Snublefot62 Skrevet 4. oktober 2022 #14581 Del Skrevet 4. oktober 2022 heleneharefrøken69 skrev (22 minutter siden): Kommunen har egne maler med logo for ulike dokumenter. Var nok i gamle dager det var egne ark. Tror kanskje @drivhus har lest for mye Nancy Drew😂 Tipper mange rundtom både har og bruker det fortsatt. Fint med mal med alt dette på - men skal de printe ut noen tusen/titalls tusen brev samtidig så kan det fortsatt være mer effektivt med ferdig brevark. Men at det er på god vei ut er jeg enig i. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nassenøff Skrevet 4. oktober 2022 #14582 Del Skrevet 4. oktober 2022 Vintermåne skrev (10 timer siden): Atter en gang poengterer hun at hun henger etter med meldinger- for hun har jo ikke prioritert skjerm eller å åpne meldinger mens hun var innlagt eller etter hun kom hjem - På denne tiden har hun flere ganger fortslt at hun har fått snapper hun må kommentere - en av dem var at hun fikk «kjeft» for å ikke fortelle hvorfor hun var på sykehuset- så kunne hun kjefte litt tilbake på det …… så har hun fått mld om at hun må ta det med ro - litt «kjeft» der også, for at hun ikke slapper av…… så har hun fått mld om at folk er bekymra for det som skjedde tidligere i dag …….. utrulig at hun klarer å åpne akkurat disse meldingene samtidig som hun henger SÅ etter med meldinger og har så sykt mye meldinger å komme seg gjennom 🤔🤔 Henger ikke så etter, jeg og ei venninne sendte henne snap i går, ikke noe negativt, men at hun måtte se over diplomet på nytt og at en av oss kunne prate med de på nevro da en av oss jobber på huset, blokka.... så henge etter gjør hun ikke. Åpnet begges nesten med en gang de var sendt. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 4. oktober 2022 #14583 Del Skrevet 4. oktober 2022 Hvitstrietapet skrev (13 minutter siden): Måtte gå tilbake og se hva du mente med feil i etternavnet, la ikke merke til det selv, mon tro om det er ment å leses som det engelske ordet.... Helt klart 🙈🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 4. oktober 2022 #14584 Del Skrevet 4. oktober 2022 Stine er tidlig på ann i dag. Og hun lyser av frustrasjon. Hun prøver alt hun kan på å gå tilbake til sitt vanlige jeg etter togkræsjet i går med matlagingstips fra fru Knutsen, prøvesmaking av druer og energidrikke, poengtere at hun for en gangs skyld har vært med familien sin, etterfulgt av snakk om hvilke planer hun har med neglene sine og så avsluttet (for nå) med katteflokken sin (det er ei katte over alt der). Og innimellom alt dette klarte hun å lire av seg frustrasjon over KG og brukere her. Og hun la veldig vekt på at bare en leser her inne er en av samme ulla som resten her inne. Så følgerene hennes bør ikke føle seg trygge fremover. Deltar du på KG er du ferdig. Leser du så er du og ferdig. 12 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 4. oktober 2022 #14585 Del Skrevet 4. oktober 2022 Snublefot62 skrev (7 minutter siden): Og innimellom alt dette klarte hun å lire av seg frustrasjon over KG og brukere her. Og hun la veldig vekt på at bare en leser her inne er en av samme ulla som resten her inne. Så følgerene hennes bør ikke føle seg trygge fremover. Deltar du på KG er du ferdig. Leser du så er du og ferdig. For å vite hvordan KG er må hun jo selv lese her. Ergo er hun også av samme ulla, i følge egen logikk... 19 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 4. oktober 2022 #14586 Del Skrevet 4. oktober 2022 FruRosa skrev (1 minutt siden): For å vite hvordan KG er må hun jo selv lese her. Ergo er hun også av samme ulla, i følge egen logikk... Nettopp. Fantastisk logikk. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istinde Skrevet 4. oktober 2022 #14587 Del Skrevet 4. oktober 2022 Flink på trusler denne Stine Kuntsen 👏👏👏 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprite Skrevet 4. oktober 2022 #14588 Del Skrevet 4. oktober 2022 Istinde skrev (16 minutter siden): Flink på trusler denne Stine Kuntsen 👏👏👏 Hva har hun sagt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjærgårds_datter Skrevet 4. oktober 2022 #14589 Del Skrevet 4. oktober 2022 Kan noen veldig fort fortelle hva dette brevet dreier seg om? Jeg har gått glipp av mye her skjønner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 4. oktober 2022 #14590 Del Skrevet 4. oktober 2022 skjærgårds_datter skrev (19 minutter siden): Kan noen veldig fort fortelle hva dette brevet dreier seg om? Jeg har gått glipp av mye her skjønner jeg. Ikke brev men diplom. Et diplom som hyllet Stine Kuntsen sin enestående opptreden under forrige sykehusopphold. Personalet ville gjerne gi henne diplomet siden de andre pasientene bare låg der og var syke. Oppspinn, åpenbart. Men for første gang noen gang så var Stine oppriktig glad og rørt når hun åpnet noe på direkten. Noe som viser at alle morgenleveringer fra påståtte følgere tidligere har vært oppdiktet fra dag 1. 21 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erdetmuliga Skrevet 4. oktober 2022 #14591 Del Skrevet 4. oktober 2022 Snublefot62 skrev (1 minutt siden): Ikke brev men diplom. Et diplom som hyllet Stine Kuntsen sin enestående opptreden under forrige sykehusopphold. Personalet ville gjerne gi henne diplomet siden de andre pasientene bare låg der og var syke. Oppspinn, åpenbart. Men for første gang noen gang så var Stine oppriktig glad og rørt når hun åpnet noe på direkten. Noe som viser at alle morgenleveringer fra påståtte følgere tidligere har vært oppdiktet fra dag 1. Samme tanken slo meg også! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 4. oktober 2022 #14592 Del Skrevet 4. oktober 2022 skjærgårds_datter skrev (22 minutter siden): Kan noen veldig fort fortelle hva dette brevet dreier seg om? Jeg har gått glipp av mye her skjønner jeg. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjærgårds_datter Skrevet 4. oktober 2022 #14593 Del Skrevet 4. oktober 2022 Tessa12 skrev (1 time siden): Neeei. Dette er det sykeste jeg har sett 😲😲 Ironi på sitt aller beste🤭🤭 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 4. oktober 2022 #14594 Del Skrevet 4. oktober 2022 skjærgårds_datter skrev (9 minutter siden): Neeei. Dette er det sykeste jeg har sett 😲😲 Ironi på sitt aller beste🤭🤭 Mhm, og hun gikk fullstendig 5 på… 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnippSnappSnute2 Skrevet 4. oktober 2022 #14595 Del Skrevet 4. oktober 2022 Trudeluttentutten skrev (17 timer siden): Folk i denne tråden snakker virkelig ned Brumunddal. Virker som et ganske utrivelig sted å bo. Hva er det å glede seg til? Tenk at noen har sunket så lavt at de sender noe sånt.Den personen som sendte det kan garantert ikke ha det godt med seg selv. Er nok psykiatri inne i bildet🙄 Hvem folk i denne tråden snakker ned Brumunddal? Leser mange innlegg hvor det blir stilt spørsmål til Stine din adferd og oppførsel på sosiale medier. Her påstår du også at det er psykiatri inn i bildet. Du vil at folk skal være snill og oppføre seg. Da hjelper det å kaste sten i glasshus. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnippSnappSnute2 Skrevet 4. oktober 2022 #14596 Del Skrevet 4. oktober 2022 Trudeluttentutten skrev (16 timer siden): Jeg er ikke enig i at èn løgn gjør opp for en annen løgn. Det er ikke rettferdighet i mine øyne. Men det er rettferdig at Stine lyver og lurer snille og godtroende følgere? Det er ikke rettferdig i mitt hode. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjærgårds_datter Skrevet 4. oktober 2022 #14597 Del Skrevet 4. oktober 2022 Hvis hun virkelig har sagt høyt at hun har fått bekreftet fra sykehuset at det er ekte så blir jeg helt oppgitt. Da har hun jo sverta hele sykehuset der oppe, med å få folk til å tro det er verdens mest useriøse sykehus. 10 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 4. oktober 2022 #14598 Del Skrevet 4. oktober 2022 (endret) skjærgårds_datter skrev (26 minutter siden): Hvis hun virkelig har sagt høyt at hun har fått bekreftet fra sykehuset at det er ekte så blir jeg helt oppgitt. Da har hun jo sverta hele sykehuset der oppe, med å få folk til å tro det er verdens mest useriøse sykehus. Hun har det, det ligger klipp på Discord, hvor hun sier hun har fått meldinger fra flere av de som jobber på avdelingen at det er ekte/reelt. Endret 4. oktober 2022 av Tessa12 8 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 4. oktober 2022 #14599 Del Skrevet 4. oktober 2022 9 minutter siden, skjærgårds_datter said: Hvis hun virkelig har sagt høyt at hun har fått bekreftet fra sykehuset at det er ekte så blir jeg helt oppgitt. Da har hun jo sverta hele sykehuset der oppe, med å få folk til å tro det er verdens mest useriøse sykehus. Alle skjønner jo at brevet er tull. Unntatt henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 4. oktober 2022 #14600 Del Skrevet 4. oktober 2022 Gud så flaut.. hun ser seg selv i slikt et skinnende, selvmedlidende lys at den første tanken som faller inn er at det selvfølgelig må være et ekte diplom. Diplom på at hun er enestående. Ulik alle andre pasienter. Bedre. Snillere. Mer takknemlig. Mer likandes. Mer alt. Narsisismen når nye høyder.. 🫣 35 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå