Gå til innhold

Hvordan du kan kontre dårlig stemning rundt innpass?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ts, selvfølgelig er 17 mai en dag mange ikke treffer nye folk. 17 mai er hovedsakelig en feiring og familiedag, ikke festdag med venner. Hvis dere alle er single og glad i å feste så forstår jeg at du legger mye i dette, men de fleste foretrekker de nærmeste på 17 mai. 

Du nevner også at folk burde dele opp dagene sine når du snakker om venninna di som avlyser hvis det skjer noe den dagen. Vel, alle har ikke overskudd til mer enn én hendelse/ avtale per dag uansett hva det er. Hvis mine venner hadde hatt sånne holdninger så hadde jeg også unngått de for det er ufattelig slitsomt med de som ikke forstår og bare fortsetter å mase. Du sier også at du ikke har noen sære interesser som er grunnlag og der igjen viser du dårlige holdninger, vi er alle forskjellige og folk unngår deg ikke pga hobbyene dine. 

Jeg tipper at du er hovedsakelig bekjent for disse jentene, legger altfor mye i relasjonen og er så intens at de langsomt velger å trekke seg tilbake. Jeg har også en del bekjente jeg melder med, men noen av de orker jeg ikke møte utenfor nettet, de er rett og slett for slitsomme og du minner dessverre om sistnevnte i dine innlegg. 

Anonymkode: 3ea98...8ae

Ser denne og tenker å endre på å spørre, men da s

Får du jo heller ikke fremgang liksom. 

Jeg har absolutt ikke nevt det med å dele opp hverdagen på denne måten, til mine venninner. Jeg harmulugens hintet til det, men. Ikke mer enn det. 

Opplever at ande har et mill paga jobb og skole som gjør at de kommer seg ut. Det har ikke jeg. 

Jeg har en til som er avtalt grilling med, og kommer til å holde meg til den ene avtalen. 

Er så leit å være tatt som innpåsliten og krevende, når jeg ikke har økonomi til å henge i hverdagen, og sånnsett blir holdt utenfor 

Er veld erfor, tenker jeg, at jr opllevr store fest dager som vanskelige, for det er jo de dagene jeg ogås ønske rp gjøre stas på, men så går det ikke, paga at hverdagen får ikke kabalen til å gå opp for meg, siden de har hengt med ande med bedre økonomi, så blir det også mer naturlig å velge dem. 

Dermed blir det en negativ sprial.. 

Ja, er singel og alene derfor fleksibel, men kan 7kke vente på at ting skal bli typ perfekt, for det vil jo aldri skje. Det vi jo alltid være noe. Etter jobb, må du orke å henge og å være med andre, forutsatt at du faktisk tjener penger. 

Så da trenger jrg tips og råd. Hva kan jeg gjøre da? Trekke rmg tilbake og vente på at jeg lander en jobb? 

Hører det er vanskelig der ute nå, kjenner flere som søker. 

Ts

Anonymkode: f23be...70c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Ser denne og tenker å endre på å spørre, men da s

Får du jo heller ikke fremgang liksom. 

Jeg har absolutt ikke nevt det med å dele opp hverdagen på denne måten, til mine venninner. Jeg harmulugens hintet til det, men. Ikke mer enn det. 

Opplever at ande har et mill paga jobb og skole som gjør at de kommer seg ut. Det har ikke jeg. 

Jeg har en til som er avtalt grilling med, og kommer til å holde meg til den ene avtalen. 

Er så leit å være tatt som innpåsliten og krevende, når jeg ikke har økonomi til å henge i hverdagen, og sånnsett blir holdt utenfor 

Er veld erfor, tenker jeg, at jr opllevr store fest dager som vanskelige, for det er jo de dagene jeg ogås ønske rp gjøre stas på, men så går det ikke, paga at hverdagen får ikke kabalen til å gå opp for meg, siden de har hengt med ande med bedre økonomi, så blir det også mer naturlig å velge dem. 

Dermed blir det en negativ sprial.. 

Ja, er singel og alene derfor fleksibel, men kan 7kke vente på at ting skal bli typ perfekt, for det vil jo aldri skje. Det vi jo alltid være noe. Etter jobb, må du orke å henge og å være med andre, forutsatt at du faktisk tjener penger. 

Så da trenger jrg tips og råd. Hva kan jeg gjøre da? Trekke rmg tilbake og vente på at jeg lander en jobb? 

Hører det er vanskelig der ute nå, kjenner flere som søker. 

Ts

Anonymkode: f23be...70c

Men du trenger jo ikke penger for å være med andre. Gåturer som flere har anbefalt er 100% gratis. Lunsj på kafé kan du få til for en hundrelapp så det går an en gang i blant. Å besøke/ få besøk er som regel også gratis. Det må da være mye bedre å møtes på de billige hverdagene enn de dyre feiringene hvis du har dårlig råd. 

Anonymkode: 3ea98...8ae

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men du trenger jo ikke penger for å være med andre. Gåturer som flere har anbefalt er 100% gratis. Lunsj på kafé kan du få til for en hundrelapp så det går an en gang i blant. Å besøke/ få besøk er som regel også gratis. Det må da være mye bedre å møtes på de billige hverdagene enn de dyre feiringene hvis du har dårlig råd. 

Anonymkode: 3ea98...8ae

Sant. Har foreslått og skal forelå dette fremover. 

Noen skylder på corona, andre sier ja, mens enkelte vil vente lengre, Kansje flere grunner for det, men er nettopp hva jrg tenker selv. 

Groene er at det er slitsomt fordi det også er litt sånn at hvem som skal henges med og brukes penger på, blir en greie fra gang til gang. Også at det går penger. Men at hverdagene er billigere enn fedtdagene er noe jeg har spart opp til for å få til å gå opp. 

Eeror forventninger også. Men ser jrg mp være mer fleksobeø, 9g kommer til å tenke og gjøre annerledes heretter. 

Får bare prøve nye ting hele tiden, satse på at eksamenskarakter sitter, ny jobb i vente og ellers at gåturer og kafé møter holder. Kan ikke vente på perfekt 

Ts

Anonymkode: f23be...70c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sant. Har foreslått og skal forelå dette fremover. 

Noen skylder på corona, andre sier ja, mens enkelte vil vente lengre, Kansje flere grunner for det, men er nettopp hva jrg tenker selv. 

Groene er at det er slitsomt fordi det også er litt sånn at hvem som skal henges med og brukes penger på, blir en greie fra gang til gang. Også at det går penger. Men at hverdagene er billigere enn fedtdagene er noe jeg har spart opp til for å få til å gå opp. 

Eeror forventninger også. Men ser jrg mp være mer fleksobeø, 9g kommer til å tenke og gjøre annerledes heretter. 

Får bare prøve nye ting hele tiden, satse på at eksamenskarakter sitter, ny jobb i vente og ellers at gåturer og kafé møter holder. Kan ikke vente på perfekt 

Ts

Anonymkode: f23be...70c

Et lite sidespørsmål; hvor ofte forventer du å treffe venner? Sånn til vanlig, ikke i forhold til corona. 

Anonymkode: 3ea98...8ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Et lite sidespørsmål; hvor ofte forventer du å treffe venner? Sånn til vanlig, ikke i forhold til corona. 

Anonymkode: 3ea98...8ae

Vanskelig  spørsmål.. 

Kommer ann på hvem som spør.. Men jeg synes å være sammen med venner er gøy. Liker at det skjer noe, og liker å oppleve ting. 

Synes 3 ganger i uken er bra.. Men somsagt, kommer jo ann på hvem, hvor og hva. Sånnsett ønsker jeg egentlig stue på neste sted å bo, slik at jeg kan invitere hit. Har virkelig savnet det, og savner det mer nå, ettersom jeg er ilgang med å utvide kretsen.

Men det er jo det som er greiene med å være voksen, du betaler for alt selv. 

Det å kun møtes for en kaffe 1 gang hver halvfulle måned, blir for lite for meg altså. Også det å kun snakke via mobil. 

Men har skole også, og søker jobber somsagt. 

Helge synes jeg er forbeholdt å være mer sosial, så synes nok at helger er innafor å være sosial fre til søn.

Men er vanskelig å sette et tall på det, for er så mye som spiller inn.. 

TS

Anonymkode: f23be...70c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Vanskelig  spørsmål.. 

Kommer ann på hvem som spør.. Men jeg synes å være sammen med venner er gøy. Liker at det skjer noe, og liker å oppleve ting. 

Synes 3 ganger i uken er bra.. Men somsagt, kommer jo ann på hvem, hvor og hva. Sånnsett ønsker jeg egentlig stue på neste sted å bo, slik at jeg kan invitere hit. Har virkelig savnet det, og savner det mer nå, ettersom jeg er ilgang med å utvide kretsen.

Men det er jo det som er greiene med å være voksen, du betaler for alt selv. 

Det å kun møtes for en kaffe 1 gang hver halvfulle måned, blir for lite for meg altså. Også det å kun snakke via mobil. 

Men har skole også, og søker jobber somsagt. 

Helge synes jeg er forbeholdt å være mer sosial, så synes nok at helger er innafor å være sosial fre til søn.

Men er vanskelig å sette et tall på det, for er så mye som spiller inn.. 

TS

Anonymkode: f23be...70c

Det er kanskje her du krasjer med dine venner. Tre ganger i uka er veldig ofte, og nesten håpløst (og ikke minst slitsomt) om man er i jobb eller har familie av noe slag. Jeg har gode venninner og ser de alt fra én gang i uka til én gang annenhver måned. Å samle flere blir enda sjeldnere. Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men er du over 25 så har du kanskje litt høye forhåpninger til hvor ofte du vil møtes. 

Anonymkode: 3ea98...8ae

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er kanskje her du krasjer med dine venner. Tre ganger i uka er veldig ofte, og nesten håpløst (og ikke minst slitsomt) om man er i jobb eller har familie av noe slag. Jeg har gode venninner og ser de alt fra én gang i uka til én gang annenhver måned. Å samle flere blir enda sjeldnere. Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men er du over 25 så har du kanskje litt høye forhåpninger til hvor ofte du vil møtes. 

Anonymkode: 3ea98...8ae

Mine venninner og bekjente er fra 24-30 år. Ingen av de jeg nevner har barn, noen er jobbsøkere, andre jobber, andre går på skole. 

Sånnsett tenker jeg at jeg er i en fase med mye overskudd akkurst nå,fordi jeg ikke jobber. Dæbor alene og er sinelg i tillegg. Derfor er jeg mye alene, og underbevisstheten bygger Kansje seg opp fra dette. At det muligens begynner å toppe seg litt, har jeg vært innom og prøver å <stagge>dette, med å finne flere bekjente og å gå inn i meg selv, for å jobbe med intensiteten. 

Likevel, nå jeg si, at jeg merker hos de som jeg har kjent en stund nå, en slags holdning til at verden skylder dem noe. 

Vi er i en vanskelig tid, og synes enkelte sender påtatte snaps, som tydeligvis er fellessnaps,om hvor godt de takler situasjonen. Fakta er jo at jeg vet de sliter litt, men ingen av oss snakker egentlig. De vil ikke ringes, og hvem sier at jeg ville ringe fordi det er skjedd noe? Derfor jeg mener at alle har nok med sitt, og jeg synes det er litt ubehagelig, og få tredd over hodet egenskaper jrg ikke opplever at jeg har. 

Ikke hele tiden at jeg opplever at de mener det, men det ligger litt under sider<de>men dette gjelder enkelte, men under flere situasjoner. Men det er vel fordi disse jentene ikke er de jentene som egentlig ønsker å gjøre noe aktivt for å bedre. 

Er hva jeg mener med at jeg synes de oppfører seg som at verden skylder dem noe. 

Spør om turer, samtaler, teams møte, men de orker ikke, ser på serie eller sier at de er nedfor, så passer ikke. 

Herregud, vi er alle nedfor! Om ikke vi gjør noe, om vi skal vente til den riktige tiden.. Den kommer ikke!!! 

Det vil alltid være noe som ikke er bra nok, noe som kunne vært bedre. Vi må selv ordne det til å bli sånn! Dette er en mentalitet jeg begynnerskikkelig å avsky, i mangel av andre ord. 

Defor jeg snakker med flere folk, og Defor det er vanskelig å knytte bekjentskaper, fordi dette tar jo også tid. Og ingen vil snakke, og jeg kunne vel trengt å snakke litt liksom. 

Men ser at jrg ml roe ned, og tenker ø gjøre det også. Er også ny med ø ha mange bekjentskaper, etter å ha vært isolert fra samfunnet uten jobb og et eget miljø, desverre over lang tid(mange år) etter å ha studert privat. 

Defor er det som et friskt pust og virkelig noe jeg trenger å kadte ball om å erfare relasjoner på flere nivåer. 

Derfor fint å kaste ball her inne om tips råd og innspill 

Ts

Anonymkode: f23be...70c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er for intens. jeg har en venn som deg, og jeg blir nedfor og stresset av å bli kontaktet til alle døgnets tider, i ulike kanaler. og det er grunnen til at jeg ikke vil treffes/prates/ha så mye kontakt.

jeg blir kvalt!!!

Anonymkode: 1f69a...6fd

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

du er for intens. jeg har en venn som deg, og jeg blir nedfor og stresset av å bli kontaktet til alle døgnets tider, i ulike kanaler. og det er grunnen til at jeg ikke vil treffes/prates/ha så mye kontakt.

jeg blir kvalt!!!

Anonymkode: 1f69a...6fd

Litt generalisering, men. Tar poenget:) 

Anonymkode: f23be...70c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Litt generalisering, men. Tar poenget:) 

Anonymkode: f23be...70c

Ts her igjen

Hva jeg mener med generalisere er at jeg er sliten selv. Jeg er sliten av å tsbinsj av å melde, stille opp,, heie frem og snakke frem. Jeg er sliten av å foreslå, tur, samtaler, heie på snap heie på fremgang i livet om avgjørelser. Fordi jeg ikke får samme støtte, fordi jeg ikke får tilbud tilbake, fordi jeg ikke får ble annet enn dvaske halvhjertede forsøk og avvisende oppførsel tilbake. 

Jeg opplever at et teams møte ikke trenger å være mye, men får snaps om lykkelig fine ting. Selv får jeg ikke støtten, kun takk og høflighet, som ikke er annet enn å forvente. 

Derfor tenker jeg at det er bedre å avvente å se Ann, og vise til at jeg lsnker å drive <oss> fremover men først etter at jrg ser at jeg får like mye igjen sonhva jeg legger i dette. 

Har ingen problemer med å trappe ned, faktisk så er jeg glad for å høre det. 

TS

Anonymkode: f23be...70c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Er hva jeg mener med at jeg synes de oppfører seg som at verden skylder dem noe. 
- Dette er nøyaktig hva jeg tenkte å kommentere til deg - at du virker til å føle på at disse jentene og verden skylder deg noe, men det er dessverre ikke slik det fungerer. Hvis de ønsket å gjøre en innsats for å bygge et vennskap, ville de gjort det. De er høflige, men de gir deg svært tydelige hint om at de ikke helt føler kjemien med deg. Snappene du får kan godt være fellessnaps som de sender til alle på listen sin.

Spør om turer, samtaler, teams møte, men de orker ikke, ser på serie eller sier at de er nedfor, så passer ikke. 
- Hvor mange ganger har de spurt deg om å finne på noe? En fin tommelfingerregel er å holde seg til å ta initiativ TRE ganger. Hvis du spør noen om å finne på noe tre ganger, hvor hvertfall to av dem er fleksible avtaler av typ "en dag til uka", og du får et høflig avslag på alle, så er de ikke interessert. Da gir du deg og ikke spør dem noe mer.

Herregud, vi er alle nedfor! Om ikke vi gjør noe, om vi skal vente til den riktige tiden.. Den kommer ikke!!! 
- Det betyr ikke at de venter på den riktige tiden. Det betyr at det som hjelper dem når de er nedfor, ikke er det samme som hjelper deg når du er nedfor. Du ønsker å henge med dem, men de ønsker kanskje å henge med kjæreste, andre venninner eller til og med ha alenetid. For min del velger jeg alenetid over å treffe bekjente, fordi det gir meg absolutt ingenting! Jeg bruker kun tid og energi på å opprettholde vennskap som føles helt naturlige og som GIR meg energi i stedet for å kreve energi av meg. Utifra trådene dine virker du dessverre som en person som krever for mye og som dermed tar energi. Vennskap skal føles givende og naturlig, men du forsøker å tvinge dem til å være venner med deg..

 

Anonymkode: 2fe3a...63d

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

 

Anonymkode: 2fe3a...63d

Jeg trodde jeg hadde fjernet sitatdelen, sorry. Surret litt fra mobil. Jeg skrev mine svar under dine sitater som jeg uthevet.. 

Anonymkode: e220c...b63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

 

Anonymkode: 2fe3a...63d

Virker som at det ikke går ann å kommenter på innlegget du skrev,derfor ser det visst blant ut. 

Dette blir litt tatt ut av sammenheng, ettersom det er vanskelig å gi konkrete tilbakemeldinger fra dag til dag. 

Vi melder og har kontakt, og ser det evt kan være en greie om kontakten ikke er like god. Er den ikke god hele tiden, til enhver tid, i enhver situasjon? Nei. 

Mener jeg at jeg er den riktige personen å kontakte i enhver situasjon, og vet eksakt hvordan du skal løfte noen opp og vet eksakt hva du skal si? Nei. 

Dette med at felles snaps blir sendt, tar jeg ikke som at det hetyr at jrg er mindre verdt for mine venninner. Det er heller ikke det at jeg holder regnskap over hvem som ta riontskt og når mjeg tenger ikke engang å være den som blir invitert hver gang. 

Men virker som at det er enklere å missforstå. Synes det blir sårende i lengden å høre fra de som ikke ser hele bildet, om hvor sannsynlig det er for at jeg ikke er likt, slik jeg håper på eller har betydning i livet på den måten jeg ønsker. Derfor tror jeg at jeg tar til meg råd, og at jeg skal tenke over mulighetene og synes et er gode innspill her.

Men at det er sannsynlig at det blir mye konsentrert informasjon, som gjør at det store bildet blir enda vanskeligere å gi korrekt informasjon som vil gi ststusippdsteringer som er riktige til enhver situasjon ilppet av dagen. 

Tror også at aldersforskjellen til de som svarer her, gjør at trenden for å sitte å melde er lav. 

Vi snakker ofte, og jeg får snapper, meldinger og vi har en lett tone. Vi meldes ikke hver dag og det er heller ikke sånn at jrg har forventet noe svar fra dem på alle snaps. 

Når det kommer til ferier merkedager osv, så er det inneforstått at jeg som singel og litt ny i relasjonen ikke er helt <der>,men å kutte båndet kun fordi de ikke har svart på 3 snaps, det er feighet i mine øyne. Her er vi uenige. 

Jeg tenker å følge magefølelsen, og velge rå holde kontakten utover, føler jeg noe er <off>, sier jeg det, og ser ann hva som kan gjøres. 

Har uansett så mange å melde meg nå, at jeg selv sliter med å svare alle utover dagen og å følge opp alle samtaler. 

Leggee det dødt, med alle kommentarer i bakhodet, til senere erfaringer..

Takk for innspill tips og råd

TS

Anonymkode: f23be...70c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du svare på hvor mange ganger dere har truffets irl? Litt viktig 

Anonymkode: f334e...eb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Kan du svare på hvor mange ganger dere har truffets irl? Litt viktig 

Anonymkode: f334e...eb6

Har flere personer, og det varierer derfor veldig med tanke på hvor naturlig det er å ta opp et evt møte, og hvor vi er i vennskapet med hver enkelt.

Greiene er at jeg er ikke vant med flere personer i livet mitt, og har lenge drømt om mange mennesker å kunne kontakte. Somsagt har jeg vært vant med kun 2 jenter som jeg har som venninner. Og derfor er jeg åpen for at jeg har mye å gå på og å lære med det å ha mange nivåer av vennskap og om en evt trygghet i vennskapene som noe som du må godta om du er en person som klarer å ha relasjoner hvor du bare ikke vet hvor du har den andre, og vi snakker om en type trygghet som mangler. At dette er noe jeg må trene opp til å synes er greit, dersom jeg vil være den personen jeg ønsker å bli.En jente med en stor omgangskrets(blir vel 5-6 stk).

Trener og har skole og vil etterhvert få jobb, så jeg vet jeg er i en fase akkurat nå, hvor jeg har mye tid til å kunne disponere til dette. Etterhvert vil dette endre seg,men jeg er innstilt på å ikke gå tilbake til 2 vennninner,slik som årene før. Har hatt nok tid alene.

Hun som avslo 17 mai, har jeg møtt 2 ganger over en periode på ca 4 mnd, vi melder ofte og snakker greit. Hun har selv forslått diverse, men tydelig at jeg ikke er invitert på 17 mai, har ikke nevnt noe mer om 17 mai heller-Og tenker at jeg ikke kommer til å gjøre det heller. Dette er jo ganske dymaniskt,ettersom dagene går, melder vi hverandre ofte,så må gå med hva som er naturlig. Det åskrive en logg for alt sammen blir for mye arbeid svart på hvitt her..

Har en annen som jeg vurderer å ta opp å avslutte med sånnsett. Vi har aldri møtt hverandre, og har kjent henne i over ett år(!) Hun sier hun alltid er opptatt.

Fellesnevneren, er at det er vnakselig for meg å avgjøre, hvor grensen går. Er redd for å bli utnyttet, at v"vennskapet"/bekjentskapet er greit,sålenge det skjer på deres premisser, at det er greit fordi jeg sitter på benken og ikke deltar i "kampen",og det også uten å vite om det.

Har ellers 3-4 andre som akkurat er begynt å melde med. Vi melder over snap og messenger. Disse er naturlig nok ikke møtt enda, og tenker å høre om en tur evt snart. Paga restriksjoner, er det så vanskelig å si om dette er en unskyldning,eller om det er reelt. Har en bekjent som ejg har meldt med i mange måneder, hun avslo å finne på noe 17 mai, men vi melder fremdeles, hun svarer og sier ja til vinkvelder ect. Likevel, så sier hun at hun ikke vil møte noen hun ikke kjenner så godt paga corona.

Jeg tenker at 17 mai er 1 mnd til..Mye kan skje, og seriøst..Å gå en tur med avstand ville ikke vært umulig å gjennomføre? Har ikke sagt noe, paga at jeg somsagt ikke vil pushe på , og synes det er viktig å holde dette med tryggheten i vennskapet "i minne"(i mangel av andre ord) Om du vil ha mennesker som skal synes det er greit å være med deg. Dette er somsagt dynamiskt, vi melder jo,så det er fremgang.

Har forståelse for at det blir mer naturlig å henge med  andre ettersom vi er i en ny fase,men er viktig å kjenne etter på om dette går to veier.

Oppsummert har jeg kun møtt 1 av 4-5 nye bekjentskaper. Men livet skjer, og de melder tilbake,får snaps og vi har en samtale. Ikke alle er like bevisste på å state en samtale, og jeg er god på  å melde å høre om hvordan det går, hva de gjør og hva som skjer. Opplever at andre sender mindre snaps, men ikke alle er der hvor de tenker over dette engang. 

Vet  at jeg selv,for bare ett år siden,og kasnje bare noen mnd siden, var sånn selv. Bevisstheten rundt det å måtte være mer "logga på" for å få ting til å skje, kom da jeg skjønte at dette må du bare jobbe med,om du vil ha det til å skje. Jeg trives også med ting som skjer, og til sommeren,ønsker jeg å ha flere muligheter til å gjøre ting. Og da må du være villig til å legge ned et arbeid.

TS

Anonymkode: f23be...70c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å bare invitere til en spontan vinkveld til helga? Med alle? Så kommer de som kommer. Det er nok mer naturlig, og lettere å si ja til enn en familiedag som 17.mai, når du så å si ikke har møtt noen. Kan bli starten på noe.

Men ikke bombarder med så lange meldinger som dette du har skrevet her. Bare en enkel forespørsel, og de som kan kommer. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snabeltann skrev (3 timer siden):

Hva med å bare invitere til en spontan vinkveld til helga? Med alle? Så kommer de som kommer. Det er nok mer naturlig, og lettere å si ja til enn en familiedag som 17.mai, når du så å si ikke har møtt noen. Kan bli starten på noe.

Men ikke bombarder med så lange meldinger som dette du har skrevet her. Bare en enkel forespørsel, og de som kan kommer. 

Takk for tips og råd:) 

Tenker at når de har avslått en tur med kun oss to, virker det litt rart å skulle invitere på vinkveld? 

Vi snakker om 4-jenter som jeg er på hils med via SOME, og tenker at det er en lur ide å bli bedre kjent med de selv først, før jeg inviterer med på noe? 

En annen grunn, er at jeg desverre ikke har råd til å betale for et større sted, uten jobb, og stedet jeg leier på nå, har ikke stue. 

Synes det er gøy å invitere, så har gjerne lyst til å invitere på noe fremover, når det er gått litt lenger tid, og vi har meldt litt mer mellom hverandre. Har også eksamen snart, og ønsker å holde kontakten og gå mer aktivt inn for å møtes etter eksamenstiden.

Før det, kan jeg gjerne møte de mer individuelt og tenker at jrg slår 2 fluer i en smekk sånnsett. Blir bedre kjent med de på egenhånd først, pluss at det blir tid til skole og litt andre ting. 

Eller var dette et veldig bra innspill! :)

Ts

Anonymkode: f23be...70c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk for tips og råd:) 

Tenker at når de har avslått en tur med kun oss to, virker det litt rart å skulle invitere på vinkveld? 

Vi snakker om 4-jenter som jeg er på hils med via SOME, og tenker at det er en lur ide å bli bedre kjent med de selv først, før jeg inviterer med på noe? 

En annen grunn, er at jeg desverre ikke har råd til å betale for et større sted, uten jobb, og stedet jeg leier på nå, har ikke stue. 

Synes det er gøy å invitere, så har gjerne lyst til å invitere på noe fremover, når det er gått litt lenger tid, og vi har meldt litt mer mellom hverandre. Har også eksamen snart, og ønsker å holde kontakten og gå mer aktivt inn for å møtes etter eksamenstiden.

Før det, kan jeg gjerne møte de mer individuelt og tenker at jrg slår 2 fluer i en smekk sånnsett. Blir bedre kjent med de på egenhånd først, pluss at det blir tid til skole og litt andre ting. 

Eller var dette et veldig bra innspill! :)

Ts

Anonymkode: f23be...70c

Vinkveld med flere ^^

Anonymkode: f23be...70c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du familie? Som du treffer/omgås?

Denne kontakten du har med disse jentene, hvem er det som tar kontakt først, altså ikke sånne felles-snapper, men direkte til deg, der de legger opp til samtale/kontakt?

For meg virker det som at de ikke er helt <der> som du er, kanskje du legger mer i det enn de gjør? 

 

Anonymkode: 819a1...516

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dater du noe TS? Eller er et forhold ikke noe som er på ønskelisten i nærmeste framtid? Ofte kan faktisk jo få en god innpass inn i vennegjenger gjennom dating. 

Anonymkode: e220c...b63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...