Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Unodostrez skrev (2 timer siden):

1- morsomt at du antar jeg er en voksen kvinne 

 

2-  kan det ha noe med historikken til denne personen å gjøre? 

1. Beklager for at jeg tok deg for å være voksen, og attpåtil kvinne😱

 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eevie skrev (1 minutt siden):

Hva vet du om hvordan j kjenner henne? Du bare går utifra og trekker dine egne konklusjoner her. 

😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harnoejegvilsi skrev (6 timer siden):

1. Beklager for at jeg tok deg for å være voksen, og attpåtil kvinne😱

 

Har du fulgt med på Stine lenge?  
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (8 timer siden):

Har du fulgt med på Stine lenge?  
 

Ja, har fulgt ho i flere år. Hvordan det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (16 timer siden):

Nyssjerrig..heter den fibrosnap?

Dette med spleis synes jeg er undrende. At de tør.. Stine hadde flere spleis der hun "tigget" rettssak penger,men med forbruket hun har av temu varer ,planter og egen garn butikk hjemme så kan hun umulig vært i pengenød mtp advokat utgifter😳

Fmogmeg heter den, hun var i går.

Spleis er en uting spør du meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harnoejegvilsi skrev (2 timer siden):

Ja, har fulgt ho i flere år. Hvordan det? 

Over lengre tid har det forekommet såpass mange tvilsomme historier at jeg på ingen måte opplever hun her som troverdig. Jeg trykker meg sjelden inn, men av og til dukker hun opp på utforsk. 
For all del, om du lar deg underholde av denne dama, keep on follow. 

Kos deg med kaffiskål, laaaaaange videoer fra badet, laaaaaaange monologer fra sofakrok, HAUL fra matbutikken, og kjøpegalskapen hun så glad og lystig promoterer. 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sharp75! skrev (4 timer siden):

Fmogmeg heter den, hun var i går.

Spleis er en uting spør du meg.

Ble hun utestengt fra spleis tilslutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eevie skrev (10 minutter siden):

Ble hun utestengt fra spleis tilslutt?

Det har jeg ikke hørt noe om. Jeg klarer ikke å følge Mary Jane.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (På 30.4.2024 den 21.17):

Det har jeg ikke hørt noe om. Jeg klarer ikke å følge Mary Jane.

Nei,d skal til endel for og klare/orke følge den dama der. J prøvde telle snapper,men når d blikket flere titalls snapper på en gang,ga j opp😅😅😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chrisy skrev (På 22.4.2024 den 23.21):

Men, meeeen, menneeeh.....bare jeg som har hengt meg opp i at hun sier menneh..30-40 ganger pr dag🙈 Jaja vi har vel alle noe😁 Tenk om alle hadde kjøpt en liten ting til Mary-Jane isteden ❣️ En ekte jente, som sliter masse stakkars 😥

Hvorfor i alle dager skulle alle kjøpt en liten ting til henne, og i stedet for hva? 😅 I stedet for å følge Stine, liksom? For en merkelig tanke. Tror ikke de to skal sammenlignes heller. Ser med glede Stine tusen ganger heller enn den "ekte jenta som sliter masse stakkars". 

 

Ble uvel av å se det lille jeg fulgte MJ. Mye som virkelig ikke er min type "underholdning" eller hva jeg gidder følge med på. Hvor ekte det er i forhold til andre kan også diskuteres. Ikke min type menneske (eller vlogger/snapper). 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og DER kom «pommes frites trikset» 😂😂😂 mange nye følgere som bør få med seg denne måten å steke pommes frites på iflg Stine 😅😅 hvordan ellers steker folk pommes frites egentlig?? 😅

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintermåne skrev (9 minutter siden):

Og DER kom «pommes frites trikset» 😂😂😂 mange nye følgere som bør få med seg denne måten å steke pommes frites på iflg Stine 😅😅 hvordan ellers steker folk pommes frites egentlig?? 😅

Uten olje? 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (2 timer siden):

Uten olje? 🙈

🙊🙊 joda- ser den……. men det er vel ikke akkurat så revolusjonerende å helle olje over pommes frites som skal stekes? 😂 

jeg for min del liker best å frityrsteke den - men jeg anser ikke det som et triks liksom 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vintermåne skrev (1 time siden):

🙊🙊 joda- ser den……. men det er vel ikke akkurat så revolusjonerende å helle olje over pommes frites som skal stekes? 😂 

jeg for min del liker best å frityrsteke den - men jeg anser ikke det som et triks liksom 😂

Syns du skal dele hele prosessen på snap du også 🤪😂 Jeg forstååååååår det ikke, desse folka som skriver til henne og lovpriser det hun deler 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (2 timer siden):

Syns du skal dele hele prosessen på snap du også 🤪😂 Jeg forstååååååår det ikke, desse folka som skriver til henne og lovpriser det hun deler 

Hun er jo en»skuespiller»m alle påtatte pauser,blikk,fakter og ikke minst alle klagene på hvor vondt hun har dt men akk så tapper og hvor hun bevisst fisker så tydelig etter folks medlidenhet ala»åhh du er så sterk altså»,oppmerksomhet,»alle flotte meldinger jg får»,og seff alle råd og tips om hvordan steke pommes frites samt sminketips. Alt er skikkelig innøvd for da vet hun at hun får de tilbakemeldinger hun higer så etter. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintermåne skrev (4 timer siden):

🙊🙊 joda- ser den……. men det er vel ikke akkurat så revolusjonerende å helle olje over pommes frites som skal stekes? 😂 

jeg for min del liker best å frityrsteke den - men jeg anser ikke det som et triks liksom 😂

Jeg for min del blir like sjokka hver gang jeg ser hun dæljer på med solsikkeolje i mengder når hun lager mat. Er det noe som er fyfy når du sliter med betennelser så er det jo nettopp det.. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vintermåne skrev (13 timer siden):

Og DER kom «pommes frites trikset» 😂😂😂 mange nye følgere som bør få med seg denne måten å steke pommes frites på iflg Stine 😅😅 hvordan ellers steker folk pommes frites egentlig?? 😅

Du mener «påmmfrii-trikset», sant? Beklager, måtte bare 😅🤭 Regner med at hun ikke har endret uttale siden forrige runde. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nana skrev (2 timer siden):

Du mener «påmmfrii-trikset», sant? Beklager, måtte bare 😅🤭 Regner med at hun ikke har endret uttale siden forrige runde. 

Hva er galt med uttalen da? 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (På 30.4.2024 den 17.46):

Over lengre tid har det forekommet såpass mange tvilsomme historier at jeg på ingen måte opplever hun her som troverdig. Jeg trykker meg sjelden inn, men av og til dukker hun opp på utforsk. 
For all del, om du lar deg underholde av denne dama, keep on follow. 

Kos deg med kaffiskål, laaaaaange videoer fra badet, laaaaaaange monologer fra sofakrok, HAUL fra matbutikken, og kjøpegalskapen hun så glad og lystig promoterer. 

 

 Samt mye godis knasking og testing av det🎉 Penger er nok av i den heimen...Henger ikke helt sammen med å kjøre rettssak samtidig som koster noen 100 tusen spenn..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (31 minutter siden):

 Samt mye godis knasking og testing av det🎉 Penger er nok av i den heimen...Henger ikke helt sammen med å kjøre rettssak samtidig som koster noen 100 tusen spenn..

Som j skrev lengre opp her,hun er en skuespiller av dimensjoner som spiller på folks medlidenhet ig»beundring»over hvor tapper osv hun er. Da inkl rettssaken og de som beundrer,stiller heller aldri ? ang penger. Hun sjøl skjuler d jo ikke,da blir d og skyte sg sjæl i foten når hun snakker om rettsak og hvor dyrt d er.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...