Gå til innhold

Hvordan få menn til å skjønne at de har sjans?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mange tror jeg er uoppnåelig fordi jeg aldri har hatt kjæreste. Det er mange grunner til det, de er ikke det at jeg ikke hadde sjans. Men jeg liker noen, men han må skjønne at han kan ha sjans. Jeg tar ikke kontakt for det blir for kjedelig. Vil mye heller møte han ute og få det til å skje... jeg skjønner ikke hvordan kvinner flørter jeg. Hvordan man gjøre dette når man nesten ikke har venner? Irriteende om andre skal få stå i veien ved å stenge meg ute. Hvordan bare bryter man seg frem? Dette er ikke en som dater noen andre altså, så det er ikke det at jeg skal ha tak i opptatte. Men det er å faktisk få levd ut litt. Folk tror at jeg sikter etter han høye, kjekke som kjører fet bil og har mye penger og trener mye. Sannheten er at jeg selv trener moderat og tar vare på meg, men foretrekker menn som er litt annereledes. altså, laidback som liker seg i  sofaen, med øl (uten å være sånn sykt overvektig såklart). 

Anonymkode: 21159...98b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor tror du at folk oppfatter deg som uoppnåelig og kresen på menn? 

Anonymkode: c514f...38a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor tror du at folk oppfatter deg som uoppnåelig og kresen på menn? 

Anonymkode: c514f...38a

Det er en vanlig oppfatning at langtidssingle kvinner er ekstremt kresne. Tanken på at det kan skyldes andre ting, enser ikke saueflokken. Du kan se det her på KG også. Det er en vedtatt og opplest sannhet som ingen tør si i mot. 

Anonymkode: 391fa...ca1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke helt hva du vil frem til, ts?

Anonymkode: 3d18d...b1a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hva du spør om? :) Du trenger ikke flørte så voldsomt, men i det minste være varm og smile og holde øyekontakten, kanskje spørre om noe eller øve inn noe lett smal talk....ikke vondt ment men menn flest trenger ikke mer for å innbille seg noe :P Du virker kanskje ikke lett å få kontakt med og om du kan la den du liker skjønne at det ikke er "farlig" å prate med deg, at han er velkommen så er du et steg på veien :) 

Anonymkode: 87283...1e4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor tror du at folk oppfatter deg som uoppnåelig og kresen på menn? 

Anonymkode: c514f...38a

Fordi jeg ikke har hatt kjæreste. Jeg avviste alle som ville noe, om det så bare var sex til kjæreste. Jeg hadde ingen interesse for dem. Det var ikke fordi ingen var bra nok, men fordi den der evnen min til å bli forelsket og betatt rett og slett var i dvale, koma eller svime i lang tid. Jeg angrer ikke på at jeg aldri gjorde noe med mange av dem. Men jeg er sur for at jeg har vært så død på området. Jeg går jo glipp av livet av det. Jeg trenger at noe skjer, men så har liksom ingen vekket meg. Sex har jeg forbundet med skam, det er visst bare slik at menn vil få knullet flest mulig..jeg fatter ikke hva som er så stas med det. 
Da tør jeg ikke. Og så har jeg lært å synes at menn med et spesielt utseende og alder er ekkle. Og jeg flyr ikke på hva som helst en gang. Men nå liker jeg noen som nok aldri kan tro det. Det er også en del ting som tyder på at han ikke har fått så mange, men det vet jeg da ikke. 
 

Anonymkode: 21159...98b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan late som om jeg forstår. Du vil helst at det skal skje naturlig og tilfeldig ute, men mangler egentlig evnen.  Da må du ta kontakt andre veier, uansett hvor "kjedelig" det er.  Det er bare å veie for og i mot; gjøre det på en måte du ikke liker, vs aldri få til noe i det hele tatt.  

Fristende å si at du må kaste deg ut i det, men samtidig så virker det som om du har så mye traumer, som egentlig burde vært behandlet. 

 

Anonymkode: 9aee3...ce3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Robin666
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er en vanlig oppfatning at langtidssingle kvinner er ekstremt kresne. Tanken på at det kan skyldes andre ting, enser ikke saueflokken. Du kan se det her på KG også. Det er en vedtatt og opplest sannhet som ingen tør si i mot. 

Anonymkode: 391fa...ca1

Det er ikke en vanlig oppfatning blant menn jeg kjenner, med mindre du da er ekstremt pen og sexy (og det er du neppe). Menn ser nok bare på deg som sær, ikke kresen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robin666 skrev (23 minutter siden):

Det er ikke en vanlig oppfatning blant menn jeg kjenner, med mindre du da er ekstremt pen og sexy (og det er du neppe). Menn ser nok bare på deg som sær, ikke kresen. 

Det er ikke meg du svarte, jeg er ts. Jeg vet da ikke om jeg er pen og sexy. Væremåten min er ikke sexy.. 
 

Anonymkode: 21159...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg kan late som om jeg forstår. Du vil helst at det skal skje naturlig og tilfeldig ute, men mangler egentlig evnen.  Da må du ta kontakt andre veier, uansett hvor "kjedelig" det er.  Det er bare å veie for og i mot; gjøre det på en måte du ikke liker, vs aldri få til noe i det hele tatt.  

Fristende å si at du må kaste deg ut i det, men samtidig så virker det som om du har så mye traumer, som egentlig burde vært behandlet. 

 

Anonymkode: 9aee3...ce3

ja det er alltid det kjedelige som stemmer. hvorfor skal livet være noe å være takknemmelig for? Den jævla psyken min kommer til å bruke hele livet på å bli frisk nok til å takle å leve, og jeg hater den for det. jævla treig. 
Ja, jeg vil det skal skje naturlig. Hva faen skal han tro når det tikker inn melding fra meg? 

Anonymkode: 21159...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sender en sms og skriver "hei, skal vi ta en kaffe en dag?"

Sånn. Så enkelt. Det er ikke kjedelig, og det vet du godt. Det er bare at du ikke tør. 

Anonymkode: b075a...be6

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tar ikke kontakt for det blir for kjedelig.

Anonymkode: 21159...98b

Og der er problemet ditt. På tide å vokse opp.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du sender en sms og skriver "hei, skal vi ta en kaffe en dag?"

Sånn. Så enkelt. Det er ikke kjedelig, og det vet du godt. Det er bare at du ikke tør. 

Anonymkode: b075a...be6

det er faen meg ikke naturlig å bare ut av det blå like en mann du ikke engang kjenner? 
Han tar ALDRI en kaffe med meg offentlig. Han kommer til å miste mange venner om han begynner å henge med meg.
Vi har ikke snakket face2 face engang på 3 år. Han har bare likt et bilde og svart enig på noe jeg har skrev om for et par mnd siden. Betyr det at han ikke er sur på meg? 
Føler liksom han er det nå. Eller at noen slenger dritt om meg så han også begynner å mislike meg 😕 og så er jeg livredd for at han skal se følelsene mine. 

Anonymkode: 21159...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

det er faen meg ikke naturlig å bare ut av det blå like en mann du ikke engang kjenner? 
Han tar ALDRI en kaffe med meg offentlig. Han kommer til å miste mange venner om han begynner å henge med meg.
Vi har ikke snakket face2 face engang på 3 år. Han har bare likt et bilde og svart enig på noe jeg har skrev om for et par mnd siden. Betyr det at han ikke er sur på meg? 
Føler liksom han er det nå. Eller at noen slenger dritt om meg så han også begynner å mislike meg 😕 og så er jeg livredd for at han skal se følelsene mine. 

Anonymkode: 21159...98b

Er du psykisk syk? Eller har du bare ekstremt lav selvtillit kombinert med at du er svært ung? Hvorfor skulle noen slenge dritt om deg? Hvorfor skulle han miste mange venner om han er med deg? Snakker du med noen om disse tankene du har?

Det å be noen på date krever at man må være modig, for man blottlegger seg litt for den andre parten da man risikerer et nei, men samtidig er faktisk et nei det verste som kan skje, og man dør ikke av å bli avvist selv om det føles kjipt der og da, men da koster man det av seg og går videre. 

Anonymkode: b075a...be6

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lettere å gi gode råd om vi får vite din alder. Sjekking forandrer seg med alderen. Det er i hvert fall min erfaring.

Anonymkode: 86b2f...b97

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er du psykisk syk? Eller har du bare ekstremt lav selvtillit kombinert med at du er svært ung? Hvorfor skulle noen slenge dritt om deg? Hvorfor skulle han miste mange venner om han er med deg? Snakker du med noen om disse tankene du har?

Det å be noen på date krever at man må være modig, for man blottlegger seg litt for den andre parten da man risikerer et nei, men samtidig er faktisk et nei det verste som kan skje, og man dør ikke av å bli avvist selv om det føles kjipt der og da, men da koster man det av seg og går videre. 

Anonymkode: b075a...be6

Jeg vil ikke be han på date. Jeg ødelegger litt spenninga om jeg som en ung kvinne kontakter en mann som han. Ingen begynner bare å like noen ut av det blå slik her. 

Anonymkode: 21159...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er lettere å gi gode råd om vi får vite din alder. Sjekking forandrer seg med alderen. Det er i hvert fall min erfaring.

Anonymkode: 86b2f...b97

30 😢 

Anonymkode: 21159...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er du psykisk syk? Eller har du bare ekstremt lav selvtillit kombinert med at du er svært ung? Hvorfor skulle noen slenge dritt om deg? Hvorfor skulle han miste mange venner om han er med deg? Snakker du med noen om disse tankene du har?

Anonymkode: b075a...be6

Ja jeg har Dystymi. Jeg er på venteliste hos dps da jeg har flyttet. 

Anonymkode: 21159...98b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette en du ikke kjenner så godt, en du er avstandsforelska i? I så fall blir det litt vanskelig.

Men hvis det er en du kjenner litt fra før, så kan du jo prøve å komme i prat med ham og bli nærmere kjent, uten at det blir sånn sjekkeopplegg med én gang. Se om dere har noen felles interesser eller noe som du kan ha som utgangspunkt til å ta kontakt og ha en vennskapelig prat.

Anonymkode: 26d6c...457

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg vil ikke be han på date. Jeg ødelegger litt spenninga om jeg som en ung kvinne kontakter en mann som han. Ingen begynner bare å like noen ut av det blå slik her. 

Anonymkode: 21159...98b

Ødelegger litt spenninga, vs ikke få til noe?  Jo, folk liker andre ut av det blå. Noen ganger liker du fantasien om et menneske du aldri har møtt. Noen ganger liker du mennesket ut fra observasjoner på avstand.  Egentlig trenger du ikke å like ham, men du må like tanken på at du tar kontakt for å finne ut av det.  

Anonymkode: 9aee3...ce3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...