Gå til innhold

Har menn slutta helt å gi komplimenter?

Fremhevede innlegg

Gjest Kaiminator
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nettopp. Og menn som vet hvordan de skal oppføre seg, blir heller ikke usikre og sutrete pga #metoo.

Anonymkode: de6ea...843

Som sagt så gir jeg komplimenter, men ikke til sånne som deg. Gjennomsyra av entitlement ja nei takk.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De fleste kvinner drukner da i komplimenter fra menn? Og de fleste misliker det.

Så det er litt spesielt at en kvinne klager over for lite komplimenter må jeg si

Anonymkode: 960d6...853

• Liker 2
Gjest RehabilitertIncel
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

De fleste kvinner drukner da i komplimenter fra menn? Og de fleste misliker det.

Så det er litt spesielt at en kvinne klager over for lite komplimenter må jeg si

Anonymkode: 960d6...853

Nå er det ikke de beste mennene eller kvinnene som henger her

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Men tror #metoo bidro til at søpla gikk ut med seg selv. Lyser en stor varseltrekant i panna på menn som sier at #metoo ødela for dem, for det er jo overgripere/sosial inkompetente menn. 

Anonymkode: 1b6ac...8cd

:klappe:

Anonymkode: 05197...1d4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvis menn gir meg komplimenter, så er det fordi de vil knulle, eller så pakker de fornærmelse inn som et kompliment. 

Anonymkode: 35982...620

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis menn gir meg komplimenter, så er det fordi de vil knulle, eller så pakker de fornærmelse inn som et kompliment. 

Hva slags komplimenter får du?🙊😅 

Anonymkode: 3c47b...e94

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ekstremt forsiktig med komplimenter. Når jeg gir dem er det for pene klær eller arbeid. 

Er du litt uforsiktig så blir du raskt hengt ut på nett.

Anonymkode: 2b0bf...9b1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det var ment som et oppriktig spørsmål ☺️ Er det kompliment basert på utseende/personlighet?

Min erfaring er at menn ikke gir komplimenter bare for å være hyggelige..det ligger gjerne mer i det. Sånn jeg oppfatter det da. 

Gir ikke komplementer på utseende til noen jeg nettop har møtt siden kvinner har så mye problemer med det. 

Anonymkode: f4668...0b0

• Liker 1
Gjest Kaiminator
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Åpenbart. Du hadde ikke blitt så gira om en bælfeit kvinne som du syns var kjempe stygg, la an på deg. Tror du menn er så søte og snille at de avviser henne på en pen måte? Hell no. 

Visse av oss liker større damer og vet de er myyyyyyye mindre å ha å gjøre med en en 10er.

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags komplimenter får du?🙊😅 

At jeg ser ut som ei øgle (skulle være kompliment), eller at jeg er deilig (knullbar) 🙄

AnonymBruker
Skrevet

Mange er slik at de forventer at folk skal bare være helt idioter, så de kan føle seg bra med seg selv.

Jeg helst at du skal være rik, men ha mentalitet som en velgjører som ikke aner hva han/hun har på kontoen sin og at det som kommer ut av minibanken kom fra en kilde som ingen aner hvor kommer fra

Jeg vil helst at du skal være slem, men at du gjør et unntak for meg ved å være snill mot meg

Jeg vil helst at du skal være utålmodig drittsekk, men gjør et unntak for meg og gi meg all tålmodigheten jeg trenger og vil ha

Jeg vil helst at du skal ha ekstremt høy IQ, men få meg til å føle meg som den smarte, ellers blir jeg sur

Jeg vil helst at du skal ha supergod selvtillit, men lat som at jeg har bedre selvtillit enn deg

Dette er det jeg har lært av mennesker gjennom livet mitt.

Anonymkode: 49d32...794

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Kaiminator skrev (4 minutter siden):

Som sagt så gir jeg komplimenter, men ikke til sånne som deg. Gjennomsyra av entitlement ja nei takk.

Ikke noe tap for meg, akkurat. 😂Du mestrer jo tydeligvis ikke engang å være på et anonymt nettforum uten å sutre og furte og tillegge vilt fremmede egenskaper etter eget forgodtbefinnende.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Foretrekker gammeldags gentlemen derfra, jeg. 

Anonymkode: d9658...8e7

Ja, men du foretrekker sikkert ikke å skru likestillings-klokka tilbake i tid.

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Hun har jo rett. Når gir menn komplimenter uten at det handler om sex/at de vil se dama naken? 

Ryddet for sitat av slettet innhold. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
AnonymBruker
Skrevet

Hun har jo rett. Når gir menn komplimenter uten at det handler om sex/at de vil se dama naken? 

Det var satt på spissen, men det er faktisk mye sant i det, ja. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Sliter du med at komplimentene dine blir feiltolket som slibrige, må du nok jobbe med kommunikasjonsevnen din. 

Feil. Det er allerede tatt opp en gang i denne tråden.

Kaiminator skrev (25 minutter siden):

Her er svaret dere leter etter. 

Snapchat-2122935873.jpg

Anonymkode: 7a9fb...c80

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Selvfølgelig tror jeg det er sant. Hvorfor kan du ikke svare på det da: hvorfor gir menn komplimenter til kvinner, om det ikke handler om sex/å få se kvinnen naken? Hva skal en mann med en kvinne bortsett fra å ha sex? 

Ryddet for sitat av slettet innhold. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Liker 1
Gjest Kaiminator
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke noe tap for meg, akkurat. 😂Du mestrer jo tydeligvis ikke engang å være på et anonymt nettforum uten å sutre og furte og tillegge vilt fremmede egenskaper etter eget forgodtbefinnende.

Ikke min tråd. Ikke jeg som sutrer å furter over at jeg ikke få komplimenter stappa i trynet bare jeg går ut døra. Gratulerer, du klarte å kle på deg i dag, vil du ha pokal for det?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Selvfølgelig tror jeg det er sant. Hvorfor kan du ikke svare på det da: hvorfor gir menn komplimenter til kvinner, om det ikke handler om sex/å få se kvinnen naken? Hva skal en mann med en kvinne bortsett fra å ha sex? 

Det feminine som utfyller hans maskuline. Omsorg, pleie, forståelse, omtanke, men først og fremst kjærlighet.

Samtidig har du et poeng, hva er det en kvinne kan tilby en mann, utenom sex, som en mann ikke kan få fra en hund?

Anonymkode: 7a9fb...c80

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Kaiminator said:

Her er svaret dere leter etter. 

Snapchat-2122935873.jpg

Derfor man skal trå varsomt på arbeidsplassen.

Gentelemenn er død. Mange kvinner takler ikke menn som oppfører seg annerledes enn andre menn ved at de f.eks åpner døren for dem, skyver stolen intil bordet osv.

En del menn har sluttetå gi komplimenter fordi de er redd for flere ting. Først å fremst at kvinnene skal bli støtt av slike komplimenter om det går på utseendet. Men også hvis komplimenter ikke går på utsendet ogblir ansett som kjedelig. Da kan det være bedre å la være å gi noen komplimenter i det hele tatt. Det er jo desverre en haug med menneskersom sitter daglig på sin "krenkekrakk" å blir krenlet av den minste ting. Det bidrar ikke akkurat til å motivere menn til å gi komplimenter.

Mange har sikkertogsåspurt seg selv hva får jeg som mann igjen forå gi komplimenter? Du  kan gjøre motparten glad, men er det nok? Som noen i tråden allerede har skrevet så gjør en del menn det får å få sex. Slik er det blitt at en del mennesker vil ha noe igjen for det de gjør enten det er penger for arbeid eller andre ting. Når man til flere ganger gir noe uten å få noe igjen så blir man lei, sånn er det.

Anonymkode: be5f5...3fd

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...