Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Polarpuma skrev (2 minutter siden):

Da jeg fulgte henne, var det pakker hver dag fra diverse nettbutikker, masse klær, garn og sminke og nips. Storforbruk av energidrikk og snus. Samtidig la hun ut masse klær på Tise, en del med prislappen på, så aldri brukt. Samtidig sa hun at hun ikke hadde råd til advokat ? For meg så det ut til at de spleispengene gikk til noe helt annet enn advokat. Det var provoserende.

Jeg får ikke dette forbruket til Stine til å henge sammen.  Jeg har selv hatt rettsak og advokat, og måtte spare og snu hver en krone. Det er så mye som skurrer med denne dama. 

Ikke bare det. Hun handler vel dagens middag hver dag...Noe av det dyreste en kan gjøre som familie med barn. Rettssak e mange 100 tusen kroner,har man egentlig råd sparer man å lever meget nøkternt. Lenge før man tør åpne spleis...da er det siste utvei.... 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Polarpuma skrev (11 minutter siden):

Da jeg fulgte henne, var det pakker hver dag fra diverse nettbutikker, masse klær, garn og sminke og nips. Storforbruk av energidrikk og snus. Samtidig la hun ut masse klær på Tise, en del med prislappen på, så aldri brukt. Samtidig sa hun at hun ikke hadde råd til advokat ? For meg så det ut til at de spleispengene gikk til noe helt annet enn advokat. Det var provoserende.

Jeg får ikke dette forbruket til Stine til å henge sammen.  Jeg har selv hatt rettsak og advokat, og måtte spare og snu hver en krone. Det er så mye som skurrer med denne dama. 

Det ble vel også kjøpt inn en eller to el sparkesykler i det spleisen var over, ferie i Danmark også.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (13 timer siden):

Voldsomme lengder på snappene? Må ta enormt med tid for desse som deler så mye 

Veldig mange snapper ja. Men sånn blir d jo når’n legger ut alt fra og lage potetstappe fra pose til hele prosessen m på og av m sminke hver dag samt mye tørrprat for og klare fylle disse snappene m noe. Og ikke måte på hvor mange fiiiine»tilbakemeldinger»hun»får»om dagen? Noen som stoler på d er sant denne gangen da? 

 

Polarpuma skrev (16 minutter siden):

Da jeg fulgte henne, var det pakker hver dag fra diverse nettbutikker, masse klær, garn og sminke og nips. Storforbruk av energidrikk og snus. Samtidig la hun ut masse klær på Tise, en del med prislappen på, så aldri brukt. Samtidig sa hun at hun ikke hadde råd til advokat ? For meg så det ut til at de spleispengene gikk til noe helt annet enn advokat. Det var provoserende.

Jeg får ikke dette forbruket til Stine til å henge sammen.  Jeg har selv hatt rettsak og advokat, og måtte spare og snu hver en krone. Det er så mye som skurrer med denne dama. 

Advokat/rettssak er vel noe av d dyreste som er. Samtidig kjøper hun»ræl» som var hennes ord for pakkene fra bl.a Temu. Da er d vel bedre og spare de pengene selv om Temu er billige greier,eller ræl da. Ei krone her og ei krone der osv. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eevie skrev (3 minutter siden):

Veldig mange snapper ja. Men sånn blir d jo når’n legger ut alt fra og lage potetstappe fra pose til hele prosessen m på og av m sminke hver dag samt mye tørrprat for og klare fylle disse snappene m noe. Og ikke måte på hvor mange fiiiine»tilbakemeldinger»hun»får»om dagen? Noen som stoler på d er sant denne gangen da? 

 

Advokat/rettssak er vel noe av d dyreste som er. Samtidig kjøper hun»ræl» som var hennes ord for pakkene fra bl.a Temu. Da er d vel bedre og spare de pengene selv om Temu er billige greier,eller ræl da. Ei krone her og ei krone der osv. 

Ja om det blir full rettssak og ikke bare rettsmøter ( som er mer meklings møter),altså blir det all the way rettssak er start pris ofte 150.000...lange rettssaker kan koste 500tusen lett.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (På 13.4.2024 den 11.50):

Ja om det blir full rettssak og ikke bare rettsmøter ( som er mer meklings møter),altså blir det all the way rettssak er start pris ofte 150.000...lange rettssaker kan koste 500tusen lett.

 

Men handler gjør hun. Hun klager over at hun ikke rekker rydde og ikke orker jobbe. Kanskje kutte ned på all meningsløs snapping så har hun tid til andre ting?? Men hun har nok ett enormt behov for og være i fokus.  Og alle tilbakemeldinger da,tro om de er ekte denne gangen. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stine kunne godt holdt seg til garn og strikking. Likeså jobben hun hadde - man så det gjorde henne godt. Men nå har hun ramlet fullstendig utpå. Det snappes døgnet rundt, uten mål og mening.  Hvem gidder å se at hun doller seg opp med klær og sminke, shopper kjoler,vesker og dill dall hver eneste dag..  Hva hun kjøper av mat og godis… Diverse forsøk på å lage posemat og kaker…Kaffeskål og dansing fra en 18-årings ståsted…Så er det den saken hun står i, hvor lenge har hun tenkt å rante om den tro. Hver dag- om igjen og om igjen. Og ja, forstår hun gjør ALT dette for å få sympati og omsorg. Og alle som følger henne gir henne det hun vil ha - «du er verden fineste du , Stine»  Nei takk, dette sirkuset står jeg over…Ikke rart dama har null energi og fast plass i sofaen.

  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alisha* skrev (2 timer siden):

Stine kunne godt holdt seg til garn og strikking. Likeså jobben hun hadde - man så det gjorde henne godt. Men nå har hun ramlet fullstendig utpå. Det snappes døgnet rundt, uten mål og mening.  Hvem gidder å se at hun doller seg opp med klær og sminke, shopper kjoler,vesker og dill dall hver eneste dag..  Hva hun kjøper av mat og godis… Diverse forsøk på å lage posemat og kaker…Kaffeskål og dansing fra en 18-årings ståsted…Så er det den saken hun står i, hvor lenge har hun tenkt å rante om den tro. Hver dag- om igjen og om igjen. Og ja, forstår hun gjør ALT dette for å få sympati og omsorg. Og alle som følger henne gir henne det hun vil ha - «du er verden fineste du , Stine»  Nei takk, dette sirkuset står jeg over…Ikke rart dama har null energi og fast plass i sofaen.

Tror ikke alle»verdens fineste»mld er fra følgere denne gangen heller

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alisha* skrev (2 timer siden):

Stine kunne godt holdt seg til garn og strikking. Likeså jobben hun hadde - man så det gjorde henne godt. Men nå har hun ramlet fullstendig utpå. Det snappes døgnet rundt, uten mål og mening.  Hvem gidder å se at hun doller seg opp med klær og sminke, shopper kjoler,vesker og dill dall hver eneste dag..  Hva hun kjøper av mat og godis… Diverse forsøk på å lage posemat og kaker…Kaffeskål og dansing fra en 18-årings ståsted…Så er det den saken hun står i, hvor lenge har hun tenkt å rante om den tro. Hver dag- om igjen og om igjen. Og ja, forstår hun gjør ALT dette for å få sympati og omsorg. Og alle som følger henne gir henne det hun vil ha - «du er verden fineste du , Stine»  Nei takk, dette sirkuset står jeg over…Ikke rart dama har null energi og fast plass i sofaen.

Ja nå er hun tilbake. Snappene varer timesvis. Jeg ser 10 sekund og uansett hvor mye jeg trykker for harde livet så blir aldri snappen slutt😱Aldri sett noen med lengre snapper. Hvordan orker et kronisk sykt menneske dette med 3 barn (!).

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eevie skrev (15 minutter siden):

Tror ikke alle»verdens fineste»mld er fra følgere denne gangen heller

Hvem er de fra da? Jeg blir seriøst sjokkert over hvor stygg og nedlatende man blir mot folk man ikke kjenner. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (11 minutter siden):

Ja nå er hun tilbake. Snappene varer timesvis. Jeg ser 10 sekund og uansett hvor mye jeg trykker for harde livet så blir aldri snappen slutt😱Aldri sett noen med lengre snapper. Hvordan orker et kronisk sykt menneske dette med 3 barn (!).

Hvorfor følger du henne? 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (11 timer siden):

Ja nå er hun tilbake. Snappene varer timesvis. Jeg ser 10 sekund og uansett hvor mye jeg trykker for harde livet så blir aldri snappen slutt😱Aldri sett noen med lengre snapper. Hvordan orker et kronisk sykt menneske dette med 3 barn (!).

Ja her velges det normale livet bort. Timesvis med snapping uten mål og mening. Bare det å legge på all den sminken tar jo pusten fra de fleste. Tørr ikke tenke på hvordan huden ser ut om 10 år.. Grøss.. Forstår heller ikke dette med å snakke til en død tlf fremfor familien. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alisha* skrev (1 time siden):

Ja her velges det normale livet bort. Timesvis med snapping uten mål og mening. Bare det å legge på all den sminken tar jo pusten fra de fleste. Tørr ikke tenke på hvordan huden ser ut om 10 år.. Grøss.. Forstår heller ikke dette med å snakke til en død tlf fremfor familien. 

Ja.Du ser at huden ser dessverre  eldre ut enn de 40år hun er. Jeg synes det ca like gammel. Men kanskje det ser verre ut pga all den malingen,spesielt setting powder. Det dampes på med fullt trykk. Jeg følger henne ikke men har gjort å hun kommer ofte opp,men ser sjelden en hel snap for de varer altfor lenge uansett hvor hardt man trykker med fingeren😅

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harnoejegvilsi skrev (13 timer siden):

Hvorfor følger du henne? 

Gjør det ikke. Men hun dukker opp,ser en gang i blant men får ikke med meg særlig pga snapper lengre enn en tur med toget helt til Oslo

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja ja!!!! Her er sirkuset i samme runde som forrige gang!! Nå er det bursdag.. herre min jesus.. flere som fyller 40 eller??!! Hu det er kun ute etter gaver å oppmerksomhet .. første man ut ..Maren .. sende gave .. jaja da har du ikke nok bry deg om.. det vil si.. min sympati har du for at du faller i denne sympati/omsorg rollen . ikke alle kjenner til en lyst løgner!! eller.. kall det akkurat som du vil.. hu der er ikke verdt bryet!! Når familie og nære bækker ut,, ja da lyser det en VARSEL lampe lang vei spør du meg.. hvor er alle fra forrige runde?? Mamma Spania?? Hu som ordna med papirene til forrige runde i saken?? alle.. venninnene i Brumunddal ?? Haff kunne fortsatt i det uendelige.. bor her i området.. hu der.. jaja dere er hvertfall gode som tror det hu der driver med i sirkus ‘forestillingen’

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellgjeiter skrev (10 timer siden):

Ja ja!!!! Her er sirkuset i samme runde som forrige gang!! Nå er det bursdag.. herre min jesus.. flere som fyller 40 eller??!! Hu det er kun ute etter gaver å oppmerksomhet .. første man ut ..Maren .. sende gave .. jaja da har du ikke nok bry deg om.. det vil si.. min sympati har du for at du faller i denne sympati/omsorg rollen . ikke alle kjenner til en lyst løgner!! eller.. kall det akkurat som du vil.. hu der er ikke verdt bryet!! Når familie og nære bækker ut,, ja da lyser det en VARSEL lampe lang vei spør du meg.. hvor er alle fra forrige runde?? Mamma Spania?? Hu som ordna med papirene til forrige runde i saken?? alle.. venninnene i Brumunddal ?? Haff kunne fortsatt i det uendelige.. bor her i området.. hu der.. jaja dere er hvertfall gode som tror det hu der driver med i sirkus ‘forestillingen’

Ja hun er tilbake i samme gamle tralten m mobilen både utenfor og inni kjøleskapet. Og måtte sjekke om j hørte henne riktig da hun av alle personer snakket om at de prøvde begrense sønnens tid på nettbrett osv!😅Han som ser moren drasser m sg mobilen overalt både inni og utenfor huset m meningsløse og uttallige snapper oppatt og oppatt om de samme tingene,sminke på og av,tømme handleposer av både mat og interiør,,åpner maaaaaange pakker hun bestiller av vesker,kjoler,klær,ræl som hun selv kalte ting fra Temu,katter og ikke minst saken hennes. Som visstnok er så dyrt,men hun likevel velger bruke penger på alt mulig annet. Som klager over at hun er så sliiiiiiten at hun orker ikke jobbe osv. Hun orket tydligvis og jobbe litt før hun begynte og økte på m snappene. Og styret m den bursdagen,hun som ikke liker bursdager fordi d kommer dårlige minner? Nå legger hun ut alt hun klarer og ja,som du sier,fordi hun lnsker sympati og pakker og oppmerksomhet langt utenfor «normalen». J tror ikke hun får alle disse tilbakemeldinger»fra alle dere fiiiiine følgere»slik hun vil ha d til. Helt enig m dg,dette er sirkus denne gangen også

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber hun ikke lengre?

Da hun begynte å snappe igjen så jobbet hun i en butikk noen dager i uka, men nå er det ei god stund siden hun har snappet om at hun skal på jobb, Følger henne ikke fast, da hun snappet så mye at jeg har ikke sjans til å henge med, da hadde jeg i såfall blitt sittende på snap fra jeg står opp til jeg legger meg skulle jeg ha fått med meg alt ila en dag

Må si det eskalerte fort; fra å ha en lang pause der hun hadde begynt å jobbe og bare skulle snappe litt innimellom om feks strikking og tips rundt det, til å starte dagen i senga eller på badet med en kaffeskål og nå et det akkurat det samme som før

Håper det ikke ender som sist med at det ble for mye for henne. Da hun kom tilbake så virket hun sunnere, hadde begynt å jobbe, mere fokus på familie osv; snap var bare en liten hobby. Men nå føler jeg at hun har havnet i den usunne karusellen igjen der snap har tatt overhånd.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

skruf skrev (33 minutter siden):

Jobber hun ikke lengre?

Da hun begynte å snappe igjen så jobbet hun i en butikk noen dager i uka, men nå er det ei god stund siden hun har snappet om at hun skal på jobb, Følger henne ikke fast, da hun snappet så mye at jeg har ikke sjans til å henge med, da hadde jeg i såfall blitt sittende på snap fra jeg står opp til jeg legger meg skulle jeg ha fått med meg alt ila en dag

Må si det eskalerte fort; fra å ha en lang pause der hun hadde begynt å jobbe og bare skulle snappe litt innimellom om feks strikking og tips rundt det, til å starte dagen i senga eller på badet med en kaffeskål og nå et det akkurat det samme som før

Håper det ikke ender som sist med at det ble for mye for henne. Da hun kom tilbake så virket hun sunnere, hadde begynt å jobbe, mere fokus på familie osv; snap var bare en liten hobby. Men nå føler jeg at hun har havnet i den usunne karusellen igjen der snap har tatt overhånd.

Det har du nok helt rett i. Nå er hverdagen snap og ikke jobb...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (23 minutter siden):

Det har du nok helt rett i. Nå er hverdagen snap og ikke jobb...

Innmari dumt at hun gikk den veien; tror hun ville hatt godt av en jobb i ei lita stilling (mtp helseutfordringer) for den sosiale og mentale biten sin del ved å ha en jobb hun sa hun trivdes i og med gode kollegaer og et godt arbeidsmiljø. Få nye impulser og føle at man er til nytte. Få brukt hode og kropp på en helt annen måte enn å være hjemme der så og si hver dag er lik

De finner jo ikke akkurat på så mye på ettermiddager og helg heller; mannen gamer mens Stine strikker og/ eller snakker til snap og funderer nå over reduksjon av skjermtid til sønnen…..med mor på snap og far som gamer så kan man  ikke akkurat forvente at barnet ikke skal bruke skjerm, man bør gå foran som et godt eksempel

Som sagt; tror det ville vært så mye bedre for henne med jobb, og heller hatt snap som hobby. 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (23 timer siden):

Jobber hun ikke lengre?

Da hun begynte å snappe igjen så jobbet hun i en butikk noen dager i uka, men nå er det ei god stund siden hun har snappet om at hun skal på jobb, Følger henne ikke fast, da hun snappet så mye at jeg har ikke sjans til å henge med, da hadde jeg i såfall blitt sittende på snap fra jeg står opp til jeg legger meg skulle jeg ha fått med meg alt ila en dag

Må si det eskalerte fort; fra å ha en lang pause der hun hadde begynt å jobbe og bare skulle snappe litt innimellom om feks strikking og tips rundt det, til å starte dagen i senga eller på badet med en kaffeskål og nå et det akkurat det samme som før

Håper det ikke ender som sist med at det ble for mye for henne. Da hun kom tilbake så virket hun sunnere, hadde begynt å jobbe, mere fokus på familie osv; snap var bare en liten hobby. Men nå føler jeg at hun har havnet i den usunne karusellen igjen der snap har tatt overhånd.

Jeg følger henne heller ikke fast, men jeg så i starten at hun fikk veldig mange meldinger som "du må ta vare på deg selv, ikke press deg for mye, du må lytte til kroppen.." osv. Undertonen virket hele tiden til å være at å jobbe er ikke bra. Personlig tenker jeg at det å jobbe noen timer i uken er mye bedre for fysisk og psykisk helse enn å sitte time inn og time ut på mobilen. 

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammy! skrev (4 timer siden):

Jeg følger henne heller ikke fast, men jeg så i starten at hun fikk veldig mange meldinger som "du må ta vare på deg selv, ikke press deg for mye, du må lytte til kroppen.." osv. Undertonen virket hele tiden til å være at å jobbe er ikke bra. Personlig tenker jeg at det å jobbe noen timer i uken er mye bedre for fysisk og psykisk helse enn å sitte time inn og time ut på mobilen. 

Hun er sykemeldt fra jobben på Brilleland har hun opplyst om 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...