Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Malleli89 skrev (15 minutter siden):

???? 

Jeg spyr av alt hun viser frem som du kommenterte, men det kom jo ikke med på sitatet kanskje 

Endret av Anneisabell
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (3 timer siden):

Ja det har jeg, sliter selv med kroniske smerter i nakke/skuldre...... Til tider j..... vondt. Jeg skjønner greia, men poenget var at det innlegget var overdrevet ifht hva hun egentlig gjorde i de snappene, var det så farlig å skrive ifht så mye annet som blir skrevet på denne siden? Hvor vondt hun hadde kan ingen svare på enn Stine selv. På mine verste dager klarer ikke jeg røre på hodet, men er ikke dermed sagt at ikke hun kan det. Ingen er vi like 🤷‍♀️

Nei, så klart kan ingen andre enn hun svare på det og så klart er heller ingen like. Men det et jo fryktelig dumt å stå å shake og slenge med hodet og danse og hoppe, om man har så vondt i nakken at man får både migrene og blir sengeliggende. Og for så å klage høylydt over det etterpå. Hvor er logikken? Blir som å tisse på seg for så å klage på at man er bløt.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinaHg skrev (8 minutter siden):

Nei, så klart kan ingen andre enn hun svare på det og så klart er heller ingen like. Men det et jo fryktelig dumt å stå å shake og slenge med hodet og danse og hoppe, om man har så vondt i nakken at man får både migrene og blir sengeliggende. Og for så å klage høylydt over det etterpå. Hvor er logikken? Blir som å tisse på seg for så å klage på at man er bløt.

Ikke alle som tar like smarte valg 🤷‍♀️ men mitt poeng var vel egentlig at hun ikke headbanga, verken mer eller mindre. Og igjen blir ting blåst opp til mer enn det er. 

Endret av Sharp75!
La til mer tekst
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jotun skrev (3 timer siden):

Det er kanskje dumt å blande andre inn her, men jeg følger noen av de andre på Joviale mammaer. Omg for et forbruk! Det er helt vilt! Stine sitt er bare blåbær i forhold. Kanskje hun føler hun må holde tritt? 

Mange andre snap’ere har også et skyhøyt forbruk ja, det er jeg helt enig i. Men det er stor forskjell på å ha råd til det og ikke. Er veldig rart å overhode ikke ha råd til advokatutgifter, men ha råd til nye klær, sminke, planter, interiør etc, flere ganger i uka. Mulig hun føler på et press og å holde tritt, men da er kanskje ikke snaping så bra for henne, om hun ikke klarer å leve etter egen økonomi. Mange av de store snap’erne tjener også penger på SoMe, de blir sponset, kjører reklame, får gaver/prøver etc. Selv om de må skatte og sånn av det også. Men de har kanskje et litt annet budsjett og en annen økonomi. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jotun skrev (6 minutter siden):

Hvorfor er det bare Stine på Joviale mammaer som har egen tråde på KG? Eller har de det? Just wondering. 

Evt for ingen har opprettet en for de andre da? Ikke sikkert de stikker seg ut like mye som henne heller, og kan derfor skrives under felles tråden.  Eller Talla har vell egen tråd iallefall 

Endret av Anneisabell
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinaHg skrev (53 minutter siden):

😃😂😂👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Babyblue69 skrev (På 28.9.2021 den 22.58):

Jeg har vært en følger av Stine en god stund nå. Jeg har følt sterk empati fordi jeg kan relatere meg med liknede oppveksts. Vi har også en del like diagnoser. Den siste tiden har jeg rett og slett fått vondt i magen av å se alle innkjøpene hun har. Jeg vet at det ikke er dyrt mye av det hun kjøper, men til sammen så blir det ikke billig. Jeg er en av hennes følgere som har gitt til spleis 2 ganger. Nå angrer jeg på dette. Jeg liker å hjelpe de som virkelig trenger det, men hun hadde kunne spart en del selv ved unødvendige kjøp. Dette er bare trist alt sammen. Ønsker henne lykke til med BV saken. Men jeg tror vi  givere  må tone ned. Hilsen skuffet giver.

Endret av Babyblue69
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss.Wildfox skrev (3 timer siden):

Noen som har tatt tiden på snappingen i dag? Shit.

Jobber med saken atm. Har ikke hatt tid til å se i dag, så storyene surrer i bakgrunnen her nå mens jeg stoppeklokken tikker😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg ferdig å ta tiden. Siden hun stod opp har hun brukt 1.5 time på bare snappene som ligger ute. Gjør som sist og regner 2 min per min på snap. Da er vi oppe i 3 timer. Hun har på de senere snappene også redigert snappene litt, ved å klippe, tekste, legge på gifs, tegne osv. Da legger vi til 1 min i snitt til per snap. 4,5 timer. Regner ca en time i snitt på å svare på meldinger, men siden hun sier hun får mange meldinger, og svarer alle kunne jeg sikkert lett dobla den tiden. Vi vet alle at hun har mange følgere så det er ikke urealistisk at hun bruker et par timer på det. Legger også til 30 min på forberedelser og rydding før/etter ting hun legger ut. Dvs å finne frem klær, neglelakker, sminke ol., samt å sette det opp på en fin måte og rydde det på plass. 6 timer på snapping. Hun har vært våken og aktiv på snap i 14 timer i dag. (Første snappen er per nå 17 timer siden hun postet og siste snap er 3 timer siden. Det blir 14 timer med snapping).

Nesten 50% av dagen hennes har dermed gått til å snappe. Om vi regner bort tid som brukes til dusjing, dobesøk, mat, kjøring, legging av barn og andre vanlige/nødvendige gjøremål som ikke filmes så er vi nok raskt oppe i 70-80%

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

allesote skrev (6 minutter siden):

Da er jeg ferdig å ta tiden. Siden hun stod opp har hun brukt 1.5 time på bare snappene som ligger ute. Gjør som sist og regner 2 min per min på snap. Da er vi oppe i 3 timer. Hun har på de senere snappene også redigert snappene litt, ved å klippe, tekste, legge på gifs, tegne osv. Da legger vi til 1 min i snitt til per snap. 4,5 timer. Regner ca en time i snitt på å svare på meldinger, men siden hun sier hun får mange meldinger, og svarer alle kunne jeg sikkert lett dobla den tiden. Vi vet alle at hun har mange følgere så det er ikke urealistisk at hun bruker et par timer på det. Legger også til 30 min på forberedelser og rydding før/etter ting hun legger ut. Dvs å finne frem klær, neglelakker, sminke ol., samt å sette det opp på en fin måte og rydde det på plass. 6 timer på snapping. Hun har vært våken og aktiv på snap i 14 timer i dag. (Første snappen er per nå 17 timer siden hun postet og siste snap er 3 timer siden. Det blir 14 timer med snapping).

Nesten 50% av dagen hennes har dermed gått til å snappe. Om vi regner bort tid som brukes til dusjing, dobesøk, mat, kjøring, legging av barn og andre vanlige/nødvendige gjøremål som ikke filmes så er vi nok raskt oppe i 70-80%

Ja det vil si at vi ser nesten hele dagen hennes. Hun som mener vi ser kun en liten del av dagen 🤪

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...