AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #781 Del Skrevet 8. februar 2022 NiceOrNothing skrev (Akkurat nå): Tenk hvis hun som sa at andre i klassen baksnakket deg løy? Nei, det tror jeg ikke. Jeg tenker mer at jeg skal fokusere på ting jeg kan gjøre noe med. Anonymkode: eab32...1e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 8. februar 2022 #782 Del Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for det. Problemet forsterkes av at andre bruker hans ord, jeg velger derfor å forlate tråden. Anonymkode: eab32...1e9 Du er traumatisert ❤️ Det er en traume -reaksjon . Når noen sier ting som minner om hans måte å si ting på . Ta deg en tur i terapi , det kommer til å hjelpe ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 8. februar 2022 #783 Del Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, det tror jeg ikke. Jeg tenker mer at jeg skal fokusere på ting jeg kan gjøre noe med. Anonymkode: eab32...1e9 Å gjør deg selv en tjeneste , unngå folk som elsker å spre negativt sladder . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #784 Del Skrevet 8. februar 2022 NiceOrNothing skrev (14 minutter siden): Når noen sier ting som minner om hans måte å si ting på Nei, ikke dette. Noen er faktisk som ham. Anonymkode: eab32...1e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 8. februar 2022 #785 Del Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Nei, ikke dette. Noen er faktisk som ham. Anonymkode: eab32...1e9 Ja, her innpå florerer det med nett-troll . De er som han . Angriper , bryter ned å vrir på ting . Mn ikke bry deg om dem . 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #786 Del Skrevet 8. februar 2022 Jeg forsøker å komme meg ut av forholdet. Jeg har vært på krisesenter, men kun sagt at det et psykisk vold. Jeg kan ikke si at det er fysisk, da han kan bruke det imot meg at jeg også har brukt vold mot han. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre Anonymkode: 91eff...a73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #787 Del Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg forsøker å komme meg ut av forholdet. Jeg har vært på krisesenter, men kun sagt at det et psykisk vold. Jeg kan ikke si at det er fysisk, da han kan bruke det imot meg at jeg også har brukt vold mot han. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre Anonymkode: 91eff...a73 ❤️ Det høres vondt ut ❤️ Det høres ut som om du setter deg selv i samme kategori som ham når det kommer til volden .. Hvorfor det? ❤️ Anonymkode: 42969...12f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 9. februar 2022 #788 Del Skrevet 9. februar 2022 (endret) . Endret 12. mars 2022 av Inwe 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 9. februar 2022 #789 Del Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg forsøker å komme meg ut av forholdet. Jeg har vært på krisesenter, men kun sagt at det et psykisk vold. Jeg kan ikke si at det er fysisk, da han kan bruke det imot meg at jeg også har brukt vold mot han. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre Anonymkode: 91eff...a73 Uansett hva han kan bruke mot deg eller ikke , det er nettopp denne tanken du må komme deg UT av . Å komme deg UT av et giftig forhold . Uansett hvem som har sagt/ gjort hva . Så lenge det ikke er en god og sunn relasjon , må du dra❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #790 Del Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 7.2.2022 den 22.07): Jeg tviler på at alle i denne tråden har barn med en voldelig eks. Anonymkode: eab32...1e9 Kan denne være til nytte? Anonymkode: ee9cb...88c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #791 Del Skrevet 17. februar 2022 Vet ikke hvor mange ganger jeg pakket kofferten og skulle dra fra han. Det var enormt mye lidenskap samtidig kom tegn som aggresjon og fysisk noen ganger. Ja for det var jo bare noen ganger, men neste gang drar man jo.. det finnes ikke logisk forklaring. Jeg var jo ikke en naiv eller svak person heller. Trodde kanskje jeg for utad så andre opp til meg som en oppegående, sterk person. Bidro alltid til det sosiale, hjalp alltid andre og det var et av mine skjulte trekk. Jeg hjalp alle men ikke meg selv. Følte enorm skam over å ha funnet meg i dette for alle venner og familie synes jo han var super-sjarmerende og vi var prototypisk forelsket. De ante jo ingenting av det alvorlige. Mange trodde meg ikke når det var over. Det var fryktelig vondt og jeg ga opp noen venner pga det. Han gikk fra meg, utroskap. Men etter en uke skulle han ha meg tilbake. Jeg tok han ikke tilbake men burde gått selv før det eskalerte for dette skadet meg og skader meg fremdeles. jeg utviklet lavere selvfølelse og fikk veldig angst. Sliter med det ennå etter mange år. Anonymkode: 0f48e...2ae 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 17. februar 2022 #792 Del Skrevet 17. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vet ikke hvor mange ganger jeg pakket kofferten og skulle dra fra han. Det var enormt mye lidenskap samtidig kom tegn som aggresjon og fysisk noen ganger. Ja for det var jo bare noen ganger, men neste gang drar man jo.. det finnes ikke logisk forklaring. Jeg var jo ikke en naiv eller svak person heller. Trodde kanskje jeg for utad så andre opp til meg som en oppegående, sterk person. Bidro alltid til det sosiale, hjalp alltid andre og det var et av mine skjulte trekk. Jeg hjalp alle men ikke meg selv. Følte enorm skam over å ha funnet meg i dette for alle venner og familie synes jo han var super-sjarmerende og vi var prototypisk forelsket. De ante jo ingenting av det alvorlige. Mange trodde meg ikke når det var over. Det var fryktelig vondt og jeg ga opp noen venner pga det. Han gikk fra meg, utroskap. Men etter en uke skulle han ha meg tilbake. Jeg tok han ikke tilbake men burde gått selv før det eskalerte for dette skadet meg og skader meg fremdeles. jeg utviklet lavere selvfølelse og fikk veldig angst. Sliter med det ennå etter mange år. Anonymkode: 0f48e...2ae Veldig likt min historie . Begynte i terapi etter mange år med angst & lavt selvbilde . Terapi har utført mirakler for min del, prøv det hvis du ikke allerede har prøvd 😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2022 #793 Del Skrevet 17. februar 2022 Et lite hjertesukk i kveld 🙄 Jeg klandrer meg selv veldig for at jeg klarte å få barn med et menneske som dette. Det blir mitt kors å bære, føles det som. At jeg ikke klarte å gi barna mine noe bedre enn det her. Det blir nok bedre med tiden. Det gjør bare så vondt nå 🙄 Anonymkode: 42969...12f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #794 Del Skrevet 19. februar 2022 Vet dere svarene på dette? Avslører psykopatens svake punkt. Relasjonen med en psykopat kan ofte starte med flotte komplimenter – men alt gjøres målbevisst. Psykologer trekker fram fire personlighetstyper som er særlig utsatt, og hva som er psykopatens akilleshæl. MANIPULERES: I artikkelen forklarer en rekke psykologer hva som kjennetegner psykopatens ofre. https://www.dagbladet.no/tema/avslorer-psykopatens-svake-punkt/75189441 Hva er psykopatens svake punkt? Hvilke 4 personlighetstyper er særlig utsatt? Anonymkode: 28d15...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #795 Del Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vet dere svarene på dette? Avslører psykopatens svake punkt. Relasjonen med en psykopat kan ofte starte med flotte komplimenter – men alt gjøres målbevisst. Psykologer trekker fram fire personlighetstyper som er særlig utsatt, og hva som er psykopatens akilleshæl. MANIPULERES: I artikkelen forklarer en rekke psykologer hva som kjennetegner psykopatens ofre. https://www.dagbladet.no/tema/avslorer-psykopatens-svake-punkt/75189441 Hva er psykopatens svake punkt? Hvilke 4 personlighetstyper er særlig utsatt? Anonymkode: 28d15...9a4 Denne ligger bak betalingsmur 🙂 Anonymkode: 42969...12f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #796 Del Skrevet 21. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 20.2.2022 den 0.57): Vet dere svarene på dette? Avslører psykopatens svake punkt. Relasjonen med en psykopat kan ofte starte med flotte komplimenter – men alt gjøres målbevisst. Psykologer trekker fram fire personlighetstyper som er særlig utsatt, og hva som er psykopatens akilleshæl. MANIPULERES: I artikkelen forklarer en rekke psykologer hva som kjennetegner psykopatens ofre. https://www.dagbladet.no/tema/avslorer-psykopatens-svake-punkt/75189441 Hva er psykopatens svake punkt? Hvilke 4 personlighetstyper er særlig utsatt? Anonymkode: 28d15...9a4 Dette har ikke noe med tråden å gjøre og er en avsporing. Man skal komme seg bort, ikke analysere ihjel. Anonymkode: 9eb2a...0a7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #797 Del Skrevet 25. februar 2022 Hei, ønsker gjerne noen andres perspektiv på min situasjon. Mye mulig jeg overdriver dette nå, det tar jeg forbehold om,men vet ikke hva jeg skal tro. Jeg hadde en diskusjon med mannen min i går kveld, hvor jeg for første gang ser han bli sint. Vi har vært samboere i 2 år og gift i 1. Jeg skal ærlig innrømme at jeg provoserte han ved i se hånlig på han under diskusjonen. Jeg snur meg vekk, og da tar han plutselig tak i øret mitt og snur/drar hodet mitt mot han, fordi han vil at jeg skal se på han. Jeg har ørebetennelse, og føler han drar veldig hardt i øret mitt, og det gjør vondt (han visste ikke at jeg hadde ørebetennelse da, fordi han akkurat hadde kommet hjem fra jobb og jeg fikk det konstatert i går) Følte han dro hardt i meg.. men samtidig er det litt vanskelig å si, det kan jo være mer vondt pga ørebetennelsen. Jeg sa i hvert fall i fra at jeg ikke likte at han dro sånn i meg. Han ble veldig lei seg, begynte å gråte og sa at det ikke var meningen 😕 Jeg ble bare litt sjokkert og føler jeg ikke kjenner igjen den ellers veldig empatiske, snille mannen jeg giftet meg med. Men overdriver jeg kanskje? Merker jeg ikke har lyst til å være nær han nå og er bare veldig forvirret. Anonymkode: 5a5ba...6b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #798 Del Skrevet 25. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg skal ærlig innrømme at jeg provoserte han ved i se hånlig på han under diskusjonen. For det første, å se på en annen person gjør ikke at man fortjener å bøi utsatt for vold. AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg snur meg vekk, og da tar han plutselig tak i øret mitt og snur/drar hodet mitt mot han, fordi han vil at jeg skal se på han. Dette er vold. AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Følte han dro hardt i meg.. men samtidig er det litt vanskelig å si, det kan jo være mer vondt pga ørebetennelsen. Man legger ikke hånd på andre, uansett. - Du er allerede i gang med å unnskylde han for vold, så vet ikke om noe av det vi her inne skriver vil hjelpe deg. Men dette burde du komme deg ut av. Anonymkode: 39dae...214 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #799 Del Skrevet 25. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 20.2.2022 den 0.57): Vet dere svarene på dette? Avslører psykopatens svake punkt. Relasjonen med en psykopat kan ofte starte med flotte komplimenter – men alt gjøres målbevisst. Psykologer trekker fram fire personlighetstyper som er særlig utsatt, og hva som er psykopatens akilleshæl. MANIPULERES: I artikkelen forklarer en rekke psykologer hva som kjennetegner psykopatens ofre. https://www.dagbladet.no/tema/avslorer-psykopatens-svake-punkt/75189441 Hva er psykopatens svake punkt? Hvilke 4 personlighetstyper er særlig utsatt? Anonymkode: 28d15...9a4 Jeg er så vanvittig lei psykopatgnålet her inne. De fleste som voldtar, slår eller bedriver psykisk vold er langt fra psykopater. Anonymkode: 39dae...214 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #800 Del Skrevet 25. februar 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): For det første, å se på en annen person gjør ikke at man fortjener å bøi utsatt for vold. Dette er vold. Man legger ikke hånd på andre, uansett. - Du er allerede i gang med å unnskylde han for vold, så vet ikke om noe av det vi her inne skriver vil hjelpe deg. Men dette burde du komme deg ut av. Anonymkode: 39dae...214 Takk for ditt perspektiv. Er bare helt i sjokk. Skrev slik jeg skrev fordi jeg var redd folk skulle si jeg overdrev hvis ikke. Jeg merker bare så godt at det han gjorde ikke var ok Jeg kjenner ikke igjen personen jeg ble sammen og giftet meg med Det er forferdelig og jeg merker det er kjempevanskelig å takle. Tilværelsen snudd på hodet på én dag.. Anonymkode: 5a5ba...6b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå