Tessa12 Skrevet 23. september 2021 #2281 Del Skrevet 23. september 2021 allesote skrev (9 minutter siden): Si meg.... sover hun med klærne hun går i på dagtid og i full sminke hver natt? Det har jeg lurt på også, for kaffeskål fra senga på morran foregår gjerne i samme overdel som man ser henne med før sengetid. Har også sett på kvelden hvis hun har filmet etter hun har lagt seg at hun har på klær. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffeskål Skrevet 23. september 2021 #2282 Del Skrevet 23. september 2021 (endret) Blir ikke overrasket om det kommer morgenlevering eller blomster imorgen… Hadde det vært meg som hadde fått angstanfall og hatt det så vondt og forferdelig som hun gir uttrykk for, hadde hun ikke snappet. Hva med å legge bort mobilen og pleie seg selv🤷🏼♀️ Endret 23. september 2021 av Kaffeskål Skrivefeil 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkZ Skrevet 23. september 2021 #2283 Del Skrevet 23. september 2021 allesote skrev (32 minutter siden): Si meg.... sover hun med klærne hun går i på dagtid og i full sminke hver natt? Man ser det godt på huden hennes. Hun sover med et tykt lag sminke rett som det er.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalini Skrevet 23. september 2021 #2284 Del Skrevet 23. september 2021 FrkZ skrev (37 minutter siden): Man ser det godt på huden hennes. Hun sover med et tykt lag sminke rett som det er.. da er det vel ikke hudsykdom som gjør at hun får kviser, det får vi alle hvis vi sover med såpass mye sminke. Jeg bruker 1/10 av hudsminken stine bruker, men får kviser med en gang om jeg ikke fjernet sminken til natta. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ruskejento Skrevet 23. september 2021 #2285 Del Skrevet 23. september 2021 Kaffeskål skrev (44 minutter siden): Blir ikke overrasket om det kommer morgenlevering eller blomster imorgen… Hadde det vært meg som hadde fått angstanfall og hatt det så vondt og forferdelig som hun gir uttrykk for, hadde hun ikke snappet. Hva med å legge bort mobilen og pleie seg selv🤷🏼♀️ Det er slemt å spekulere, og jeg vet veldig godt at angst anfall kan komme ut av intet, men fortsatt være trigget av noe, men er det noget påfallende at det kom etter kles haul? Huff, føler meg slem nå som skriver dette, men.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmuggost Skrevet 23. september 2021 #2286 Del Skrevet 23. september 2021 Tessa12 skrev (2 timer siden): Det har jeg lurt på også, for kaffeskål fra senga på morran foregår gjerne i samme overdel som man ser henne med før sengetid. Har også sett på kvelden hvis hun har filmet etter hun har lagt seg at hun har på klær. Så urenslig 🤢 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 24. september 2021 #2287 Del Skrevet 24. september 2021 Tror ikke noe på at det var mange som etterlyste henne i går heller.. Men det der var jo også en mulighet til å få medlidenhet å sympati! «Åååh, Dakar deg» 🤮🤮 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulltulla Skrevet 24. september 2021 #2288 Del Skrevet 24. september 2021 Ny «unboxing», ny netthandling- er jo sååå billig vettø… Å så er det jo - igjen, noe feil med betaling Aldri opplevd noen som har så mye feil med kort, vipps og sperring av kort jeg. Som du sa sjøl på snappen her om dagen, 30kr her og 30kr der blir det jo penger av🤣🤣 Mulig det er vanskelig med morgenlevering hvis kortet er sperret 🤣🤣🤣🤣 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinaNysingel<3 Skrevet 24. september 2021 #2289 Del Skrevet 24. september 2021 (endret) snakk om å hinte etter kaffekopper, vært lite pakker nå stine? gjør hun noe annet enn å shoppe!! Endret 24. september 2021 av StinaNysingel<3 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulltulla Skrevet 24. september 2021 #2290 Del Skrevet 24. september 2021 StinaNysingel<3 skrev (7 minutter siden): gjør hun noe annet enn å shoppe!! Nei det virker ikke sånn 🙈🤷♀️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 24. september 2021 #2291 Del Skrevet 24. september 2021 Dama må tjene godt siden det shoppes hver eneste dag. Kortet går jo ikke bare varmt,~ nesten så det smelter. Like greit det blir sperret, så det rekker å få avkjølt seg 🤦♀️ 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 24. september 2021 #2292 Del Skrevet 24. september 2021 (endret) Kaffeskål skrev (14 timer siden): Blir ikke overrasket om det kommer morgenlevering eller blomster imorgen… Hadde det vært meg som hadde fått angstanfall og hatt det så vondt og forferdelig som hun gir uttrykk for, hadde hun ikke snappet. Hva med å legge bort mobilen og pleie seg selv🤷🏼♀️ Å sånn flax da at hun fikk det FØR hun rakk å ha på maskara gitt! Og så ser vi litt sykere ut ! Bra skuspill! Og jeg har angst å det samme, men hadde ikke snappet!! Men hun har jo ikke fått gaver på lenge nå, og hun nærmest tigget om det på snap i dag Endret 24. september 2021 av Vanilje70 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalini Skrevet 24. september 2021 #2293 Del Skrevet 24. september 2021 Blir for dumt den EVIGE klaginga på at det står et par fat på benken etter resten av familien på morgenen. De andre har stresset seg på jobb, levering i bhg og skole.. skulle da bare mangle at ikke Stine kan sette det j**** fatet i maskina for dem!!! slutt å klag!! 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 24. september 2021 #2294 Del Skrevet 24. september 2021 kalini skrev (21 minutter siden): Blir for dumt den EVIGE klaginga på at det står et par fat på benken etter resten av familien på morgenen. De andre har stresset seg på jobb, levering i bhg og skole.. skulle da bare mangle at ikke Stine kan sette det j**** fatet i maskina for dem!!! slutt å klag!! Hun aner ikke hvor heldig hun er.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minni75 Skrevet 24. september 2021 #2295 Del Skrevet 24. september 2021 Anneisabell skrev (3 minutter siden): Hun aner ikke hvor heldig hun er.. Hvordan er hun heldig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalini Skrevet 24. september 2021 #2296 Del Skrevet 24. september 2021 Minni75 skrev (1 minutt siden): Hvordan er hun heldig? hun er heldig som slipper henting/levering, ikke må jobbe for å få nok penger til evig shopping! Hun er heldig som får mat og gaver på døra daglig. Hun er heldig som får ufør, men samtidig har nok energi til å være på shopping daglig, vaske hus, rydde, sortere og male! Ja jeg vet det er en grunn til ufør, men de fleste som er ufør har dessverre ikke energi til alt dette fordi, det har hun. Så derfor er hun heldig, på tross av evnt sykdom fugerer hun bra i hverdagen! 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 24. september 2021 #2297 Del Skrevet 24. september 2021 kalini skrev (28 minutter siden): hun er heldig som slipper henting/levering, ikke må jobbe for å få nok penger til evig shopping! Hun er heldig som får mat og gaver på døra daglig. Hun er heldig som får ufør, men samtidig har nok energi til å være på shopping daglig, vaske hus, rydde, sortere og male! Ja jeg vet det er en grunn til ufør, men de fleste som er ufør har dessverre ikke energi til alt dette fordi, det har hun. Så derfor er hun heldig, på tross av evnt sykdom fugerer hun bra i hverdagen! Ja når hun greier alt det hun styrer med hver dag, ser du som det ikke er noe i veien for restarbeidsevnen. Det er ikke diagnosene som bestemmer grad av uførhet, men restarbeidsevnen. At hun kunne vært i jobb er helt tydelig. Alle vi andre og har lyst å ha fri for å vaske å rydde. Det er sånn livet er. Noen snakker bedre for seg enn andre. Det er synd å og provoserende å se hvordan hun holder på på vegne av de som er ufør av riktige grunner 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L.F Skrevet 24. september 2021 #2298 Del Skrevet 24. september 2021 Pålur skrev (20 timer siden): Trykka kjapt igjennom snappen hennes når jeg kom hjem i dag….kan ikke bli værre nå vel? Selv om jeg trykka kjapt igjennom fikk jeg med meg 3 forskjellige versjoner/forklaringer på div/forskjellige temaer😰 Jeg velger å avfølge henne, for denne tog smellen ønsker jeg IKKE å være vitne til. Regner med venner eller familie er her inne å leser… Hjelp dama, dette er jo skremmende! På hvilke temaer? 🤔 Jeg la ikke merke til noe jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linye Skrevet 24. september 2021 #2299 Del Skrevet 24. september 2021 1 hour ago, kalini said: Blir for dumt den EVIGE klaginga på at det står et par fat på benken etter resten av familien på morgenen. De andre har stresset seg på jobb, levering i bhg og skole.. skulle da bare mangle at ikke Stine kan sette det j**** fatet i maskina for dem!!! slutt å klag!! Er så enig!! Slipper det meste av familieliv hun der. Greier dog alt annet. Hun er en snakkis i området nå. Håper snart noen hjelper henne. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linye Skrevet 24. september 2021 #2300 Del Skrevet 24. september 2021 3 minutter siden, L.F said: På hvilke temaer? 🤔 Jeg la ikke merke til noe jeg Skal bare mangle om du ikke gjør det. Du ser jo ikke noe av det vi andre ser. Feks åpenhet vedrørende innsamling og mengde shopping. Gidder bare ta ett eksempel for det nytter ikke uansett…😂 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå