Gå til innhold

Hans Gaarder - konspirasjonsteoretiker - død av korona


Gjest McGjest

Anbefalte innlegg

On 4/9/2021 at 10:53 AM, altius said:

Håper ikke denne syke gjengen tar vaksinen. Så tar naturen over nok en gang. 

I det meste av menneskehetens historie over hundretusenvis av år har jo de dumme gått adundas rimelig kvikt, falt for eget grep under røffe forhold i naturen. Men dagens samfunn har nå en mye høyere feilmargin slik at dumskap bare durer trygt videre og "smittes" til andre svake sjeler og egne barn og barnebarn. Jeg tror derfor menneskene nå har nådd sin biologiske yttergrense på intelligens der IQ vil kunne gå i sykluser. Når de smarte gjør verden tryggere (så langt), så utnyttes dette av de dumme som kommer i flertall og får makt og som dermed tar IQen og sivilisasjonen ned ett hakk igjen, som igjen vil gjøre at kun de smarteste overlever. Evolusjon til neste IQ-nivå blir da umulig innen karbonbasert livsform og det eneste som kan ta "oss" til neste nivå er silikonbasert kunstig intelligens. På den annen side kan utvikling av kunstig intelligens tenkes å bli tidenes største dumskap, fra et menneskesynspunkt. Ekte kunstig intelligens blir menneskenes siste oppfinnelse.

Endret av Charlie Amberson
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for brudd på opphavsrett, hatefullt og krenkende innhold,innlegg av utestengt bruker,avsporinger,samt svar til dette.

Chantielle mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han døde ikke av korona, men helse som sviktet.. Men dessverre liker media å hause opp med løgnene sine fordi det er sånn de holder på makta. Husk på at media er 4. Statsmakt. 

 

I en annen verden, i himmelen, er jeg sikker på at alle vet egentlige sannheten om Hans Gaarder og det som skjedde. 

 

Sier heller karma til media og de som huser opp teorien om at han døde av korona. Det kommer en tid

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

omno_guest skrev (6 minutter siden):

Han døde ikke av korona, men helse som sviktet.

Hva gjorde at helsa sviktet da?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, nomore82 said:

Hva gjorde at helsa sviktet da?

Han var jo litt oppi årene. Det vet ikke jeg, jeg har ikke levd hans liv. Alle skal dø en dag. Noen dør ung. Sånn var det før å. 

Endret av omno_guest
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, omno_guest said:

Han døde ikke av korona, men helse som sviktet.. Men dessverre liker media å hause opp med løgnene sine fordi det er sånn de holder på makta. Husk på at media er 4. Statsmakt. 

 

I en annen verden, i himmelen, er jeg sikker på at alle vet egentlige sannheten om Hans Gaarder og det som skjedde. 

 

Sier heller karma til media og de som huser opp teorien om at han døde av korona. Det kommer en tid

Så den foreløpige obduksjonsrapporten er forfalsket, altså?

Hvorfor lyver du?

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Made4u
Robert Koch skrev (På 9.4.2021 den 8.45):

Det er fortvilende at noen systematisk motarbeider smittevernet på denne måten.

Klart det er det, og det er mange grupperinger som er vaksinemotstandere på generelt grunnlag.

Rasjonelt er det derimot ikke, for ser man historisk på det så er det åpenbart at medisinering hjelper oss. Det er bare å sammenligne forventet levealder sammenlignet med tidligere, den har jo vært sterkt økende og det er takket være fremganger innen medisinen.

Er ren manipulasjon og hjernevask slike grupper bedriver, og jeg tenker at det er en viss type mennesker med paranoide tendenser som ledes mot disse gruppene, at det i større grad enn å være en ideologi er et resultat av personene som blir dratt mot slike grupper sin psykiske helse (altså paranoien og gjerne i kombinasjon med andre psykologiske problemer . det er ikke tilfeldig hvem som dras mot sub-grupperinger).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

omno_guest skrev (15 minutter siden):

Han var jo litt oppi årene. Det vet ikke jeg, jeg har ikke levd hans liv. Alle skal dø en dag. Noen dør ung. Sånn var det før å. 

Så du vet at det ikke var korona som var årsaken, men hva som var årsaken vet du ikke. Det eneste sikre du altså vet er at det IKKE var korona - og der stopper og interessen din sikkert?

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Made4u
omno_guest skrev (Akkurat nå):

Han var jo litt oppi årene. Det vet ikke jeg, jeg har ikke levd hans liv. Alle skal dø en dag. Noen dør ung. Sånn var det før å. 

Nå er det fult mulig å finne hans dødsårsak, en obduksjon forteller om det.

At dine sprø oppfatninger kolliderer med de faktaene, det får stå for din regning men viser jo bare oss andre at du ikke evner å tenke rasjonelt.

Blir da vanskelig å ta det du skriver seriøst, for det blir det jo da ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Made4u
Charlie Amberson skrev (14 timer siden):

I det meste av menneskehetens historie over hundretusenvis av år har jo de dumme gått adundas rimelig kvikt, falt for eget grep under røffe forhold i naturen. Men dagens samfunn har nå en mye høyere feilmargin slik at dumskap bare durer trygt videre og "smittes" til andre svake sjeler og egne barn og barnebarn. Jeg tror derfor menneskene nå har nådd sin biologiske yttergrense på intelligens der IQ vil kunne gå i sykluser. Når de smarte gjør verden tryggere (så langt), så utnyttes dette av de dumme som kommer i flertall og får makt og som dermed tar IQen og sivilisasjonen ned ett hakk igjen, som igjen vil gjøre at kun de smarteste overlever. Evolusjon til neste IQ-nivå blir da umulig innen karbonbasert livsform og det eneste som kan ta "oss" til neste nivå er silikonbasert kunstig intelligens. På den annen side kan utvikling av kunstig intelligens tenkes å bli tidenes største dumskap, fra et menneskesynspunkt. Ekte kunstig intelligens blir menneskenes siste oppfinnelse.

Nå er du litt pessimistisk synes jeg, jeg er ikke like skeptisk til kunstig intelligens som det du er.

Når det er sagt, ser man på verden i dag så er det de dummeste som setter flest barn til verden. Klart det er bekymringsverdig at lavere eller ingen utdannede formerer seg i vesentlig større grad enn de som har god utdanning, da er det deres gener som i størst grad føres videre (litt omvendt Darwinisme der altså). Folk i utviklingsland setter også flere barn til verden, enn folk i industriland (for mange barn da antall mennesker på jorden bare er sterkt økende, tross vi i industriland får færre barn). I en verden som alt er overbefolket, med de konsekvenser det har, klart det blir en bekymring og illustrerer noe av det du peker på i ditt innlegg.

Vellferd kan heller ikke stige inn i himmelen, med en eksplosiv økning i folketallet på jorden så vil det komme til et punkt hvor det må gå galt, verden kan ikke brødfø et hav av dumme mennesker som heller ikke har utdanning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

omno_guest skrev (På 14.4.2021 den 11.02):

Han var jo litt oppi årene. Det vet ikke jeg, jeg har ikke levd hans liv. Alle skal dø en dag. Noen dør ung. Sånn var det før å. 

Litt opp i årene? Mannen var i sekstiårene, og ved så god helse at han arrangerte møter like før. Han kunne ha levd i 20 år til, om han hadde tatt kontakt med helsevesenet når han ble syk.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/10/2021 at 12:19 AM, I Grosny said:

Når man forsker på konspirasjoner så er det maktspill, lureri og mye falske "fakta" man kommer borti. Av og til snubler man over stygge sammensvergelser fra sider man regner for å være pålitelige. Da vil man miste generell tillit til det autoriserte. Når man ikke kan stole på noen, hvem skal man stole på da?  Hvor skal man forankre realitetene?  Husk at Norge drepte massevis av vernepliktige og andre tilfeldige ofre med våre bombefly i Libya på grunn av en sammensvergelse der hele Norges  presse, opinion og politikere var lurt trill rundt. De som fulgte med på Maidankuppet i Ukraina så at informasjonen i vestlig presse tegnet et rart bilde som ikke kunne stemme.  Slike rare ting gjør at mennesker mister  tillit til presse og autoriteter og det faktafotfestet man trodde på er plutselig borte.


Synes du skriver fornuftig om Hans og viser respekt for ham.
Han var intelligent og informert om veldig mye. Møtte ham to ganger, om jeg husker rett, i "foredragssammenheng". Mitt klare inntrykk er at han var faktaorientert og han samlet dokumentasjon om alt han undersøkte, naturlig nok. Sånn kunne han lage presentasjoner som han forøvrig holdt drøssevis av, gjerne med 2-3 deltakere om det ikke kom flere. Han var stadig på farten med pc og prosjektor.

 

Quote

Kan man stole på legemiddelindustrien? Kan man stole på fagfellevurderte forskningsrapporter? Legemiddelindustrien og all annen industris formål er å tjene penger. Produktet er er bare en metode man bruker for å tjene pengene. Det eneste man kan stole på er at det jobbes for penger.  Selv har jeg tatt et valg. jeg har valgt å stole på fagfellevurderte forskningsrapporter. Jeg tror ikke Hans stolte på legemiddelindustrien. Ikke vet jeg hvorfor, men han kan ha funnet noe stygt. Jeg tviler ikke på at stygge saker kommer fra det holdet, men velger selv å tro at faget og yrkesstoltheten står såpass sterkt at legemiddelindustrien og forskningen holder kvalitet.

Hans stolte nok ikke på medisinindustrien osv, for den er påvist å være særdeles korrupt. Kan anbefale den siste boka til Trond Skaftnesmo - Vaksinetvang, som jeg leser nå. Kjenner til Skaftnesmo fra før og det er grunnen til at jeg plukket med meg boka da jeg nylig så den fysisk. Han er veldig etterettelig og viser til kilder for alt han formidler. Den boka vil vise at de som er skeptiske til den industrien er på trygg og stødig grunn, om det gjelder vaksiner eller forskning. Boka er stapp full av referanser.

Jeg kunne fint vært en av de som besøkte låven til Hans, men kom aldri så langt selv om jeg mange ganger hadde tanker om å avlegge et besøk.

Jeg håper corona-teateret rakner så fort som mulig, og for de fleste i katagorien "Hans m/ venner" så har den galskapen raknet for lengst, og jeg kan nevne årsaken.    PCR-testens upålitelighet og uegnethet, ingen dokumentasjon på isolert virus, talljuks med antall døde i mange land, misbruk av smittebegrepet - uten symptomer (PCR-testen gir jo 14 av 15 falske positive, i følge FHI's egne publikasjoner).

Så har man alle varslerne, legene, div spesialister innen helse, som har ropt ut på sosiale medier dette lange året, World Doctor Alliance, World Freedom Alliance og hva de forskjellige heter.  De var kjempemange allerede i sommer og det har strømmet på med faglig skolerte for å advare.

Det er en hel del drøss andre forhold rundt vaksineprodusenter, WHO, Bill G, WEF osv som burde omtales, men jeg henviser heller til boka jeg nevner ovenfor...

Men alt dette sett i lys av at media aldri nevner dette, men mer enn gjerne i samlet flokk kaster seg over muligheten for å rakke ned på en påstått konspirasjonsteoretiker og hans venner og omgangskrets. Hvor er seriøsiteten?  Den er ikke der.

Jeg kan identifisere meg med dem på mange måter, og kan like gjerne si OSS, selv om jeg bare kjenner til noen få av dem personlig.  Vi er opptatt av sannheten først og fremst, samt rettferdighet på jorda. Men sannheten er ikke populær når det kjempes om makt og penger. Selv i lille Norge og hos være nærmeste naboer bør folk nå ha forstått at autoritetene, politiet, rettsvesenet, i mange-mange tilfeller har styrt unna sannheten med viten og vilje. Mange har vel i bakhodet alle sakene/dokumentarene om f.eks. Estonia, Scandinavian Star, Orderud, Torgersensaken (gammel), Fritz Moen, Alexander Kielland "Ulykken", Wiborg (ut vinduet i feil hotell i DK), og mange andre...     Er inntrykket at ting gikk ærlig og redelig for seg i disse?

Uansett hvilke saker man kommer på, er jeg sikker på at Hans har skrevet noe om det. Han omtalte gjerne Taftø-saken og de som var involvert rundt henne da hun som varsler (EU/EØS) ble skviset ut og uskadeliggjort.
Klart Hans hadde fiender på denne måten, han som snakket så fritt om de som sørget for å legge Norge under fremmed makt (EU). Han var ikke redd for å omtale de rette som krigsforbryter, eller riksmafioso.

 

Hvis i fred Hans. Du blir ikke glemt.

Endret av slask
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/14/2021 at 10:52 AM, nomore82 said:

Hva gjorde at helsa sviktet da?

Hans var trolig blant de i Norge som var mest opplyst om at folk tas av dage for noe de vet eller fordi de satt i veien for noe innen makt eller økonomisk vinning. Det var hans hverdag å lese og skrive om slike forhold.
Han var som en etterforsker, men som ikke tok betalte oppdrag, bare for å lete frem sannhet.

At mange av hans venner og bekjente ikke tror han døde naturlig er selvfølgelig synsing i første omgang, men faktisk kvalifisert synsing ut fra hvem han var og hva han var levende interessert i å avdekke - som korrupsjon, maktmisbruk, svindel, krigsforbrytelser. Og han gjennomgikk gjerne tunge rapporter og arkiver for å finne ut mest mulig.
Husker jeg rett var han sivilt utdannet innen økonomi og hadde tidligere jobbet i Finansdep, og etter eget utsagn lært seg mye om hvordan nøste seg frem til fakta.

Holdt på å spore av her, men poenget - det er ikke rart at noen spekulerer i om han ble ryddet av veien bevisst...

Endret av slask
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Justlooking skrev (På 12.4.2021 den 23.38):

Det er ganske spesielt at to av såpass få er døde. Høres ikke ut som den første typen så dette er faktisk litt skummelt ... Må jo være en farlig mutant? Kan de finne ut hva slags mutant det eventuelt er? 

Norges mutanten

Endret av Bente1234
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, slask said:


Synes du skriver fornuftig om Hans og viser respekt for ham.
Han var intelligent og informert om veldig mye. Møtte ham to ganger, om jeg husker rett, i "foredragssammenheng". Mitt klare inntrykk er at han var faktaorientert og han samlet dokumentasjon om alt han undersøkte, naturlig nok.

Hvilke fakta støtter opp om at det er liv på Venus "som ser ut som oss" og at Obama var på Mars i 1981? Hva slags dokumentasjon hadde Gaarder på dette?

Quote

Sånn kunne han lage presentasjoner som han forøvrig holdt drøssevis av, gjerne med 2-3 deltakere om det ikke kom flere. Han var stadig på farten med pc og prosjektor.

Drev han med dette på fulltid og levde av det?

Endret av von Dünkel
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, slask said:

Han var intelligent og informert om veldig mye. Møtte ham to ganger, om jeg husker rett, i "foredragssammenheng". Mitt klare inntrykk er at han var faktaorientert og han samlet dokumentasjon om alt han undersøkte, naturlig nok.

Mulig han var intelligent, men den intelligensen klarte han ikke å anvende til å orientere seg om hvordan man kvalitetssikrer data. Man kan ikke kalle ham faktaorientert, med mindre man med "fakta" mener at det er et faktum at han gjengav påstander som ikke var kvalitetssikret, og som bygget på tendensiøse påstander, usannheter og behendig fordreiede forskningsresultater, pseudoforskning og manipulativ bruk av statistikk. Å samle dokumentasjon er meningsløst hvis den dokumentasjonen ikke er kvalitetssikret. 

 

1 hour ago, slask said:

Hans stolte nok ikke på medisinindustrien osv, for den er påvist å være særdeles korrupt.

Det har vært en del snusk i legemiddelbransjen, og derfor er den også underlagt veldig mye strengere restriksjoner enn den var for 20-30 år siden. Denne påstanden om at bransjen som helhet er særdeles korrupt er en dårlig underbygget påstand som ikke kan verifiseres. At det finnes alvorlige saker - javisst. Ganske mange også. Men derfra til å si at hele bransjen er korrupt og upålitelig er det et veldig stort steg som krever at man er villig til å bikke over i paranoia.

1 hour ago, slask said:

Kan anbefale den siste boka til Trond Skaftnesmo - Vaksinetvang, som jeg leser nå. Kjenner til Skaftnesmo fra før og det er grunnen til at jeg plukket med meg boka da jeg nylig så den fysisk. Han er veldig etterettelig og viser til kilder for alt han formidler. Den boka vil vise at de som er skeptiske til den industrien er på trygg og stødig grunn, om det gjelder vaksiner eller forskning. Boka er stapp full av referanser.

Skaftnesmo er like paranoid og uetterettelig som resten av banden. At han viser til kilder og har referanser hjelper ikke, når disse ikke bygger på verifiserbare fakta. Skaftnesmo er en svindler.

1 hour ago, slask said:

Jeg håper corona-teateret rakner så fort som mulig, og for de fleste i katagorien "Hans m/ venner" så har den galskapen raknet for lengst, og jeg kan nevne årsaken.    PCR-testens upålitelighet og uegnethet, ingen dokumentasjon på isolert virus, talljuks med antall døde i mange land, misbruk av smittebegrepet - uten symptomer (PCR-testen gir jo 14 av 15 falske positive, i følge FHI's egne publikasjoner).

Dette er forbannede, ondsinnede løgner, og det vet du jævlig godt! Slutt å lyve. Du skader folk ved å spre sånt piss!

 

1 hour ago, slask said:

PCR-testens upålitelighet og uegnethet

Så du mener vi skal forkaste alle dommer der det har vært brukt DNA-bevis, og samtlige farskapssaker i moderne historie? Samt en veldig stor fraksjon av generell medisinsk diagnostikk?

 

1 hour ago, slask said:

Så har man alle varslerne, legene, div spesialister innen helse, som har ropt ut på sosiale medier dette lange året, World Doctor Alliance, World Freedom Alliance og hva de forskjellige heter.  De var kjempemange allerede i sommer og det har strømmet på med faglig skolerte for å advare.

Nei, de er ikke kjempemange. De er en bitte liten fraksjon av fagkollegiet, og veldig mange av de som har signert diverse opprop og lister er ikke fagfolk en gang. Disse roper høyt, men har ingen kredibilitet i fagmiljøene. Det strømmer ikke på. Veldig mange av de prominente figurene i disse bevegelsene er folk som har fått opprettet tilsynssaker, og fått ulike konsekvenser for uforsvarlig medisinsk praksis. Det er ingen grunn til å høre på disse. Det er ingen som er enige med dem, og det de forfekter er farlig, ufaglig og uredelig.

 

1 hour ago, slask said:

Det er en hel del drøss andre forhold rundt vaksineprodusenter, WHO, Bill G, WEF osv som burde omtales, men jeg henviser heller til boka jeg nevner ovenfor...

Bare for de som liker paranoide fantasier. Alt det der kan tilbakevises, og er grundig tilbakevist hundre ganger.

 

1 hour ago, slask said:

Vi er opptatt av sannheten først og fremst, samt rettferdighet på jorda.

Dette er en vrangforestilling. Hvis dere var opptatt av sannheten, hadde dere brukt en metodiskk og systematikk som kunne brukes til å verifisere hva som er sant og ikke. Samt at dere hadde brukt et annet ord enn "sannhet." Det dere driver med, er i sin natur uvitenskapelig, og dømt til å komme til gale konklusjoner.

 

1 hour ago, slask said:

Hans var trolig blant de i Norge som var mest opplyst om at folk tas av dage for noe de vet eller fordi de satt i veien for noe innen makt eller økonomisk vinning. Det var hans hverdag å lese og skrive om slike forhold.
Han var som en etterforsker, men som ikke tok betalte oppdrag, bare for å lete frem sannhet.

Han var trolig en som var mer opptatt av å føle seg viktig ved å tro at han avdekket sannheten, enn å faktisk klare å sannsynliggjøre de sinnssyke teoriene sine. Han lette ikke frem sannhet - han videreformidlet løgner basert på elendig og usystematisk arbeide med et veldig stort innslag av manipulering, løgner og fordreininger.

 

1 hour ago, slask said:

At mange av hans venner og bekjente ikke tror han døde naturlig er selvfølgelig synsing i første omgang, men faktisk kvalifisert synsing ut fra hvem han var og hva han var levende interessert i å avdekke - som korrupsjon, maktmisbruk, svindel, krigsforbrytelser. Og han gjennomgikk gjerne tunge rapporter og arkiver for å finne ut mest mulig.

Dette er piss. Han har påvist smitte, og obduksjonen bekrefter dødsårsaken. Slutt å fantasere og lyve!

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

slask skrev (1 time siden):

Jeg kan identifisere meg med dem på mange måter, og kan like gjerne si OSS, selv om jeg bare kjenner til noen få av dem personlig.  Vi er opptatt av sannheten først og fremst, samt rettferdighet på jorda. Men sannheten er ikke populær når det kjempes om makt og penger. Selv i lille Norge og hos være nærmeste naboer bør folk nå ha forstått at autoritetene, politiet, rettsvesenet, i mange-mange tilfeller har styrt unna sannheten med viten og vilje. Mange har vel i bakhodet alle sakene/dokumentarene om f.eks. Estonia, Scandinavian Star, Orderud, Torgersensaken (gammel), Fritz Moen, Alexander Kielland "Ulykken", Wiborg (ut vinduet i feil hotell i DK), og mange andre...     Er inntrykket at ting gikk ærlig og redelig for seg i disse?

Det jeg ikke skjønner er den voldsomme generaliseringen «dere» bedriver. Jeg får inntrykk av at om man oppdager at det har foregått uredelighet i ett enkelt tilfelle, så mener «dere» at absolutt alle tenkelige konspirasjonsteorier må være sanne. At det foregår korrupsjon tviler jeg ikke på. For eksempel så er Wiborgsaken stygg, jeg tror at han ble myrdet. Men det er ikke det samme som at alle myndigheter er onde hele tiden. 

Det er trist at Hans Gaarder (og alle andre koronaoffre) er døde. Men synd at han brukte sin energi på en slik måte at han utsatte seg selv og andre for fare - helt unødvendig.

Endret av Hulderen
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Robert Koch said:

Mulig han var intelligent, men den intelligensen klarte han ikke å anvende til å orientere seg om hvordan man kvalitetssikrer data. Man kan ikke kalle ham faktaorientert, med mindre man med "fakta" mener at det er et faktum at han gjengav påstander som ikke var kvalitetssikret, og som bygget på tendensiøse påstander, usannheter og behendig fordreiede forskningsresultater, pseudoforskning og manipulativ bruk av statistikk. Å samle dokumentasjon er meningsløst hvis den dokumentasjonen ikke er kvalitetssikret. 

 

Det har vært en del snusk i legemiddelbransjen, og derfor er den også underlagt veldig mye strengere restriksjoner enn den var for 20-30 år siden. Denne påstanden om at bransjen som helhet er særdeles korrupt er en dårlig underbygget påstand som ikke kan verifiseres. At det finnes alvorlige saker - javisst. Ganske mange også. Men derfra til å si at hele bransjen er korrupt og upålitelig er det et veldig stort steg som krever at man er villig til å bikke over i paranoia.

Skaftnesmo er like paranoid og uetterettelig som resten av banden. At han viser til kilder og har referanser hjelper ikke, når disse ikke bygger på verifiserbare fakta. Skaftnesmo er en svindler.

Dette er forbannede, ondsinnede løgner, og det vet du jævlig godt! Slutt å lyve. Du skader folk ved å spre sånt piss!

 

Så du mener vi skal forkaste alle dommer der det har vært brukt DNA-bevis, og samtlige farskapssaker i moderne historie? Samt en veldig stor fraksjon av generell medisinsk diagnostikk?

 

Nei, de er ikke kjempemange. De er en bitte liten fraksjon av fagkollegiet, og veldig mange av de som har signert diverse opprop og lister er ikke fagfolk en gang. Disse roper høyt, men har ingen kredibilitet i fagmiljøene. Det strømmer ikke på. Veldig mange av de prominente figurene i disse bevegelsene er folk som har fått opprettet tilsynssaker, og fått ulike konsekvenser for uforsvarlig medisinsk praksis. Det er ingen grunn til å høre på disse. Det er ingen som er enige med dem, og det de forfekter er farlig, ufaglig og uredelig.

 

Bare for de som liker paranoide fantasier. Alt det der kan tilbakevises, og er grundig tilbakevist hundre ganger.

 

Dette er en vrangforestilling. Hvis dere var opptatt av sannheten, hadde dere brukt en metodiskk og systematikk som kunne brukes til å verifisere hva som er sant og ikke. Samt at dere hadde brukt et annet ord enn "sannhet." Det dere driver med, er i sin natur uvitenskapelig, og dømt til å komme til gale konklusjoner.

 

Han var trolig en som var mer opptatt av å føle seg viktig ved å tro at han avdekket sannheten, enn å faktisk klare å sannsynliggjøre de sinnssyke teoriene sine. Han lette ikke frem sannhet - han videreformidlet løgner basert på elendig og usystematisk arbeide med et veldig stort innslag av manipulering, løgner og fordreininger.

 

Dette er piss. Han har påvist smitte, og obduksjonen bekrefter dødsårsaken. Slutt å fantasere og lyve!


Jeg ser du går i full brannsluknings-modus, men jeg lar være å svare på dette her i denne tråden i alle fall.
Når du sier at Skaftnesmo er en svindler så gir det meg god grunn til å avstå fra videre diskusjon. Du er i total fornektelse om bedrageriene, så det går ikke an å diskutere.  Du heier på kriminelle Gates og kompani. Lykke til.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, slask said:


Jeg ser du går i full brannsluknings-modus, men jeg lar være å svare på dette her i denne tråden i alle fall.
Når du sier at Skaftnesmo er en svindler så gir det meg god grunn til å avstå fra videre diskusjon. Du er i total fornektelse om bedrageriene, så det går ikke an å diskutere.  Du heier på kriminelle Gates og kompani. Lykke til.

 

Det er ikke brannslukningsmodus å påpeke at det finnes vitenskapelig etterettelighet, og at de du omtaler ikke forholder seg til dette.

Formuelringer om at jeg "heier på kriminelle Gates og kompani" bidrar ikke til å styrke troverdigheten din. 

Du innrømmer altså at du ikke har noen motargumenter. Det kan jo være greit for folk å se det.

Jeg kommer til å fortsette å vise til uredeligheten til de du støtter deg til. Det er ikke vanskelig å tilbakevise alle de gale påstandene, og du må slutte å spre farlig feilinformasjon.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (3 timer siden):

Det jeg ikke skjønner er den voldsomme generaliseringen «dere» bedriver. Jeg får inntrykk av at om man oppdager at det har foregått uredelighet i ett enkelt tilfelle, så mener «dere» at absolutt alle tenkelige konspirasjonsteorier må være sanne. At det foregår korrupsjon tviler jeg ikke på. For eksempel så er Wiborgsaken stygg, jeg tror at han ble myrdet. Men det er ikke det samme som at alle myndigheter er onde hele tiden. 

Det er trist at Hans Gaarder (og alle andre koronaoffre) er døde. Men synd at han brukte sin energi på en slik måte at han utsatte seg selv og andre for fare - helt unødvendig.

Slask, mener du at alle konspirasjonsteorier er sanne? Jeg tror ikke det. Jeg antar at du som meg tror at mange konspirasjonsteorier er oppdiktede, og motivet for det kan være alt fra å lure sammensvergelsesforskere til å dumme seg ut ved å presentere falske konspirasjonsteorier til ren underholdning.

De aller fleste konspirasjoner kommer aldri opp i dagen. Korrupsjon og sammensvergelser skjer hver dag over store deler av verden. 

Jeg tok et kjapt blikk inn på en side Hans har skrevet på, og synes egentlig det var mange overskrifter som så litt rare ut, men jeg bet meg merke i en, nemlig "Bilderberg".  Bilderberg er jo en ren konferanse for maktmennesker, og det er ganske usannsynlig at deres agenda bare er koseprat for å si det mildt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...