Støgga Skrevet 12. januar 2022 #6441 Skrevet 12. januar 2022 Heeipådeg skrev (41 minutter siden): Stine du sier du ikke prøver og høres ut som ei bitch, men uttalelsene dine sier noe annet.... og om du er såååå lei av mld ifra følgerne så : SKRU NÅ AV DEN J.....CHATTEN DA🙃. Og du tjener ikke penger på snap?? : Har jeg drømt at du produserte OVERPRISA bamser og strikkemarkører??😱😱. jeg må kjøpe meg vektdyne så jeg får bedre søvn og ikke drømmer så mye😪, hater når det skjer.... Jeg er ikke overrasket over at hu droppet timen hos veterinær. Men vi får håpe at du ikke til å angre på det🤗. For det er viktig at den fremtidige avls katten er tipp topp til å produsere noen kull i året🤞🤞. Tvi tvi!! Dronninga av Brummis.. 9
Mina 2 Skrevet 12. januar 2022 #6442 Skrevet 12. januar 2022 Trulteposen skrev (2 timer siden): Ja - hun kunne jo svart tydelig på hvor katta var eller filmet henne når det blir etterspurt. Ser hun filmet nå men det kunne godt vært Viggo…. Diffust svar igjen der altså akkurat som med dyrlegen. Denne dama dokumenterer jo hver gang hun er ute av huset så hun har nok ikke vært hos dyrlegen uten å filme det. Så hun filmet Doris nå,men som du skriver,det kunne like godt vært Viggo. Tenkte også på at hvis noen hadde sagt det var lenge siden de hadde sett katten min og lurte på hvor den var,så hadde jeg bare filmet den jeg. Hun dokumenterer jo hver eneste lille ting ellers... 7
Anneisabell Skrevet 12. januar 2022 #6443 Skrevet 12. januar 2022 Mina 2 skrev (4 timer siden): Så hun filmet Doris nå,men som du skriver,det kunne like godt vært Viggo. Tenkte også på at hvis noen hadde sagt det var lenge siden de hadde sett katten min og lurte på hvor den var,så hadde jeg bare filmet den jeg. Hun dokumenterer jo hver eneste lille ting ellers... Hun blir veldig usikker og rar når hun skal forsvare og forklare ting som det kanskje ligger litt annen sannhet i. Bare det med den katta blikket flakker rundt og det er eh eh eh...ikke min skyld at du ikke får med deg ting...herregud sier jeg bare..fort gjort i filme katta på badet da hvertfall der har hun selv en god del tid i løpet av en dag 12
CaspertheGh0st Skrevet 12. januar 2022 #6444 Skrevet 12. januar 2022 Dere vet jo at selv om hun sier at mannen er sykmeldt for x, så kan det være at han egentliig er sykmeldt for y. Ikke sikkert hun sier hele sannheten, spesielt når mannen selv ikke har bekreftet eller sagt det selv. Så det er annenhåndsinfo vi har fått 10
Fjellgjeiter Skrevet 12. januar 2022 #6445 Skrevet 12. januar 2022 Mina 2 skrev (4 timer siden): Så hun filmet Doris nå,men som du skriver,det kunne like godt vært Viggo. Tenkte også på at hvis noen hadde sagt det var lenge siden de hadde sett katten min og lurte på hvor den var,så hadde jeg bare filmet den jeg. Hun dokumenterer jo hver eneste lille ting ellers... Hu kunne absolutt ha filma alle tre kattene samtidig .. men nei da.. hu lyger så det renner av a.. tror IKKE den katta er der lenger. 12
Minipilla Skrevet 12. januar 2022 #6446 Skrevet 12. januar 2022 CaspertheGh0st skrev (47 minutter siden): Dere vet jo at selv om hun sier at mannen er sykmeldt for x, så kan det være at han egentliig er sykmeldt for y. Ikke sikkert hun sier hele sannheten, spesielt når mannen selv ikke har bekreftet eller sagt det selv. Så det er annenhåndsinfo vi har fått Jeg er helt enig. Men hvorfor si noe i det hele tatt da? Jeg hadde aldri i verden gått ut til gud og hvermann og sagt jeg var sykemeldt for feks ryggen og så holdt på slik. Hvis hun er nødt å legge ut at han er sykmeldt så stopp der...ikke slengt ut diagnoser. For det er jo ikke det at han er sykmeldt folk reagerer på for det er jo helt normalt...men at det liksom er prolaps, men samtidig leke, løpe og pusse opp hus. 10
Minmi93 Skrevet 12. januar 2022 #6447 Skrevet 12. januar 2022 Minipilla skrev (1 time siden): Jeg er helt enig. Men hvorfor si noe i det hele tatt da? Jeg hadde aldri i verden gått ut til gud og hvermann og sagt jeg var sykemeldt for feks ryggen og så holdt på slik. Hvis hun er nødt å legge ut at han er sykmeldt så stopp der...ikke slengt ut diagnoser. For det er jo ikke det at han er sykmeldt folk reagerer på for det er jo helt normalt...men at det liksom er prolaps, men samtidig leke, løpe og pusse opp hus. Hun legger ut mye som ikke burde vært lagt ut. Dette for sin egen del, barnas og mannes del. Det er ikke alt som tåler offentlighetens lys. 8
Sunnmøre Skrevet 12. januar 2022 #6448 Skrevet 12. januar 2022 Gullerot skrev (15 timer siden): Jeg hadde 2 spørsmål.. Hvordan hun så lett kunne tilgi pappaen sin i alt dette her og hvor lenge de tenkte å bo der de bor nå 🙈🙈🙈 Hadde det vært eg som fikk et sånt spørsmål så kan eg love deg at du hadde blitt blokkert, hvilken rett har du til å stille de spørsmåla? 7
Trulteposen Skrevet 12. januar 2022 #6449 Skrevet 12. januar 2022 (endret) Heeipådeg skrev (9 timer siden): Stine du sier du ikke prøver og høres ut som ei bitch, men uttalelsene dine sier noe annet.... og om du er såååå lei av mld ifra følgerne så : SKRU NÅ AV DEN J.....CHATTEN DA🙃. Og du tjener ikke penger på snap?? : Har jeg drømt at du produserte OVERPRISA bamser og strikkemarkører??😱😱. jeg må kjøpe meg vektdyne så jeg får bedre søvn og ikke drømmer så mye😪, hater når det skjer.... Jeg er ikke overrasket over at hu droppet timen hos veterinær. Men vi får håpe at du ikke til å angre på det🤗. For det er viktig at den fremtidige avls katten er tipp topp til å produsere noen kull i året🤞🤞. Tvi tvi!! Hun glemte visst ikke bare bamsene og markørene hun solgte dyrt etter å ha brukt ca 5 sekunder på å lage dem men også pengene hun fikk inn fra følgerne på Spleis, alle gavene, reklameoppdrag og alt hun får solgt via Snap. Blir bra det til sammen. Endret 12. januar 2022 av Trulteposen 10
Sharp75! Skrevet 12. januar 2022 #6450 Skrevet 12. januar 2022 (endret) Sunnmøre skrev (1 time siden): Hadde det vært eg som fikk et sånt spørsmål så kan eg love deg at du hadde blitt blokkert, hvilken rett har du til å stille de spørsmåla? Er man offentlig og stiller opp på tv2 med en slik sak så må man faktisk være forberedt på slike spørsmål og tenker man bør ha litt mer rom for slike spørsmål før man blokker når man er offentlig. Selv hadde jeg ikke spurt, men forstår de som spør, for jeg lurer også, vet vi er flere som undrer over det og det er jammen ikke rart. Har skrevet det tidligere, hadde det vært min far hadde jeg aldri tilgitt han. Endret 12. januar 2022 av Sharp75! Skrivefeil 19
Minipilla Skrevet 12. januar 2022 #6451 Skrevet 12. januar 2022 Lite tips Stine - om du blir irritert fordi følgerne dine ikke får med seg alt du snakker om kan det være en ide å korte ned snakket litt. Jeg hørte snakket om at hun ikke viste den ene katten like mye som de andre - og tyve snapper etterpå når jeg stoppet å spole var det fremdeles snakk om det samme. Da er det jammen ikke rart folk spoler forbi og ikke får med seg alt. 31
Gjest Isadora2 Skrevet 12. januar 2022 #6452 Skrevet 12. januar 2022 Sunnmøre skrev (1 time siden): Hadde det vært eg som fikk et sånt spørsmål så kan eg love deg at du hadde blitt blokkert, hvilken rett har du til å stille de spørsmåla? Men hun sier jo at vi kan spørre om alt, spes når hun har vært på joviale eller om det har kommet en gjeng nye på privat snap. "Bare spør, jeg er en åpen bok" sier hun. Men i realiteten kan en bare gi henne skryt, sympati og hjerter...
M.H85 Skrevet 12. januar 2022 #6453 Skrevet 12. januar 2022 Selvfølgelig var hun ikke hos dyelegen. Hadde nok ikke en avtale en gang,bare sier det. Shopping er viktigere. Det viktigste i livet når du nærmer deg 40 år og har 3 barn er å rydde og sitte å tegne😍🤣unskyld at jeg ler,men det er jo litt morsomt også. Trist for barna🥺 Jeg synes han mellomste gutten ser både redd og usikker ut når mor prater å drar opp mobilen...( biblioteket) 🥺🥺🥺 22
LinaHg Skrevet 12. januar 2022 #6454 Skrevet 12. januar 2022 Sier hun mister motivasjonen til å snappe når det er så mange som spør om så mye. Kort ned litt på de lange talene, forklar issue’t på en litt mer ålreit måte, sett pris på de som følger deg. Er faktisk takket være de som følger hun at hun har fått penger på spleis, tjener gode penger på salg av smykker, får gaver på døra osv. Hun er så utakknemlig. Og om motivasjonen blir helt borte, javel, slutt å snapp da. Er ikke sånn at hele verden er avhengig av at snappen hennes ruller og går. 23
Frklille Skrevet 12. januar 2022 #6455 Skrevet 12. januar 2022 LinaHg skrev (6 minutter siden): Sier hun mister motivasjonen til å snappe når det er så mange som spør om så mye. Kort ned litt på de lange talene, forklar issue’t på en litt mer ålreit måte, sett pris på de som følger deg. Er faktisk takket være de som følger hun at hun har fått penger på spleis, tjener gode penger på salg av smykker, får gaver på døra osv. Hun er så utakknemlig. Og om motivasjonen blir helt borte, javel, slutt å snapp da. Er ikke sånn at hele verden er avhengig av at snappen hennes ruller og går. Hun tror nok selv at hele verden er avhengig av at snappen hennes går. Tror nok hun er den mest avhengige i dette.. litt skummelt når telefonen er mer gøyal enn familien 17
Minmi93 Skrevet 12. januar 2022 #6456 Skrevet 12. januar 2022 LinaHg skrev (49 minutter siden): Sier hun mister motivasjonen til å snappe når det er så mange som spør om så mye. Kort ned litt på de lange talene, forklar issue’t på en litt mer ålreit måte, sett pris på de som følger deg. Er faktisk takket være de som følger hun at hun har fått penger på spleis, tjener gode penger på salg av smykker, får gaver på døra osv. Hun er så utakknemlig. Og om motivasjonen blir helt borte, javel, slutt å snapp da. Er ikke sånn at hele verden er avhengig av at snappen hennes ruller og går. Hun har sagt det selv at de er flere som trenger henne på snap…det sier en del om hvordan hun tenker om seg selv. 20
Alma87 Skrevet 12. januar 2022 #6457 Skrevet 12. januar 2022 I ettermiddag har hun «me-time» med varm drikke og tegning…😅 hva med litt family-time..🙈 har vel nok av me-time på dagtid tenker jeg… 27
FrkZ Skrevet 12. januar 2022 #6458 Skrevet 12. januar 2022 Alma87 skrev (14 minutter siden): I ettermiddag har hun «me-time» med varm drikke og tegning…😅 hva med litt family-time..🙈 har vel nok av me-time på dagtid tenker jeg… Hun har jo nesten bare me-time! Ikke mye tid til Kos med mann eller barn! Man må gi, og ikke bare ta. Dette der kommer ikke til å gå i lengden. 17
Umami Skrevet 12. januar 2022 #6459 Skrevet 12. januar 2022 Hva er det som får godt voksene damer til å stå og gjøre seg til, foran kamera, med trutmunn å greier? 21
Elisiaflisa Skrevet 12. januar 2022 #6460 Skrevet 12. januar 2022 Umami skrev (20 minutter siden): Hva er det som får godt voksene damer til å stå og gjøre seg til, foran kamera, med trutmunn å greier? Diverse diagnoser… 😶 17
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå