Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Harnoejegvilsi skrev (38 minutter siden):

Neivel….Så da bestrider du at hun har smerter? Er man på en spesiell måte om man har smerter? Og hvis man har kroniske smerter, er smertene lik hver dag? 
Det er helt innafor å ikke like noen. Det som derimot IKKE er innafor er å degradere andre mennesker på en latterliggjørende måte. Hold deg til sak og ikke gå på person er egentlig et fint mantra👍

Hun sitter jo rett før dansingen sin og sier hun har så vondt. Da mener jeg erfaringsmessig at det er vanskelig å danse med så mye bevegelse.  Helt sikkert at smertene ikke er luke hver dag. Har ikke sagt noe om det jeg. Hva er latterliggjøring her egentlig?

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anneisabell skrev (2 timer siden):

Hun sitter jo rett før dansingen sin og sier hun har så vondt. Da mener jeg erfaringsmessig at det er vanskelig å danse med så mye bevegelse.  Helt sikkert at smertene ikke er luke hver dag. Har ikke sagt noe om det jeg. Hva er latterliggjøring her egentlig?

Det er jo egentlig nok å se hva du skriver i denne tråden, så ser man latterliggjøring. Vil du siteres? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alisha* skrev (6 timer siden):

Burde fått diplom for laaange og meningsløse samtaler med tlf.  For ikke å glemme dansinga

Du skal ikke sende et da?🤣

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (På 23.2.2024 den 0.07):

Den «fuck of dansen» fra i dag…altså det er mye dumt å finne på SoMe om dagen, men den dansen der er nok i topp 5 sjiktet. Hun får en solid 10 av 10 på innlevelse!💃🏼😂

Ei du værre kjerring ska en lete lenge etter🙈Er ho 15 år??? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornett skrev (21 minutter siden):

Ei du værre kjerring ska en lete lenge etter🙈Er ho 15 år??? 

Mentalt mest sannsynlig….

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (12 timer siden):

Du skal ikke sende et da?🤣

😅🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smerter eller ikke smerter, det må iallefall være lov å si at musikksmaken er rimelig spesiell 🙄 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Sitat:»litt mere snapping på hælj»…mulig og få til enda flere da altså?😅😅Hun fortsetter i samma duren som før. Og nei,j følger ikke,fikk bare opp på»Utforsk».

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eevie skrev (1 time siden):

Sitat:»litt mere snapping på hælj»…mulig og få til enda flere da altså?😅😅Hun fortsetter i samma duren som før. Og nei,j følger ikke,fikk bare opp på»Utforsk».

Yes hun er helt klart tilbake til sitt vanlige jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat:»jeg er en snikskyter»…»jeg er tøff.»…. skjønner jo hun må komme m sånne»kule»  kommentarer skal hun klare og fylle hundreogørten snapper m ganske så tomt og meningsløst innhold. 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eevie skrev (1 time siden):

Sitat:»jeg er en snikskyter»…»jeg er tøff.»…. skjønner jo hun må komme m sånne»kule»  kommentarer skal hun klare og fylle hundreogørten snapper m ganske så tomt og meningsløst innhold. 😳

Er hun mentalt på nivå med en 14 år gammel wannabe gangster?

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som gjør at folk følger denne damen?

Jeg har fått henne opp på "utforsk", og alt hun gjør er å drikke te og mumle inn kameraet, snakke med kattene eller sminke seg på badet til helt jævlig ekornmusikk på full speed.

Tragisk at folk tjener penger på dette hverdagslige pjattet de legger ut på Snap.

🙈

 

Endret av Tough cookie
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg hun dukket opp på utforsk hos meg. Hva legger hun ut for tiden? Er hun 100 prosent tilbake med endeløst prat? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unodostrez skrev (2 minutter siden):

Såg hun dukket opp på utforsk hos meg. Hva legger hun ut for tiden? Er hun 100 prosent tilbake med endeløst prat? 

Har ikke tittet innom mange ganger, men de gangene jeg bar gjort det har det vært endeløs prat, dansing til russebussmusikk osv. Samme gamle ser det ut som.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (1 time siden):

Såg hun dukket opp på utforsk hos meg. Hva legger hun ut for tiden? Er hun 100 prosent tilbake med endeløst prat? 

Yepp,hundrevis av snapper m tomt innhold som før. Og så»maaange tilbakemeldinger»hun får da… sant/ekte eller ei denne gangen  tro??

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååaasahhh den himlinga med øynene 👀👁️

Merker så fort noen gir henne oppmerksomhet så får hun de dådyr øynene! Stakkars meg! 
 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Xmasclovn skrev (På 22.3.2024 den 22.53):

Er hun mentalt på nivå med en 14 år gammel wannabe gangster?

Ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SusieK skrev (På 29.3.2024 den 12.54):

Åååaasahhh den himlinga med øynene 👀👁️

Merker så fort noen gir henne oppmerksomhet så får hun de dådyr øynene! Stakkars meg! 
 

Tja,sikker på d er sant da? At hun faktisk får oppmerksomhet og tilbakemeldinger? Hun har jo ikke forandret sg d døyt men har fortsatt samme tomme innholdet fra feks badet m sminke på og av men hun lirer ut av sg d samme støtt. Hun bruker jaggu mye tid på snapping ihvertfall

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Tough cookie skrev (På 25.3.2024 den 12.01):

Hva er det som gjør at folk følger denne damen?

Jeg har fått henne opp på "utforsk", og alt hun gjør er å drikke te og mumle inn kameraet, snakke med kattene eller sminke seg på badet til helt jævlig ekornmusikk på full speed.

Tragisk at folk tjener penger på dette hverdagslige pjattet de legger ut på Snap.

🙈

 

Hva skjer med denne rettssaken?

Skal hun fremdeles kreve erstatning for barndom etter mor som har vært død i 20 år? Husker det var noe spleis, følger henne ikke men hun dukker opp. I går snakket hun om moren igjen. Mens faren er unnskyldt fordi han jobbet🙈 Får man virkelig erstatning for barndom ca 40 år siden?🤔

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (1 minutt siden):

Hva skjer med denne rettssaken?

Skal hun fremdeles kreve erstatning for barndom etter mor som har vært død i 20 år? Husker det var noe spleis, følger henne ikke men hun dukker opp. I går snakket hun om moren igjen. Mens faren er unnskyldt fordi han jobbet🙈 Får man virkelig erstatning for barndom ca 40 år siden?🤔

Ærlig talt! Nå vet ikke jeg med din barndom, men det sitter utrolig mange mennesker rundt om, med en totalt ødelagt og forskrudd barndom som har preget de HELE livet. Vær et medmenneske og ikke en Karen på kvinneguiden! Hva er det med mennesker og denne stygge flokkmentaliteten ? 

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...