Gå til innhold

Hans Gaarder - konspirasjonsteoretiker - død av korona


Gjest McGjest

Anbefalte innlegg

https://www.nettavisen.no/nyheter/en-av-norges-fremste-konspirasjonsteoretikere-testet-positivt-for-korona-etter-sin-dod-mange-skal-ha-deltatt-pa-hans-siste-arrangement-pa-hadeland/s/12-95-3424112046

 "Han skal ha hatt betydelige symptomer uken forut for dødsfallet".. Men oppsøkte ikke lege eller helsevesen. Om han døde av korona alene i sengen sin høres det ganske grusomt ut ref. historiene om de som dør på sykehus uten tilgang på respirator. 

Miljøet rundt han regelrett lyver om hvem som var nærkontaktene hans da han var smittebærende. 

 

Arrangementet hvor Gaarder kan ha smittet flere, var en seminar hvor man lærte hvorfor og hvordan man unngår å bli vaksinert. 

 

Endret av Gjest McGjest
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lin11

Dette er bare tragisk. De 25 som var på arrangementet er potensielle smittebomber som går fritt der ute. 

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
Robert Koch skrev (27 minutter siden):

Dette illustrerer bare hvor ekstremt farlige konspirasjonsmiljøene er. Det er vanskelig å spore opp hvem som har deltatt på Gaarders arrangementer, og de de har funnet, lyver om nærkontakter.

Ubekreftede påstander går nå ut på at det innad i miljøet spekuleres i om Gaarder ble myrdet på grunn av sin vaksinemotstand og påstander om at pandemien er en bløff.

Det er selvsagt tragisk at et menneske dør - men dette viser tydelig at disse miljøene ikke er ufarlige mennesker med avvikende oppfatninger og meninger. Selv når en av lederskikkelsene deres dør av sykdommen han påstår ikke finnes, nekter de å innse realitetene, og ser dette som uttrykk for at de er ofre for en eller annen global maktsammensvergelse.

Det er fortvilende at noen systematisk motarbeider smittevernet på denne måten.

Ekstremisme kommer åpenbart i ulike former. At disse kan leve med at de potensielt kan smitte noen, som kan bli alvorlig syke eller dø. Det er for meg helt totalt uforståelig. 

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Lin11 said:

Ekstremisme er åpenbart i ulike former. At disse kan leve med at de potensielt kan smitte noen, som kan bli alvorlig syk eller dø. Det er for meg helt totalt uforståelig. 

De lever ikke i samme virkelighet som oss. I deres øyne er vi underkuede sauer som ikke evner å se hvordan vi blir behandlet av en fascistoid, jødekontrollert global stat. Vitenskapelige lover og metoder gjelder ikke. Utenomjordiske reptiler kontroller verdenslederne (nesten alle verdensledere er reptiler - i tillegg til Britney Spears og Bjøro Haaland). 

Pandemien eksisterer ikke. Og hvis den gjør det, er det myndighetene som har designet et virus og sluppet det løs på oss for å desimere verdens befolkning....

Jeg tror ikke de skjønner konsekvensene av sin villfarelse.

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Optimo

Hvis det faktisk kommer dit at man ligger i senga med høy feber og pustevansker, og likevel ikke kontakter lege... 🙄 Da er du sterk i troa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robert Koch skrev (11 minutter siden):

De lever ikke i samme virkelighet som oss. I deres øyne er vi underkuede sauer som ikke evner å se hvordan vi blir behandlet av en fascistoid, jødekontrollert global stat. Vitenskapelige lover og metoder gjelder ikke. Utenomjordiske reptiler kontroller verdenslederne (nesten alle verdensledere er reptiler - i tillegg til Britney Spears og Bjøro Haaland). 

Pandemien eksisterer ikke. Og hvis den gjør det, er det myndighetene som har designet et virus og sluppet det løs på oss for å desimere verdens befolkning....

Jeg tror ikke de skjønner konsekvensene av sin villfarelse.

Fantasi mangler de ihvertfall ikke.... Hvo9den brukes er et annet spørsmål.. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe av det sprøeste jeg har lest. Lest lignede fra utlandet, men ingen har stått løpet ut og nektet for korona til siste pust. 

At det i tillegg kommer nye konspirasjonsteorier på bakgrunn av hans dødsfall er skummelt. At deltakerne ikke er samarbeidsvillig er skummelt. Hvor mange liv er det greit at denne gjengen får på samvittigheten? 

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om han forsto det var korona og skjønte han kunne dø uten hjelp. Så vil jo å erkjenne det og motta hjelp sparke bein på kredibiliteten og anerkjennelsen i miljøet. 

Da blir han plutselig han som ikke var sterk nok som myndighetene snudde. 

Men såklart. Tragisk at han døde av det på samme måte som enhver annen gjør det. Men stemmen hans i Corona - diskusjonen vil jeg ikke savne. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
2ro skrev (3 minutter siden):

Dette er noe av det sprøeste jeg har lest. Lest lignede fra utlandet, men ingen har stått løpet ut og nektet for korona til siste pust. 

At det i tillegg kommer nye konspirasjonsteorier på bakgrunn av hans dødsfall er skummelt. At deltakerne ikke er samarbeidsvillig er skummelt. Hvor mange liv er det greit at denne gjengen får på samvittigheten? 

Nettopp! Hvor mange liv på grunn av disse vrangforestillingene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fra nyhetsspeilet sin side på Facebook: 

Vår velkjente redaksjonsmedlem og betydningsfulle skribent Hans Kristian Gaarder er gått bort. Hans har gjort umåtelig mye for å opplyse menneskeheten med knivskarpe artikler og ha alltid uredd stått i fronten med sitt arbeid og lidenskap.

 

" Hans sin overgang virker veldig brå og helt ut av det blå. Er det noe vi alle vet så har ikke Hans avsluttet inkarnasjonen sin på grunn av corona. NTB sin nyhet angir "En mann i 60-årene fra Gran kommune døde tirsdag etter å ha vært syk med covid-19". Hans siste ettermæle er en falsk nyhet."

La det synke inn, alle vet... Falsk nyhet.

 

"Jeg ser flere på Facebook sier han var helt frisk på mandagen."

Hvor mange nærkontakter hadde han når han var syk?

Kondolerer selvsagt, men redd mange kommer til å bli syke på grunn av dette.

 

 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undrer hva resten av konspi-gjengen gjør nå, de kan jo ha blitt smittet av Gaarder. Driter i karantenen og smitter ufortrødent videre? Blir de syke, gjør de som Gaarder og lar være å kontakte sykehuset selv om de knapt kan puste? 

For en gjeng! 

Endret av Hedy Lamarr
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Konspigjengen lurer også på om han er "tatt av dage" fordi han tross alt var så nære sannheten. Flere av dem lurer på om de også står i fare for å bli det (tatt av dage) altså. 
At han døde av Covid-19 er det INGEN av dem som tror på. Det spekuleres også i om det skjedde som resultat av 5G-stråling osv 

ko-ko 🐦

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tunique skrev (19 minutter siden):

Døde han MED eller AV corona? 

ja det lurer jeg også på...det står det ingenting om annet enn at han testet positivt etter sin død.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...