Skrottefar Skrevet 4. oktober 2022 #14601 Del Skrevet 4. oktober 2022 Frøken_ida skrev (4 minutter siden): Stine går med nesa i været på butikken hver dag hu Og er høy på seg selv? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvemerdu Skrevet 4. oktober 2022 #14602 Del Skrevet 4. oktober 2022 Skrottefar skrev (16 minutter siden): Og er høy på seg selv? «Høy på seg selv» er en veldig god beskrivelse av henne, ja! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bygdefruen Skrevet 4. oktober 2022 #14603 Del Skrevet 4. oktober 2022 blåbærpai skrev (3 timer siden): Gud så flaut.. hun ser seg selv i slikt et skinnende, selvmedlidende lys at den første tanken som faller inn er at det selvfølgelig må være et ekte diplom. Diplom på at hun er enestående. Ulik alle andre pasienter. Bedre. Snillere. Mer takknemlig. Mer likandes. Mer alt. Narsisismen når nye høyder.. 🫣 Og når hun i tillegg lyver om at det er bekreftet fra flere som jobber på den avdelingen at diplomet var ekte 😂 Jeg dævver av hu der. Det er jo bare lyving alt hun sier! 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shokko Skrevet 4. oktober 2022 #14604 Del Skrevet 4. oktober 2022 (endret) Altså, jo mer jeg har fordøyd seansen fra i går, jo mer sykt syns jeg det er 😅 Tror neppe det blir noen endring fra den kanten, da hun allerede i går kveld måtte legge ut kommentarer fra følgere om hvor fantastisk hun er. Det er vondt å se på! På en måte syns jeg synd på henne og får litt dårlig samvittighet for at jeg ler av det hele, men akkurat å drite seg ut på den måten hun gjorde i går syns jeg også hun fortjener😬 Mennesker som har et voldsomt behov for å fremstå så mye bedre enn alle andre har jeg ikke sansen for uansett hvem de er. Om det er psykiatri inn i bildet blir saken selvsagt en annen, men hun er åpenbart samtykkekompetent, har lov til å ta egne avgjørelser og velger å være en offentlig person. Det må man nesten bare forholde seg til. Men ja, fy fader så flau jeg har vært på hennes vegne både i går og i dag 🫣 Endret 4. oktober 2022 av Shokko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 4. oktober 2022 #14605 Del Skrevet 4. oktober 2022 Hun burde iallefall hørt på mannen, han MÅ jo ha fått med seg dett med diplomet 🥴 er helt utrolig at han lar henne styre på som om ingenting har skjedd. Noen må jo ha sagt noe til han: Hei, hørte kona de fikk diplom fra sykehuset i går.... Eller noe sånt 🤭🤭 Min mann hadde dødd og bedt meg komme meg vekk i fra snapchat fort som fy. Eller har ikke mannen heller selvinnsikt? 🤔 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin50 Skrevet 4. oktober 2022 #14606 Del Skrevet 4. oktober 2022 Som en psykolog sa til meg en gang, blir mange nok løyner blir det til en sannhet.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndelag84 Skrevet 4. oktober 2022 #14607 Del Skrevet 4. oktober 2022 blåbærpai skrev (5 timer siden): Gud så flaut.. hun ser seg selv i slikt et skinnende, selvmedlidende lys at den første tanken som faller inn er at det selvfølgelig må være et ekte diplom. Diplom på at hun er enestående. Ulik alle andre pasienter. Bedre. Snillere. Mer takknemlig. Mer likandes. Mer alt. Narsisismen når nye høyder.. 🫣 Er ikke diplom sånn som barn får på sykehuset når de er innlagt der? Jeg har aldri fått diplom, kun epikrise 😅 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caroline1986 Skrevet 4. oktober 2022 #14608 Del Skrevet 4. oktober 2022 «En deilig avveksling fra de andre pasientene som bare ligger der og er syke» Hold på meg, jeg revner🤣🤣🤣 19 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caroline1986 Skrevet 4. oktober 2022 #14609 Del Skrevet 4. oktober 2022 STOR humor 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvemerdu Skrevet 4. oktober 2022 #14610 Del Skrevet 4. oktober 2022 Caroline1986 skrev (2 minutter siden): «En deilig avveksling fra de andre pasientene som bare ligger der og er syke» Hold på meg, jeg revner🤣🤣🤣 Det er bare en så himmelsk morsom og bra setning 🤣 Å se og høre henne lese opp dette brevet med denne setningen - herregud, jeg ler og jeg ler. Hun blir altså så rørt av seg selv, når hun leser dette - tenk så fantastisk pasient hun var, mens de andre bare lå der syke. Skikkelig pute-TV! 🫣🤣 25 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 4. oktober 2022 #14611 Del Skrevet 4. oktober 2022 (endret) bygdefruen skrev (4 timer siden): Og når hun i tillegg lyver om at det er bekreftet fra flere som jobber på den avdelingen at diplomet var ekte 😂 Jeg dævver av hu der. Det er jo bare lyving alt hun sier! Hadde hun stoppet etter å ha mottatt og delt diplomet på Snapchat og ledd litt av det og innrømmet at hun ble lurt, så hadde folk ledd med henne og saken hadde snart vært glemt. Men når hun velger å ta den helt ut og prøve å redde seg selv ved lyve og si at hun har fått bekreftet fra flere på avdelingen at diplomet er ekte, da gikk hun for langt. Det er ikke mulig å bortforklare noe sånt og komme unna fra det uten veldig dype, stygge riper i lakken. Hun gjør det så ekstremt mye verre for henne selv. Endret 4. oktober 2022 av Lunabelle 14 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amberleaf Skrevet 4. oktober 2022 #14612 Del Skrevet 4. oktober 2022 En helt fantastisk prank!! Jeg lo så jeg mista pusten😂 Og det var jo frua selv som kringkastet det til alle sine følgere😁 Kunne virkelig ikke gått bedre. Og så fullstendig fortjent! Hvis noen kan ta henne i forsvar etter dette så må de hete stine Knutsen eller ha totalt gjennomtrekk i toppetasjen. 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cillo Skrevet 4. oktober 2022 #14613 Del Skrevet 4. oktober 2022 Hvitstrietapet skrev (16 timer siden): Måtte gå tilbake og se hva du mente med feil i etternavnet, la ikke merke til det selv, mon tro om det er ment å leses som det engelske ordet.... Hva sto det i brevet? Tydelig jeg har gått «glipp» av noe her😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppzy Skrevet 5. oktober 2022 #14614 Del Skrevet 5. oktober 2022 Cillo skrev (32 minutter siden): Hva sto det i brevet? Tydelig jeg har gått «glipp» av noe her😅 Du finner det 2 sider tilbake. På side 732. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DramaLamaBanana Skrevet 5. oktober 2022 #14615 Del Skrevet 5. oktober 2022 Til deg som laget dette diplomet hvis du leser eller er her: Du fortjener et diplom!! 📜 Aldri før har vi hatt en så fantastisk person blant oss, du lyste virkelig opp dagen vår. Hvis du har flere slike pranks på lur tar vi de(g) imot med åpne armer. Kanskje har vi en sjokolade eller druer på lur også. Takk for en god latter!!😁🏆 11 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loveless Skrevet 5. oktober 2022 #14616 Del Skrevet 5. oktober 2022 (endret) Dette brevet var kanon, men som ansatt i helsevesenet ser man med en gang det er feil, da Lillehammer kommune ikke drifter noe sykehus, det er ikke slik spesialisthelsetjenesten er bygd opp. Diplom får bare små barn, og de sendes da ikke i posten til voksne kvinner 😂 🙈🙈🙈 hadde hun innrømt at hun ble lurt hadde jeg faktisk fått litt respekt for henne, men dette er helt krise. Jeg skjønner faktisk ikke at det er mulig å være så navlebeskuende at man går på limpinnen her… Endret 5. oktober 2022 av loveless 9 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMusa Skrevet 5. oktober 2022 #14617 Del Skrevet 5. oktober 2022 loveless skrev (3 timer siden): Dette brevet var kanon, men som ansatt i helsevesenet ser man med en gang det er feil, da Lillehammer kommune ikke drifter noe sykehus, det er ikke slik spesialisthelsetjenesten er bygd opp. Diplom får bare små barn, og de sendes da ikke i posten til voksne kvinner 😂 🙈🙈🙈 hadde hun innrømt at hun ble lurt hadde jeg faktisk fått litt respekt for henne, men dette er helt krise. Jeg skjønner faktisk ikke at det er mulig å være så navlebeskuende at man går på limpinnen her… Alt ved det diplomet var jo «feil». Hun fikk virkelig anledning til å forstå att dette var en spøk. Både det at det stod Lillehammer kommune, alle skrivefeilene, at hun var bedre enn de andre pasientene som bare lå der og var syke(😂), og det at noen ansatte på sykehuset som sender «diplom» på privat initiativ til en pasient, antakeligvis ville blitt sett på som brudd på taushetsplikt. Bare det at ei dame på snart 40 år får dette i posten burde fått alle varselbjellene hennes til å ringe. Men når hun har slike storhetstanker om seg selv, at hun leser brevet høyt, (spesielt den setningen som rakka ned på de andre pasientene) mens hun gråter fordi hun er rørt over å ha vært en så flink pasient. Og til og med når noen av følgerne antyder at det er tull, så serverer hun løgner om at de ansatte på sjukehuset har bekrefta at det var ekte, samtidig som hun anklager følgerne for å ikke unne henne noe godt…altså… *dingdingding*. Hele situasjonen hadde vært unngått om hun ikke var så oppmerksomhetssøkende og opptatt av å fremheve seg selv. Jeg har aldri sett noen andre vloggere oppføre seg i nærheten av sånn som Stine gjør. 26 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjærgårds_datter Skrevet 5. oktober 2022 #14618 Del Skrevet 5. oktober 2022 Lurer på om noen har opplyst avdelingen hun lå på, om at hun i all offentlighet bekrefter at de har sendt henne diplom. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 5. oktober 2022 #14619 Del Skrevet 5. oktober 2022 skjærgårds_datter skrev (3 minutter siden): Lurer på om noen har opplyst avdelingen hun lå på, om at hun i all offentlighet bekrefter at de har sendt henne diplom. Med 16 000 følgere så skal du ikke se bort i fra at det kan være noen ansatte som er innom snappen hennes 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanin46 Skrevet 5. oktober 2022 #14620 Del Skrevet 5. oktober 2022 skjærgårds_datter skrev (9 minutter siden): Lurer på om noen har opplyst avdelingen hun lå på, om at hun i all offentlighet bekrefter at de har sendt henne diplom. Noen har ringt og informert sykehuset ja. 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå