Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trøttfjes skrev (20 minutter siden):

Lurer på det samme. 
jeg oppriktig blir bekymret av stillheten hennes. Savner den dama på snappen min ❤️

Man blir jo tatt for stalking her om man sier noe man har sett. Jeg jobber i brumunddal, men ser henne sjelden/aldri. Men ser at bilen hennes ofte er borte,da jeg har en jobb med mye kjøring. Så hun lever og lever nok livet som en vanlig familie mor tenker jeg. Så får de som synes dette er for mye informasjon,bare skyte meg 🤔

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøttfjes skrev (På 24.11.2022 den 14.09):

Okei, skulle ønske hun begynte å snappe igjen ❤️

Veslemarthe skrev (35 minutter siden):

Jeg er bekymret!

La dama få muligheten til å leve et liv uten at unger, katter, foreldre og vond barndom blir delt. 

• Liker 18
  • Hjerte 2
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veslemarthe skrev (42 minutter siden):

Jeg er bekymret!

Bekymret for ett fremmed menneske ikke sitter å utleverer seg selv, familie, sykdom, løgn og kaos? Da ville jeg kanskje vært mer bekymret for egen situasjon. 

• Liker 30
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt supert at hun har sluttet å utlevere familien og selv selv!

Håper hun har tatt permanent til vettet og aldri kommer tilbake.

• Liker 17
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Veslemarthe said:

Jeg er bekymret!

Nei det er det ingen grunn til. Hun er observert og har det tilsynelatende bra det folk ser. Mindre bekymringsfullt nå enn det livet hun delte alt for mye av!

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eevie skrev (På 12.11.2022 den 21.28):

Ikke glemme Instaheidi66 da😅

Syns de har mye til felles , insta Heidi , Stine , fruatil m fler . De er uføre , fungerer mentalt som de er femten , de er dramatiske og vil gjerne ha sympati , men ikke meninger / spørsmål . Så ja sammenligning m å se på en togkrasj i sakte film er treffende 😅. De har alle sterke meninger om hvordan andre bør /skal være , men uten evne til å reflektere over seg selv . Virker som de alle har inntatt en kronisk offerrolle . 

• Liker 13
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke bruke Discord mer nå. Men jeg er nesten 100 % sikker på at de brukerene som tydeligvis vet mer enn oss andre hva som foregår, er en og samme person med flere brukernavn. Samme skrivemåte, alltid kun en av de som skriver (de diskuterer aldri sammen, når en er aktiv er de andre afk) og de kommer alltid med "kan fortelle dere såpass at......" etterfulgt med informasjon som kun de aller nærmeste av Stine kan vite. En av disse brukerene har til og med nå sagt at hun vet at Stine vet at hun misliker henne. Likevel har Stine henne fremdeles på Snap, noe jeg syns høres usannsynlig ut med tankepå hvor mange Stine blir uvenn med, ekskluderer og blokkerer fra livet sitt. Men disse brukerene er noen resere til å røpe en litt stor nyhet, eller deler av den. For så å ikke svare mer. Sånn at praten å spekulasjoner fortsetter å gå der inne. Nå som Stine ikke snapper lenger så vil ikke jeg være der inne mer, vi har ikke med hva hun driver med og hvem hun er med lenger. Men vedkommende som sitter på Discord og lekker informasjon burde virkelig gå litt inn i seg selv når det ikke en gang stopper når hun slutter med snsppingen og blir privat 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

garfunkel skrev (2 timer siden):

Jeg gidder ikke bruke Discord mer nå. Men jeg er nesten 100 % sikker på at de brukerene som tydeligvis vet mer enn oss andre hva som foregår, er en og samme person med flere brukernavn. Samme skrivemåte, alltid kun en av de som skriver (de diskuterer aldri sammen, når en er aktiv er de andre afk) og de kommer alltid med "kan fortelle dere såpass at......" etterfulgt med informasjon som kun de aller nærmeste av Stine kan vite. En av disse brukerene har til og med nå sagt at hun vet at Stine vet at hun misliker henne. Likevel har Stine henne fremdeles på Snap, noe jeg syns høres usannsynlig ut med tankepå hvor mange Stine blir uvenn med, ekskluderer og blokkerer fra livet sitt. Men disse brukerene er noen resere til å røpe en litt stor nyhet, eller deler av den. For så å ikke svare mer. Sånn at praten å spekulasjoner fortsetter å gå der inne. Nå som Stine ikke snapper lenger så vil ikke jeg være der inne mer, vi har ikke med hva hun driver med og hvem hun er med lenger. Men vedkommende som sitter på Discord og lekker informasjon burde virkelig gå litt inn i seg selv når det ikke en gang stopper når hun slutter med snsppingen og blir privat 

Har litt troen på at noen av de nick navna er fruen selv jeg 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (2 timer siden):

Har litt troen på at noen av de nick navna er fruen selv jeg 

Det kan og også forklare hvordan det kunne gå fra å kjenne noen på sykehuset, vite hvordan hun var som yngre etc til at det ikke kommer et fnugg av sladder/rykter nå.

F.eks (bare for å ta et tilfeldig et) var det flere som «visste» at hendelsen med den berusede, kvinnelige syklisten på gaten ikke hadde skjedd. De kjente også frisør, arbeidskamerater av mannen etc. Nå? Nada. Nøyaktig i tråd med at hun selv ikke deler noe offentlig.

Det var ikke offentlig info som kom frem før heller, det var via folk som påstod de så og hørte

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nana skrev (På 29.11.2022 den 16.38):

Det kan og også forklare hvordan det kunne gå fra å kjenne noen på sykehuset, vite hvordan hun var som yngre etc til at det ikke kommer et fnugg av sladder/rykter nå.

F.eks (bare for å ta et tilfeldig et) var det flere som «visste» at hendelsen med den berusede, kvinnelige syklisten på gaten ikke hadde skjedd. De kjente også frisør, arbeidskamerater av mannen etc. Nå? Nada. Nøyaktig i tråd med at hun selv ikke deler noe offentlig.

Det var ikke offentlig info som kom frem før heller, det var via folk som påstod de så og hørte

Men har ikke folk litt lettere for å spørre bekjente når man ser det skjer på snap? Feks de ser Stine er hos frisøren - så er det lettere å ta det opp som ett samtaleemne enn og måtte grave etter informasjonen fra intet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kanakass skrev (15 timer siden):

Men har ikke folk litt lettere for å spørre bekjente når man ser det skjer på snap? Feks de ser Stine er hos frisøren - så er det lettere å ta det opp som ett samtaleemne enn og måtte grave etter informasjonen fra intet. 

Absolutt. Jeg bare reagerer på at alt «utenompratet» som har vært der - også i en hennes andre stille perioder, plutselig er helt borte.

Når det er sagt - for hennes egen del er veldig bra at hun har lagt fra seg snappen

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

garfunkel skrev (På 29.11.2022 den 11.27):

Er fru Knutsen borte fra discord nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

Hun venter nok bare til vi alle har glemt alt det som skjedde før hun tok pause. Diplomen, løgnene, ja, you name it. Hun er nok tilbake etter jul engang skal du se.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

litenstjerne skrev (21 minutter siden):

Hun venter nok bare til vi alle har glemt alt det som skjedde før hun tok pause. Diplomen, løgnene, ja, you name it. Hun er nok tilbake etter jul engang skal du se.

Tror det hadde vært bedre for ungene om hun logget av for godt. Men jeg tror også hun kommer tilbake, hun virket veldig avhengig av «snapvennene» sine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chroma skrev (Akkurat nå):

Tror det hadde vært bedre for ungene om hun logget av for godt. Men jeg tror også hun kommer tilbake, hun virket veldig avhengig av «snapvennene» sine. 

Ja, enig der. Det beste for hele familien er at hun holder seg unna SoMe. Men hun har jo alltid kommet tilbake før etter noen korte pauser. Så venter i spenning. Kanskje hun håper at denne tråden skal bli slettet før hun kommer tilbake😂 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...