Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

skruf skrev (34 minutter siden):

Med 16 000 følgere så skal du ikke se bort i fra at det kan være noen ansatte som er innom snappen hennes

Hun sa vel noe i retningen av "det er flere ansatte fra avdelingen som følger meg her og de har bekreftet at dette ekte". 

Det er faktisk noe av det flaueste jeg har sett noen gang. Jeg pleier bli flau av diverse reality programmer på TV, men her måtte jeg faktisk ta av lyden og se uten lyd en stund fordi jeg visste ikke helt hvor jeg skulle gjøre av meg. 

Når hun så sletter alt og fortsetter dagen som om ingesting er skjedd graver hun grøften sin bare dypere og dypere. Og som bestilt kommer det masse snakk om "saken" sin....for hva er vel bedre etter en pinlig dag enn å høste litt sympati fra de fire naive følgerne som fremdeles tror på henne. Du snakker meg om å være så langt fra virkeligheten som man kan.

Jeg hører lyden av et tog som nærmer seg med stor fart!

• Liker 23
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Minipilla skrev (21 minutter siden):

Hun sa vel noe i retningen av "det er flere ansatte fra avdelingen som følger meg her og de har bekreftet at dette ekte". 

Det er faktisk noe av det flaueste jeg har sett noen gang. Jeg pleier bli flau av diverse reality programmer på TV, men her måtte jeg faktisk ta av lyden og se uten lyd en stund fordi jeg visste ikke helt hvor jeg skulle gjøre av meg. 

Når hun så sletter alt og fortsetter dagen som om ingesting er skjedd graver hun grøften sin bare dypere og dypere. Og som bestilt kommer det masse snakk om "saken" sin....for hva er vel bedre etter en pinlig dag enn å høste litt sympati fra de fire naive følgerne som fremdeles tror på henne. Du snakker meg om å være så langt fra virkeligheten som man kan.

Jeg begynte nettopp å se videoen på nytt fra da hun åpnet diplomet nå, men jeg klarte ikke å se det ferdig 🫣😂 Dauer av flauhet! 

Endret av Shokko
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minipilla skrev (9 minutter siden):

Hun sier : Jeg har fått flere meldinger av flere av de som jobber på avdelingen, så nei det var ikke tull 😂

Tenk og juge å drite seg fullstendig ut for 16000 følgere og x antall på div forumer... 

• Liker 15
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shokko skrev (21 minutter siden):

Jeg begynte nettopp å se videoen på nytt fra da hun åpnet diplomet nå, men jeg klarte ikke å se det ferdig 🫣😂 Dauer av flauhet! 

Kan noen linke til hvor videoen finnes?😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heleneharefrøken69 skrev (På 4.10.2022 den 9.12):

Kommunen har egne maler med logo for ulike dokumenter. Var nok i gamle dager det var egne ark. Tror kanskje @drivhus har lest for mye Nancy Drew😂

Og @snublefot62, wtf? ! Så jekla frekt? Er også jèg dum i hodet nå da? Mobber den ene etter den andre her. Jeg lurte på om det var et tydelig BB- kommune ark, eller om man også kunne se at det var fake. For da var det enda mer merkelig at hun beit på. En annen ting, hvis kommune-arket var ekte, så vil ikke kommunen komme godt ut. Det er altså noen i kommunen som har laget dette, og sendt det. Ikke bra rykte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drivhus skrev (4 minutter siden):

Og @snublefot62, wtf? ! Så jekla frekt? Er også jèg dum i hodet nå da? Mobber den ene etter den andre her. Jeg lurte på om det var et tydelig BB- kommune ark, eller om man også kunne se at det var fake. For da var det enda mer merkelig at hun beit på. En annen ting, hvis kommune-arket var ekte, så vil ikke kommunen komme godt ut. Det er altså noen i kommunen som har laget dette, og sendt det. Ikke bra rykte. 

Igjen: både logoen til Sykehuset Innlandet og Lillehammer kommune er klipp og lim!! Det er ingen fra hverken sykehuset eller kommunen som har sendt henne dette diplomet. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

drivhus skrev (9 minutter siden):

Hva snakker du om nå? Alt på det arket der var falskt. Åpenbart?

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bygdefruen skrev (3 minutter siden):

Igjen: både logoen til Sykehuset Innlandet og Lillehammer kommune er klipp og lim!! Det er ingen fra hverken sykehuset eller kommunen som har sendt henne dette diplomet. 

Kjære vene, jeg hadde ikke sett det. Siden hun hadde slettet snappen. Derfor bare et liten spørsmål helt i starten/forfjamselsen der. Jeg vet jo at ikke sykehuset ikke har sendt det, men det kunne jo ha vært en kommuneansatt som hadde knabba et ark? Og jeg vil ikke hvor jeg tilfeldigvis jobber.

Ferdig snakka. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (3 minutter siden):

Er det ingen som har fortalt henne at hun er busta?

Jo, det er flere som har opplyst henne om det. Og de blir blokkert alle sammen.

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (20 minutter siden):

Er det ingen som har fortalt henne at hun er busta?

Hun «innrømmet» å ha blitt lurt sånn utpå eftan/kvelden den dagen hun fikk den, men hun ble sur. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (4 minutter siden):

Hun «innrømmet» å ha blitt lurt sånn utpå eftan/kvelden den dagen hun fikk den, men hun ble sur. 

Hva sa hun?? Jeg leste hun hadde truet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan hun innrømme å ha blitt lurt når hun bekreftet at hun hadde snakket med sykehuset og de liksom så det var fra de??? 

• Liker 7
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sprite skrev (10 minutter siden):

Det husker jeg ikke ordrett, men noe med at hun jo da etterhvert hadde skjønt eller blitt gjort oppmerksom på at diplomet var lureri. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjærgårds_datter skrev (11 minutter siden):

Hvordan kan hun innrømme å ha blitt lurt når hun bekreftet at hun hadde snakket med sykehuset og de liksom så det var fra de??? 

Beats me, but she did. 
Går jo mye i løgner fra den kanten. De snapene ligger også på Discord 

Endret av Tessa12
  • Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (12 minutter siden):

Hun sa hun var såpass naiv at hun trodde godt om folk, og at hun burde visst bedre etter å ha drevet med snap såpass lenge. Hun sa at fordelen med å ha blitt kjent med så mye folk, var at hun hadde kontakter som hadde gitt henne navn. Eller brukernavn vel og merke. Og at å forfalske brev var ulovlig …. osv. Ikke ordrett dette, tar det bare fra egen hukommelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
skjærgårds_datter skrev (11 minutter siden):

Hun innrømmet på chat til noen at hun var blitt lurt, men at det var en ansatt eller flere som hadde lurt ho

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosetosta skrev (Akkurat nå):

Hun innrømmet på chat til noen at hun var blitt lurt, men at det var en ansatt eller flere som hadde lurt ho

Hvis det er en ansatt , må jo vedkommende få sparken. Farlig for hun om hun juger om det og 🙈

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sh999 skrev (4 minutter siden):

Hvis det er en ansatt , må jo vedkommende få sparken. Farlig for hun om hun juger om det og 🙈

Akkurat det jeg tenkte på. Er ganske alvorlig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sh999 skrev (4 minutter siden):

Der er ikke noen ansatt som har gjort dette. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...