AnonymBruker Skrevet 31. juli 2022 #1021 Del Skrevet 31. juli 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Kjære deg, du kan ikke ofre deg selv for andre - skjønner du er glad i hunden men hvis du kommer deg ut kan du kjempe for å få henne.. evt kan du prøve å få eierskap til henne på papiret (vet ikke om det går) Anonymkode: 7c236...ec8 Enig,eller å prøve å overtale han til å la noen i din familie overta den,før han vet at du drar,så får du den tilbake fra familien ❤️ føler med deg❤️ Anonymkode: 4b573...a79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #1022 Del Skrevet 2. august 2022 Sitter her og gråter, selv om jeg ikke burde. Har vært samboer i snart 2 år med en som har klare narsissistiske trekk. Perfekt i starten, vi kunne snakke i timesvis om "alt", han var så snill og så god og han elsket meg så høyt at jeg nesten ikke kunne tro det. Det skulle jeg heller ikke ha gjort Det siste året har vært helt jævlig. Løgn på løgn på løgn, stonewalling, han har vært borte i dager og netter uten å gi beskjed osv, osv... Mobilen sin vokter han som om den skulle vært av det reneste gull, og han ligger heller i sengen med den enn å tilbringe noen tid med meg. Jeg har blitt degradert til en slags hushjelp og gjør absolutt alt av husarbeid alene. Snakke om det kan vi ikke, han gjør nemlig ikke feil. Alt er alltid noen annes feil. Tar ikke ansvar selv for noe som helst. Tidligere pleide han å love meg at ting skulle bli bedre, men jeg lærte fort at når han sa sånt, ble det alltid VERRE etterpå. Han har løyet så mye at jeg ikke lenger tror på et eneste ord han sier, eller har sagt. Det er så ubeskrivelig vondt. Denne mannen som skulle være partneren min, kjæresten min, klippen, min beste venn... Han eksisterer ikke, det var bare skuespill! I dag sa jeg stopp! Han var borte i helgen og skulle komme hjem søndag ettermiddag. Så sendte han en sms søndag kveld om at han ble forsinket til i går. I mellomtiden hadde jeg fått vite om enda flere løgner, og jeg var så mentalt utslitt at det rant over for meg. Jeg skrev tilbake at jeg bryr meg ikke, og han gjerne måtte flytte dit han var for min del. Så sendte jeg noen bilder av den siste løgnen jeg hadde oppdaget (Noe han har drevet med bak ryggen min i ett år). I dag kom han hjem. Påsto selvfølgelig at han ikke visste NOE om det jeg hadde oppdaget, det var ikke han, osv osv... Jeg sa rett ut at jeg ikke trodde på ham, at han har løyet så mange ganger at det er umulig å tro. Men neida, han hadde vel aldri løyet... Siden jeg alt var så tøff, spurte jeg likeså godt om jeg kunne få se på mobilen hans, hvis han virkelig ikke hadde noe å skjule for meg! Han fikk panikk!!! Jeg sa at han fikk velge, at dette var aller siste sjanse. Løgnene eller meg. Og at tilbudet gjaldt akkurat da, ikke senere når han evt hadde fått slettet alt han ikke ville jeg skulle se! Jeg fikk ikke se, og det respekterer jeg. Han fikk frist til 20. å pakke tingene sine og komme seg ut, og det må han respektere. Jeg forholdt meg helt kald, rolig og avbalansert gjennom det hele. Viste ingen følelser, hevet ikke stemmen, bare sa det som det var. Hjertet hamret og magen knøt seg, men det kunne jo ikke han se. Han gråt, sa noe om at han skulle ønske han var død (Tilbudte meg å ringe etter hjelp, da mente han det ikke likevel), han spilte på alle slags strenger for å få empati men jeg ga meg ikke. Jeg sa bare at "jeg kan ikke lenger trøste deg. Du har aldri trøstet meg! Når jeg har hatt det vondt, har du alltid bare gått" Jeg hadde bestemt meg. Jeg skulle ut av dette her. Jeg får støtte fra familie og venner som bryr seg om meg og vil meg vel. Nå har han dratt til foreldrene sine og blir der til i morgen. Og her sitter jeg og gråter. Føler meg som verdens verste menneske! Det er ikke til å holde ut! Tenker på at jeg har såret ham, han så oppriktig lei seg ut, jeg som aldri har villet noen noe vondt i hele mitt liv! Fornuften vet at jeg ikke hadde noe valg, men hjertet kjennes knust 😥. Er det noen flere her som sliter med dårlig samvittighet etter å ha avsluttet? Hvordan taklet dere det evt? Anonymkode: 1c1a4...d25 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #1023 Del Skrevet 3. august 2022 18 hours ago, AnonymBruker said: Sitter her og gråter, selv om jeg ikke burde. Har vært samboer i snart 2 år med en som har klare narsissistiske trekk. Perfekt i starten, vi kunne snakke i timesvis om "alt", han var så snill og så god og han elsket meg så høyt at jeg nesten ikke kunne tro det. Det skulle jeg heller ikke ha gjort Det siste året har vært helt jævlig. Løgn på løgn på løgn, stonewalling, han har vært borte i dager og netter uten å gi beskjed osv, osv... Mobilen sin vokter han som om den skulle vært av det reneste gull, og han ligger heller i sengen med den enn å tilbringe noen tid med meg. Jeg har blitt degradert til en slags hushjelp og gjør absolutt alt av husarbeid alene. Snakke om det kan vi ikke, han gjør nemlig ikke feil. Alt er alltid noen annes feil. Tar ikke ansvar selv for noe som helst. Tidligere pleide han å love meg at ting skulle bli bedre, men jeg lærte fort at når han sa sånt, ble det alltid VERRE etterpå. Han har løyet så mye at jeg ikke lenger tror på et eneste ord han sier, eller har sagt. Det er så ubeskrivelig vondt. Denne mannen som skulle være partneren min, kjæresten min, klippen, min beste venn... Han eksisterer ikke, det var bare skuespill! I dag sa jeg stopp! Han var borte i helgen og skulle komme hjem søndag ettermiddag. Så sendte han en sms søndag kveld om at han ble forsinket til i går. I mellomtiden hadde jeg fått vite om enda flere løgner, og jeg var så mentalt utslitt at det rant over for meg. Jeg skrev tilbake at jeg bryr meg ikke, og han gjerne måtte flytte dit han var for min del. Så sendte jeg noen bilder av den siste løgnen jeg hadde oppdaget (Noe han har drevet med bak ryggen min i ett år). I dag kom han hjem. Påsto selvfølgelig at han ikke visste NOE om det jeg hadde oppdaget, det var ikke han, osv osv... Jeg sa rett ut at jeg ikke trodde på ham, at han har løyet så mange ganger at det er umulig å tro. Men neida, han hadde vel aldri løyet... Siden jeg alt var så tøff, spurte jeg likeså godt om jeg kunne få se på mobilen hans, hvis han virkelig ikke hadde noe å skjule for meg! Han fikk panikk!!! Jeg sa at han fikk velge, at dette var aller siste sjanse. Løgnene eller meg. Og at tilbudet gjaldt akkurat da, ikke senere når han evt hadde fått slettet alt han ikke ville jeg skulle se! Jeg fikk ikke se, og det respekterer jeg. Han fikk frist til 20. å pakke tingene sine og komme seg ut, og det må han respektere. Jeg forholdt meg helt kald, rolig og avbalansert gjennom det hele. Viste ingen følelser, hevet ikke stemmen, bare sa det som det var. Hjertet hamret og magen knøt seg, men det kunne jo ikke han se. Han gråt, sa noe om at han skulle ønske han var død (Tilbudte meg å ringe etter hjelp, da mente han det ikke likevel), han spilte på alle slags strenger for å få empati men jeg ga meg ikke. Jeg sa bare at "jeg kan ikke lenger trøste deg. Du har aldri trøstet meg! Når jeg har hatt det vondt, har du alltid bare gått" Jeg hadde bestemt meg. Jeg skulle ut av dette her. Jeg får støtte fra familie og venner som bryr seg om meg og vil meg vel. Nå har han dratt til foreldrene sine og blir der til i morgen. Og her sitter jeg og gråter. Føler meg som verdens verste menneske! Det er ikke til å holde ut! Tenker på at jeg har såret ham, han så oppriktig lei seg ut, jeg som aldri har villet noen noe vondt i hele mitt liv! Fornuften vet at jeg ikke hadde noe valg, men hjertet kjennes knust 😥. Er det noen flere her som sliter med dårlig samvittighet etter å ha avsluttet? Hvordan taklet dere det evt? Anonymkode: 1c1a4...d25 Du er tøff som bryter opp et forhold med en med narsissistiske trekk! Han gråter ja men det er kun fordi han innser at han mister sin primære kilde til narsissistisk næring. Noe slike folk trenger for å "overleve". Så det er nok skremmende for ham. Fokuser på deg selv og livet ditt framover nå, når det verste er over har du så mye godt i vente❤️ Anonymkode: aa8b2...766 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #1024 Del Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Og her sitter jeg og gråter. Føler meg som verdens verste menneske! Det er ikke til å holde ut! Tenker på at jeg har såret ham, han så oppriktig lei seg ut, jeg som aldri har villet noen noe vondt i hele mitt liv! Fornuften vet at jeg ikke hadde noe valg, men hjertet kjennes knust 😥. Husk at en narsissist enkelt og greit ikke bryr seg om andre enn seg selv. Han gråt nok fordi han synes veldig synd på seg selv som ikke kan bruke deg til å booste egoet sitt lenger! Anonymkode: c94b8...b34 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #1025 Del Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (På 2.8.2022 den 21.51): Sitter her og gråter, selv om jeg ikke burde. Har vært samboer i snart 2 år med en som har klare narsissistiske trekk. Perfekt i starten, vi kunne snakke i timesvis om "alt", han var så snill og så god og han elsket meg så høyt at jeg nesten ikke kunne tro det. Det skulle jeg heller ikke ha gjort Det siste året har vært helt jævlig. Løgn på løgn på løgn, stonewalling, han har vært borte i dager og netter uten å gi beskjed osv, osv... Mobilen sin vokter han som om den skulle vært av det reneste gull, og han ligger heller i sengen med den enn å tilbringe noen tid med meg. Jeg har blitt degradert til en slags hushjelp og gjør absolutt alt av husarbeid alene. Snakke om det kan vi ikke, han gjør nemlig ikke feil. Alt er alltid noen annes feil. Tar ikke ansvar selv for noe som helst. Tidligere pleide han å love meg at ting skulle bli bedre, men jeg lærte fort at når han sa sånt, ble det alltid VERRE etterpå. Han har løyet så mye at jeg ikke lenger tror på et eneste ord han sier, eller har sagt. Det er så ubeskrivelig vondt. Denne mannen som skulle være partneren min, kjæresten min, klippen, min beste venn... Han eksisterer ikke, det var bare skuespill! I dag sa jeg stopp! Han var borte i helgen og skulle komme hjem søndag ettermiddag. Så sendte han en sms søndag kveld om at han ble forsinket til i går. I mellomtiden hadde jeg fått vite om enda flere løgner, og jeg var så mentalt utslitt at det rant over for meg. Jeg skrev tilbake at jeg bryr meg ikke, og han gjerne måtte flytte dit han var for min del. Så sendte jeg noen bilder av den siste løgnen jeg hadde oppdaget (Noe han har drevet med bak ryggen min i ett år). I dag kom han hjem. Påsto selvfølgelig at han ikke visste NOE om det jeg hadde oppdaget, det var ikke han, osv osv... Jeg sa rett ut at jeg ikke trodde på ham, at han har løyet så mange ganger at det er umulig å tro. Men neida, han hadde vel aldri løyet... Siden jeg alt var så tøff, spurte jeg likeså godt om jeg kunne få se på mobilen hans, hvis han virkelig ikke hadde noe å skjule for meg! Han fikk panikk!!! Jeg sa at han fikk velge, at dette var aller siste sjanse. Løgnene eller meg. Og at tilbudet gjaldt akkurat da, ikke senere når han evt hadde fått slettet alt han ikke ville jeg skulle se! Jeg fikk ikke se, og det respekterer jeg. Han fikk frist til 20. å pakke tingene sine og komme seg ut, og det må han respektere. Jeg forholdt meg helt kald, rolig og avbalansert gjennom det hele. Viste ingen følelser, hevet ikke stemmen, bare sa det som det var. Hjertet hamret og magen knøt seg, men det kunne jo ikke han se. Han gråt, sa noe om at han skulle ønske han var død (Tilbudte meg å ringe etter hjelp, da mente han det ikke likevel), han spilte på alle slags strenger for å få empati men jeg ga meg ikke. Jeg sa bare at "jeg kan ikke lenger trøste deg. Du har aldri trøstet meg! Når jeg har hatt det vondt, har du alltid bare gått" Jeg hadde bestemt meg. Jeg skulle ut av dette her. Jeg får støtte fra familie og venner som bryr seg om meg og vil meg vel. Nå har han dratt til foreldrene sine og blir der til i morgen. Og her sitter jeg og gråter. Føler meg som verdens verste menneske! Det er ikke til å holde ut! Tenker på at jeg har såret ham, han så oppriktig lei seg ut, jeg som aldri har villet noen noe vondt i hele mitt liv! Fornuften vet at jeg ikke hadde noe valg, men hjertet kjennes knust 😥. Er det noen flere her som sliter med dårlig samvittighet etter å ha avsluttet? Hvordan taklet dere det evt? Anonymkode: 1c1a4...d25 Oi, dette var skikkelig godt gjort av deg. Du er kjempe sterk 🙏🙏 Håper virkelig du også klarer å motstå han når han helt sikkert ringer og ber om tilgivelse🌞 Anonymkode: 0032f...2b0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2022 #1026 Del Skrevet 3. august 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Husk at en narsissist enkelt og greit ikke bryr seg om andre enn seg selv. Han gråt nok fordi han synes veldig synd på seg selv som ikke kan bruke deg til å booste egoet sitt lenger! Anonymkode: c94b8...b34 Dette! Når man innser at det ikke er ekte følelser, men spill for å manipulere, da blir alt mye enklere. Mer skremmende også, for da får man gjerne oppleve hvordan de bytter strategier som om de har av og på- knapper. Gråter hjelpeløst... nei det virket ikke, så av med tårene og på med sinne, og så videre. Normale mennesker kan ikke bytte så fort som de som spiller. Anonymkode: 4b747...be4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #1027 Del Skrevet 4. august 2022 19 hours ago, AnonymBruker said: Du er tøff som bryter opp et forhold med en med narsissistiske trekk! Han gråter ja men det er kun fordi han innser at han mister sin primære kilde til narsissistisk næring. Noe slike folk trenger for å "overleve". Så det er nok skremmende for ham. Fokuser på deg selv og livet ditt framover nå, når det verste er over har du så mye godt i vente❤️ Anonymkode: aa8b2...766 Tusen takk ❤️ Jeg føler meg ikke så tøff akkurat. Føler meg knust, rett og slett. Selvtilliten er på bånn og jeg føler meg dum, både fordi jeg ble lurt så grundig og fordi det tok meg altfor lang tid å forstå det! Jeg har gått rund og trodd at det var meg det var noe galt med. At jeg ikke var bra nok. Anonymkode: 1c1a4...d25 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #1028 Del Skrevet 4. august 2022 11 hours ago, AnonymBruker said: Dette! Når man innser at det ikke er ekte følelser, men spill for å manipulere, da blir alt mye enklere. Mer skremmende også, for da får man gjerne oppleve hvordan de bytter strategier som om de har av og på- knapper. Gråter hjelpeløst... nei det virket ikke, så av med tårene og på med sinne, og så videre. Normale mennesker kan ikke bytte så fort som de som spiller. Anonymkode: 4b747...be4 Huff, ja, dette var en god beskrivelse! Prøver så godt jeg kan å minne meg selv om det når de gode minnene dukker opp, og savnet og ensomheten truer med å kvele meg 😥. At ingenting var ekte. Men det svir!!! Anonymkode: 1c1a4...d25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #1029 Del Skrevet 4. august 2022 11 hours ago, AnonymBruker said: Oi, dette var skikkelig godt gjort av deg. Du er kjempe sterk 🙏🙏 Håper virkelig du også klarer å motstå han når han helt sikkert ringer og ber om tilgivelse🌞 Anonymkode: 0032f...2b0 Tusen takk ❤️ Jeg tror nok ikke han ringer og ber om tilgivelse. Det er ALDRI hans skyld nemlig. Han framstiller seg selv som et fantastisk menneske, men som alltid blir misforstått 🎭. Anonymkode: 1c1a4...d25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #1030 Del Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tusen takk ❤️ Jeg tror nok ikke han ringer og ber om tilgivelse. Det er ALDRI hans skyld nemlig. Han framstiller seg selv som et fantastisk menneske, men som alltid blir misforstått 🎭. Anonymkode: 1c1a4...d25 Klassisk for narsissisme/psykopater Du er tøff ts,nå har du virkelig stått opp for deg selv 💜 varm klem fra medsøster ❤️ Anonymkode: 4b573...a79 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #1031 Del Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Huff, ja, dette var en god beskrivelse! Prøver så godt jeg kan å minne meg selv om det når de gode minnene dukker opp, og savnet og ensomheten truer med å kvele meg 😥. At ingenting var ekte. Men det svir!!! Anonymkode: 1c1a4...d25 Helt naturlig reaksjon,du kan google Epitel,de er gode p Anonymkode: 4b573...a79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #1032 Del Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Helt naturlig reaksjon,du kan google Epitel,de er gode p Anonymkode: 4b573...a79 Gode på praktiske råd innen psykisk mishandling Anonymkode: 4b573...a79 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #1033 Del Skrevet 4. august 2022 Hvor lang tid gikk det for dere fra ingen kontakt til han sluttet å trakassere? Må jeg faktisk belage meg på å flytte om jeg sletter han fra alt? Han vil gjøre livet mitt til et helvette sier han. Vi bor ikke sammen. Anonymkode: ca31e...2e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #1034 Del Skrevet 4. august 2022 12 minutter siden, AnonymBruker said: Gode på praktiske råd innen psykisk mishandling Anonymkode: 4b573...a79 Takk for tipset ❤️ Jeg er så heldig å få masse støtte fra familie, venner og gode kolleger så dette her skal jeg klare! Har også skrevet dagbok lenge, det er ingen munter lesning, men det hjelper meg til å forstå hva han er og at jeg aldri kan få det godt med ham uansett hva jeg gjør! Denne tråden her har også hjulpet meg mye, både med å innse hva jeg står ovenfor, at det ikke er min feil, at jeg ikke er alene, og ikke minst at jeg ikke trenger å leve med det ❤️❤️❤️ Anonymkode: 1c1a4...d25 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #1035 Del Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for tipset ❤️ Jeg er så heldig å få masse støtte fra familie, venner og gode kolleger så dette her skal jeg klare! Har også skrevet dagbok lenge, det er ingen munter lesning, men det hjelper meg til å forstå hva han er og at jeg aldri kan få det godt med ham uansett hva jeg gjør! Denne tråden her har også hjulpet meg mye, både med å innse hva jeg står ovenfor, at det ikke er min feil, at jeg ikke er alene, og ikke minst at jeg ikke trenger å leve med det ❤️❤️❤️ Anonymkode: 1c1a4...d25 Lurt å skrive ja,og du trenger ikke lese det igjen om du ikke klarer.jeg skrev også og gjemte det en plass bare J e g vet.kommer ikke til å lese det igjen.Jeg fikk traumebehandling en stund etter jeg skilte meg.Det var tungt de første gangene men det hjalp meg bort fra traumene og jeg ble gradvis mye sterkere og nå er jeg så sterk som aldri før,6 mnd etter endt traumebehandling ❤️ Anonymkode: 4b573...a79 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #1036 Del Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Lurt å skrive ja,og du trenger ikke lese det igjen om du ikke klarer.jeg skrev også og gjemte det en plass bare J e g vet.kommer ikke til å lese det igjen.Jeg fikk traumebehandling en stund etter jeg skilte meg.Det var tungt de første gangene men det hjalp meg bort fra traumene og jeg ble gradvis mye sterkere og nå er jeg så sterk som aldri før,6 mnd etter endt traumebehandling ❤️ Anonymkode: 4b573...a79 Veldig godt å høre at du har mye støtte❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️det hadde jeg også og har.om han lyver om deg skal du bare heve deg over det,det gjør jeg.Han er nok lystløgner som min eks,men løfgnene blir mer og mer ulike,narsisister lyver mye uansett,og de som har gjennomskuet ler bak hans rygg.løgner blir alltid avslørt tilslutt.Legg skammen på H a n for den skal ikke d U bære❤️du skal være stolt av deg selv som klarte å gå❤️❤️de få som ikke ser han for den han er ,de trenger vi ikke i livet vårt. Anonymkode: 4b573...a79 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #1037 Del Skrevet 4. august 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Lurt å skrive ja,og du trenger ikke lese det igjen om du ikke klarer.jeg skrev også og gjemte det en plass bare J e g vet.kommer ikke til å lese det igjen.Jeg fikk traumebehandling en stund etter jeg skilte meg.Det var tungt de første gangene men det hjalp meg bort fra traumene og jeg ble gradvis mye sterkere og nå er jeg så sterk som aldri før,6 mnd etter endt traumebehandling ❤️ Anonymkode: 4b573...a79 Jeg leser det hver gang tvilen kommer snikende. Det er vondt, men det er også en virkelighetssjekk, og den trenger jeg innimellom når jeg vakler litt 😐. Så godt å høre at du er sterkere nå ❤️ Ønsker deg alt godt! Skulle ønske at ingen måtte oppleve sånne stygge forhold med sånne stygge mennesker 😟 Anonymkode: 1c1a4...d25 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #1038 Del Skrevet 4. august 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Veldig godt å høre at du har mye støtte❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️det hadde jeg også og har.om han lyver om deg skal du bare heve deg over det,det gjør jeg.Han er nok lystløgner som min eks,men løfgnene blir mer og mer ulike,narsisister lyver mye uansett,og de som har gjennomskuet ler bak hans rygg.løgner blir alltid avslørt tilslutt.Legg skammen på H a n for den skal ikke d U bære❤️du skal være stolt av deg selv som klarte å gå❤️❤️de få som ikke ser han for den han er ,de trenger vi ikke i livet vårt. Anonymkode: 4b573...a79 Ja, jeg er evig takknemlig for alle de gode menneskene i livet mitt ❤️ Og veldig takknemlig for alle dere gode mennesker her inne som deler og støtter, det hjelper mye!❤️❤️❤️ Det er sant det du sier at løgnene blir ulike! Har lagt merke til det, spesielt den siste tiden. Før var det gjennomtenkte løgner, som var vanskelige å motbevise. Nå når han har følt seg presset fordi jeg ikke gir ham noen narsissistisk næring, har det eskalert veldig. Alt fra oppdiktede sykehusopphold til at "noen" har tatt over alle hans SOME... 😂 Huff. Anonymkode: 1c1a4...d25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #1039 Del Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg leser det hver gang tvilen kommer snikende. Det er vondt, men det er også en virkelighetssjekk, og den trenger jeg innimellom når jeg vakler litt 😐. Så godt å høre at du er sterkere nå ❤️ Ønsker deg alt godt! Skulle ønske at ingen måtte oppleve sånne stygge forhold med sånne stygge mennesker 😟 Anonymkode: 1c1a4...d25 Takk ❤️ jeg har det godt nå og ønsker alt godt for deg også ❤️❤️❤️ Anonymkode: 4b573...a79 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2022 #1040 Del Skrevet 4. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, jeg er evig takknemlig for alle de gode menneskene i livet mitt ❤️ Og veldig takknemlig for alle dere gode mennesker her inne som deler og støtter, det hjelper mye!❤️❤️❤️ Det er sant det du sier at løgnene blir ulike! Har lagt merke til det, spesielt den siste tiden. Før var det gjennomtenkte løgner, som var vanskelige å motbevise. Nå når han har følt seg presset fordi jeg ikke gir ham noen narsissistisk næring, har det eskalert veldig. Alt fra oppdiktede sykehusopphold til at "noen" har tatt over alle hans SOME... 😂 Huff. Anonymkode: 1c1a4...d25 Hører på måten du skriver at du er sterkere enn du tror ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Anonymkode: 4b573...a79 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå