Gjest Polarpuma Skrevet 28. september 2021 #2441 Del Skrevet 28. september 2021 (endret) 12 minutter siden, FrkZ said: Kanskje Tv 2 kunne hatt en ny nettsak med henne. Der de får oppdatert hvordan det går med saken hennes. Og tar opp spleisene som har vært i hennes navn. Hvor mye hun fikk inn, og om hun har brukt de på advokat o.l. Kanskje vi får svar på noe av det vi lurer på, og blir litt klokere🤗Jeg lurer veldig på hvordan ståa egentlig er angående både sak og spleis🤗 Kanskje en sak for TV2 hjelper deg? eller Luksusfellen? Endret 28. september 2021 av Polarpuma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 28. september 2021 #2442 Del Skrevet 28. september 2021 Siden gårsdagen var en av hennes "kortere" snapdager hvor hun postet ganske mye mindre enn hun vanligvis gjør, tok jeg meg friheten til å ta tiden hittil i dag. På 4 timer i dag har hun brukt 50 minutter bare på snapper hun har lagt ut (ja jeg tok tiden). Jeg har selv snappet for en del vlog-kontoer og vet at selv når man bare filmer og poster uten redigering eller noe, så bruker man minst 2 min per 1-min snap. Så da kan vi omtrent doble den tiden. I tillegg har hun noen bilder hun har redigert på en eller flere måter. Enten ved klipping, teksting eller noe annet. Samt at vi må regne med at det kanskje blir et par retakes av og til (er vel fåtallet av oss som aldri surrer til en setning eller noe i en snap). Så det er ikke en overdrivelse å si at 50% av dagen hennes hittil har bestått av snapchat. I tillegg så sa hun i går kveld at hun skulle svare på flere meldinger i dag (noe som tar en del tid om hun ikke bare svarer ja, nei, ok osv. og selv det tar tid). Så jeg regner med at ca 3 av 4 timer har gått til snap. I tillegg må jeg stusse litt på at hun i går klaget over at nakkesmertene hennes var sååå ille at hun måtte ta kontakt med smertesenteret (?) og få fremskyndet timen sin der for å få behandling, mens i dag kan hun fint stå å danse og headbange i lengre perioder, samt rydde og styre på. Når jeg har store smerter i nakken får jeg omtrent ikke til å bevege hodet.... 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 28. september 2021 #2443 Del Skrevet 28. september 2021 Polarpuma skrev (På 25.9.2021 den 0.02): Ikke pålegg oss ansvaret for mora sine handlinger. Jeg tror gutta er mere flau over mora sin oppførsel og eksponering fremfor det som skrives her. Og jeg har ikke lest noen steder at mora er “grusom”. Vi som skriver her har et ansvar for hva som blir skrevet og formidlet. I en ganske stor grad og, vil jeg si. I denne tråden er det særdeles mye spekulasjoner, synsing og mange bedrevitere. Så klart er det ting jeg kan stusse på, men her har mange dratt den langt over lengre tid. Det er en grunn til at tråden til stadighet må ryddes. Her skrives det mye ufint og absolutt alt skal kommenteres. Alt hun gjør er feil i noen sine øyne og ser det man ønsker å se. Så klart har vi et ansvar for hva vi skriver på nettet, på lin linje som Stine har ansvar for hva hun deler. Men jeg kunne aldri tenkt meg å skrive noe som jeg ikke vil at hennes barn skal lese om sin mor. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 28. september 2021 #2444 Del Skrevet 28. september 2021 12 minutter siden, allesote said: Siden gårsdagen var en av hennes "kortere" snapdager hvor hun postet ganske mye mindre enn hun vanligvis gjør, tok jeg meg friheten til å ta tiden hittil i dag. På 4 timer i dag har hun brukt 50 minutter bare på snapper hun har lagt ut (ja jeg tok tiden). Jeg har selv snappet for en del vlog-kontoer og vet at selv når man bare filmer og poster uten redigering eller noe, så bruker man minst 2 min per 1-min snap. Så da kan vi omtrent doble den tiden. I tillegg har hun noen bilder hun har redigert på en eller flere måter. Enten ved klipping, teksting eller noe annet. Samt at vi må regne med at det kanskje blir et par retakes av og til (er vel fåtallet av oss som aldri surrer til en setning eller noe i en snap). Så det er ikke en overdrivelse å si at 50% av dagen hennes hittil har bestått av snapchat. I tillegg så sa hun i går kveld at hun skulle svare på flere meldinger i dag (noe som tar en del tid om hun ikke bare svarer ja, nei, ok osv. og selv det tar tid). Så jeg regner med at ca 3 av 4 timer har gått til snap. I tillegg må jeg stusse litt på at hun i går klaget over at nakkesmertene hennes var sååå ille at hun måtte ta kontakt med smertesenteret (?) og få fremskyndet timen sin der for å få behandling, mens i dag kan hun fint stå å danse og headbange i lengre perioder, samt rydde og styre på. Når jeg har store smerter i nakken får jeg omtrent ikke til å bevege hodet.... I går : smerte smerte smerte, ååå så smerter i nakken. Idag: danse danse sminke, sminke, sminke, danse, styre styre styre med klær, løfte store sekker og bære tungt. Hun er virkelig ei tøffa som klarer det med alle de smertene🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 28. september 2021 #2445 Del Skrevet 28. september 2021 allesote skrev (13 minutter siden): Siden gårsdagen var en av hennes "kortere" snapdager hvor hun postet ganske mye mindre enn hun vanligvis gjør, tok jeg meg friheten til å ta tiden hittil i dag. På 4 timer i dag har hun brukt 50 minutter bare på snapper hun har lagt ut (ja jeg tok tiden). Jeg har selv snappet for en del vlog-kontoer og vet at selv når man bare filmer og poster uten redigering eller noe, så bruker man minst 2 min per 1-min snap. Så da kan vi omtrent doble den tiden. I tillegg har hun noen bilder hun har redigert på en eller flere måter. Enten ved klipping, teksting eller noe annet. Samt at vi må regne med at det kanskje blir et par retakes av og til (er vel fåtallet av oss som aldri surrer til en setning eller noe i en snap). Så det er ikke en overdrivelse å si at 50% av dagen hennes hittil har bestått av snapchat. I tillegg så sa hun i går kveld at hun skulle svare på flere meldinger i dag (noe som tar en del tid om hun ikke bare svarer ja, nei, ok osv. og selv det tar tid). Så jeg regner med at ca 3 av 4 timer har gått til snap. I tillegg må jeg stusse litt på at hun i går klaget over at nakkesmertene hennes var sååå ille at hun måtte ta kontakt med smertesenteret (?) og få fremskyndet timen sin der for å få behandling, mens i dag kan hun fint stå å danse og headbange i lengre perioder, samt rydde og styre på. Når jeg har store smerter i nakken får jeg omtrent ikke til å bevege hodet.... Vet du hva headbange er?? Her er det ei som såvidt ristet på hodet 🙈 sorry klarte ikke å la vær å kommentere. Gå på heavy metal konsert, så skal du få se hva å headbange er 🤘 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 28. september 2021 #2446 Del Skrevet 28. september 2021 Flettfrid skrev (19 timer siden): 5-6 timer på sosiale medier tenker jeg de mener. De timene inkluderer nok lang mer enn bare å legge ut snapper. De skal ha kontakt med fimaer de skal reklamere for, følge opp diverse kontakter, lage matriell i forhold til reklame/konkurranser osv, svare på pm fra følgere osv. De driver som ofte firma/enkeltmannsforetak og har mye mer arbeid rundt snappen sin enn hun har. Hun bruker nok mer enn de 35 minuttene som var utlagt, men at hun bruker hele dagen det tviler jeg på. Hun har verken særlig med reklame eller andre samarbeider hun må bruke tid på å følge opp. Det som tar mest tid for henne er non pm med følgere. Syns du er så saklig og fin i kommentarene dine. Du ser ting med begge øya og er rettferdig i hvordan du kommenterer. Du kan være kritisk uten å være nedlatende og forsvare der du ser Stine blir unødvendig ”tatt”. Flere brukere som deg hadde vært fint 😀 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østlendingen25 Skrevet 28. september 2021 #2447 Del Skrevet 28. september 2021 FrkZ skrev (1 time siden): Kanskje Tv 2 kunne hatt en ny nettsak med henne. Der de får oppdatert hvordan det går med saken hennes. Og tar opp spleisene som har vært i hennes navn. Hvor mye hun fikk inn, og om hun har brukt de på advokat o.l. Kanskje vi får svar på noe av det vi lurer på, og blir litt klokere🤗Jeg lurer veldig på hvordan ståa egentlig er angående både sak og spleis🤗 Lurt! Endelig noen vettuge her😅🥰👏🏼 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinaHg Skrevet 28. september 2021 #2448 Del Skrevet 28. september 2021 Sharp75! skrev (1 time siden): Vet du hva headbange er?? Her er det ei som såvidt ristet på hodet 🙈 sorry klarte ikke å la vær å kommentere. Gå på heavy metal konsert, så skal du få se hva å headbange er 🤘 🤦🏼♀️ Om du noen gang har hatt store smerte i nakke/skuldre, så er det sinnsykt vondt bare å snu på hodet. I veldig mange av snap’ene hennes står hun jo å rister på hodet, opp og ned, hit og dit, hopper og danser. Ikke veldig rart at folk reagerer på det når hun enten en time før eller en time etterpå klager på voldsomme smerter i nakke/skuldre. Ikke rart folk da tenker at hun kanskje ikke har så vondt som hun sier eller at det ikke er veldig rart om hun får vondt/vondere i en allerede dårlig nakke. Håper du skjønte greia nå. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 28. september 2021 #2449 Del Skrevet 28. september 2021 allesote skrev (1 time siden): Siden gårsdagen var en av hennes "kortere" snapdager hvor hun postet ganske mye mindre enn hun vanligvis gjør, tok jeg meg friheten til å ta tiden hittil i dag. På 4 timer i dag har hun brukt 50 minutter bare på snapper hun har lagt ut (ja jeg tok tiden). Jeg har selv snappet for en del vlog-kontoer og vet at selv når man bare filmer og poster uten redigering eller noe, så bruker man minst 2 min per 1-min snap. Så da kan vi omtrent doble den tiden. I tillegg har hun noen bilder hun har redigert på en eller flere måter. Enten ved klipping, teksting eller noe annet. Samt at vi må regne med at det kanskje blir et par retakes av og til (er vel fåtallet av oss som aldri surrer til en setning eller noe i en snap). Så det er ikke en overdrivelse å si at 50% av dagen hennes hittil har bestått av snapchat. I tillegg så sa hun i går kveld at hun skulle svare på flere meldinger i dag (noe som tar en del tid om hun ikke bare svarer ja, nei, ok osv. og selv det tar tid). Så jeg regner med at ca 3 av 4 timer har gått til snap. I tillegg må jeg stusse litt på at hun i går klaget over at nakkesmertene hennes var sååå ille at hun måtte ta kontakt med smertesenteret (?) og få fremskyndet timen sin der for å få behandling, mens i dag kan hun fint stå å danse og headbange i lengre perioder, samt rydde og styre på. Når jeg har store smerter i nakken får jeg omtrent ikke til å bevege hodet.... Å i tillegg mener hun at hun har migrene! Altså, jeg sliter med migrene selv, å en stor trigger for meg er å være for mye på telefonen! Da får jeg først vondt i nakken, for så å få en dundrende hodepine… Når dama bruker 50% av dagen på tlf, om ikke mer, skjønner jeg GODT at hun har vondt i nakken! Å ja, hun klagde i går om nakken, betennelse var nokk ikke utenkelig, men å danse å headbange, det går fint… asså, hallo! Det er så mye som ikke henger sammen, atte hjelp.. Å hun beklagde seg for at hun kalte dama som skrev den kommentaren om handling osv for dum, men å kalle folk fitter osv er greit😉 Sa også at hun ikke filmer når hun er irritert, lei seg etc, men hun har jo ofte sinneutbrudd å det er ikke en måned siden hun lå i senga å grein å grein å grein for at folk her inne hadde skrevet noe hun syntes var så vondt, så der igjen, hun snakker jo ikke sannhet…. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 28. september 2021 #2450 Del Skrevet 28. september 2021 Fy fader, jeg følger en del på snap, men jeg følger ingen som digger seg selv så innmari.. Det er så kleint å se på, så man må bare slippe seg videre… ikke mange dager siden sist hun viste frem den sminkerutina si, i tillegg til at man en stund så henne sminke seg hver eneste dag inne på bade.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 28. september 2021 #2451 Del Skrevet 28. september 2021 (endret) Hva har hennes «headbanging» og nakkesmerter med eventuell svindel å gjøre? Endret 28. september 2021 av Jotun 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 28. september 2021 #2452 Del Skrevet 28. september 2021 2 minutter siden, Jotun said: Hva har «headbanging» med eventuell svindel å gjøre? Har ingenting med svindel å gjøre. Det har med å gjøre at hun ikke er troverdig. Sier en ting, men gjør noe annet. Feks: Har så mye smerter, hold i nakken, må på smerteklinikk, legevakt og lege. Men et par timer senere full fest på badet, musikk og skrål og hodet bare følger rytmen til rølpemusikk. Da er det noe som skurrer, er det noen av oss som mener da. 🙄Ikke alle, ikke deg. Du synes det er helt normalt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 28. september 2021 #2453 Del Skrevet 28. september 2021 (endret) Polarpuma skrev (21 timer siden): Har ingenting med svindel å gjøre. Det har med å gjøre at hun ikke er troverdig. Sier en ting, men gjør noe annet. Feks: Har så mye smerter, hold i nakken, må på smerteklinikk, legevakt og lege. Men et par timer senere full fest på badet, musikk og skrål og hodet bare følger rytmen til rølpemusikk. Da er det noe som skurrer, er det noen av oss som mener da. 🙄Ikke alle, ikke deg. Du synes det er helt Spoiler Neida. Har fortsatt ikke noe å gjøre med spleis liksom. Endret 29. september 2021 av Jotun Skrivefeil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 28. september 2021 #2454 Del Skrevet 28. september 2021 Just now, Jotun said: Neida, kanskje hun bare er hypokonder? Har fortsatt ikke noe å gjøre med spleis liksom. Det er da ikke kun spleisen som diskuteres herinne. Jeg er ikke så voldsomt opptatt av spleisen, har heldigvis ikke donert penger til henne. Det er mest alle andre ting som skurrer som jeg reagerer på. Selv om jeg skjønner at mange reagerer på spleisen, for det harmoniserer jo ikke med et sånt forbruk som hun har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 28. september 2021 #2455 Del Skrevet 28. september 2021 Er det for å skryte hun viser fram hvor mye hun har av produkter, klær osv?? I går måtte hun vise fram all neglelakk, før det vise fram kjoler, klær å sko, å nå må hun vise fram all sminken også?? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 28. september 2021 #2456 Del Skrevet 28. september 2021 (endret) Malleli89 skrev (18 minutter siden): Er det for å skryte hun viser fram hvor mye hun har av produkter, klær osv?? I går måtte hun vise fram all neglelakk, før det vise fram kjoler, klær å sko, å nå må hun vise fram all sminken også?? Det er kanskje dumt å blande andre inn her, men jeg følger noen av de andre på Joviale mammaer. Omg for et forbruk! Det er helt vilt! Stine sitt er bare blåbær i forhold. Kanskje hun føler hun må holde tritt? Endret 28. september 2021 av Jotun 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 28. september 2021 #2457 Del Skrevet 28. september 2021 Jotun skrev (6 minutter siden): Det er kanskje dumt å blande andre inn her, men jeg følger noen av de andre på Joviale mammaer. Omg for er forbruk! Stine sitt er bare blåbær i forhold. Kanskje hun føler hun må holde tritt? Jeg følger noen der i fra selv, å kan tenke meg til hvem du mener, selv om jeg har avfulgt den dama for lengst.. Å ja, det kan godt være hun føler på ett press, men det blir så forbanna dumt når man får penger på en spleis pga at det blir vanskelig å betale advokat!! Jeg hadde ikke vist frem alt jeg handla uansett, om jeg hadde fått flere tusen kroner på en spleis hvis jeg i tillegg hadde hatt det forbruket; da hadde jeg bare følt meg dum, å jeg hadde også tenkt over hva andre ville ment om meg… Man handler ikke ting til seg selv hver bidige dag hvis man har dårlig råd! Hun har shoppa som en som nettopp har vinni i lotto de siste dagene! Klær, sko, sminke, interiør.. «Det kosta bare, den kosta bare…» Det blir for dumt… Å i tillegg si at noen plagg var gave fra mannen, so what?? De er gift, så vil tro at de deler på det som kommer inn uansett.. At hun ikke skjønner sjøl at folk reagerer sier bare alt om henne… Dama som sende inn den meldingen til henne er jo ikke dum, hun skjønner jo bare ikke at d går an å bruke så mye penger på seg selv hver dag!! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 28. september 2021 #2458 Del Skrevet 28. september 2021 LinaHg skrev (2 timer siden): 🤦🏼♀️ Om du noen gang har hatt store smerte i nakke/skuldre, så er det sinnsykt vondt bare å snu på hodet. I veldig mange av snap’ene hennes står hun jo å rister på hodet, opp og ned, hit og dit, hopper og danser. Ikke veldig rart at folk reagerer på det når hun enten en time før eller en time etterpå klager på voldsomme smerter i nakke/skuldre. Ikke rart folk da tenker at hun kanskje ikke har så vondt som hun sier eller at det ikke er veldig rart om hun får vondt/vondere i en allerede dårlig nakke. Håper du skjønte greia nå. Ja det har jeg, sliter selv med kroniske smerter i nakke/skuldre...... Til tider j..... vondt. Jeg skjønner greia, men poenget var at det innlegget var overdrevet ifht hva hun egentlig gjorde i de snappene, var det så farlig å skrive ifht så mye annet som blir skrevet på denne siden? Hvor vondt hun hadde kan ingen svare på enn Stine selv. På mine verste dager klarer ikke jeg røre på hodet, men er ikke dermed sagt at ikke hun kan det. Ingen er vi like 🤷♀️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 28. september 2021 #2459 Del Skrevet 28. september 2021 Jotun skrev (28 minutter siden): Det er kanskje dumt å blande andre inn her, men jeg følger noen av de andre på Joviale mammaer. Omg for et forbruk! Det er helt vilt! Stine sitt er bare blåbær i forhold. Kanskje hun føler hun må holde tritt? Flere av de i Joviale lider av kjøpemani, det er helt ekstremt å se på. Jannike har hele tiden sagt hun har råd til det, forrige uke innrømte hun at det gadde hun ikke lengere og måtte slutte med den ekstreme shoppingen. Skulle få satt seg opp ett budsjett, så hun så hva hun hadde til gode i mnd etter faste utgifter var betalt. Den konstante kjøpingen til en del av Joviale damene er bare ett sørgelig kapitel, det er verken sunt for de selv(psykisk) eller for følgerskaren deres. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 28. september 2021 #2460 Del Skrevet 28. september 2021 Malleli89 skrev (45 minutter siden): Er det for å skryte hun viser fram hvor mye hun har av produkter, klær osv?? I går måtte hun vise fram all neglelakk, før det vise fram kjoler, klær å sko, å nå må hun vise fram all sminken også?? 🤮 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå