Gå til innhold

Stine Knutsen


Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Harnoejegvilsi skrev (4 minutter siden):

Ærlig talt! Nå vet ikke jeg med din barndom, men det sitter utrolig mange mennesker rundt om, med en totalt ødelagt og forskrudd barndom som har preget de HELE livet. Vær et medmenneske og ikke en Karen på kvinneguiden! Hva er det med mennesker og denne stygge flokkmentaliteten ? 

Jøss så sinna🙊  Du får starte lese bakover i tråden,jeg tror ikke jeg er den eneste som reagerte på å samle inn spleis til sin egen sak, og etter hva jeg husker mottok masse gaver. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

M.H85 skrev (2 timer siden):

Hva skjer med denne rettssaken?

Skal hun fremdeles kreve erstatning for barndom etter mor som har vært død i 20 år? Husker det var noe spleis, følger henne ikke men hun dukker opp. I går snakket hun om moren igjen. Mens faren er unnskyldt fordi han jobbet🙈 Får man virkelig erstatning for barndom ca 40 år siden?🤔

Hun har brukt veldig lang tid med denne saken, på tross av innsamlede midler på spleis, så det lukter ikke akkurat sterk sak.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (2 timer siden):

Jøss så sinna🙊  Du får starte lese bakover i tråden,jeg tror ikke jeg er den eneste som reagerte på å samle inn spleis til sin egen sak, og etter hva jeg husker mottok masse gaver. 

Det handler ikke om å være sint. Det handler tvert i mot om latterliggjøring av henne som menneske. Det går på å definere «alder», hva hun snakker om, hvordan hun snakker, musikksmak etc. Hva om det var en av dine nærmeste som ble omtalt på en sånn måte. 
Stine er vel en av få som er hyggelig med følgerne sine. Hun har en sterk historie om både omsorgssvikt og hvordan det blir når systemet som skal ivareta en, svikter fullstendig. Slutt å sitt på nett og vær «Karen’s» Jeg begynner faktisk å forstå hvorfor kvinneguiden har den omtalen den tidvis får. 
Jeg har lest trådene bakover, og ja, det er mye latterliggjøring….
 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harnoejegvilsi skrev (14 minutter siden):

Det handler ikke om å være sint. Det handler tvert i mot om latterliggjøring av henne som menneske. Det går på å definere «alder», hva hun snakker om, hvordan hun snakker, musikksmak etc. Hva om det var en av dine nærmeste som ble omtalt på en sånn måte. 
Stine er vel en av få som er hyggelig med følgerne sine. Hun har en sterk historie om både omsorgssvikt og hvordan det blir når systemet som skal ivareta en, svikter fullstendig. Slutt å sitt på nett og vær «Karen’s» Jeg begynner faktisk å forstå hvorfor kvinneguiden har den omtalen den tidvis får. 
Jeg har lest trådene bakover, og ja, det er mye latterliggjøring….
 

Hvis en av mine nærmeste snakket om en rettsak på åpen kanal på 4 året (?) ville jeg fint bedt han/henne holde det privat.  Hun velger selv ha en åpen kanal. Hvis KG er så forferdelig dritt for deg,hvorfor er DU her?🤔

Endret av M.H85
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (1 minutt siden):

Hvis en av mine nærmeste snakket om en rettsak på åpen kanal på 4 året (?) ville jeg fint bedt han/henne holde det privat.  Hun velger selv ha en åpen kanal. Hvis KG er så forferdelig dritt for deg,hvorfor er DU her?🤔

Hva i alle dager er så forferdelig med at hun er åpen om det? De fleste rettssaker tar tid å få gjennomført. Også er Stine åpen om at saken har tatt lang tid. Fordi kommunen saboterer. 
Jeg har forøvrig ikke sagt ett ord om at KG er dritt for MEG. Jeg sier derimot at jeg kan forstå  hvorfor KG får den omtalen den får. Er jo lett å se i mange tråder at man rotter seg sammen om og PÅ person, fremfor å diskutere SAK. 
Å sitte på et forum, og nå bruker jeg eksempel: «Hvor gammel er hun egentlig» Svar; «Mentalt som en 14 åring» Sånne ting ligger bakover i tråden her. Sånne uttalelser fordi man har ulik musikksmak, ulikt interessefelt osv er håning og latterliggjøring/mobbing.

 

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Harnoejegvilsi said:

Hva i alle dager er så forferdelig med at hun er åpen om det? De fleste rettssaker tar tid å få gjennomført. Også er Stine åpen om at saken har tatt lang tid. Fordi kommunen saboterer. 
Jeg har forøvrig ikke sagt ett ord om at KG er dritt for MEG. Jeg sier derimot at jeg kan forstå  hvorfor KG får den omtalen den får. Er jo lett å se i mange tråder at man rotter seg sammen om og PÅ person, fremfor å diskutere SAK. 
Å sitte på et forum, og nå bruker jeg eksempel: «Hvor gammel er hun egentlig» Svar; «Mentalt som en 14 åring» Sånne ting ligger bakover i tråden her. Sånne uttalelser fordi man har ulik musikksmak, ulikt interessefelt osv er håning og latterliggjøring/mobbing.

 

Ikke bra med latterliggjøring nei. Men hva vet du om at kommunen saboterer?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Harnoejegvilsi skrev (14 timer siden):

Det handler ikke om å være sint. Det handler tvert i mot om latterliggjøring av henne som menneske. Det går på å definere «alder», hva hun snakker om, hvordan hun snakker, musikksmak etc. Hva om det var en av dine nærmeste som ble omtalt på en sånn måte. 
Stine er vel en av få som er hyggelig med følgerne sine. Hun har en sterk historie om både omsorgssvikt og hvordan det blir når systemet som skal ivareta en, svikter fullstendig. Slutt å sitt på nett og vær «Karen’s» Jeg begynner faktisk å forstå hvorfor kvinneguiden har den omtalen den tidvis får. 
Jeg har lest trådene bakover, og ja, det er mye latterliggjøring….
 

Bare til info så brukes uttrykket "Karen" om folk som føler seg berettiget i situasjoner hvor andre ikke ville laget en sak ut av det. Uttrykket brukes ofte i relasjon til kundeservice. Jeg forstår derfor ikke hvorfor du gjentakende ganger kaller folk på forumet her som er uenig med deg for "Karen's"....

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snurk skrev (31 minutter siden):

Bare til info så brukes uttrykket "Karen" om folk som føler seg berettiget i situasjoner hvor andre ikke ville laget en sak ut av det. Uttrykket brukes ofte i relasjon til kundeservice. Jeg forstår derfor ikke hvorfor du gjentakende ganger kaller folk på forumet her som er uenig med deg for "Karen's"....

Måtte google Karen's nå🤣🙈 Blir litt for teit og amerikansk, slike utrykk for tenåringene holde seg til😉 Tåpelig hvis hun kaller alle som er uenige med henne for Karen's ,aldri hørt det ordet😂

Endret av M.H85
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harnoejegvilsi skrev (15 timer siden):

Det handler ikke om å være sint. Det handler tvert i mot om latterliggjøring av henne som menneske. Det går på å definere «alder», hva hun snakker om, hvordan hun snakker, musikksmak etc. Hva om det var en av dine nærmeste som ble omtalt på en sånn måte. 
Stine er vel en av få som er hyggelig med følgerne sine. Hun har en sterk historie om både omsorgssvikt og hvordan det blir når systemet som skal ivareta en, svikter fullstendig. Slutt å sitt på nett og vær «Karen’s» Jeg begynner faktisk å forstå hvorfor kvinneguiden har den omtalen den tidvis får. 
Jeg har lest trådene bakover, og ja, det er mye latterliggjøring….
 

….tenker du at å opprette en spleis på falske premisser er hyggelig mot følgerne sine?

…å bagatellisere psykisk lidelse ved å påstå at profesjonell terapi er «for svake mennesker» er hyggelig mot følgerne sine?

Hva tenker du om at hun utleverer barna sine og forteller om deres gleder og frykter? 

Hva tenker du om at hun snakker ned både ansatte i barnehage, skole og ellers?

Hva tenker du om at hun fremmer dyrehold der katter forblir ukastrert til tross for mattilsynets anbefalinger?

Hva tenker du om at hun beviselig lyver på sin snapkanal om offentlig ansatte på et sykehus?

 Hadde en av mine nærmeste oppført seg slik på some hadde jeg gjort alt i min makt for å gi dem selvinnsikt. 

Om du mener at innlegg her er latterliggjøring kan du vel heller rapportere inn i stedet for å dra stråmenn over en lav sko?

 

 

 

 

  • Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carmen67 skrev (1 minutt siden):

….tenker du at å opprette en spleis på falske premisser er hyggelig mot følgerne sine?

…å bagatellisere psykisk lidelse ved å påstå at profesjonell terapi er «for svake mennesker» er hyggelig mot følgerne sine?

Hva tenker du om at hun utleverer barna sine og forteller om deres gleder og frykter? 

Hva tenker du om at hun snakker ned både ansatte i barnehage, skole og ellers?

Hva tenker du om at hun fremmer dyrehold der katter forblir ukastrert til tross for mattilsynets anbefalinger?

Hva tenker du om at hun beviselig lyver på sin snapkanal om offentlig ansatte på et sykehus?

 Hadde en av mine nærmeste oppført seg slik på some hadde jeg gjort alt i min makt for å gi dem selvinnsikt. 

Om du mener at innlegg her er latterliggjøring kan du vel heller rapportere inn i stedet for å dra stråmenn over en lav sko?

 

 

 

 

Bra skrevet👏🏽👏🏽

Jeg hadde helt glemt kattunge galskapen der hun fikk kull på kull og solgte disse😧. Det provoserte meg! Elsker dyr,og hvert år lider 1000 vis av kattunger forlat i en papp eske, drept eller født ute til et liv i elendighet på grunn av EGOISTISKE mennesker ikke kastrerer å tar vare på kattene sine😞 

  • Liker 8
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snurk skrev (6 timer siden):

Bare til info så brukes uttrykket "Karen" om folk som føler seg berettiget i situasjoner hvor andre ikke ville laget en sak ut av det. Uttrykket brukes ofte i relasjon til kundeservice. Jeg forstår derfor ikke hvorfor du gjentakende ganger kaller folk på forumet her som er uenig med deg for "Karen's"....

Jeg har ikke GJENTAKENDE ganger kalt ulike folk på dette forumet «Karens» 😅

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harnoejegvilsi skrev (Akkurat nå):

Jeg har ikke GJENTAKENDE ganger kalt ulike folk på dette forumet «Karens» 😅

Og, jeg tåler veldig fint at folk er uenig. Men i denne tråden er det mye stygge kommentarer. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

M.H85 skrev (4 timer siden):

Bra skrevet👏🏽👏🏽

Jeg hadde helt glemt kattunge galskapen der hun fikk kull på kull og solgte disse😧. Det provoserte meg! Elsker dyr,og hvert år lider 1000 vis av kattunger forlat i en papp eske, drept eller født ute til et liv i elendighet på grunn av EGOISTISKE mennesker ikke kastrerer å tar vare på kattene sine😞 

VET du at kattene hennes ikke er kasterert/sterilisert? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harnoejegvilsi skrev (6 minutter siden):

VET du at kattene hennes ikke er kasterert/sterilisert? 

😬 unnskyld meg ,men hvis katten din får flere kull og er kastrert så ville jeg klaget til veterinæren gitt, da har noe gått alvorlig galt under operasjonen😅

  • Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (2 minutter siden):

😬 unnskyld meg ,men hvis katten din får flere kull og er kastrert så ville jeg klaget til veterinæren gitt, da har noe gått alvorlig galt under operasjonen😅

Har hun kattunger NÅ? Eller er det de voksne kattene du sikter til? 🤭

Endret av Harnoejegvilsi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Harnoejegvilsi skrev (4 minutter siden):

Har hun kattunger NÅ? Eller er det de voksne kattene du sikter til? 🤭

Hun har vel beholdt noen fra ulike kull som er voksne nå,resten er nok solgt. Du har tydeligvis ikke fått med deg at dette ikke er NÅ, dessuten kan jeg informere deg om at kattunge sesongen starter ofte rundt mai😄mai😄 Så da får man leve i spenning gitt🙃

Endret av M.H85
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (1 minutt siden):

Hun har vel beholdt noen fra ulike kull som er voksne nå,resten er nok solgt. Du har tydeligvis ikke fått med deg at dette ikke er NÅ, dessuten kan jeg informere deg om at kattunge sesongen starter ofte rundt mai😄mai😄 Så da får man leve i spenning gitt🙃

Åååååjaaaaa jeg hadde HELT glemt at hvis man ikke finner noe å ta folk på i nåtid, så leiter man med lupe i fortid….Åhhh Unnskyld at man ikke hadde fått DET med seg😇🙈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harnoejegvilsi skrev (1 minutt siden):

Åååååjaaaaa jeg hadde HELT glemt at hvis man ikke finner noe å ta folk på i nåtid, så leiter man med lupe i fortid….Åhhh Unnskyld at man ikke hadde fått DET med seg😇🙈

Hvis du er så Stine fan. Hva gjør du her i denne tråden🤔 Her vil du møte mange som er uenige med deg,du ser jo det?  Deriblant leste du nok svaret over her til hun som kom med  kritikk mot Stine på flere områder,ikke bare 🐈 kattehold. Skal du fortsette å kommentere hvert innlegg du ikke er fornøyd med??😅 For det er mange som er kritiske mot Stine her. 

Plager deg fryktelig dette visst at flere her er uenige med deg og er kritiske til henne. 🙈 Ha en fin kveld! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (2 minutter siden):

Hvis du er så Stine fan. Hva gjør du her i denne tråden🤔 Her vil du møte mange som er uenige med deg,du ser jo det?  Deriblant leste du nok svaret over her til hun som kom med  kritikk mot Stine på flere områder,ikke bare 🐈 kattehold. Skal du fortsette å kommentere hvert innlegg du ikke er fornøyd med??😅 For det er mange som er kritiske mot Stine her. 

Plager deg fryktelig dette visst at flere her er uenige med deg og er kritiske til henne. 🙈 Ha en fin kveld! 

Det plager meg ikke at noen er uenig på sak, men mener oppriktig at å være stygg mot folk man ikke kjenner er en stygg væremåte som man plikter å si i fra om. 
Vil du kun diskutere med de som er enige med deg😂 Og ja, jeg liker Stine og synes hun fremstår mer hyggelig enn mange som kommenterer her gjør. Lages tråder kun for å spre dritt? 

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...