AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #81 Skrevet 3. april 2021 Brunello skrev (8 minutter siden): Ja, men du foretrekker sikkert ikke å skru likestillings-klokka tilbake i tid. Hvorfor ikke? Anonymkode: d9658...8e7
Brunello Skrevet 3. april 2021 #82 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg får komplimenter fra kvinner hele tiden, men aldri fra menn. Selv ikke på date klarer menn å gi et kompliment. Hvorfor gi kompliment spør dere. Svaret er det samme som hvorfor være hyggelig, snill, varm, leken, omtenksom...Hvor kaldt og egoistisk vil dere ha det? Ja bare kvel all gnisten. Anonymkode: 6222f...7fd At man gir komplementer til andre enn de man har en romantisk relasjon med blir noe helt annet. Kanskje det ikke er så hyggelig å være på date med deg? Nå er det snart 30 år siden jeg var på date med andre enn min kone, men innbiller meg at jeg ville klart å si noe hyggelig opptil flere ganger dersom jeg var på date med en relativt ukjent. 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #83 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det feminine som utfyller hans maskuline. Omsorg, pleie, forståelse, omtanke, men først og fremst kjærlighet. Samtidig har du et poeng, hva er det en kvinne kan tilby en mann, utenom sex, som en mann ikke kan få fra en hund? Anonymkode: 7a9fb...c80 For noe sprøyt. Anonymkode: 1b6ac...8cd
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #84 Skrevet 3. april 2021 Skal sies at nordmenn generelt er dårlige på å gi kompliment. Anonymkode: 35982...620 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #85 Skrevet 3. april 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Selvfølgelig tror jeg det er sant. Hvorfor kan du ikke svare på det da: hvorfor gir menn komplimenter til kvinner, om det ikke handler om sex/å få se kvinnen naken? Hva skal en mann med en kvinne bortsett fra å ha sex? Anonymkode: 1b6ac...8cd Hva skal en mann med en kvinne bortsett fra sex? Er du seriøs? Hva skal en kvinne med en mann bortsett fra sex? Anonymkode: f4668...0b0 2
Brunello Skrevet 3. april 2021 #86 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor ikke? Anonymkode: d9658...8e7 Fordi de fleste ikke gjør det. Men greit for meg om du ikke vil ha likestilling. Du kan imidlertid ikke forvente at menn skal behandle kvinner uten likestilling i tankene.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #87 Skrevet 3. april 2021 Kaiminator skrev (3 minutter siden): Ikke min tråd. Ikke jeg som sutrer å furter over at jeg ikke få komplimenter stappa i trynet bare jeg går ut døra. Gratulerer, du klarte å kle på deg i dag, vil du ha pokal for det? Blander du meg med ts? Jeg har ikke noe sted i denne tråden ytret noe ønske om å motta komplimenter. Jeg behøver ikke tilbakemelding på utseende eller prestasjoner hverken fra fremmede eller mennesker jeg nettopp har møtt. Anonymkode: de6ea...843 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #88 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Gir ikke komplementer på utseende til noen jeg nettop har møtt siden kvinner har så mye problemer med det. Anonymkode: f4668...0b0 Ingen har bedt om komplimenter på utseende. Du har ikke fantasi til å tenke at det kan være personlighet, klær, stil, utstråling osv osv osv osv. Anonymkode: 6222f...7fd 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #89 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): AnonymBruker skrev (5 minutter siden): AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Selvfølgelig tror jeg det er sant. Hvorfor kan du ikke svare på det da: hvorfor gir menn komplimenter til kvinner, om det ikke handler om sex/å få se kvinnen naken? Hva skal en mann med en kvinne bortsett fra å ha sex? Anonymkode: 1b6ac...8cd Det feminine som utfyller hans maskuline. Omsorg, pleie, forståelse, omtanke, men først og fremst kjærlighet. Samtidig har du et poeng, hva er det en kvinne kan tilby en mann, utenom sex, som en mann ikke kan få fra en hund? Anonymkode: 7a9fb...c80 For noe sprøyt. Anonymkode: 1b6ac...8cd At du mener det sier en god del om deg. Anonymkode: 7a9fb...c80
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #90 Skrevet 3. april 2021 Etter å ha lest svar fra menn i denne tråden her så skjønner jeg hvorfor de sliter på dame fronten. Anonymkode: 6222f...7fd 10
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #91 Skrevet 3. april 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ingen har bedt om komplimenter på utseende. Du har ikke fantasi til å tenke at det kan være personlighet, klær, stil, utstråling osv osv osv osv. Anonymkode: 6222f...7fd Ingen som ber om komplimenter på noe egentlig. Klær og stil er utseende. Fantastisk fantasi haha Anonymkode: f4668...0b0
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #92 Skrevet 3. april 2021 Brunello skrev (3 minutter siden): Fordi de fleste ikke gjør det. Men greit for meg om du ikke vil ha likestilling. Du kan imidlertid ikke forvente at menn skal behandle kvinner uten likestilling i tankene. Derfor liker jeg å date gutter fra Sør-og Øst-Europa. De vet hvordan behandle dama 🤪 Anonymkode: d9658...8e7 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #93 Skrevet 3. april 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Etter å ha lest svar fra menn i denne tråden her så skjønner jeg hvorfor de sliter på dame fronten. Anonymkode: 6222f...7fd Lol lett å se hvorfor kvinnene her sliter på mann fronten Anonymkode: f4668...0b0 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #94 Skrevet 3. april 2021 Jeg som trodde hele dette "nå vet vi bedre"-maset innebar at folk visste med seg selv hvor fantastiske de er, så vi slipper å bruke masse tid og krefter på å måtte bekrefte for andre at JA, DU ER BRA, KAN DU HOLDE KJEFT NÅ? Anonymkode: 49d32...794
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #95 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva skal en mann med en kvinne bortsett fra sex? Er du seriøs? Hva skal en kvinne med en mann bortsett fra sex? Anonymkode: f4668...0b0 Der er faktisk biologiske forskjeller på menn og kvinner, enten du ønsker det eller ikke. For en kvinne kan mannen være en enormt stor ressurs i mange tilfeller. For mannen er kvinnen noen han har sex med mens han drømmer om andre kvinner i verden. Merkelig at ingen kan svare på hva en mann skal med en kvinne, annet enn for seksuell tilfredsstillelse og formere seg. Eller jo, kvinnen må jo oppdra barna. Glemte den, sorry. Anonymkode: 1b6ac...8cd
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #96 Skrevet 3. april 2021 Det skal du ikke bry ditt vakre ansikt med. Anonymkode: 3c6da...204
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #97 Skrevet 3. april 2021 (endret) Det er jo ikke rart når mennene bruker damene for sex! Hvorfor skal jeg som kvinne være omsorgsfull og kjærlig mot en mann, når alt han vil med meg er å tømme seg i meg? Anonymkode: 1b6ac...8cd Ryddet for sitat av slettet innhold. Perelandra, mod. Endret 6. april 2021 av Perelandra 3
Mæn40 Skrevet 3. april 2021 #98 Skrevet 3. april 2021 Må innrømme at jeg er forferdelig dårlig på å gi komplimenter. Spesielt på utseendet. Tenker at det går litt inflasjon i det og at det ikke er noen vits.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #99 Skrevet 3. april 2021 Jeg får fremdeles masse komplimenter, og merker de er ektefølt også. Når jeg ikke får komplimenter er det fordi vedkommende ikke er interessert, det har jeg merket at de som ikke sier noe fint til meg virker ganske uinteressert og de prater litt om seg selv men spør meg ikke om noe. Så kanskje de du møter ikke er interessert nok? Anonymkode: 4eaaa...a82
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #100 Skrevet 3. april 2021 Bra trolling ts, du får masse oppmerksomhet nå. Det trenger du, for jeg tviler på at du får så mye oppmerksomhet IRL Anonymkode: 960d6...853 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå