Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Lillemor1982 skrev (1 time siden):

Hun er sykemeldt fra jobben på Brilleland har hun opplyst om 🤷‍♀️

Hun som ikke ville fortelle alle følgere hvilken butikk hun jobbet i😅😅Og likevel vet de fleste dt

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men, meeeen, menneeeh.....bare jeg som har hengt meg opp i at hun sier menneh..30-40 ganger pr dag🙈 Jaja vi har vel alle noe😁 Tenk om alle hadde kjøpt en liten ting til Mary-Jane isteden ❣️ En ekte jente, som sliter masse stakkars 😥

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chrisy skrev (17 timer siden):

Men, meeeen, menneeeh.....bare jeg som har hengt meg opp i at hun sier menneh..30-40 ganger pr dag🙈 Jaja vi har vel alle noe😁 Tenk om alle hadde kjøpt en liten ting til Mary-Jane isteden ❣️ En ekte jente, som sliter masse stakkars 😥

Hvem er Mary-Jane?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chrisy skrev (3 minutter siden):

 

Hun er virkelig kronisk stk, sparer til konfirmasjonen til sønnen sin. Mjhampsonp på snapp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chrisy skrev (22 timer siden):

Men, meeeen, menneeeh.....bare jeg som har hengt meg opp i at hun sier menneh..30-40 ganger pr dag🙈 Jaja vi har vel alle noe😁 Tenk om alle hadde kjøpt en liten ting til Mary-Jane isteden ❣️ En ekte jente, som sliter masse stakkars 😥

Hun må jo fylle alle snappene m noe uansett hvor lite mening d er. Hørte og så på i dag da hun dukket opp på utforsk. D var så pinlig at j bare måtte få m mg alt(men ikke alle har like god tid som henne til og pllye gjennom hundreog ørten snapper da!),og hun anser jo sg sjøl som talskvinne for stort sett d meste. Absolutt ikke greit at ungdommer oppførte sg sånn,men jaggu var hun ivrig på og fremheve sg sjøl-igjen-v og fortelle indirekte hvor fint og klokt hun svarte dem. «Kua hadde jo vøri kalv sjøl og såååååå forståelse for dæssa ungdomma da. Og midt i all snapping kommer d jo ett utbrudd som vanlig,denne gangen var d vel ett høyt»fyyyy faen»mens hun kaster blikk mot d som»skjer». Denne gang ett knust vindu??? Veldig rart hun da ikke zoomet inn åstedsplassen da? Hadde jo blitt par snapper til dt. Hun er tilbake der hun var før pausa m klaging og snapping av alt samt tom for energi og orker nå ikke jobbe. Hun som er så glad hun kunne komme sg ut og klare dt. Ikke rart hun er trøtt etter flere timer m snapp som skal fylles flere ggr om dagen

Endret av Eevie
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må jo være veldig ensom? Og usikker på seg selv? Virker til å trenge enormt med bekreftelse stakkars. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (22 timer siden):

Hun må jo være veldig ensom? Og usikker på seg selv? Virker til å trenge enormt med bekreftelse stakkars. 

Hun lever nok litt i en fantasiverden der hun er»heltinnen»for er nesten så hun spiller ett rollespill der hun ordner opp,er klok m råd og tips,viser handleposen og mat,drikke vann,sminke på og av. Samt fortelle om dårlig form støtt og stadig. Alt for og få bekreftelse på noe som du sier. Legge fra sg snappinga og se verden slik den er og ikke gjennom mobil-linsa vil muligens gjøre godt. Hun som snakker om sønnens bruk av nettbrett osv. Vil fremstå som veldig»pedagogis riktig»,men sønnen ser jo henne på mobilen støtt og stadig,hennes lille verden. Tydelig hun leser på kg også,for hun tar plutselig opp ting osv som akkurat har blitt nevnt her. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldige Stine som kan stå opp tross migrene fordi hun ikke gidder ligge i senga. Ned på Kiwi og trykker i seg en donuts. Migrena satt ikke så dypt likevel..

  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (50 minutter siden):

Heldige Stine som kan stå opp tross migrene fordi hun ikke gidder ligge i senga. Ned på Kiwi og trykker i seg en donuts. Migrena satt ikke så dypt likevel..

For ikke glemme alle timer m og skravle seg gjennom/prøve fylle og legge ut 250-300 snapper ….bare i dag. Og hun som er så sliiiiiten og dårlig form om dagen og nå»migrene’. Nei,ingenting sitter særlig dypt likevel

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (1 time siden):

Heldige Stine som kan stå opp tross migrene fordi hun ikke gidder ligge i senga. Ned på Kiwi og trykker i seg en donuts. Migrena satt ikke så dypt likevel..

Vet du at migrene for veldig  mange gir et ekstremt sukkerkick ? Vet du at veldig mange er så vant (kronisk smertepasienter) med et liv med smerter at livet må være mest mulig normalt. Hva får deg, en voksen kvinne til å omtale et ukjent menneske du ser på nett, så nedlatende? 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eevie skrev (9 minutter siden):

For ikke glemme alle timer m og skravle seg gjennom/prøve fylle og legge ut 250-300 snapper ….bare i dag. Og hun som er så sliiiiiten og dårlig form om dagen og nå»migrene’. Nei,ingenting sitter særlig dypt likevel

Hva vet du om hvorvidt hun er sliten eller ikke? Åja….Du bare kjenner det gjennom å se snappene hennes? Hva er normen/regelen for hva man kan gjøre om man er sliten? For det lurer jeg veldig på. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unodostrez skrev (2 timer siden):

Heldige Stine som kan stå opp tross migrene fordi hun ikke gidder ligge i senga. Ned på Kiwi og trykker i seg en donuts. Migrena satt ikke så dypt likevel..

Migrene kommer i forskjellige nivåer. Jeg har mye migrene selv. Under noen anfall kan jeg fungere nesten som normalt med medisiner, mens andre ganger er jeg sengeliggende. Hvis medisinene fungerer godt er det høyst troverdig at hun orker å kjøpe donuts under et anfall. 

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harnoejegvilsi skrev (1 time siden):

Vet du at migrene for veldig  mange gir et ekstremt sukkerkick ? Vet du at veldig mange er så vant (kronisk smertepasienter) med et liv med smerter at livet må være mest mulig normalt. Hva får deg, en voksen kvinne til å omtale et ukjent menneske du ser på nett, så nedlatende? 

Altså dette med sukkerkick er helt vanvittig. Jeg lå med migreneanfall store deler av dagen i går, og da den begynte å lette måtte jeg løpet ned på butikken hvor jeg kjøpte 200 gram med sjokolade og annet godis, gomle det i meg i løpet av en time. Så har jeg migreneanfall hvor jeg klarer å fullføre arbeidsdagen, men blir hjemmeværende resten av dagen, andre migreneanfall blir jeg sengeliggende og må ta medisin. Er så mange grader av migrene. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chrisy skrev (På 22.4.2024 den 23.21):

Men, meeeen, menneeeh.....bare jeg som har hengt meg opp i at hun sier menneh..30-40 ganger pr dag🙈 Jaja vi har vel alle noe😁 Tenk om alle hadde kjøpt en liten ting til Mary-Jane isteden ❣️ En ekte jente, som sliter masse stakkars 😥

Hvem er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Harnoejegvilsi skrev (3 timer siden):

Vet du at migrene for veldig  mange gir et ekstremt sukkerkick ? Vet du at veldig mange er så vant (kronisk smertepasienter) med et liv med smerter at livet må være mest mulig normalt. Hva får deg, en voksen kvinne til å omtale et ukjent menneske du ser på nett, så nedlatende? 

1- morsomt at du antar jeg er en voksen kvinne 

 

2-  kan det ha noe med historikken til denne personen å gjøre? 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (2 timer siden):

Hvem er det?

Ei med ørten diagnoser som klager. Hun er også på en fibrosnap. Har hatt spleis, utleverer sine barn m.m.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (5 minutter siden):

Ei med ørten diagnoser som klager. Hun er også på en fibrosnap. Har hatt spleis, utleverer sine barn m.m.

Nyssjerrig..heter den fibrosnap?

Dette med spleis synes jeg er undrende. At de tør.. Stine hadde flere spleis der hun "tigget" rettssak penger,men med forbruket hun har av temu varer ,planter og egen garn butikk hjemme så kan hun umulig vært i pengenød mtp advokat utgifter😳

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harnoejegvilsi skrev (5 timer siden):

Hva vet du om hvorvidt hun er sliten eller ikke? Åja….Du bare kjenner det gjennom å se snappene hennes? Hva er normen/regelen for hva man kan gjøre om man er sliten? For det lurer jeg veldig på. 

Hva vet du om hvordan j kjenner henne? Du bare går utifra og trekker dine egne konklusjoner her. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...