Gå til innhold

Blir det lykke på oss?


Lykkee

Anbefalte innlegg

Lykkee skrev (Akkurat nå):

Må kanskje ta en digital? Tørr ikke bli for glad heller? 🤯

BCDF842C-FCA0-473F-AD26-860E485526B6.jpeg

Kjempetydelige streker dette her, ingen tvil!🥳 Gratulerer såå mye!😍❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaa ta en digital! Mine tester ble sterkere på dagens andre urin, så jeg tror du vil få utslag da. Bare vent noen få timer, og drikk så lite som mulig.

Hurra! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Fame @Annabel @Amatariel: herregud, er offisielt redd for kjemisk 😅 Er det nå alle bekymringene kommer?

Skjønner ikke at den er positiv? Jeg fikk jo fremdeles smilefjes på rosa clearblue forrige søndag ettermiddag, og denne mandagen får jeg svak strek på ettermiddagen? Er ikke det litt vel kjapt? 🤔 

Endret av Lykkee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (1 time siden):

Herlig å se! :nordvesta:

Var veldig gøy, skalv som bare det. Var usikker på om bildet kom til å bli blurry 😅 Herregud, hva gjør man nå liksom? Veldig ny og uvant situasjon 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!! 🥰👶🏻🤩 er det ikke bare verdens mest fantastiske seks bokstaver på den testen? Husker hvordan jeg følte det når jeg fikk sånn test, mye glede men egentlig mest sjokk og vantro 😅 forbered deg på at tiden fremover vil gå uendelig sakte. Jeg trodde det gikk sakte i dpo-land, men det er ingenting i forhold til nå fremover! 😂 jeg også var livredd for kjemisk/SA, men prøvde så godt jeg kunne å fokusere på at det eneste jeg kunne gjøre var å vente og se. Lettere sagt enn gjort 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nilci skrev (5 minutter siden):

Gratulerer så mye!! 🥰👶🏻🤩 er det ikke bare verdens mest fantastiske seks bokstaver på den testen? Husker hvordan jeg følte det når jeg fikk sånn test, mye glede men egentlig mest sjokk og vantro 😅 forbered deg på at tiden fremover vil gå uendelig sakte. Jeg trodde det gikk sakte i dpo-land, men det er ingenting i forhold til nå fremover! 😂 jeg også var livredd for kjemisk/SA, men prøvde så godt jeg kunne å fokusere på at det eneste jeg kunne gjøre var å vente og se. Lettere sagt enn gjort 😆

Tusen takk ❤️ Ja det var helt fantastisk, stod på kundetoalettet på butikken, haha! Klarte ikke vente til jeg kom hjem. Var sikkert likblek når jeg gikk ut derfra 😂 Klarer ikke egentlig helt å skjønne det enda, er så rart å tenke på. Samtidig har jeg jo hatt en liten snikende magefølelse på at det gikk denne gangen, så var på en måte forberedt.

Forklarte min redsel for kjemisk/SA/MA til mannen, men han sa bare «jaja, da får vi bare lage en ny en». Den slags fornuft kjenner jeg at jeg ikke takler akkurat nå, trenger at han er litt redd med meg 😅 Forhåpentligvis går det helt fint, men jeg vet jo at sjansen er stor for at det kan gå galt 😩 Krysser alt som krysses kan 🙏🏼 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkee skrev (22 minutter siden):

Tusen takk ❤️ Ja det var helt fantastisk, stod på kundetoalettet på butikken, haha! Klarte ikke vente til jeg kom hjem. Var sikkert likblek når jeg gikk ut derfra 😂 Klarer ikke egentlig helt å skjønne det enda, er så rart å tenke på. Samtidig har jeg jo hatt en liten snikende magefølelse på at det gikk denne gangen, så var på en måte forberedt.

Forklarte min redsel for kjemisk/SA/MA til mannen, men han sa bare «jaja, da får vi bare lage en ny en». Den slags fornuft kjenner jeg at jeg ikke takler akkurat nå, trenger at han er litt redd med meg 😅 Forhåpentligvis går det helt fint, men jeg vet jo at sjansen er stor for at det kan gå galt 😩 Krysser alt som krysses kan 🙏🏼 

Ja, men husk: det er større sjanse for at det faktisk går bra! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nilci skrev (1 minutt siden):

Ja, men husk: det er større sjanse for at det faktisk går bra! ❤️

Det er en fin tanke ❤️ Takk for det, skal virkelig ta det med meg! Prøve å ikke la tankene leve sitt eget liv 🙏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkee skrev (5 minutter siden):

Det er en fin tanke ❤️ Takk for det, skal virkelig ta det med meg! Prøve å ikke la tankene leve sitt eget liv 🙏🏼

Ja jeg prøvde å fokusere på akkurat denne setningen når frykten var som verst 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nilci skrev (9 timer siden):

Gratulerer så mye!! 🥰👶🏻🤩 er det ikke bare verdens mest fantastiske seks bokstaver på den testen? Husker hvordan jeg følte det når jeg fikk sånn test, mye glede men egentlig mest sjokk og vantro 😅 forbered deg på at tiden fremover vil gå uendelig sakte. Jeg trodde det gikk sakte i dpo-land, men det er ingenting i forhold til nå fremover! 😂 jeg også var livredd for kjemisk/SA, men prøvde så godt jeg kunne å fokusere på at det eneste jeg kunne gjøre var å vente og se. Lettere sagt enn gjort 😆

Dette!🙈 Graviditet føles som et evigvarende dpo-land, bare at man i tillegg er konstant redd for å miste. Særlig den første tiden er nervepirrende. Husker de første ukene sneeglet seg av sted, og jeg følte omtrent jeg holdt pusten. 

Haha, uff dette ble veldig negativt! Jeg tar likevel helt klart graviditet over dpo-land any day ❤️ Og det blir bedre og bedre uke for uke, man må nesten bare overleve den første tiden. 

Lykkee skrev (9 timer siden):

Tusen takk ❤️ Ja det var helt fantastisk, stod på kundetoalettet på butikken, haha! Klarte ikke vente til jeg kom hjem. Var sikkert likblek når jeg gikk ut derfra 😂 Klarer ikke egentlig helt å skjønne det enda, er så rart å tenke på. Samtidig har jeg jo hatt en liten snikende magefølelse på at det gikk denne gangen, så var på en måte forberedt.

Forklarte min redsel for kjemisk/SA/MA til mannen, men han sa bare «jaja, da får vi bare lage en ny en». Den slags fornuft kjenner jeg at jeg ikke takler akkurat nå, trenger at han er litt redd med meg 😅 Forhåpentligvis går det helt fint, men jeg vet jo at sjansen er stor for at det kan gå galt 😩 Krysser alt som krysses kan 🙏🏼 

Åååh! For en opplevelse, skjønner godt du ble helt skjelven🤩 

Kjenner meg veldig igjen i denne frykten, samtidig som samboer er mer "det går heelt fint!" Litt frustrerende til tider haha🙈Og husk at oddsen er i deres favør nå, og som sagt, for hver uke (og hver dag) som går så blir det mer og mer sikkert🥰 Har veldig troa på at dette ender i 👶 

Når har du foreløpig termin, forresten? Hvis den er i april er du hjertelig velkommen inn i termingruppen for mars/april hvis du vil/føler deg klar for det ❤️ Det er veldig koselig og godt å få ut litt tanker med andre som er i samme situasjon🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykkee skrev (14 timer siden):

Herregud, hva gjør man nå liksom? 

Man venter :Knegg:
Jeeei - akkurat som man ikke har gjort annet i hele prøvetiden! Utrolig frusterende egentlig :fnise: Men man har i alle fall gått inn i en ny fase. Overkommet en milepæl. Å bli gravid. Så man venter, men bare på noe annet. Nå er det å vente på at den digitale testen øker ukentlig. Og etter det evnt. TUL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annabel skrev (1 time siden):

Dette!🙈 Graviditet føles som et evigvarende dpo-land, bare at man i tillegg er konstant redd for å miste. Særlig den første tiden er nervepirrende. Husker de første ukene sneeglet seg av sted, og jeg følte omtrent jeg holdt pusten. 

Haha, uff dette ble veldig negativt! Jeg tar likevel helt klart graviditet over dpo-land any day ❤️ Og det blir bedre og bedre uke for uke, man må nesten bare overleve den første tiden. 

Åååh! For en opplevelse, skjønner godt du ble helt skjelven🤩 

Kjenner meg veldig igjen i denne frykten, samtidig som samboer er mer "det går heelt fint!" Litt frustrerende til tider haha🙈Og husk at oddsen er i deres favør nå, og som sagt, for hver uke (og hver dag) som går så blir det mer og mer sikkert🥰 Har veldig troa på at dette ender i 👶 

Når har du foreløpig termin, forresten? Hvis den er i april er du hjertelig velkommen inn i termingruppen for mars/april hvis du vil/føler deg klar for det ❤️ Det er veldig koselig og godt å få ut litt tanker med andre som er i samme situasjon🤗

Enig, er glad jeg er ute av dpo-land 🙈 Kan kjenne meg litt igjen i det med å holde pusten, tørr nesten ikke tenke på at jeg er gravid en gang. Kjenner meg ikke gravid annet enn litt «mensmurringer» innimellom, så er jeg litt uggen men det kan like greit være stress eller mangel på søvn 🤷🏼‍♀️

Har foreløpig termin i slutten av april, så jeg sniiiker meg inn der i løpet av dagen😍 Altså det forumet her er gull verdt! Så mye støtte! 

Endret av Lykkee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (51 minutter siden):

Man venter :Knegg:
Jeeei - akkurat som man ikke har gjort annet i hele prøvetiden! Utrolig frusterende egentlig :fnise: Men man har i alle fall gått inn i en ny fase. Overkommet en milepæl. Å bli gravid. Så man venter, men bare på noe annet. Nå er det å vente på at den digitale testen øker ukentlig. Og etter det evnt. TUL.

Flaks at jeg er en tålmodig sjel da 😅 Ja på snakk om det, når kan jeg ta ny digital tror du? Én til to uker etter første? 🤔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lykkee skrev (4 minutter siden):

Kjenner meg ikke gravid annet enn litt «mensmurringer» innimellom, så er jeg litt uggen men det kan like greit være stress eller mangel på søvn 🤷🏼‍♀️

 

Ikke jeg heller, og jeg har bikket 17 uker nå! 🙊 Er jo trøtt og sliten, men for å være ærlig så er jeg ofte det flere perioder i livet, også som ikke-gravid. Koronaåret og alt... vært skikkelig slapp. Så hadde jeg ikke tatt test så hadde jeg enda ikke visst at jeg var gravid - tenk det :fnise:

Lykkee skrev (2 minutter siden):

når kan jeg ta ny digital tror du? Én til to uker etter første? 🤔 

Jeg har alltid gått etter hovedregelen som er èn uke etter forrige digitale - da har jeg fått økning :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (1 time siden):

Ikke jeg heller, og jeg har bikket 17 uker nå! 🙊 Er jo trøtt og sliten, men for å være ærlig så er jeg ofte det flere perioder i livet, også som ikke-gravid. Koronaåret og alt... vært skikkelig slapp. Så hadde jeg ikke tatt test så hadde jeg enda ikke visst at jeg var gravid - tenk det :fnise:

Jeg har alltid gått etter hovedregelen som er èn uke etter forrige digitale - da har jeg fått økning :Nikke:

Ja enig, uggen, trøtt og sliten kan jeg jo være når som helst 😅 Håper for så vidt det holder seg sånn, virker helt forferdelig med de som spyr og er kvalme i flere uker/måneder! Hadde vært fint å kjenne på at jeg er gravid bare litt da 🤔

Da tar jeg ny test neste onsdag, håper på økning 🙏🏼 Tusen takk for svar! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkee skrev (18 minutter siden):

I dag skjedde dette, og IKM er i morgen (syklus på 31 dager). Skjønner ingenting 🙈

 

Det er kjempebra! Betyr at du produserer hcg som bare det :) Er veldig individuelt når man får 2-3 på en digital test, men det er ikke unormalt å klare det rundt IKM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...