Gå til innhold

Har menn slutta helt å gi komplimenter?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
RehabilitertIncel skrev (Akkurat nå):

Og så hjelper det ikke saken at kvinneer som dette eksisterer. De fortsetter å legge negativitet på menn. Som igjen gjør at enda færre menn har lyst til å være gentlemen eller dulle med damene. 

Slutt å lek offer. Har plenty av menn som duller med meg og behandler meg bra, fordi de vet hvordan de skal behandle en kvinne og de tror ikke at #metoo handler om at de IKKE skal være gentlemen. De er såpass reflekterte og smarte at de vet hva det handler om. 

Anonymkode: 1b6ac...8cd

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Gjest RehabilitertIncel
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nei det har jeg aldri gjort eller sagt!

Anonymkode: 6222f...7fd

Jaja men du alene sspiller liten rolle. Du må se helheten

Jeg ønsker det bare velkommen egentlig. Feminisme blir solgt som kvinnefrigjøring men utfallet er egentlig mannefrigjøring :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvorfor skal menn gi komplenter bare for å være hyggelige?

Anonymkode: 6b7bb...3bd

Hva er galt med å være hyggelig?

Anonymkode: f905b...a2f

• Liker 8
Skrevet

For noen har nok balansegangen blitt umulig. Og kurtise er vel strengt tatt bare visvas etter 1999? 🙂 For sex er det om å gjøre å være den fineste påfuglen, og for et samliv er det vel egentlig best å være usynlig arbeidsmaur med god kredittscore? 😂

Gjest RehabilitertIncel
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Slutt å lek offer. Har plenty av menn som duller med meg og behandler meg bra, fordi de vet hvordan de skal behandle en kvinne og de tror ikke at #metoo handler om at de IKKE skal være gentlemen. De er såpass reflekterte og smarte at de vet hva det handler om. 

Du blir svindlet uten å vite det selv :)

AnonymBruker
Skrevet
RehabilitertIncel skrev (Akkurat nå):

Du blir svindlet uten å vite det selv :)

Hvorfor heter du rehabilitert incel når du fortsatt er incel? 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Kaiminator skrev (15 minutter siden):

Vi gidder ikke. #MeToo pluss feminisme drepte det.

Siden når ble alle kvinner "feminister"?

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Her får du jo svaret.

Feministene har drept mannen, punktum.

Anonymkode: 163cf...bac

Da blir det ikke noe dame på dere menn heller. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du kan date gutter fra Øst-Europa eller Sør-Europa. Komplimenter hele tiden 🥰

Anonymkode: d9658...8e7

Det er fordi de ligger 40 år etter Norge i likestillingsprosessen. Man kan ikke forvente at menn både skal være moderne og gammeldags samtidig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Kaiminator skrev (15 minutter siden):

Vi gidder ikke. #MeToo pluss feminisme drepte det.

Haha, tull. Gir du ikke komplimenter til kolleger, familie og venner? «Veldig bra presentert!» til kollegaen. «Mmmm, kjempegod middag!» til svoger og søster. «Du har blitt skikkelig sprek!» til treningskompis. 

Anonymkode: 1e581...423

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er galt med å være hyggelig?

Anonymkode: f905b...a2f

Mange føler at enveis-hyggelig har gått langt nok? Jeg tror ikke det er milevis fra sannheten. Det er ikke min sannhet, per se, men siden jeg er så gammel at jeg observerer mest nå, er vel ikke den offentlige mann/kvinnedebatt drevet av kvinner som fremelsker menn? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Glem å date norske menn under 40år. De klarer ikke skille mellom gentleman og Metoo.

Dater nå en spanjol. Han vet å spille kortene riktig. Forførende, komplimenterer og samtidig for likestilling. 

Anonymkode: e8a3a...83d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

De er såpass styrt av kuken at de gidder 🤘😂😉

Anonymkode: adf1a...194

AnonymBruker
Skrevet
Brunello skrev (1 minutt siden):

Det er fordi de ligger 40 år etter Norge i likestillingsprosessen. Man kan ikke forvente at menn både skal være moderne og gammeldags samtidig.

Jeg er kvinne og klarer da å gi komplimenter uavhengig om jeg er gammeldags eller ei, hvorfor klarer ikke menn det samme?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Glem å date norske menn under 40år. De klarer ikke skille mellom gentleman og Metoo.

Helt enig. Alle norske menn under 40 år er helt like. Helt like. Det finnes ingen forskjellige personligheter eller kulturer blant norske menn under 40 år. De lager alle samme mat, lytter alle til samme musikk og har alle sammen samme holdninger til kvinner. Det finnes ingen individer blant norske menn under 40 år. Alle er de helt kliss like.

Anonymkode: 7a9fb...c80

• Liker 5
Gjest Kaiminator
Skrevet

Siden når ble alle kvinner "feminister"?

Da blir det ikke noe dame på dere menn heller. 

Her er svaret dere leter etter. 

Snapchat-2122935873.jpg

Gjest RehabilitertIncel
Skrevet

Dater nå en spanjol. Han vet å spille kortene riktig. Forførende, komplimenterer og samtidig for likestilling. 

Ja spanske menn.....

https://prostitution.procon.org/percentage-of-men-by-country-who-paid-for-sex-at-least-once-the-johns-chart/

40% av dem har betalt for sex.

Han er bare interessert i å knulle deg og få tilgang til norske kroner

AnonymBruker
Skrevet

Nei! Jeg får hele tiden komplimenter om at jeg er sexy, vakker og har bra musikksmak. 

Anonymkode: 6d6c1...f54

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Kaiminator skrev (1 minutt siden):

Her er svaret dere leter etter. 

Snapchat-2122935873.jpg

Åpenbart. Du hadde ikke blitt så gira om en bælfeit kvinne som du syns var kjempe stygg, la an på deg. Tror du menn er så søte og snille at de avviser henne på en pen måte? Hell no. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Haha, tull. Gir du ikke komplimenter til kolleger, familie og venner? «Veldig bra presentert!» til kollegaen. «Mmmm, kjempegod middag!» til svoger og søster. «Du har blitt skikkelig sprek!» til treningskompis. 

Anonymkode: 1e581...423

Nei, ser ikke noe poeng i det. Voksne mennesker som må balsameres er usikkre på seg selv.

Anonymkode: 163cf...bac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gir komplementer til de kvinnene som fortjener det. Det er dere selv som sier at menn bare vil ha sex og komplimenter blir gitt kun for å få sex så slutt å klag. 

Anonymkode: f4668...0b0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...