Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er kanskje bare meg, men det er litt for tilfeldig at dette skjer mindre enn en måned til saken hennes skal opp i retten.

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

P-max:) skrev (6 minutter siden):

Er det snap hun er aktiv på? 
isåfall finner jeg hu ikke igjen. Hva heter hu der ? 

Helt borte hos meg også

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (45 minutter siden):

Det er kanskje bare meg, men det er litt for tilfeldig at dette skjer mindre enn en måned til saken hennes skal opp i retten.

Selvfølgelig ingen tilfeldighet. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med diplomet før hun forsvant. 
Er det slik at noen mener hun har forfalsket dette selv å later som hun har fått det?

eller har noen troll sendt henne dette for å lure henne? Åså blir hun hengt ut for å lyve? Hva om hun er flau for at hun gikk fem på? Skjønner at dama er omstridt her.. men er ikke dette litt drøyt av eventuelle mobbere? 🤦‍♀️ Håper på noen konstruktive svar..  

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SinfulBby skrev (3 timer siden):

Dette med diplomet før hun forsvant. 
Er det slik at noen mener hun har forfalsket dette selv å later som hun har fått det?

eller har noen troll sendt henne dette for å lure henne? Åså blir hun hengt ut for å lyve? Hva om hun er flau for at hun gikk fem på? Skjønner at dama er omstridt her.. men er ikke dette litt drøyt av eventuelle mobbere? 🤦‍♀️ Håper på noen konstruktive svar..  

Var noen på en kanal som sendte diplomet og ler rått etterpå ja. Dem går langt for å drite ut folk.  Ikke imponert men ei heller overrasket over enkelte kvinners oppførsel🫣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellah skrev (18 minutter siden):

Var noen på en kanal som sendte diplomet og ler rått etterpå ja. Dem går langt for å drite ut folk.  Ikke imponert men ei heller overrasket over enkelte kvinners oppførsel🫣

Det er ganske sinnsykt! Å sitte å vente på hva Stine gjør å når hun går fem på er d gærent å når hun prøver å forsvare seg så har de tatt henne for løgn siden de som sendte d sikert sitter her inne og vet at d hun sier om at den er ekte, ikke er sant. Det r veldig trist! De er jo ikke noe bedre disse damene som gjør dette. Sier damer for tviler på at en mann orker å drive med sånn dritt mot andre . Det er så sinnsykt. Lurer på hva de lærer barna sine og mobbing. At d er okei å mobbe noen så grovt bar fordi de fortjener det? Verden er syk. Dere som mener Det var riktig av dem gjerne argumenter hvorfor. At denne tråden ikke er stengt er for meg ett under.

Endret av SinfulBby
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellah skrev (18 minutter siden):

Kanskje litt på kanten,men likevel burde ei dame på nesten 40 år utifra teksten skjønne at det ikke kunne være reelt og samtidig lyve om at hun har fått bekreftet at det er en ekte diplom fra sjukehuset.  Da bekrefter en jo i grunn selv at det er lett og lyve,og det ble hun jo tatt i mang en gang 

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (1 time siden):

Kanskje litt på kanten,men likevel burde ei dame på nesten 40 år utifra teksten skjønne at det ikke kunne være reelt og samtidig lyve om at hun har fått bekreftet at det er en ekte diplom fra sjukehuset.  Da bekrefter en jo i grunn selv at det er lett og lyve,og det ble hun jo tatt i mang en gang 

Hva hvis hun ikke skjønte det. Du sier burde. Men det kan hende hun ikke skjønte det? Og følte seg veldig dum når hun skjønte hun ble lurt? Mange reagerer forskjellig på mobbing og uthenging. Sånn som hun har hatt d kan jeg forstå at hun prøver å hente seg inn ved å dra en hvit løgn for å slippe å føle seg lurt. Eller tenker man at hun skjønte det medengang  men lot som hun trodde d var reelt? Kanskje hun hadde d morro med å late som? Å sier hun fikk d bekreftet for å irritere?  Betale tilbake med samme mynt … 

jeg vet ikke om d bare er meg som reagerer kraftig på at hun blir hengt ut. Hvis hun er så ille å har så mye problemer mange påstår, hva med å slutte å være ekkel å heller hvis hun ikke vet bedre ? Tviler på hun er ond, problemer kan alle ha..for meg er d vanskelig  å skille dette fra trakassering… jeg lurer på om det var noen menn tror to stk med gode datakunnskaper (hackere?)- som kunne finne ut hvor brukere  holder til  samt finne de som har vært på de andre sidene og finne deres identitet. Dette er jo i privat regi.. Kanskje man kan anmelde disse peronene? Er det noen her inne som IKKE støtter mobberne (man trenger ikke være enig i alt hun er) men som tar avstand fra alt dette gale?

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

garfunkel skrev (På 29.11.2022 den 11.27):

Jeg gidder ikke bruke Discord mer nå. Men jeg er nesten 100 % sikker på at de brukerene som tydeligvis vet mer enn oss andre hva som foregår, er en og samme person med flere brukernavn. Samme skrivemåte, alltid kun en av de som skriver (de diskuterer aldri sammen, når en er aktiv er de andre afk) og de kommer alltid med "kan fortelle dere såpass at......" etterfulgt med informasjon som kun de aller nærmeste av Stine kan vite. En av disse brukerene har til og med nå sagt at hun vet at Stine vet at hun misliker henne. Likevel har Stine henne fremdeles på Snap, noe jeg syns høres usannsynlig ut med tankepå hvor mange Stine blir uvenn med, ekskluderer og blokkerer fra livet sitt. Men disse brukerene er noen resere til å røpe en litt stor nyhet, eller deler av den. For så å ikke svare mer. Sånn at praten å spekulasjoner fortsetter å gå der inne. Nå som Stine ikke snapper lenger så vil ikke jeg være der inne mer, vi har ikke med hva hun driver med og hvem hun er med lenger. Men vedkommende som sitter på Discord og lekker informasjon burde virkelig gå litt inn i seg selv når det ikke en gang stopper når hun slutter med snsppingen og blir privat 

Dette kan finnes ut av . Er denne personen også her inne? Vil tro det er en enkel sak. Man ser jo også hvem her inne som er ekstra «på» og fiendtlig ..

Endret av SinfulBby
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (2 timer siden):

Litt på kanten ? Å lage noe slikt for å håne og latterliggjøre et menneske med viten og vilje er ondskapsfullt . Uansett om noen lyver eller ikke. Enklere mennesker rettferdiggjør egne handlinger med «jammen hun eller han gjør jo». Da er du ikke bedre selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SinfulBby skrev (33 minutter siden):

Hva hvis hun ikke skjønte det. Du sier burde. Men det kan hende hun ikke skjønte det? Og følte seg veldig dum når hun skjønte hun ble lurt? Mange reagerer forskjellig på mobbing og uthenging. Sånn som hun har hatt d kan jeg forstå at hun prøver å hente seg inn ved å dra en hvit løgn for å slippe å føle seg lurt. Eller tenker man at hun skjønte det medengang  men lot som hun trodde d var reelt? Kanskje hun hadde d morro med å late som? Å sier hun fikk d bekreftet for å irritere?  Betale tilbake med samme mynt … 

jeg vet ikke om d bare er meg som reagerer kraftig på at hun blir hengt ut. Hvis hun er så ille å har så mye problemer mange påstår, hva med å slutte å være ekkel å heller hvis hun ikke vet bedre ? Tviler på hun er ond, problemer kan alle ha..for meg er d vanskelig  å skille dette fra trakassering… jeg lurer på om det var noen menn tror to stk med gode datakunnskaper (hackere?)- som kunne finne ut hvor brukere  holder til  samt finne de som har vært på de andre sidene og finne deres identitet. Dette er jo i privat regi.. Kanskje man kan anmelde disse peronene? Er det noen her inne som IKKE støtter mobberne (man trenger ikke være enig i alt hun er) men som tar avstand fra alt dette gale?

Jeg forstår at dette med diplomet kan oppfattes som drøyt.

Men i dette tilfellet mener jeg det var på sin plass.

Stine hadde i forkant av dette diplomet fremstilt seg selv på en veldig spesiell måte som åpenbart ikke helt var reell. En av tingene var sykdommer og diagnoser som ikke henger på greip, behandling som ikke helt stod i stil til informasjonen hun la ut. I tillegg gav hun et inntrykk av å ha spesialister på favoritter på telefonen og kunne nærmest ta en telefon for å komme først i behandlingskøer. I tillegg ble det ganske synlig at hun dyrket diagnoser og sykdommer. Hun smilte mest når hun snakket om symptomer eller behandlinger.

Diplomet kom da som en spissformulering av dette. Alle med litt filter og realitetsorientering ville forstått at dette diplomet var falskt. Men ikke Stine. Hun trodde på det fra første øyeblikk og selv når hun leste det høyt på snapp til følgerene sine gikk det ikke opp noen lys for henne.

Det i seg selv kunne stoppet der. At hun trodde på diplomet viser jo bare at kritikken i forkant var reell (dyrking av egne symptomer og sykdommer).

Men så får hun tips på meldinger om at diplomet må være falskt. Det Stine da VELGER å gjøre er å dikte opp en ny del av historien og dele den med følgerene sine. Hun lyver da om at hun har snakket med ansatte på avdelingen som bekrefter at diplomet er reelt. Noe det ikke er og alle andre forstår.

Drøyt? Ja det er drøyt. Men samtidig var det på sin plass for å jekke henne ned. Noe det sannsynligvis og gjorde.

Hun er ei voksen dame som selv velger hva hun deler og hvor mye hun eksponerer. Når hun da over tid åpenbart lurer følgerene sine så og ikke tar i mot kritikk eller velmenende råd så var det helt ok.

Mener jeg. Men det er lov å være uenig. :)

• Liker 17
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellah skrev (5 minutter siden):

Litt på kanten ? Å lage noe slikt for å håne og latterliggjøre et menneske med viten og vilje er ondskapsfullt . Uansett om noen lyver eller ikke. Enklere mennesker rettferdiggjør egne handlinger med «jammen hun eller han gjør jo». Da er du ikke bedre selv. 

Men hva er det ondskapsfulle? Bare et genuint spørsmål jeg kunne tenkt meg å høre dine tanker rundt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det skrives en del om en diplom. Dette har gått meg hus forbi. Er det noen som kan fortelle hva greia er?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
richbitch skrev (8 timer siden):

Ser det skrives en del om en diplom. Dette har gått meg hus forbi. Er det noen som kan fortelle hva greia er?

Stine hadde vært innlagt på sykehus i et par dager med enerom og snakket om spesialbehandling (tatt ut fra hukommelsen). Dette var ikke det eneste oppholdet i en kort periode og hver gang ble det fremstilt som at hun ble prioritert fremfor andre fordi hun hadde nummeret til legen og kjente de på avdelingen.

Så var det en bruker som på eget initiativ lagde et diplom og sendte til henne når hun ble skrevet ut fra sykehuset. Diplomet var signert med de ansatte på avdelingen hvor de skrøyt av hvor flink hun hadde vært og kjekk å ha der til stor forskjell for alle de andre pasientene som bare låg der og var syke. Typisk et diplom en fireåring hadde fått etter et skummelt inngrep eller besøk i helsevesenet. Det var smurt skikkelig tykt på.

Når da Stine får dette så blir hun på gråten, oppfatter absolutt ingen av de store varsellysene på at det var en spøk og velger å lese opp og vise diplomet til følgerene på snap, mens hun smiler, stråler og faller noen tårer. Og hun bekrefter at det var sånn og at det var vel fortjent (av henne).

Dette får naturligvis flere med seg og sender henne melding om å komme ned på jorden da diplomet åpenbart er falskt. Hun velger da å legge ut noen snapper til hvor hun sier hun har kontaktet avdelingen hun lå på og de hadde bekreftet at diplomet var fra de og de pleide å gjøre dette for spesielle og ekstra flinke (voksne) pasienter. Det var åpenbart en løgn diktet opp for å dekke over fadesen.

I korte trekk.

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (11 timer siden):

Men hva er det ondskapsfulle? Bare et genuint spørsmål jeg kunne tenkt meg å høre dine tanker rundt.

Det mest slemme er å sitte å le og heie dette frem etterpå. Jeg mener uansett hva noen har gjort, så rettferdiggjør ikke det under noen omstendigheter å skulle latterliggjøre noen. Hele denne saken ble heiet frem og personen som laget diplomet applaudert. Tragisk og ikke på sin plass. Jeg bryr meg lite om noen «har fremstilt seg som noe» uansett hva. Om du da velger å latterliggjøre noen på denne måten, er du den som burde tenke deg om. En ting nuller ikke ut en annen. Bidro det diplomet til at personen fikk det bedre? Ble friskere? Endret seg slik man ønsket? Nei sitte anonymt og le sammen med flere andre av 1 menneske er faktisk flaut og trist å se på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...