AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #1 Skrevet 3. april 2021 Har datet flere menn den siste tiden og det slår meg at de alle bare snakker om seg og sitt eller du må stille masse spørsmål eller dra ting ut av dem for å holde igang en samtale. Og ingen gir komplimenter lenger. Jeg mener selv jeg er flink til å gi det da det alltid er noe fint å si til andre, men menn virker så tafatte. Er det bare jeg som tiltrekker meg slike menn eller er det litt standarden nå om dagen? Det tenner liksom ingen gnist. Anonymkode: 6222f...7fd 4
Gjest RehabilitertIncel Skrevet 3. april 2021 #2 Skrevet 3. april 2021 Dere har jo drept gentlemannen og sagt at dere ikke vil bli dulla med Så hva forventet du egentlig?
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #3 Skrevet 3. april 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Har datet flere menn den siste tiden og det slår meg at de alle bare snakker om seg og sitt eller du må stille masse spørsmål eller dra ting ut av dem for å holde igang en samtale. Og ingen gir komplimenter lenger. Jeg mener selv jeg er flink til å gi det da det alltid er noe fint å si til andre, men menn virker så tafatte. Er det bare jeg som tiltrekker meg slike menn eller er det litt standarden nå om dagen? Det tenner liksom ingen gnist. Anonymkode: 6222f...7fd Alt har blitt en slags patetisk konkurranse. Anonymkode: 49d32...794
Gjest Kaiminator Skrevet 3. april 2021 #4 Skrevet 3. april 2021 Vi gidder ikke. #MeToo pluss feminisme drepte det.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #5 Skrevet 3. april 2021 Hvorfor skal menn gi komplenter bare for å være hyggelige? Anonymkode: 6b7bb...3bd 8
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #6 Skrevet 3. april 2021 Og når selv de styggeste på FB får kommentarer som SØTA og NYDELIG ❤️ ❤️ ❤️ forsvinner litt av glansen med å få komplimenter. Anonymkode: 49d32...794 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #7 Skrevet 3. april 2021 De tørr ikke grunnet metoo. Anonymkode: e8512...c6f 4
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #8 Skrevet 3. april 2021 Kaiminator skrev (3 minutter siden): Vi gidder ikke. #MeToo pluss feminisme drepte det. AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De tørr ikke grunnet metoo. Anonymkode: e8512...c6f Ja, forstår at det kan være vanskelig å forstå forskjellen på #metoo og normale komplimenter dersom man er sosialt inkompetent. Anonymkode: de6ea...843 49
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #9 Skrevet 3. april 2021 Like greit å bli spart for komplimenter tenker når jeg. De bruker ikke være noe annet en "forberedelser til sex" anyways. Hadde faktisk likt en mann som snakker om seg og sitt. De fleste deler ingenting, fordi igjen: alt bare dreier seg om sex der de ser det som fordel at kvinner vet minst mulig om dem. Anonymkode: 33f01...714 3
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #10 Skrevet 3. april 2021 Menn gir kun komplimenter om de vil ha sex. Så da er det et dårlig tegn, de vil ikke ha sex med deg. Jeg får masse komplimenter fra menn når jeg sender dem nakenbilder, fordi de har lyst på meg. Sannsynligheten for at de faktisk liker min kropp er dog liten, men fitte er fitte. Anonymkode: 1b6ac...8cd 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #11 Skrevet 3. april 2021 Komplimenter føles som farlig terreng etter metoo, dessverre. Anonymkode: ea1d1...dff 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #12 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvorfor skal menn gi komplenter bare for å være hyggelige? Anonymkode: 6b7bb...3bd Kaiminator skrev (7 minutter siden): Vi gidder ikke. #MeToo pluss feminisme drepte det. RehabilitertIncel skrev (9 minutter siden): Dere har jo drept gentlemannen og sagt at dere ikke vil bli dulla med Så hva forventet du egentlig? Her får du jo svaret. Feministene har drept mannen, punktum. Anonymkode: 163cf...bac 6
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #13 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, forstår at det kan være vanskelig å forstå forskjellen på #metoo og normale komplimenter dersom man er sosialt inkompetent. Anonymkode: de6ea...843 At menn ikke ser forskjellen på å si til en kvinne at "jeg syns du er pen" og det å forgripe seg på en kvinne er helt sinnssykt. Men tror #metoo bidro til at søpla gikk ut med seg selv. Lyser en stor varseltrekant i panna på menn som sier at #metoo ødela for dem, for det er jo overgripere/sosial inkompetente menn. Anonymkode: 1b6ac...8cd 24
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #14 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Her får du jo svaret. Feministene har drept mannen, punktum. Anonymkode: 163cf...bac Fascinerende hvor stakkarslig menn gjør seg helt plutselig. Før i tiden gikk menn i krig, nå sitter de å griner i skyggen av feminister? Hva er det som skjer? Anonymkode: 1b6ac...8cd 19
Gjest Kaiminator Skrevet 3. april 2021 #15 Skrevet 3. april 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, forstår at det kan være vanskelig å forstå forskjellen på #metoo og normale komplimenter dersom man er sosialt inkompetent. Anonymkode: de6ea...843 Dersom man gir komplimenter i dag er man akkurat som alle de andre slibrige karene med uønskede komplimenter som kvinner blir overøst med. Hvorfor skyte seg selv i foten? Men kan forstå det er vanskelig å forstå for en som må se seg i speilet før hu åpner døra.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #16 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fascinerende hvor stakkarslig menn gjør seg helt plutselig. Før i tiden gikk menn i krig, nå sitter de å griner i skyggen av feminister? Hva er det som skjer? Anonymkode: 1b6ac...8cd Det må du spørre den Norsk Kvinne om. Dere ønsker jo ikke maskuline menn. Anonymkode: 163cf...bac 5
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #17 Skrevet 3. april 2021 RehabilitertIncel skrev (13 minutter siden): Dere har jo drept gentlemannen og sagt at dere ikke vil bli dulla med Så hva forventet du egentlig? Nei det har jeg aldri gjort eller sagt! Anonymkode: 6222f...7fd 1
Gjest RehabilitertIncel Skrevet 3. april 2021 #18 Skrevet 3. april 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: At menn ikke ser forskjellen på å si til en kvinne at "jeg syns du er pen" og det å forgripe seg på en kvinne er helt sinnssykt. Men tror #metoo bidro til at søpla gikk ut med seg selv. Lyser en stor varseltrekant i panna på menn som sier at #metoo ødela for dem, for det er jo overgripere/sosial inkompetente menn. Anonymkode: 1b6ac...8cd 1 minutt siden, AnonymBruker said: Fascinerende hvor stakkarslig menn gjør seg helt plutselig. Før i tiden gikk menn i krig, nå sitter de å griner i skyggen av feminister? Hva er det som skjer? Anonymkode: 1b6ac...8cd Og så hjelper det ikke saken at kvinneer som dette eksisterer. De fortsetter å legge negativitet på menn. Som igjen gjør at enda færre menn har lyst til å være gentlemen eller dulle med damene.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #19 Skrevet 3. april 2021 Du kan date gutter fra Øst-Europa eller Sør-Europa. Komplimenter hele tiden 🥰 Anonymkode: d9658...8e7 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2021 #20 Skrevet 3. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det må du spørre den Norsk Kvinne om. Dere ønsker jo ikke maskuline menn. Anonymkode: 163cf...bac Du vet ikke om hva hver enkelt kvinne ønsker. Anonymkode: 1b6ac...8cd 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå