Gå til innhold

Hvordan du kan kontre dårlig stemning rundt innpass?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

17 mai feiring

Starter jeg tidlig, er det feil,for da stresser jeg. Snakker jeg om mange folk, så er det feil, for da er det corona.

Jeg sendte en melding til en hvor jeg foreslo grilling,hun var med,helt til hun hørte vi kun var 3 stk. Da sa hun at hun plutselig skulle teste seg for corona, og at hun ikke skulle møte andre før ting roer seg.

Uansett hva jeg gjør,så blir det feil. Tyderlig at jeg ikke er noens nære og at jeg er alle bekjente. Til tross for dette, prøver jeg iherdig å jobbe med å organisere, komme nærmere og å bli inkludert. Dette er de jeg omtaler som venner og bekjente-Mennesker som liksom skal være en del av livet mitt, og dele opplevelser og minner med.

Jeg er såret, og det var sikkert feil av meg å sende en melding hvor jeg skrev at dette var grunnen til hvorfor jeg startet tidlig,og at jeg nå ikke hadde planer og var lei meg og håpet på en plass. Jeg har altså rett og slett grinet meg vei inn til en mulig plan for 17 mai. Og det var nok ikke et sjakktrekk. Da blir jeg vel proskjekt og noe å drasse på.

Andre som kan komme med tips og råd til hvordan jeg kan takle situasjonen her? Noe jeg kan gjøre annerledes?

Er dritt lei av å oppleve festdager og høytider alene sånnsett , og er singel, i starten av 30 årene, og har ingen gjeng fra VGS og må starte opp på nytt igjen på mange områder.

Skal studere til høsten for å ta utdannelse, vet ikke hvor jeg kommer inn enda, må jobbe med å finne nytt nettverk(som tydeligvis ikke er enkelt).

Fordelen er vel at jeg ikke har barn eller hund som holder meg bundet og som jeg må være noe for til enhver tid, men det er jo utenfor hva som er problemet uansett. Kommer ikke til å ta statlig oraniserte felle aktiviteter for 17mai, så ikke innspill liknende dette-Trenger mer mellommenneskelige tips og råd til hvordan du kan svare for deg og talke en plass du blir tildelt slik som dette.

Det å gå inn for typ organisert statlige eventer, synes jeg ligger for pensonister, og er ydmykende og vil bare minne meg enda sterkere om hva jeg ikke har.

Trenger tips råd og innspill!

På forhånd, tusen takk!

TS

Anonymkode: f23be...70c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er 2 sttk nå, meg pluss en annen jente som ejg vet kansje ditcher, hun har gjort dette før. Dette er jo kun 1 av 3 jeg har spurt. Det er jo tydelrig, når hun svarte "ja" til grilling, også rett etter at hun fikk vite at vi er 3 stk(med henne meg og en til) Så skal hun plutselig sjekke seg for korona,og har bestemt seg for å aavvente? Hallo!?! Dette er jo helt klart en avvisning.

Greiene er jo, at jeg sikkert kan spørre henne direkte, men hvem sier at hun kommer til å svare ærlig her? Det hadde jo ikke jeg gjort heller....

Ønsker å ta et tyderlig oppgjør med dette ,fordi jeg opplever det som hersketeknikker fra de jeg spør, når jeg får beskjed om at jeg maser(og kansje stresser?) situasjonen, og det er nettopp derfor, at jeg ikke vil at jeg skal sitte uten planer-oe som skjer uansett! Enten er ejg for masete eller så er jeg for lite "på". Uansett så ender det opp med at jeg ikke får innpass, og hvordan jeg kan ta tak i dette uten å måtte risikere at vennskapet/bekjentskapet slutter? Samtidig så opplever ejg at jeg må kunne si ifra og sette grenser for hvordan slags rolle jeg blir tildelt hele tiden.

Kommer til å brenne meg ut, dersom ejg skal være så mye "på" som ejg har vært i det siste, kun for å oppleve at jeg blir smelt døra i ansitket, når eventer under høytider og fest dager kommer-Slik som nå.

Noen med erfaringer til hvordan å kontre dette?

TS

Anonymkode: f23be...70c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit å innrømme at man føler seg ensom. Det kan være noe i at du driver folk litt unna hvis du er veldig på.

Det er ikke så lett å lage nye nettverk som voksen utenom felles interesser, eller på jobb.

Det blir mindre awkward om du sier det som det er. Har ikke så mye nettverk, ønsker mere kontakt. Er vel greit at de vet at samvær betyr noe for deg ?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår godt at dette føles sårt og vondt. Dessverre vil jeg gå så langt som å si at disse menneskene du har i ditt liv, ikke er venner i den forstand du ønsker at dem skal være, og det er ikke mulig å påtvinge det heller. Vennskap og relasjoner bygges naturlig og over tid, så jeg tror dessverre at mange av relasjonene dine er dødfødte allerede. Kanskje er det at du har vært for "på", men kanskje er det bare at dere ikke passer helt sammen. Ikke har samme energi, eller verdier eller samme ønsker for vennskap. 

Jeg tror jeg hadde gitt dem helt pusterom og sett om de kontaktet meg. Hvis de gjør det, har du noe å bygge videre på. Hvis ikke, vet du at de dessverre ikke ser noen verdi i å opprettholde vennskapet dere mellom. Det er en vond realitet å møte, men noen ganger må man gi slipp på det man har for å kunne finne noe bedre! 

Når du starter å studere vil du ha bedre mulighet til å finne noen som matcher deg og din energi. Har du noen hobbyer hvor det kan være naturlig å kommunisere med likesinnede? Det kan også gjøres over nett i første omgang, og deretter møtes i virkeligheten hvis man føler en kjemi. Som med dating, bare for vennskap :)

Anonymkode: 2fe3a...63d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg forstår godt at dette føles sårt og vondt. Dessverre vil jeg gå så langt som å si at disse menneskene du har i ditt liv, ikke er venner i den forstand du ønsker at dem skal være, og det er ikke mulig å påtvinge det heller. Vennskap og relasjoner bygges naturlig og over tid, så jeg tror dessverre at mange av relasjonene dine er dødfødte allerede. Kanskje er det at du har vært for "på", men kanskje er det bare at dere ikke passer helt sammen. Ikke har samme energi, eller verdier eller samme ønsker for vennskap. 

Jeg tror jeg hadde gitt dem helt pusterom og sett om de kontaktet meg. Hvis de gjør det, har du noe å bygge videre på. Hvis ikke, vet du at de dessverre ikke ser noen verdi i å opprettholde vennskapet dere mellom. Det er en vond realitet å møte, men noen ganger må man gi slipp på det man har for å kunne finne noe bedre! 

Når du starter å studere vil du ha bedre mulighet til å finne noen som matcher deg og din energi. Har du noen hobbyer hvor det kan være naturlig å kommunisere med likesinnede? Det kan også gjøres over nett i første omgang, og deretter møtes i virkeligheten hvis man føler en kjemi. Som med dating, bare for vennskap :)

Anonymkode: 2fe3a...63d

Dette er jenter som jeg får snap av, typ "god morgen" seflies og hva de gjør på hverdagslig basis.Derfor jeg synes det er sårt.

Er liksom litt vanskelig å sette ned foten,paga at jeg vet hvor tøft det er å skulle rette opp,men synes det er verdt å merke seg, nettopp fordi det er jenter jeg har dalgig kontakt med, derfor når det gjelder, at de velger andre og at jeg muligens har grinet meg inn til en mulig plass(har jo ikke fåttt svar enda) Enn om at hun kansje synes det er litt flaut å skulle si hvordan vi møttes til sine venner? vi møttes nemmelig gjennom nettet. Men jeg synes jo det er like kleint, og ingen trenger jo å vite om dette. Kan sikkert diskuteres om hva som er grunnen, men jeg lurer på hvordan ejg kan ta dette opp på en skånsom måte?

For dette er jo de jeg merker på en måte øsnker, men det er akkurat som at når "nøden"melder seg, på hlytidsag og merkedag, så forsvinner de. Dert var derfor jeg startet tidlig, og litt indirekte derfor ejg har meldt tatt kontakt sendt forespørsler om alt mulig,for å holde kontakten varm og jobbe med å væære en naturlig del av livet sånnsettt.Alt faller i nåde og hva kan du gjøre liksom?

Serr at du har gode råd, men jeg føler meg som en fisk på land, og lurer på om det er svakhet eller styrke i det å  gå direkte ut, velge å være såpass modig/naken og stille spørsmål direkte?

Tidligere erfaringer har lært meg at dette blir brukt mot meg som et ppåskudd, at de da ikke vil se seg selv, men velger å legge asvaret obver på emg og avslutte det hele,istedenfor å jobbe med å kunne komme til enighet om noe. Blir litt stilisert måte å si dette på,men finenr ikke bedre ord akkurat nå..

TS

Anonymkode: f23be...70c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor betyr det så mye om dere møtes akkurat 17 mai? Om du arrangerer koselige treff andre dager, så får du like nye kos i livet ditt, bygger relasjoner, og plutselig ønsker de å henge høytider også.

 

Du virker slitsom.

Anonymkode: b53c1...74d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette er jenter som jeg får snap av, typ "god morgen" seflies og hva de gjør på hverdagslig basis.Derfor jeg synes det er sårt.

Er liksom litt vanskelig å sette ned foten,paga at jeg vet hvor tøft det er å skulle rette opp,men synes det er verdt å merke seg, nettopp fordi det er jenter jeg har dalgig kontakt med, derfor når det gjelder, at de velger andre og at jeg muligens har grinet meg inn til en mulig plass(har jo ikke fåttt svar enda) Enn om at hun kansje synes det er litt flaut å skulle si hvordan vi møttes til sine venner? vi møttes nemmelig gjennom nettet. Men jeg synes jo det er like kleint, og ingen trenger jo å vite om dette. Kan sikkert diskuteres om hva som er grunnen, men jeg lurer på hvordan ejg kan ta dette opp på en skånsom måte?

For dette er jo de jeg merker på en måte øsnker, men det er akkurat som at når "nøden"melder seg, på hlytidsag og merkedag, så forsvinner de. Dert var derfor jeg startet tidlig, og litt indirekte derfor ejg har meldt tatt kontakt sendt forespørsler om alt mulig,for å holde kontakten varm og jobbe med å væære en naturlig del av livet sånnsettt.Alt faller i nåde og hva kan du gjøre liksom?

Serr at du har gode råd, men jeg føler meg som en fisk på land, og lurer på om det er svakhet eller styrke i det å  gå direkte ut, velge å være såpass modig/naken og stille spørsmål direkte?

Tidligere erfaringer har lært meg at dette blir brukt mot meg som et ppåskudd, at de da ikke vil se seg selv, men velger å legge asvaret obver på emg og avslutte det hele,istedenfor å jobbe med å kunne komme til enighet om noe. Blir litt stilisert måte å si dette på,men finenr ikke bedre ord akkurat nå..

TS

Anonymkode: f23be...70c

TS igjen:

Også det at jeg føler at jeg er den som må "servere" i vennskapet, jeg har tatt kontakt, sendt melinger spørsmål og virkelig jobbet. Føler at de derfor er litt negativ. opplever det som at de lener seg tilbake og får alt servert. Mulig om de derfor ikke er klar over hvordan det er å være der hvor du ikke har tilbud og ikke ser seg selv,eller vet hva de gjør?

Anonymkode: f23be...70c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor betyr det så mye om dere møtes akkurat 17 mai? Om du arrangerer koselige treff andre dager, så får du like nye kos i livet ditt, bygger relasjoner, og plutselig ønsker de å henge høytider også.

 

Du virker slitsom.

Anonymkode: b53c1...74d

For en merkelig ting å si...

Klart at viktige dager i livet ditt, dager som kommer kun en gang i året-Er dager hvor du vil lage minner med de du har i livet eller s også..

Mulig vi er for forskjelige her, men da for vi bare være enige om å være uenig. Noe som er langt utover hva tråden handler om ..

TS

Anonymkode: f23be...70c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

et vennskap skal ikke være en «kamp».

har selv sluttet å ta kontakt med veninner som ikke behandler meg med noen slags verdighet. men har også holdt andre på avstand, fordi de vil krangle seg til mer kontakt enn jeg ønsker(på daglig basis).

har to laidbacke venner jeg trives mer, der ting er naturlig og ikke noen form for kamp. kan gå ukevis uten at vi snakkes, men ingen anklager. jeg er selv singel og mye ensom, så vet dessverre hvort sårt dette er🥲men man kan altså ikke tvinge frem et fellesskap.

Anonymkode: 1f69a...6fd

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

et vennskap skal ikke være en «kamp».

har selv sluttet å ta kontakt med veninner som ikke behandler meg med noen slags verdighet. men har også holdt andre på avstand, fordi de vil krangle seg til mer kontakt enn jeg ønsker(på daglig basis).

har to laidbacke venner jeg trives mer, der ting er naturlig og ikke noen form for kamp. kan gå ukevis uten at vi snakkes, men ingen anklager. jeg er selv singel og mye ensom, så vet dessverre hvort sårt dette er🥲men man kan altså ikke tvinge frem et fellesskap.

Anonymkode: 1f69a...6fd

Kan ikke tvinge frem et vennksap, men kan snakke forbi hverandre og missforstå hverandre?

Derfor jeg tenker at det kan være et sjakktrekk å ta dette opp?

Som skrevet over, får jeg snaps, og oppdateringer-Enn om at det er sånn at jeg får beskjed om at "Dette har jeg ikke tenkt på" Oppleeves som en hersketeknikk for at du skal holde kjeft. Da jeg har nevnt dette tidligere, så misstenkte jeg da jeg hørte det, fåra tidligere erfaringer, at dette var et dårlig tegn.

Det viste seg, at de har jo tenkt på det, hver på sin måte-Og har valgt andre å være med. Derfor opplever jeg det som litt spessielt, at en fest dag, hvor du melder med noen på daglig basis, kvier deg for å spørre engang? Jeg har måttet krype til korset og si at jeg ikke har planer, og venter på svar om det er plasss til en til..Utrolig ydmykende, og synes jo ikke at jeg kan late som ingenting etter dette, er jo det en har venninner for? Men også at jeg får snaps og de virker jo til å bry seg..SYnes dette virker til å skurre og lurer på om jeg kan spørre om at ejg oppfatter det sånn at de mener vi ikke er godt nok kjent, om det er sånn, eller om det kun er meg?

Jeg er ikke redd for å spørre sånnsett,men vet ikke om det er en styrke i dette tilfellet?

TS

Anonymkode: f23be...70c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Kan ikke tvinge frem et vennksap, men kan snakke forbi hverandre og missforstå hverandre?

Derfor jeg tenker at det kan være et sjakktrekk å ta dette opp?

Som skrevet over, får jeg snaps, og oppdateringer-Enn om at det er sånn at jeg får beskjed om at "Dette har jeg ikke tenkt på" Oppleeves som en hersketeknikk for at du skal holde kjeft. Da jeg har nevnt dette tidligere, så misstenkte jeg da jeg hørte det, fåra tidligere erfaringer, at dette var et dårlig tegn.

Det viste seg, at de har jo tenkt på det, hver på sin måte-Og har valgt andre å være med. Derfor opplever jeg det som litt spessielt, at en fest dag, hvor du melder med noen på daglig basis, kvier deg for å spørre engang? Jeg har måttet krype til korset og si at jeg ikke har planer, og venter på svar om det er plasss til en til..Utrolig ydmykende, og synes jo ikke at jeg kan late som ingenting etter dette, er jo det en har venninner for? Men også at jeg får snaps og de virker jo til å bry seg..SYnes dette virker til å skurre og lurer på om jeg kan spørre om at ejg oppfatter det sånn at de mener vi ikke er godt nok kjent, om det er sånn, eller om det kun er meg?

Jeg er ikke redd for å spørre sånnsett,men vet ikke om det er en styrke i dette tilfellet?

TS

Anonymkode: f23be...70c

vanskelig å svare på det siste. jeg trekker meg unna i slike tilfeller, der vennskapet blir «konfrontert». selv om jeg også er svært ensom.

jeg svarer av høflighet på slike daglige meldinger. men synes det er slitsomt.

og ja har gitt beskjed; derav konfrontasjoner.

Anonymkode: 1f69a...6fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

vanskelig å svare på det siste. jeg trekker meg unna i slike tilfeller, der vennskapet blir «konfrontert». selv om jeg også er svært ensom.

jeg svarer av høflighet på slike daglige meldinger. men synes det er slitsomt.

og ja har gitt beskjed; derav konfrontasjoner.

Anonymkode: 1f69a...6fd

Men til hvilken grad mener du da at man må stå for hva man mener? 

At alle ikke har like god kjemi, er en ting, men synes dette er en merkelig holding, når vi snakker om en fest dag? Iogmed at fest kultur habdler om å møte nye folk. Og somsagt:vi melder hverandre til hverdags.. 

Venter fremdeles på respons på meldingen om en ledig plass. 

Ble nysgjerrig på det med at det er slitsomt, for det blir vel litt som å si at <dette har jeg bestemt meg for, defor> og det er jo ikke egentlig en begrunnelse, mer en observasjon, som er veldig intetsigende. Dessuten kan du ikke gjøre bor med hva du ikke vet, så synes den også er litt feig, i mangel av andre ord?

Ser at det kan bli vanskelig, men handler det ikke om å ha takhøyde også? Litt snevert? 

Anonymkode: f23be...70c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

O.G. skrev (1 time siden):

Det der er ikke venner av deg og de ønsker ikke å bli venner av deg heller. Søk nye jaktmarker.

Litt strengt? 

Somsagt får daglige snaps med god morgen og denne jenta er en jente som tidliger ikke har hatt problemer med å henge med meg. 

Men tror bare at 17 mai er en merkedag, derfor at alle egentlig ønsker å sørge for seg selv, og med en gang man får med en ekstra, så blir du plutselig nettopp det. Men da føler jeg for at jrg må bli sett som den selvstendige sosiale jenta jeg er også. Litt må man jo kunne stole på hverandre, og vet hun tidligere har tatt med andre venninner... 

Anonymkode: f23be...70c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

vanskelig å svare på det siste. jeg trekker meg unna i slike tilfeller, der vennskapet blir «konfrontert». selv om jeg også er svært ensom.

jeg svarer av høflighet på slike daglige meldinger. men synes det er slitsomt.

og ja har gitt beskjed; derav konfrontasjoner.

Anonymkode: 1f69a...6fd

Ts her igjen/

En annen grunn til hvorfor jeg er skeptisk til å trekke seg unna, er at det løser ingenting. Da blir det antakelser, og jeg tenker det som ryddig å skulle ta det opp. Noe videre vennskap etter dette, vil jo være som å si at det er greit at du behandler meg akkurat som du vil, uten at noe skal treffe.. 

Anonymkode: f23be...70c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ts her igjen/

En annen grunn til hvorfor jeg er skeptisk til å trekke seg unna, er at det løser ingenting. Da blir det antakelser, og jeg tenker det som ryddig å skulle ta det opp. Noe videre vennskap etter dette, vil jo være som å si at det er greit at du behandler meg akkurat som du vil, uten at noe skal treffe.. 

Anonymkode: f23be...70c

Så hva jrg trenger hjelp og iinnspill med er hvordan skal jeg si ifra/ta det opp? 

Fra hva jrg ganger opp, menes det at jeg kun burde skygge banen, og ikke nevne noe.. Vet ikke om jeg er enig her, men er jo et greit innspill

Anonymkode: f23be...70c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

For en merkelig ting å si...

Klart at viktige dager i livet ditt, dager som kommer kun en gang i året-Er dager hvor du vil lage minner med de du har i livet eller s også..

Mulig vi er for forskjelige her, men da for vi bare være enige om å være uenig. Noe som er langt utover hva tråden handler om ..

TS

Anonymkode: f23be...70c

Det var ikke så merkelig. Jeg er enig med vedkommende som svarte. Det høres ut som du legger opp til "for mye" på for kort tid. De avlyser fordi de ikke kjenner deg godt nok og syns en dag som 17.mai er for "mye" på nåværende tidspunkt i vennskapet.

17.mai er en dag man har forventninger til. Ting skal være hyggelig. Og hvis det ikke er så mange der og man ikke kjenner hverandre så godt ønsker de ikke å være med. Ennå. Derfor støtter jeg forslaget om små, enkle møter.

Gå tur, kafé o.l. Noe det ikke er noen forventninger til. Og så legger du litt opp til at andre kan ta kontakt, ved å si at det var hyggelig at dere møttes, at du gjerne finner på noe igjen, og "ring meg da, om du vil treffes en dag." Tar de ikke kontakt i det hele tatt etter det vet du hvor du har dem. 

Jeg skjønner at du er skuffet, det er ikke så rart når du gjør så godt du kan for å skape gode relasjoner. Men måten du reagerer på når du får svar her, gjør at jeg også tenker at du kan være litt "mye, " på den måten at du fort kan virke negativ eller fornærmet om noen ikke gjør som du ønsker. Du ber om tilbakemeldinger, så du må rett og slett ta imot og gå i deg selv og se om det kan være noe i det vi sier. Ikke alt er like lett å få med seg over nett, men du har skrevet flere innlegg, og man skaper seg et inntrykk. 

Prøv de forslagene du har fått her. Vær generelt hyggelig, positiv og åpen. Ikke legg for mye i hvert treff, da risikerer du å bare blir mer skuffet. 

Jeg syns du er tøff som står på og tar initiativ. Det er ikke enkelt å få venner i voksen alder. Og som i kjærligheten gjelder det å treffe en som er riktig for deg. 

Anonymkode: a29fd...eed

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg ville det føles veldig unaturlig om noen i omgangskretsen nå begynte å mase om klare 17.mai-planer, særlig siden man ikke ennå vet noe om hva vi har lov til å gjøre eller ikke gjøre på den tida, og også fordi ... man får en følelse av at det er mye viktigere enn det er. For meg var 17.mai viktig når jeg gikk på barneskolen, nå er det mest en dag som man må få karra seg til å gjøre noe på, men føles mer som pes enn noe annet. Jeg hadde definitivt reagert som vennene dine om noen insisterte på den måten om planer. I det hele tatt folk som maser veldig og lager konflikter i vennskap - jeg har ikke tid og energi til det i tillegg til familieliv og jobb. Jeg foretrekker vennskap der vi ikke overtolker hverandre eller lager drama. 

Anonymkode: e815e...48d

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det var ikke så merkelig. Jeg er enig med vedkommende som svarte. Det høres ut som du legger opp til "for mye" på for kort tid. De avlyser fordi de ikke kjenner deg godt nok og syns en dag som 17.mai er for "mye" på nåværende tidspunkt i vennskapet.

17.mai er en dag man har forventninger til. Ting skal være hyggelig. Og hvis det ikke er så mange der og man ikke kjenner hverandre så godt ønsker de ikke å være med. Ennå. Derfor støtter jeg forslaget om små, enkle møter.

Gå tur, kafé o.l. Noe det ikke er noen forventninger til. Og så legger du litt opp til at andre kan ta kontakt, ved å si at det var hyggelig at dere møttes, at du gjerne finner på noe igjen, og "ring meg da, om du vil treffes en dag." Tar de ikke kontakt i det hele tatt etter det vet du hvor du har dem. 

Jeg skjønner at du er skuffet, det er ikke så rart når du gjør så godt du kan for å skape gode relasjoner. Men måten du reagerer på når du får svar her, gjør at jeg også tenker at du kan være litt "mye, " på den måten at du fort kan virke negativ eller fornærmet om noen ikke gjør som du ønsker. Du ber om tilbakemeldinger, så du må rett og slett ta imot og gå i deg selv og se om det kan være noe i det vi sier. Ikke alt er like lett å få med seg over nett, men du har skrevet flere innlegg, og man skaper seg et inntrykk. 

Prøv de forslagene du har fått her. Vær generelt hyggelig, positiv og åpen. Ikke legg for mye i hvert treff, da risikerer du å bare blir mer skuffet. 

Jeg syns du er tøff som står på og tar initiativ. Det er ikke enkelt å få venner i voksen alder. Og som i kjærligheten gjelder det å treffe en som er riktig for deg. 

Anonymkode: a29fd...eed

Ja, litt merkelig Kansje men. 

Ser for meg at det å møtes på 17 mai og ha forventinger er helt innafor, men jeg tenkte at selv om jeg har forventninger til et sted, en person eller en event-sp betyr jo ikke det at en person setter noensropper for dette. At jeg derfor ikke skulle ha kunnet gjøre snakke eller være med andre, eller den personen(e) jeg vil iløpet av den tiden. 

Som mennesker så er man jo sosial nok til å være med forskjellige mennesker på en type tilsetting. 

Men ser at det å forvente at vi er <der> er et poeng, og at presset om at dette evt kan oppstå, kan oppleves sånn, selv om det ikke nødvendigvis er sånn. 

Synes absolutt det ligger mye bra og sant, så skal prøve å forbedre hva du sier! 

Ts

Anonymkode: f23be...70c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, litt merkelig Kansje men. 

Ser for meg at det å møtes på 17 mai og ha forventinger er helt innafor, men jeg tenkte at selv om jeg har forventninger til et sted, en person eller en event-sp betyr jo ikke det at en person setter noensropper for dette. At jeg derfor ikke skulle ha kunnet gjøre snakke eller være med andre, eller den personen(e) jeg vil iløpet av den tiden. 

Som mennesker så er man jo sosial nok til å være med forskjellige mennesker på en type tilsetting. 

Men ser at det å forvente at vi er <der> er et poeng, og at presset om at dette evt kan oppstå, kan oppleves sånn, selv om det ikke nødvendigvis er sånn. 

Synes absolutt det ligger mye bra og sant, så skal prøve å forbedre hva du sier! 

Ts

Anonymkode: f23be...70c

Forbedre hva du sier om å gå inn imeg selv når det kommer til forventninger. 

Faktisk veldig treffende. 

Trengte å bli forklart! 

Takk for tilbakemeldinger 

Ts

Anonymkode: f23be...70c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...