Gå til innhold

Hvordan få menn til å skjønne at de har sjans?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

og derfor er jeg stresset 😕 blir forbanna ubehagelig å være nær han. 
men hva er sannsynligheten for at en mann er flau over kroppen sin? jeg er sjenert selv om jeg ikke har noe slik typisk folk skammer seg for... 

Anonymkode: 21159...98b

Hverken du eller jeg kan vite om noen er flau over kroppen sin, det jeg tror vi kan si er at sannsynligheten for at du skal få det du vil ha...øker hvis du slutter å overanalysere...og gjør noe isteden😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ABM skrev (1 minutt siden):

Hverken du eller jeg kan vite om noen er flau over kroppen sin, det jeg tror vi kan si er at sannsynligheten for at du skal få det du vil ha...øker hvis du slutter å overanalysere...og gjør noe isteden😉

han kommer til å tro at jeg har klikket. og ikke svarer fordi han tror jeg er sterkt påvirket av noe, har klikket eller kødder med han.

Anonymkode: 21159...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

han kommer til å tro at jeg har klikket. og ikke svarer fordi han tror jeg er sterkt påvirket av noe, har klikket eller kødder med han.

Anonymkode: 21159...98b

Det er hvis du ikke gjør noe du har klikket, hva har du å tape?

Svarer han ikke første gang bumper du..Jobben din er å sørge for at DU får det du vil ha, all støyen og overanalyseringen rundt kan drite i, hjelper deg ingen steder...bare sementerer status quo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ABM skrev (11 minutter siden):

Det er hvis du ikke gjør noe du har klikket, hva har du å tape?

Svarer han ikke første gang bumper du..Jobben din er å sørge for at DU får det du vil ha, all støyen og overanalyseringen rundt kan drite i, hjelper deg ingen steder...bare sementerer status quo..

selvfølelse er hva jeg har å tape. Ikke at jeg ikke tåler avvisningen, men er redd jeg ødelegger livet hans. At han skal bli sur på meg. Tydeligvis tenkte ikke han slik da han tok kontakt? Men han skrev at jeg var deilig, da et bilde av meg der jeg viste mye kropp ble lagt ut på storyen min. Men jeg satt som vanlig og sørget over fyren jeg ikke fikk blitt sammen med. Men skulle skrevet at jeg tente på han tilbake. lurer på hva han egentlig hadde svart 😛 han regnet neppe med at jeg hadde sagt "ja" uansett. 

Anonymkode: 21159...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

selvfølelse er hva jeg har å tape. Ikke at jeg ikke tåler avvisningen, men er redd jeg ødelegger livet hans. At han skal bli sur på meg. Tydeligvis tenkte ikke han slik da han tok kontakt? Men han skrev at jeg var deilig, da et bilde av meg der jeg viste mye kropp ble lagt ut på storyen min. Men jeg satt som vanlig og sørget over fyren jeg ikke fikk blitt sammen med. Men skulle skrevet at jeg tente på han tilbake. lurer på hva han egentlig hadde svart 😛 han regnet neppe med at jeg hadde sagt "ja" uansett. 

Anonymkode: 21159...98b

Å du hellige Olav.... Nå skal jeg snart rive meg skikkelig i håret! :) Nei bare tulla..men hvorfor i all verden skulle han bli sur? Og hvordan skulle interresse fra en pen kvinne  "ødelegge livet" hans? Jeg hadde blitt smigret og glad hvis du sendte meg en melding.....og det blir han også! ❤️😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ABM skrev (6 minutter siden):

Å du hellige Olav.... Nå skal jeg snart rive meg skikkelig i håret! :) Nei bare tulla..men hvorfor i all verden skulle han bli sur? Og hvordan skulle interresse fra en pen kvinne  "ødelegge livet" hans? Jeg hadde blitt smigret og glad hvis du sendte meg en melding.....og det blir han også! ❤️😉

Er litt lei meg for at jeg drar igjen fra her, men det er det jeg har ønsket så lenge. Skulle ønske han var en del av livet mitt og vi kunne tekstet litt... han bor bodd i byen jeg flytter til også og jeg tror han kanskje eier noe der.

Anonymkode: 21159...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Er litt lei meg for at jeg drar igjen fra her, men det er det jeg har ønsket så lenge. Skulle ønske han var en del av livet mitt og vi kunne tekstet litt... han bor bodd i byen jeg flytter til også og jeg tror han kanskje eier noe der.

Anonymkode: 21159...98b

Et skritt fram et til siden og et tilbake...ok, og takk for meg, jobben må du klare sjæl :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske flørten «min» skjønner at han har sjans 😇 Tror ikke han er klar over det faktisk 😏

Kanskje jeg må nevne at jeg skal reise bort alene snart, og nevne at jeg kommer til å savne selskapet hans...😉 Da må han vel skjønne noe? (At han burde bli med😆)

Anonymkode: 18713...610

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.5.2021 den 15.29):

Mange tror jeg er uoppnåelig fordi jeg aldri har hatt kjæreste. Det er mange grunner til det, de er ikke det at jeg ikke hadde sjans. Men jeg liker noen, men han må skjønne at han kan ha sjans. Jeg tar ikke kontakt for det blir for kjedelig. Vil mye heller møte han ute og få det til å skje... jeg skjønner ikke hvordan kvinner flørter jeg. Hvordan man gjøre dette når man nesten ikke har venner? Irriteende om andre skal få stå i veien ved å stenge meg ute. Hvordan bare bryter man seg frem? Dette er ikke en som dater noen andre altså, så det er ikke det at jeg skal ha tak i opptatte. Men det er å faktisk få levd ut litt. Folk tror at jeg sikter etter han høye, kjekke som kjører fet bil og har mye penger og trener mye. Sannheten er at jeg selv trener moderat og tar vare på meg, men foretrekker menn som er litt annereledes. altså, laidback som liker seg i  sofaen, med øl (uten å være sånn sykt overvektig såklart). 

Anonymkode: 21159...98b

Sørg for å ha han fremfor deg, kyss og hvisk det i øret hans, da vet han at han har sjans.

Bli inspirert av Rema 1000 slagordet: "det enkle er ofte det beste" 🧡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (11 timer siden):

Sørg for å ha han fremfor deg, kyss og hvisk det i øret hans, da vet han at han har sjans.

Bli inspirert av Rema 1000 slagordet: "det enkle er ofte det beste" 🧡

haha hvordan skal jeg få han rett foran meg? 
Nei, jeg så han naturlig nok i dag også. Plutselig kunne jeg skrevet det samme til han, som han skrev til meg for et par år siden 😛 Synes jo bare han er dritfin. Men vi er ikke lenger i samme miljø på en måte.. Bare geografisk nær hverandre. Det er virkelig forskjell fra å være forelska i en som bor flyavstand unda. Den tiden sjekket jeg alltid instagram og la veldig mye i livet der, å likes fra han betydde kjempe mye for meg da jeg så på det som at han brydde seg mer om meg. Han her er ikke på insta, men heller fysisk nær så jeg er hele tiden litt redd for å støte på han og at han skal se gjennom meg. 
Jeg bare lurer på når vi vil treffes igjen. Og hvordan jeg skal klare å få han interessert. Og så er jeg livredd for andre evt totalt uinteressante menn som skal vise meg interesse, få det til å se ut som at vi roter og så tør ikke han å kontakte meg. Tviler på at det skjer, men det er det å gå klare å flørte. Dessuten føler jeg at jeg har veldig stengte energier. At jeg vil ende med å bli avvist, for jeg føler alltid at det meste er for godt til å være sant. 

Anonymkode: 21159...98b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt blir så ekstremt forsterket. For jeg så han i dag, og jeg føler meg direkte underlegen når jeg ser hvor mange han har å være sammen med. Han har jo kompiser... 

Anonymkode: 21159...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

haha hvordan skal jeg få han rett foran meg? 
Nei, jeg så han naturlig nok i dag også. Plutselig kunne jeg skrevet det samme til han, som han skrev til meg for et par år siden 😛 Synes jo bare han er dritfin. Men vi er ikke lenger i samme miljø på en måte.. Bare geografisk nær hverandre. Det er virkelig forskjell fra å være forelska i en som bor flyavstand unda. Den tiden sjekket jeg alltid instagram og la veldig mye i livet der, å likes fra han betydde kjempe mye for meg da jeg så på det som at han brydde seg mer om meg. Han her er ikke på insta, men heller fysisk nær så jeg er hele tiden litt redd for å støte på han og at han skal se gjennom meg. 
Jeg bare lurer på når vi vil treffes igjen. Og hvordan jeg skal klare å få han interessert. Og så er jeg livredd for andre evt totalt uinteressante menn som skal vise meg interesse, få det til å se ut som at vi roter og så tør ikke han å kontakte meg. Tviler på at det skjer, men det er det å gå klare å flørte. Dessuten føler jeg at jeg har veldig stengte energier. At jeg vil ende med å bli avvist, for jeg føler alltid at det meste er for godt til å være sant. 

Anonymkode: 21159...98b

Jeg ser en kvinne i deg som er god i bunn🧡 At du er redd han skal se at du roter med andre menn, oser det både romantikk og respekt av. Du venter på den rette, og det er jo han du er forelsket i... jeg synes det er rørende og jeg håper virkelig du får ønske ditt oppfylt. Så da er spørsmålet: Hvordan få han interessert i deg? Er dere på noen annen felles plattform som gjør det mulig å flørte med han? Jeg er god på flørting da, så jeg kan hjelpe deg videre hvis du trenger råd. "Stengte energier" kan også løses, det gjør du med positiv tenking. Jeg har selv blitt "reparert" av slike teknikker, så idag er jeg overpositiv og sprudlende, løser problem med å være ærlig å direkte. Jeg føler ingen frykt så lenge sannheten holdes, det har iallefall gjordt meg til et bedre medmenneske med positiv tenking.

Å bli avvist er jo ikke bra, men det kan jo komme av at man har for store forventninger, ikke sant? Uansett er det bedre å spørre direkte enn å vente i evig tid på et svar. Jo fortere du spør, jo bedre takler du hvis du blir avvist.

Men har du tenkt på hvis du spør han idag og får positiv respons? da er du plutselig overlykkelig for at du tok den avgjørelsen, fyfasan for en hærlig opplevelse du har fått... Jeg krysser alt jeg eier og har for at du er så tøff at du gjør det🤞😇

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (8 timer siden):

Jeg ser en kvinne i deg som er god i bunn🧡 At du er redd han skal se at du roter med andre menn, oser det både romantikk og respekt av. Du venter på den rette, og det er jo han du er forelsket i... jeg synes det er rørende og jeg håper virkelig du får ønske ditt oppfylt. Så da er spørsmålet: Hvordan få han interessert i deg? Er dere på noen annen felles plattform som gjør det mulig å flørte med han? Jeg er god på flørting da, så jeg kan hjelpe deg videre hvis du trenger råd. "Stengte energier" kan også løses, det gjør du med positiv tenking. Jeg har selv blitt "reparert" av slike teknikker, så idag er jeg overpositiv og sprudlende, løser problem med å være ærlig å direkte. Jeg føler ingen frykt så lenge sannheten holdes, det har iallefall gjordt meg til et bedre medmenneske med positiv tenking.

Å bli avvist er jo ikke bra, men det kan jo komme av at man har for store forventninger, ikke sant? Uansett er det bedre å spørre direkte enn å vente i evig tid på et svar. Jo fortere du spør, jo bedre takler du hvis du blir avvist.

Men har du tenkt på hvis du spør han idag og får positiv respons? da er du plutselig overlykkelig for at du tok den avgjørelsen, fyfasan for en hærlig opplevelse du har fått... Jeg krysser alt jeg eier og har for at du er så tøff at du gjør det🤞😇

Neh, jeg er ikke redd for at han skal se at jeg roter med andre for jeg roter ikke med andre. Jeg gidder ikke å kaste bort tid på andre enn den jeg liker. Vi var litt på samme platform før, men ikke lenger grunnet flere ting. Og Covid har gjort det enda mer vanskelig for ting blir stengt. Jeg vet hvor jeg kan få møtt han når ting blir mer normalt igjen. Men det er ikke sikkert han kommer til å vie oppmerksomheten sin mot meg en gang for han har ikke fått noen grnunn til  åtro at jeg liker han. Jeg føler ikke det er riktig å kontakte han. Av en eller annen grunn gjør jeg det bare ikke. Jeg har en del andre ting å tenke på nå, jeg føler nesten det er frekt å kontkte en fyr jeg ikke engang gadd å  svare før, og det er ikke nødvendigvis et forhold jeg er ute etter grunnet aldersforskjell og livsstil.

Ja, det er vanskelig å bli grunnleggende positiv når man har vært negativ i mange år.

Anonymkode: 21159...98b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg blir bare tristere og tristere. Jeg blir sint på meg selv fordi jeg er slik som jeg er. I mitt nå 30 år lange liv er det mamma og nærmeste familie jeg sitter igjen med. Kjenner liksom ikke engang folk der jeg er fra, fordi jeg var aldri en av gjengen da jeg vokste opp her, selv om jeg var med andre av og til. Den helvetes aspergersen gjorde meg til et lett mobbeoffer og jeg fikk selvbildet mitt helt ødelagt. Mye var nok ikke engang ment så ille som jeg oppfattet det, men det sies at aspergershjernen har mer intense inntrykk enn vanlige, så for meg ble alt verre. Jeg hater meg selv for dette og ser det plutselig fra naturens side. det er ikke vits at jeg flørter med menn, for vi har lyst for en ting, meningen er å videreføre seg. jeg er et individ som absolutt ikke bør. Hvorfor skal en mann i det hele tatt like meg? 

Har ikke viet diagnosen min en tanke de siste dagene og jeg har hatt det bedre, men jeg får det tilbake igjen nå. Jeg ser på det som en sykdom jeg fortrenger, men at dette er en sykdom jeg må ha hele livet, og siden folk ser på den slik de ser på den vil den også alltid være lavstatus. Så lavstatus at kanskje ikke engang menn i 50 årene er interessert i (sex) med meg. Og jeg er ikke stygg en gang, så det blir nesten verre. Folk tror jeg er så oppegående. Jeg har nettopp truffet broren min også og jeg blir så lei meg. En skal da være glad for å se sitt søsken, men jeg blir bare lei meg. Vi er så like. Han snakker likt som meg, jeg ser han har en uro, men han blir enda mer sliten enn meg av å være sosial. Jeg hater meg selv for at jeg er slik. jeg er bare kjedelig. 

Anonymkode: 21159...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.5.2021 den 15.29):

Mange tror jeg er uoppnåelig fordi jeg aldri har hatt kjæreste. Det er mange grunner til det, de er ikke det at jeg ikke hadde sjans. Men jeg liker noen, men han må skjønne at han kan ha sjans. Jeg tar ikke kontakt for det blir for kjedelig. Vil mye heller møte han ute og få det til å skje... jeg skjønner ikke hvordan kvinner flørter jeg. Hvordan man gjøre dette når man nesten ikke har venner? Irriteende om andre skal få stå i veien ved å stenge meg ute. Hvordan bare bryter man seg frem? Dette er ikke en som dater noen andre altså, så det er ikke det at jeg skal ha tak i opptatte. Men det er å faktisk få levd ut litt. Folk tror at jeg sikter etter han høye, kjekke som kjører fet bil og har mye penger og trener mye. Sannheten er at jeg selv trener moderat og tar vare på meg, men foretrekker menn som er litt annereledes. altså, laidback som liker seg i  sofaen, med øl (uten å være sånn sykt overvektig såklart). 

Anonymkode: 21159...98b

Hva med å prate med dem da? Pleier å hjelpe litt det ihvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr. Aktiv skrev (36 minutter siden):

Hva med å prate med dem da? Pleier å hjelpe litt det ihvertfall. 

hva pokker skal jeg si til en som jeg aldri viste interesse? jeg liker han utrolig godt nå. jeg tenkte det var følelser som gikk ut i løpet av en dag men de er her enda. Jeg føler meg underlegen rett og slet..

Anonymkode: 21159...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

hva pokker skal jeg si til en som jeg aldri viste interesse? jeg liker han utrolig godt nå. jeg tenkte det var følelser som gikk ut i løpet av en dag men de er her enda. Jeg føler meg underlegen rett og slet..

Anonymkode: 21159...98b

Hva pokker skal jeg si til ei dame som jeg tror kansje bare vil le av meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv

Kjære TS ❤ Eldre menn er ALLTID interessert i 30-åringer 😎,,,, så glem HAN. Bor i utlandet,og muslim . Det er ikke seriøst! ( jeg har vært gift med en muslim,så jeg er ikke rasist 🙂

Det jeg vil spørre om er diagnosen din,som tydeligvis spiller inn en rolle... og om du har vokst opp i en streng menighet eller noe...? 

Om du ikke vil svare ,så går det fint.Da vil jeg bare si at du er nok i deg selv ❤, og ikke vær redd for å ta kontakt med han du har i nabolaget 🙂

Endret av Skogsalv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.5.2021 den 15.29):

Mange tror jeg er uoppnåelig fordi jeg aldri har hatt kjæreste. Det er mange grunner til det, de er ikke det at jeg ikke hadde sjans. Men jeg liker noen, men han må skjønne at han kan ha sjans. Jeg tar ikke kontakt for det blir for kjedelig. Vil mye heller møte han ute og få det til å skje... jeg skjønner ikke hvordan kvinner flørter jeg. Hvordan man gjøre dette når man nesten ikke har venner? Irriteende om andre skal få stå i veien ved å stenge meg ute. Hvordan bare bryter man seg frem? Dette er ikke en som dater noen andre altså, så det er ikke det at jeg skal ha tak i opptatte. Men det er å faktisk få levd ut litt. Folk tror at jeg sikter etter han høye, kjekke som kjører fet bil og har mye penger og trener mye. Sannheten er at jeg selv trener moderat og tar vare på meg, men foretrekker menn som er litt annereledes. altså, laidback som liker seg i  sofaen, med øl (uten å være sånn sykt overvektig såklart). 

Anonymkode: 21159...98b

Gjør mot andre, hva du vil andre skal gjøre mot deg. Fungerer i sjokkerende mange deler av livet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogsalv skrev (6 timer siden):

Kjære TS ❤ Eldre menn er ALLTID interessert i 30-åringer 😎,,,, så glem HAN. Bor i utlandet,og muslim . Det er ikke seriøst! ( jeg har vært gift med en muslim,så jeg er ikke rasist 🙂

Det jeg vil spørre om er diagnosen din,som tydeligvis spiller inn en rolle... og om du har vokst opp i en streng menighet eller noe...? 

Om du ikke vil svare ,så går det fint.Da vil jeg bare si at du er nok i deg selv ❤, og ikke vær redd for å ta kontakt med han du har i nabolaget 🙂

Han er ikke muslim han jeg liker nå nei. Forstod du det slik at jeg er forelsket i en eldre mann som bor i utlandet og er muslim? Jeg var forelsket i en muslim i utlandet ja, og dette plaget meg i mange år fordi jeg fikk nettopp slike svar som d skrivver her. "Det er ikke seriøst og vil aldri bli det" , og jeg måtte nok en gang bare godta sorgen, men jeg prøvde å være lykkelig men det gikk ikke. Det var noe i livet mitt jeg liksom aldri fikk prøve ut. Folk rundt meg har jo stusset på hvorfor jeg blir fraværende og deprimert. Det er jo fordi jeg ikke lever for meg selv men for andre. Det er hele tiden "glem det" "glem han" men jeg finner jo ikke fort noe bedre slik som "dere" lover. 

Han jeg liker nå er norsk, har bodd i samme by jeg bor i nå, men nå bor han i min hjemby og der bor han rett i nærheten av foreldrene mine. Skjønner? Men denne gangen er det alderen. 

Asperger er hva jeg har. Menighet er jeg ikke vokst opp med, men jeg ser at oppveksten min nok er preget av litt gammeldags tenking i forhold til mange andre. Er ikke religiøse, men min familie har alltid vært veldig forsiktig på en måte. Redd for å stikke oss ut. Resultatet har jo blitt at jeg også ble forsiktig og bryr meg veldig om hva andre mener og føler liksom aldri at jeg gjør noe morsomt nok, eller, noe "kult" nok. 
Jeg har 2 tilleggsdiagnoser hvor den ene medisineres og den andre er en konsekvens av mye motstand. 
Diagnosen har jeg ikke ofret en tanke siste ukene men det har begynt å plage meg igjen. Jeg er redd for at jeg skal bli syk pga aspergersen. men jeg er på venteliste hos dps nå da jeg har flyttet og det er mye mulig jeg kan ha en pf av noe slag. 

Anonymkode: 21159...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...