Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Vilja1892 skrev (8 timer siden):

Hadde alt dette Stine pratet om vært sant så greit nok. Da er det rettferdig med erstatning osv , men jeg som flere andre her inne kjenner/kjente Stine vet er det bare er jug, løgn og bedrag så blir det så provoserende. Det er ikke riktig at hun der skal få ei krone på løgn! Jeg blir så provosert at jeg kommer til å skrive brev til kommunen å forklare hvordan Stine Knutsen var frem til hun fikk dollartegn i blikket.  At de får ta det til retten å stevne masse "venner" , kollegaer osv inn så retten får riktig bilde av Stine. Kommer gladelig til å vitne i en rettsak! Rett skal være rett frøken Knutsen!

Mener du at alt hun forteller fra barndommen er løgn? Til og med det som står i barnevernspapirene?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Første gang jeg kommenterer her inne. 
Utrolig nok har jeg over tid fått lest gjennom hele det innlegget her med alle kommentarer. Skumlest ganske mye da.

På NOEN måter kan jeg kjenne igjen den tidligere utgaven av meg selv i henne. 
Har hatt en relativt tøff barndom psykologisk sett. Med lite anerkjennelser og kjærlighet. 
Når jeg kom til 20- årene hadde jeg fått et barn. Jeg spiste mer og mer godteri. Og livet handlet mye om mat, godteri og hva nytt jeg måtte prøve av drikke og mat. Jeg handlet mye klær, satte meg selv i gjeld. Trodde vel at de dårlige følelsene kunne døyves litt ved å shoppe masse. Jeg la også på meg veldig mye av denne livsstilen og orket ikke så mye med barnet mitt. 
Er så glad jeg klarte ta meg selv i nakken, gå til psykolog og faktisk komme ut av den sirkelen jeg var i. 
Jeg er idag mor til 4, utdannet sykepleier og nedbetalt gjelda mi. 

Syns det er helt sinnsykt å se hvordan ho holder på foran skjermen på tlf sin hver eneste dag og samtidig har ho 3 barn. 
Hvorfor er det ingen nære som sier noe? 
Ho virker så sliten og oppgitt over sine egne barn til stadighet. Greit å vise frem livets gode og dårlige dager altså, men ikke de ting som omhandler sine egne barn. Det vises stadig noe misnøye angående noe med barna som f eks skal ordnes. 
Jeg får helt vondt av å se det. 
Det er jo klart at sånn det vises på utsiden med alle hennes handlinger kan ho neppe ha det godt på innsiden. 
Forstår også ut fra kommentarer her at ho lyver mye, uten at jeg vet så mye om akkurat hvilke ting det er. 
Og alt roper oppmerksomhet. 

forundrer meg fortsatt over at ingen reagerer… hvis jeg gjorde det her kan jeg garantere at vennene mine, mannen min og evt andre hadde satt seg ned for en skikkelig prat med meg…. 

• Liker 9
  • Hjerte 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir hun ikke lei av seg selv?? Hele dagen, meg meg meg!  Hun har en gylden mulighet til å gi sine barn en god oppvekst, men bruker hele dagen på å dyrke seg selv. Virker helt virkelighets fjern for meg.

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Millee89 skrev (4 minutter siden):

Utrolig nok har jeg over tid fått lest gjennom hele det innlegget her med alle kommentarer. Skumlest ganske mye da.

Har hatt en relativt tøff barndom psykologisk sett. Med lite anerkjennelser og kjærlighet. 
Når jeg kom til 20- årene hadde jeg fått et barn. Jeg spiste mer og mer godteri. Og livet handlet mye om mat, godteri og hva nytt jeg måtte prøve av drikke og mat. Jeg handlet mye klær, satte meg selv i gjeld. Trodde vel at de dårlige følelsene kunne døyves litt ved å shoppe masse. Jeg la også på meg veldig mye av denne livsstilen og orket ikke så mye med barnet mitt. 
Er så glad jeg klarte ta meg selv i nakken, gå til psykolog og faktisk komme ut av den sirkelen jeg var i. 

Syns det er helt sinnsykt å se hvordan ho holder på foran skjermen på tlf sin hver eneste dag og samtidig har ho 3 barn. 
Ho virker så sliten og oppgitt over sine egne barn til stadighet. Greit å vise frem livets gode og dårlige dager altså, men ikke de ting som omhandler sine egne barn. Det vises stadig noe misnøye angående noe med barna som f eks skal ordnes. 
Det er jo klart at sånn det vises på utsiden med alle hennes handlinger kan ho neppe ha det godt på innsiden. 
Forstår også ut fra kommentarer her at ho lyver mye, uten at jeg vet så mye om akkurat hvilke ting det er. 

forundrer meg fortsatt over at ingen reagerer… hvis jeg gjorde det her kan jeg garantere at vennene mine, mannen min og evt andre hadde satt seg ned for en skikkelig prat med meg…. 

Stine har ingen venner igjen… dvs hun har Jill, som utrolig nok fremdeles er der. Men det er den eneste. Alle andre har hun støtt fra seg, det er ingen som orker eller tør, for dama er skummel og snakker dritt om deg så fort du snur ryggen til. Familie har hun heller ikke igjen. Hun har ei kusine som har stått delvis ved siden av henne i bv-saken, og faren, men hun går over lik - dvs hun går til og med over sin egen far, og det koster henne ikke en kalori å snakke faren midt i mot. Hun ble uvenn med han før hun gifta seg, og gikk på trass opp kirkegulvet alene. Ikke f om faren skulle høres på nei!

Hun har en bror, men han orker jo heller ikke… så det er faktisk INGEN som kan hjelpe henne på rett veg… og mor og far i Spania er jo lurt trill rundt, så hun støtter seg på de nå inntil sannheten når dem. Tidsspørsmål!

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvemerdu skrev (2 minutter siden):

Stine har ingen venner igjen… dvs hun har Jill, som utrolig nok fremdeles er der. Men det er den eneste. Alle andre har hun støtt fra seg, det er ingen som orker eller tør, for dama er skummel og snakker dritt om deg så fort du snur ryggen til. Familie har hun heller ikke igjen. Hun har ei kusine som har stått delvis ved siden av henne i bv-saken, og faren, men hun går over lik - dvs hun går til og med over sin egen far, og det koster henne ikke en kalori å snakke faren midt i mot. Hun ble uvenn med han før hun gifta seg, og gikk på trass opp kirkegulvet alene. Ikke f om faren skulle høres på nei!

Hun har en bror, men han orker jo heller ikke… så det er faktisk INGEN som kan hjelpe henne på rett veg… og mor og far i Spania er jo lurt trill rundt, så hun støtter seg på de nå inntil sannheten når dem. Tidsspørsmål!

Åja… det står såpass til med venner og familie ja… Tragisk. Og rett og slett bare trist!!

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvemerdu skrev (6 minutter siden):

Ja,hvor ble Marit av egentlig?

Trodde de sto hverandre nært

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noeskeptisk skrev (5 minutter siden):

Ja,hvor ble Marit av egentlig?

Trodde de sto hverandre nært

Er vel mange år siden det der tok slutt!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Millee89 skrev (1 time siden):

Det nytter ikke hva nære eller venner sier til en person som ikke har selvinnsikt. Hun har rett uansett mener hun. Alle andre har feil. Slike personer vil aldri godta andres meninger om de er kritiske mot henne eller uenige i hennes valg og hennes væremåte. Det er nok en diagnose på det. Hadde en lignende nabo en gang. 😱 De ser kun seg selv

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang bv-saken; Vi skulle også gå til sak mot bv. Vi hadde en god del sakspapirer selv, pga 2 runder i fylkesnemnda, som vi vant. Men da vi hadde møte med advokaten, sa han at det var han som måtte innhente sakspapirer. Å at vi absolutt ikke selv, skulle sitte å plukke ut hva som var relevant.  Det var, naturlig nok, han som viste hva som var relevant. Rart Stine kunne gjøre det selv? Er saken hennes ferdig? Hører ikke mer om den🤔

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjærgårds_datter skrev (9 timer siden):

Blir hun ikke lei av seg selv?? Hele dagen, meg meg meg!  Hun har en gylden mulighet til å gi sine barn en god oppvekst, men bruker hele dagen på å dyrke seg selv. Virker helt virkelighets fjern for meg.

Personer med narsissistiske trekk blir aldri lei av seg selv.

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som ho strålte når ho kunne fortelle om sykdommer i natt æ! Og så klart verre tilfeller hadde de aaaaaldri sett….! Er bare så facinerende å være vitne til..! Djeses! Rart ho står oppreist…! 

• Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miniflipper skrev (3 minutter siden):

Som ho strålte når ho kunne fortelle om sykdommer i natt æ! Og så klart verre tilfeller hadde de aaaaaldri sett….! Er bare så facinerende å være vitne til..! Djeses! Rart ho står oppreist…! 

Ja sagt det før og sier det igjen. Hun må være et mirakel 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må jo være stokk dum. Altså, om hun sliter såå mye med søvn, hvorfor i all verden gjøre alt som forverrer god søvnhygiene.

Altså, kutt ut koffein, spesielt på ettermiddag/kveld. Kutt ut sukker og drittmat. Stå opp halvtidlig til faste tider hver dag. Kutt ut å bruk tlf/se på tv i timen før du skal legge deg. Få gode rutiner på kvelden, feks spis kveldsmat med ungen din, ta av sminken og stelle deg, ta en varm dusj, etc. Kom deg ut i frisk luft og fysisk aktivitet. Unngå å snakk om følelsesmessig vonde ting før du skal legge deg. Ikke sov på dagtid. Hun gjør jo INGENTING for å prøve å bedre ting. Jeg sliter mye med søvn selv, og for min del hjelper ikke nødvendigvis disse tingene over her sånn kjempe godt. Men søvnen blir i alle fall ikke bedre om jeg bare driter i alt. Hun livnærer seg på alt som gjør kropp og sjel vondt og vanskelig. 

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LinaHg skrev (23 minutter siden):

Hun må jo være stokk dum. Altså, om hun sliter såå mye med søvn, hvorfor i all verden gjøre alt som forverrer god søvnhygiene.

Altså, kutt ut koffein, spesielt på ettermiddag/kveld. Kutt ut sukker og drittmat. Stå opp halvtidlig til faste tider hver dag. Kutt ut å bruk tlf/se på tv i timen før du skal legge deg. Få gode rutiner på kvelden, feks spis kveldsmat med ungen din, ta av sminken og stelle deg, ta en varm dusj, etc. Kom deg ut i frisk luft og fysisk aktivitet. Unngå å snakk om følelsesmessig vonde ting før du skal legge deg. Ikke sov på dagtid. Hun gjør jo INGENTING for å prøve å bedre ting. Jeg sliter mye med søvn selv, og for min del hjelper ikke nødvendigvis disse tingene over her sånn kjempe godt. Men søvnen blir i alle fall ikke bedre om jeg bare driter i alt. Hun livnærer seg på alt som gjør kropp og sjel vondt og vanskelig. 

Tror ikke hun sliter med søvn.. tror hun elsker å sitte oppe å snappe med «gjengen» for så å ha mulighet til å sove seg fra å lage frokost, levere i bhg ol.. får mer megtid da, som hun visst nok så sårt trenger 😳

• Liker 13
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilja1892

Skal ut å kjøpe maling til senga, fargen HUN har bestemt. Kan hende en gutt i den alderen kanskje har lyst til å bestemme slikt selv? Hvert fall være med i prosessen. Men ikke der nei. Det skal være den fargen HUN bestemmer.  Gjenspeiler hele dama. Meg , meg , meg og meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
1 hour ago, LinaHg said:

Hun gjør absolutt alt motsatt av både sunn fornuft og hva helsemyndigheter anbefaler. Ikke rart man blir syk/forverrer tilstand. Hun dyrker vondter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Polarpuma skrev (17 minutter siden):

Hun gjør absolutt alt motsatt av både sunn fornuft og hva helsemyndigheter anbefaler. Ikke rart man blir syk/forverrer tilstand. Hun dyrker vondter. 

Nei, og sånn er det jo med alle hennes sykdommer og vondter. Gjør alt motsatt av hva som er anbefalt. Ikke rart både kropp og sjel blir dårlig av den livsstilen der. Går inne og hjemme dagen lang og dytter trynet fult av monster, boller og smågodt. 
Har sett makan til manglende selvinnsikt.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Springer flirende etter ungdommen i huset med kamera og skal filme han når han tydelig viser han ikke vil på kamera. Hun evner ikke å forstår hvor ødeleggende relasjonen hennes til ungene kommer til å bli hvis hun ikke slutter opp med det tragiske tullet der

• Liker 6
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som blir litt flau av å se på av og til? Virker liksom som om hun prøver å tøffe seg. 

• Liker 17
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun eier overhodet ikke forståelse for egen oppførsel. Er vel ikke mange på hennes alder som driver på med russemusikk og dansing/kaste på hodet som hun gjør. 

Jeg har en svigerdatter på samme alder. Har vist henne snapp av Stine. Svigerdatter rister på hodet og sier..... Slik gjorde vi når vi var 18 år.

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...