Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Tvillingsjel skrev (Akkurat nå):

Hvilken sak var det du kjørte som du måtte punge ut en halv million for? 😮 Samme type sak som den Stine fronter?

Nei, ikke samme. I min sak var det bare tapere som måtte bære sine egne kostnader 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Konfliktsky skrev (7 timer siden):

Nå snakker Iris om henne på snappen sin 👍 Noen har tipset henne. 

👏👏👏

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iris og flere andre snakket jo om den bloggeren som holdt på sånn som Stine før jul.

Hun måtte jo også stoppe spleis og vipps, å er vel borte fra SOME om dagen.

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma

Se der ja. Allerede tilbake på snap. All den grininga og styret om å legge ned kanalen var en bløff. Igjen!! Kun for å få medlemmer over på Insta.

Endret av Polarpuma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma

“Sosiale medier blir nok ikke kvitt meg. Har for mye usagt og ugjort” = Jeg har ikke melket nok penger ut av folk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun sier at hun skal slutte med snappen,pga hun vil prioritere familien ol.Da undrer jeg hvorfor hun nå er på Instagram og gjør akkurat det hun gjorde på snap, Hun motsier seg selv bigtime.Hun påstår at det er så mye negativt,akkurat som om det ikke er det på Instagram. Men på Instagram er det lettere å få spons og nå har jo tydeligvis mange fra snapfam hennes gått over for å følge henne på Instagram. Jo flere følgere jo mere pæng får du på spons..

• Liker 16
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
10 minutter siden, Alvorligtalt said:

Hun sier at hun skal slutte med snappen,pga hun vil prioritere familien ol.Da undrer jeg hvorfor hun nå er på Instagram og gjør akkurat det hun gjorde på snap, Hun motsier seg selv bigtime.Hun påstår at det er så mye negativt,akkurat som om det ikke er det på Instagram. Men på Instagram er det lettere å få spons og nå har jo tydeligvis mange fra snapfam hennes gått over for å følge henne på Instagram. Jo flere følgere jo mere pæng får du på spons..

Dette!! Det kalles gaslighting. Hun er så lett å gjennomskue. Hvordan kan folk ikke se det?🤷‍♀️Alle alarmer og bjeller ringer og ljomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En voksen dame i en husholdning med to inntekter og et forbruk hinsides normalen, som har samlet inn over 80k på spleis, som nå ikke klarer å samle sammen 60k til saken på en utgift de har visst kom til å komme i lang tid?

De burde jo hatt økonomisk verge for lang tid siden. Herrejemini. 

• Liker 17
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litlå82 skrev (15 minutter siden):

Får litt sånn Amber Heard vibber av hele dama nå…

For å ikke snakke om Anne Brith vibber. Høyt opp, og lander med et dundrende mageplask. 
I tråden om Anne Brith var det også et stort engasjement, løgner og bedrag ble avslørt. Men også i den tråden var det forsvarere av AB. Og plutselig kom alt for en dag, og AB krasjlandet hardt og brutalt. Mistet alt og forsvant fra «jordens overflate». 
Det samme kommer til å skje i denne saken.

Stine kommer til å bli avslørt som den manipulerende svindleren hun er. Til slutt.

• Liker 24
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agurk skrev (1 time siden):

For å ikke snakke om Anne Brith vibber. Høyt opp, og lander med et dundrende mageplask. 
I tråden om Anne Brith var det også et stort engasjement, løgner og bedrag ble avslørt. Men også i den tråden var det forsvarere av AB. Og plutselig kom alt for en dag, og AB krasjlandet hardt og brutalt. Mistet alt og forsvant fra «jordens overflate». 

Stine kommer til å bli avslørt som den manipulerende svindleren hun er. Til slutt.

Jeg håper du har rett. Jeg litt usikker for det er vanskelig å felle en person med dyssosiale trekk. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minmi93 skrev (16 minutter siden):

Jeg håper du har rett. Jeg litt usikker for det er vanskelig å felle en person med dyssosiale trekk. 

Det har du helt rett i, når de opererer i det stille/skjulte. Da går de bare videre til et nytt offer når det ikke er mer å hente hos offeret.

Forskjellen her, er jo at hun bruker SOME. Og på den måten når hun frem til mange, og dertil flere som kommer til å la seg utnytte. Men samtidig vil mange fler også se og forstå hva hun driver med, når det skjer så åpenlyst. 
SOME er enn gullgruve for Stine i dag, men det kommer også til å være SOME som til slutt innhenter henne og som til slutt vil tvinge henne i knestående.

• Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Agurk skrev (10 minutter siden):

Det har du helt rett i, når de opererer i det stille/skjulte. Da går de bare videre til et nytt offer når det ikke er mer å hente hos offeret.

Forskjellen her, er jo at hun bruker SOME. Og på den måten når hun frem til mange, og dertil flere som kommer til å la seg utnytte. Men samtidig vil mange fler også se og forstå hva hun driver med, når det skjer så åpenlyst. 
SOME er enn gullgruve for Stine i dag, men det kommer også til å være SOME som til slutt innhenter henne og som til slutt vil tvinge henne i knestående.

Vi får håpe at rettferdigheten seirer til slutt. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agurk skrev (2 timer siden):

I tillegg topper hun hele driten med å bruke AB sitt ordtak "den som gir seg er en dritt"!

🙈

• Liker 18
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma

Jeg skjønner nå hva folk mener når de sier: “togkræsj”. Stine har ikke evnen til å stoppe mens “leken er god”. Ingen skrupler, ingen filter. Hun kjører på. 

Jeg forstår hvorfor mennesker er så sinte. De vil stoppe henne. De behøver ikke gjøre det. Det vil stoppe av seg selv. Alt innhenter henne. NAV, skatt, banken, afsløringer. Det blir bråbrems. 
Det er fælt, men samtidig fascinerende å være vitne til. 

Hun spinner seg inn i sitt eget nett. 🕷🕸Min sympati og tanker er ikke hos Stine; men den stakkars familien som skal utholde dette mennesket og denne tragedien, 💔 og alle de ofre for hennes scam. Godhjertede, snille mennesker som har lite, men som gir mye. Lurt trill rundt. 😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ganske fascinerende å være vitne til mennesker som spiller på følelser og manipulering. Her sitter to stk med inntekt og kaster rundt seg med penger på svada og tull. Eier verken hus eller bil - Men  Interiør, planter, fulle skap og skuffer av klær og sminke - det er viktig.  Det er faktisk så mye at man kan starte en butikk. Og når barna trenger noe nytt, da er alt så dyrt. Tenk å være tenåring å se sin mor dumme seg loddrett ut. Mange lider og har det både tungt og vanskelig i dette landet, men man sitter ikke å griner for å få sympati. Ikke tar de selfier med filter for å få hjerter på SoMe heller. Og ikke minst tigge etter vipps for å kunne betale for seg.  Må være flaut å vise seg som en løgner - utnytte godtroende mennesker med å være falsk.  Jeg blir kvalm!

Endret av Murstein
  • Liker 24
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpner snap for å gjenta hvorfor hun ble borte fra snap. Sier dama som lager et stort nummer av at hun ikke er en reprisekanal, og at snap er ferskvare. Og sier nedlatende til følgerne sine at de må følge med hvis de vil få med meg hva som skjer. MEN når dama er ute etter sympati og penger, da deler hun gledelig historien gjentatte ganger. Selvom hun ikke er noen reprisekanal altså. 

Legger også merke til at kommentarfeltet under kaffedansen på Instagram skjules og åpnes om hverandre. Fru Knutsen har nok en stor jobb med å slette kritiske kommentarer som kommer. Så åpnes/vises kommentarfeltet igjen, når det bare er støtteerklæringer og hjerter der.

Manipulering og gasligthing på et ekstremt nivå. Og bare fatter ikke at folk fortsatt lar seg lure trill rundt av dette mennesket.  

Stine jobber beinhardt i kulissene. Sletter og blokkerer over en lav sko. For å skape en illusjon som ikke har rot i virkeligheten for fem flate øre. Må være slitsomt å leve sånn. En dag blir illusjonen gjennomskuet av resten av snap/instagjengen. Og da kommer den virkelige virkeligheten til å treffe hardt og brutalt.

Endret av Agurk
  • Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var hun tilbake på snap!? For å fortelle at hun har det bra. Hun snakker som om hun er tilbake etter ha overlevd krig og terror!! Det er så uffatelig som hun velter seg i sympati og alt handler om MEG MEG MEG😱 Blir sjokkert... 

• Liker 19
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...