Egentlig-grei Skrevet 21. august 2022 #13621 Del Skrevet 21. august 2022 Kvinne__35 skrev (1 time siden): Jeg må bare si, at jeg har ikke råd til å kjøpe meg så mye klær som hun gjør hele tiden 😂 enda jeg har en godt betalt jobb, og samboer med jobb……. Samme her! Har heller aldri falt meg inn å kjøpe dyr Royal is til å bruke i kaffe…… det er så mye som skurrer! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 21. august 2022 #13622 Del Skrevet 21. august 2022 Egentlig-grei skrev (4 timer siden): Samme her! Har heller aldri falt meg inn å kjøpe dyr Royal is til å bruke i kaffe…… det er så mye som skurrer! Vill gjetning, men jeg tror ikke hun tenker mer enn 50,- her og 70,- der og tilbud på 179,- der faktisk blir 299,- bare der. Vet ikke hva en energidrikk koster, men si en om dagen pr uke til 30,- alt sånt blir blir mye til slutt. Klær, planter, garn - tror ikke det går en dag uten at hun kjøper noe, fordi «det var 50% rabatt" 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin50 Skrevet 21. august 2022 #13623 Del Skrevet 21. august 2022 Etter alt det jeg har sett og lese, det er synd å si det, det hun har lagt ut den siste uken. Dette her er en person som ikke har det bra med seg selv, mye kjedsomhet, litt ensomhet på dagen, sikkert mye annet som vi ikke vet om. Til å med de som har mye penger å bruke, har et budsjett de holder seg til i hverdagen. Fordi de vet at det kommer en dag imorgen, den har man ikke kontroll, plutselig må ut å kjøpe et " kjøleskap" Jeg selv har ikke mye penger, men jeg også har et budsjett å holde meg til.. så er livet for de fleste. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 21. august 2022 #13624 Del Skrevet 21. august 2022 Egentlig-grei skrev (9 timer siden): Samme her! Har heller aldri falt meg inn å kjøpe dyr Royal is til å bruke i kaffe…… det er så mye som skurrer! Tror Royal is koster 85kr🙄!!!! Hvis hun ikke har råd til saken sin så har man ikke råd til slikt heller ofte flere ganger i uken😅🙈 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egentlig-grei Skrevet 21. august 2022 #13625 Del Skrevet 21. august 2022 M.H85 skrev (1 time siden): Tror Royal is koster 85kr🙄!!!! Hvis hun ikke har råd til saken sin så har man ikke råd til slikt heller ofte flere ganger i uken😅🙈 Det stemmer nok! Og i den «oppskrifta» bruker hun jo en tredjedel av boksen i hver kaffekopp🫠 tror det hadde funka like bra med first price sin vaniljeis👀 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 21. august 2022 #13626 Del Skrevet 21. august 2022 Fru G skrev (På 20.8.2022 den 21.36): 149,- pr. mnd blir 7748,- pr år. Litt ‘billig’ her og litt ‘billig’ der, det blir penger av det. Hvordan regner du ut det?😳 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 22. august 2022 #13627 Del Skrevet 22. august 2022 Pålur skrev (6 timer siden): Hvordan regner du ut det?😳 Ser vedkommende har ganget med 52 uker 🙈😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 22. august 2022 #13628 Del Skrevet 22. august 2022 Pålur skrev (19 timer siden): Hvordan regner du ut det?😳 Hvor mange ganger må jeg beklage en tastefeil? Jeg synes fortsatt i underkant av to tusen kroner er mye å kaste bort også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 22. august 2022 #13629 Del Skrevet 22. august 2022 Flettfrid skrev (12 timer siden): Ser vedkommende har ganget med 52 uker 🙈😁 Får beklage tastefeilen til deg også da😅 Beklager så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 22. august 2022 #13630 Del Skrevet 22. august 2022 Jeg kom i skade for å skrive 7748,- for denne glossibagen i året. Det rette er selvfølgelig 1788,-. Beklager til alle. Skal forsøke å aldri mer gjøre feil, men garanterer ingen ting😳😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 22. august 2022 #13631 Del Skrevet 22. august 2022 Hun avsluttet snapkarriæra si ved å si at hun må sette familien først. Takker gråtende alle som har fulgt henne, hun ble å se på insta i blant sa hun men da i en annen form. Takket så mye de som har ønsket å vippse henne så bv-saken fikk leve videre, tok hun imot vippspengee fra de som ville gi? For da må det jo være litt surt for de å se at hun nå er tilbake som om ingenting har hendt, shopper hver eneste dag og heller ting i vasken som hun nettopp var å kjøpte men ikke likte likevel. Rart hun har råd til dette men legger seg ned å griner og trenger hjelp utenfra hver gang bv-saken trenger mer penger? 5 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DramaLamaBanana Skrevet 22. august 2022 #13632 Del Skrevet 22. august 2022 Har hun kommer noe vei med den der bv saken? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin50 Skrevet 22. august 2022 #13633 Del Skrevet 22. august 2022 (endret) Når man ser hvordan mye penger hun bruker i uka, til seg selv. Mens mann og barn er på jobb og skole. Det går i nye matvarer som hun må prøve, det går i pakker, grønne planter, sminke, det hun viser fram er ikke en gang fornuftig. Dette her handler om en kjedsomhet. Om denne bv saken hadde vært så veldig viktig, er det mye å spare inn her. Om det er 1788 eller 7748 kr, dette er fremdeles mye penger, som hun kan spar inn på. Hvorfor har hun ikke at denne sakkyndige utredning? fordi hun håpet på at bv betale den? Nå er en ny hobby, bare se hvor mye penger hun har lagt i det, siden hun kommer hjemme fra ferie, som er blitt betalt av andre. Hvem er som har råd til å reise 2 ganger i ferien, når hun er utfør. I disse tider? Jeg har ingen sympati for henne, hun har selv satt seg i denne situasjonen her. Hun kommer tilbake, latter som ingenting har skjedd? Endret 22. august 2022 av Kristin50 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 22. august 2022 #13634 Del Skrevet 22. august 2022 DramaLamaBanana skrev (2 minutter siden): Har hun kommer noe vei med den der bv saken? Oppdatering kommer når hun trenger mer penger. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DramaLamaBanana Skrevet 22. august 2022 #13635 Del Skrevet 22. august 2022 Snublefot62 skrev (5 minutter siden): Oppdatering kommer når hun trenger mer penger. Såpass, trodde den hadde vært innom rettsvesnet allerede, er jo en evighet siden medieoppslag, spleis osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 22. august 2022 #13636 Del Skrevet 22. august 2022 (endret) Fikk nettopp høre på snappen hennes at hobby er billigere enn psykolog. Virker ikke som hobbyene hennes gjør henne frisk. Makan til vås. Flott med hobbyer altså, men å neglisjere en yrkesgruppe på denne måten og ikke minst alle som får hjelp av psykolog er hoderystende. Endret 22. august 2022 av Fru G Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin50 Skrevet 22. august 2022 #13637 Del Skrevet 22. august 2022 (endret) Fru G skrev (26 minutter siden): Fikk nettopp høre på snappen hennes at hobby er billigere enn psykolog. Virker ikke som hobbyene hennes gjør henne frisk. Makan til vås. Flott med hobbyer altså, men å neglisjere en yrkesgruppe på denne måten og ikke minst alle som får hjelp av psykolog er hoderystende. He he, jeg så det også. Man kan ikke at henne seriøst. Jeg selv har gått til psykolog, og fått god hjelp til det jeg trengte hjelp. En psykolog time i det offentlige koster 375 når jeg gikk ditt, og en privat psykolog koster fra 1200 kr. Endret 22. august 2022 av Kristin50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanin46 Skrevet 22. august 2022 #13638 Del Skrevet 22. august 2022 Kristin50 skrev (1 time siden): Når man ser hvordan mye penger hun bruker i uka, til seg selv. Mens mann og barn er på jobb og skole. Det går i nye matvarer som hun må prøve, det går i pakker, grønne planter, sminke, det hun viser fram er ikke en gang fornuftig. Dette her handler om en kjedsomhet. Om denne bv saken hadde vært så veldig viktig, er det mye å spare inn her. Om det er 1788 eller 7748 kr, dette er fremdeles mye penger, som hun kan spar inn på. Hvorfor har hun ikke at denne sakkyndige utredning? fordi hun håpet på at bv betale den? Nå er en ny hobby, bare se hvor mye penger hun har lagt i det, siden hun kommer hjemme fra ferie, som er blitt betalt av andre. Hvem er så har råd til å reise 2, når hun er utfør. I disse tider? Jeg har ingen sympati for henne, hun har selv satt seg i denne situasjonen her. Hun kommer tilbake, latter som ingenting har skjedd? Og nå bare 800kr på negleutstyr fordi «høsten er så kei»… skål for pengesløs, hun har jo ingen andre hobbyer hvor hun har utstyr fra før🙃 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 22. august 2022 #13639 Del Skrevet 22. august 2022 Fru G skrev (54 minutter siden): Fikk nettopp høre på snappen hennes at hobby er billigere enn psykolog. Virker ikke som hobbyene hennes gjør henne frisk. Makan til vås. Flott med hobbyer altså, men å neglisjere en yrkesgruppe på denne måten og ikke minst alle som får hjelp av psykolog er hoderystende. Sa hun dette i dag? Fysj, jeg blir så sint. Det er mange traumatiserte som følger henne. Slike kommentarer kan gjøre stor skade. Stine, tenk deg om, vær så snill! 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin50 Skrevet 22. august 2022 #13640 Del Skrevet 22. august 2022 (endret) Kanin46 skrev (10 minutter siden): Og nå bare 800kr på negleutstyr fordi «høsten er så kei»… skål for pengesløs, hun har jo ingen andre hobbyer hvor hun har utstyr fra før🙃 Hva skal man si, jeg har ikke ord. Nå skal hun selger kattunger, fordi hun har " glemte å gi P- piller til katten " Endret 22. august 2022 av Kristin50 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå