter jeg igjen til byen han bodde i. Nå føler jeg meg ensom her. For alle jeg hadde her har fått seg kjærester. Og jeg fant ikke de jeg trives med. Jeg føler meg helt alene her i verden og mamma ringer meg jevnlig, men dere forstår at dette ikke er nok? broren min er så introvert at han aldri tar kontakt, de andre søsknene mine er veldig unge enda og har sitt liv, vennene til mamma bryr seg og noe familie men vi vil jo helst finne noen ikke sant? 

Jeg er på en måte glad for at jeg liker han fyren her nå for da slipper jeg å pines å tenke på han i Tyrkia. 

Anonymkode: 21159...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 8.5.2021 den 16.33):

Det er en vanlig oppfatning at langtidssingle kvinner er ekstremt kresne. Tanken på at det kan skyldes andre ting, enser ikke saueflokken. Du kan se det her på KG også. Det er en vedtatt og opplest sannhet som ingen tør si i mot. 

Anonymkode: 391fa...ca1

Det er det dummeste jeg har hørt. Kan ikke si at det er noe inntrykk som jeg sitter med. Det kan være mange grunner til at jenter og kvinner ikke har hatt kjæreste. Å være "uoppnåelig" er ikke det første jeg ville tenkt. Noen er vel kresne, ja, men de fleste har vel heller kanskje litt psykiske sperrer som sjenerthet, og kanskje er de engstelige av seg for å bli lurt, utnyttet, osv av menn. Og noen vet rett og slett ikke hvordan de skal flørte eller signalisere til menn at de faktisk er interessert, og ser flau en annen vei om en mann glor litt ekstra på dem.

 

Anonymkode: 711c7...7b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du må vise eller fortelle hva du vil om du skal ha sjans.

selv flørter jeg svært sjelden og har aldri forsøkt å sjekke opp noen. I forholdene mine, er det alltid kvinnen som har tatt initiativ og fortalt/vist hva de vil. Unntakene er et par ONS i perioder jeg har vært singel da jeg godt kunne flørte litt om jeg ville. Men det var alltid kvinnen som tok initiativet til noe utover flørting.

jeg hadde vært sjanseløs om jeg skulle forsøkt å sjekke opp noen 😆.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Det er det dummeste jeg har hørt. Kan ikke si at det er noe inntrykk som jeg sitter med. Det kan være mange grunner til at jenter og kvinner ikke har hatt kjæreste. Å være "uoppnåelig" er ikke det første jeg ville tenkt. Noen er vel kresne, ja, men de fleste har vel heller kanskje litt psykiske sperrer som sjenerthet, og kanskje er de engstelige av seg for å bli lurt, utnyttet, osv av menn. Og noen vet rett og slett ikke hvordan de skal flørte eller signalisere til menn at de faktisk er interessert, og ser flau en annen vei om en mann glor litt ekstra på dem.

 

Anonymkode: 711c7...7b3

Ok, dette er ikke det viktigste uansett. Jeg har sperrer når det kommer til menn ja, men jeg trodde det kanskje var fordi jeg ikke har truffet den rette. men jeg innser at det heller er jeg som har lært å "hate" menn.

Anonymkode: 21159...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså før jeg fikk følelser for han her da, så oppfattet jeg han som litt umoden, det er det nærmeste jeg kan beskrive. Altså, han har ikke familie, foretrekker å bruke helgene på utested type. Ei bekjent sa at hun syntes han virket ekkel. Og ekkel har jeg ikke syntes, men ble litt redd en kveld han ville følge meg hjem fordi det liksom var tryggest. jeg ble redd fordi han var en mann, ikke fordi det var han og han gjorde meg ikke noe. men hvorfor i helvete var jeg så pysete? jeg har lyst til at vi møtes igjen, men hvorfor skal han vie meg noe oppmerksomhet og... jeg føler bare skam rundt at jeg har disse følelsene og særlig at jeg har det for han. Jeg føler jeg bare er ei dum dame som liker en mann. og det er alltid min oppgave å holde igjen. For ellers straffer det seg. Er menn så tomme at de bare går etter ei dame uten å like henne? jeg kunne aldri gjort slik med en mann. men jeg begynner nå å føle meg usselt kjedelig og føler meg gammel. Jeg har aldri blitt tiltrukket av noen som er opptatt en gang, men jeg blir tiltrukket av single menn og så føler jeg meg ikke bra nok når jeg liker dem. 

Jeg syntes ikke han her var noe fin i det hele tatt før. Men nå har jeg gjort som dere liker å skrive på kg, senket kravene virker det som, men er det feil og nå? Plutselig ble det bare utenkelig hvorfor han er singel, i mine øyne er han nå kjempe attraktiv. Og jeg tenker det også er veldig typisk da om han får seg dame...  altså det er liksom aldri min tur føler jeg. 

 Uansett hvem jeg har likt har jeg følt at jeg nok bare er ei som de kan knulle i mellomtiden mens de virkelig jobber for den de virkelig liker og så blir jeg sittende igjen såret. Jeg tenker også siden jeg ikke er overvektig og jeg tar vare på meg selv så er jeg sikkert bare overfladisk og fortjener å fungere som sånn dukke uten personlighet. Jeg føler liksom jeg bare fortjener en straff om jeg viser noe som hest følelse til dem, og jeg er også redd for at jeg bare blir et lett bytte fordi jeg har følelser. og så hater jeg å være kvinne fordi vi er teite og får følelser. 

 

Anonymkode: 21159...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å bli stresset pga alderen min også. Har aldri aldri i mitt liv sluppet meg løs sammen med en mann og det er ikke sikkert det blir like lett når jeg blir 35+ ???? har bare lyst på en sulteforet 56 åring 😛 ikke hvem som helst altså, men akkurat nå er jeg keen på han fyren og på aldersforskjell. Men jeg sender han ingen melding. Føler energier blir stengt når jeg liker noen, det blir bare rett og slett stengt og jeg ender med ingen svar. Jeg vil likevel klare å analysere alt til det negative. Jeg føler bare at følelsene er forbudte, og at jeg kommer til å straffes om jeg har sex med han. 

Anonymkode: 21159...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Skogsalv
AnonymBruker skrev (På 14.5.2021 den 16.59):

Han er ikke muslim han jeg liker nå nei. Forstod du det slik at jeg er forelsket i en eldre mann som bor i utlandet og er muslim? Jeg var forelsket i en muslim i utlandet ja, og dette plaget meg i mange år fordi jeg fikk nettopp slike svar som d skrivver her. "Det er ikke seriøst og vil aldri bli det" , og jeg måtte nok en gang bare godta sorgen, men jeg prøvde å være lykkelig men det gikk ikke. Det var noe i livet mitt jeg liksom aldri fikk prøve ut. Folk rundt meg har jo stusset på hvorfor jeg blir fraværende og deprimert. Det er jo fordi jeg ikke lever for meg selv men for andre. Det er hele tiden "glem det" "glem han" men jeg finner jo ikke fort noe bedre slik som "dere" lover. 

Han jeg liker nå er norsk, har bodd i samme by jeg bor i nå, men nå bor han i min hjemby og der bor han rett i nærheten av foreldrene mine. Skjønner? Men denne gangen er det alderen. 

Asperger er hva jeg har. Menighet er jeg ikke vokst opp med, men jeg ser at oppveksten min nok er preget av litt gammeldags tenking i forhold til mange andre. Er ikke religiøse, men min familie har alltid vært veldig forsiktig på en måte. Redd for å stikke oss ut. Resultatet har jo blitt at jeg også ble forsiktig og bryr meg veldig om hva andre mener og føler liksom aldri at jeg gjør noe morsomt nok, eller, noe "kult" nok. 
Jeg har 2 tilleggsdiagnoser hvor den ene medisineres og den andre er en konsekvens av mye motstand. 
Diagnosen har jeg ikke ofret en tanke siste ukene men det har begynt å plage meg igjen. Jeg er redd for at jeg skal bli syk pga aspergersen. men jeg er på venteliste hos dps nå da jeg har flyttet og det er mye mulig jeg kan ha en pf av noe slag. 

Anonymkode: 21159...98b

Ja,forsto det 🙂 

Vi må trene på å tørre og være oss selv mer ❤  De fleste bekymringer,- spesielt de om hva andre mener om oss- er i vårt eget hode 😅, og helt ærlig : så hindrer det av og til vårt innerste menneske. 

Livet er for kort til det 🌷

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo hende han ikke er interessert i deg, selvom du anser deg selv som høyere opp på skalaen enn han. 

Anonymkode: c0bfc...066

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kan jo hende han ikke er interessert i deg, selvom du anser deg selv som høyere opp på skalaen enn han. 

Anonymkode: c0bfc...066

hvorfor er det så viktig at jeg skal vite det?? Dette var jo ikke relevant i det hele tatt. Jeg er fullstendig klar over at selv om andre er "lenger ned" på skalaen så betyr ikke det at de blir interessert!
Du høres bitter ut.

Anonymkode: 21159...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/9/2021 at 1:06 AM, AnonymBruker said:

Jeg liker ham, men etter en drøm. Jeg avviste fyren, jeg brydde meg ikke om han. Jeg så på han som en gammel gris. Men føler jeg har blitt hjernevasket til å se på menn som gamle griser. Jeg liker han NÅ da. men tenker det er en del av psykisk sykdom. Ikke normalt å like noen slik jeg gjør. Og så forskjellige typer??? Fra velstående vestkantgutt, som prioriterer utdannelse og er 1 år eldre enn meg, til muslim i utlandet og jeg blir super nysgjerrig på islam og hele pakka og hele meg er i landet hans mens min fysiske kropp var i norge, til å plutselig like en som har bodd nær meg ganske lenge nå som kunne vært min pappa........ likevel er jeg jomfru også. 
Jeg liker ikke tanken på å ta kontakt. Kan jo hende han hevner seg også, om jeg tar kontakt. Som om jeg ikke må tro jeg bare kan velge fordi jeg er "ung og pen". 

Anonymkode: 21159...98b

Er det han muslimen i Tyrkia?

Anonymkode: e5594...00e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/14/2021 at 10:13 PM, AnonymBruker said:

Ok, dette er ikke det viktigste uansett. Jeg har sperrer når det kommer til menn ja, men jeg trodde det kanskje var fordi jeg ikke har truffet den rette. men jeg innser at det heller er jeg som har lært å "hate" menn.

Anonymkode: 21159...98b

Jeg tror du har for høye krav, og nok må senke dem litt?

Anonymkode: e5594...00e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tror du har for høye krav, og nok må senke dem litt?

Anonymkode: e5594...00e

Hva faen babler du om? Fordi du måtte senke kravene betyr ikke det at jeg må. Det ser ikke ut som du har lest en gang. Jeg var interessert i noen jeg hadde sjanse på, men avviste dem fordi jeg har lavt selvbilde. 
Jeg vet heller ikke hvordan jeg skal senke dem når jeg liker så forskjellige menn. Alt fra velstående vestkantmenn på egen alder som er han du vil ha som pappa til dine barn, til muslim i Tyrkia til mann som er 27 år eldre enn deg og drikker hver helg. 

Anonymkode: 21159...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det han muslimen i Tyrkia?

Anonymkode: e5594...00e

Ikke lenger nei. Hvordan det? Det er nå en som bor gangavstand unna meg, eller jeg har 2 hjem på en måte og han bor da i nærheten av det ene. 

Anonymkode: 21159...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tror du har for høye krav, og nok må senke dem litt?

Anonymkode: e5594...00e

Okey, dette er jeg bare helt uenig i. Har dere 0 i IQ, dere som snakker om å "senke krav"? Tror dere man bare kan bestemme seg for hva slags smak man skal ha ? 🤣🤣 herregud... 

Anonymkode: c0bfc...066

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Okey, dette er jeg bare helt uenig i. Har dere 0 i IQ, dere som snakker om å "senke krav"? Tror dere man bare kan bestemme seg for hva slags smak man skal ha ? 🤣🤣 herregud... 

Anonymkode: c0bfc...066

Det er skrevet av menn som aldri får napp hos de de vil, derfor må damer senke kravene i følge dem. Ellers er det bitre kvinner som selv ikke får dem de vil. 
Men det irriterende akkurat her er at det ikke var snakk om å bli avvist av alle man prøver seg på, men at jeg ikke tør selv om de viser interesse eller har gjort det.
Likevel måtte vedkommende få inn det der.

Anonymkode: 21159...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Egenskap skrev (2 timer siden):

si at du liker han. Kan vi dra ut sammen en dag. 🙂

Nei så kleint! Jeg tror ærlig ikke jeg hadde fått svar. Ikke så lenge han var edru i såfall, for han hadde trodd at jeg hadde sendt feil. Er det ikke litt arrogant av meg og da? Avvise han og se på han som en gammel gris for så å merke at jeg er betatt av han? 
Men jeg er så frustrert. Jeg tenker på han så ofte og jeg dagdrømmer om at han fremdeles bor i denne byen her, jeg inviteres bort dit han bor og er med og tar noe drikke. Selv om han er mye eldre enn meg liksom, ville jeg følt meg bra da. I stedet skal jeg sitte alene i morgen, det kommer ingen melding fra han, og det kommer ingen meldinger fra andre. 
Synes livet bar går forbi og jeg ikke får nyte det.
Jeg sender han bare ikke noen melding. Jeg har mer enn nokk med det jeg selv gjør nå. Men jeg har hørt på råd fra folk rundt meg, og jeg endte opp deprimert. Jeg misunner så folk som tør å gjøre noe. Jeg savner følelsen av kikk i livet. Kikk og mestring. Men vi skal bare tenke fornuftig og jo kjedeligere jo bedre. 
Var ute og gikk i stad og mange flotte biler som kjørte forbi meg. Tenkte hva jeg hadde gjort om en av mennene bare stoppet. Om jeg skulle gått på eller ikke for å se hvor det ender. Om jeg synes han ser bra nok ut såklart. Syntes en ligned på faren til en jeg datet/var forelsket i før 😛 Da hadde jeg kanskje gått på, for jeg føler jeg må ta igjen mye spenning før det er for sent. Har vært hun forsiktige absolutt hele tiden. 
Hele tiden jeg virkelig lever føler jeg at jeg gjør noe feil. men dette kommer fra barndommen, men jeg vil ikke høre på denne kjedelige stemmen. Savner å leve mer og være mer tøff.


SKAL JEG SITTE PÅ DØDSLEIET OG ANGRE PÅ ALT JEG IKKE GJORDE? ELLER FÅ PANIKKANFALL NÅ? OG KANSKJE BARE GJØRE TING SOM KJENNES HELT MENINGSLØST BARE FOR Å GJØRE? PROBLEMET MITT ER BARE Å FINNE FAKTISK MENING I TING. SAVNER Å HA DET MER GØY UTEN Å ANALYSERE SÅ ABSOLUTT ALT.. HATER AT JEG ER SKAPT SOM JEG ER. 

Anonymkode: 21159...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knull et par stygge menn og fortell det til alle du kjenner. 

Da er lista flyttet et par hakk ned. Null problem!

Anonymkode: 83268...33a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Knull et par stygge menn og fortell det til alle du kjenner. 

Da er lista flyttet et par hakk ned. Null problem!

Anonymkode: 83268...33a

Han jeg liker er vel egentlig stygg, men jeg synes ikke det lenger så da er han vel ikke stygg likevel. 

Anonymkode: 21159...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Hva faen babler du om? Fordi du måtte senke kravene betyr ikke det at jeg må. Det ser ikke ut som du har lest en gang. Jeg var interessert i noen jeg hadde sjanse på, men avviste dem fordi jeg har lavt selvbilde. 
Jeg vet heller ikke hvordan jeg skal senke dem når jeg liker så forskjellige menn. Alt fra velstående vestkantmenn på egen alder som er han du vil ha som pappa til dine barn, til muslim i Tyrkia til mann som er 27 år eldre enn deg og drikker hver helg. 

Anonymkode: 21159...98b

Må du alltid banne sånn?

Anonymkode: e5594...00e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...