Gå til innhold

Blir det lykke på oss?


Lykkee

Anbefalte innlegg

@sommerfugl154: Jaa, det hadde vært fint om det var noen man kunne følge med samtidig her inne 🙏🏼🤩 Jeg tempet aldri, men fikk smilefjes på lørdag og i dag, så håper det har klart å løsne snart. Har hatt mye stikkinger/vondt i venstre eggstokk-område i dag i hvert fall, så noe skjer i kroppen 😅 

Når har du EL? Håper dere også får lagt inn masse masse aksjer, og at det blir full klaff for oss begge 🥳

 @Amatariel: tusen takk, håper jeg også kan opprette en gravid-dagbok her inne snart 🤩

Endret av Lykkee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 eller 4 DPO

Dagene snegler seg som vanlig av gårde her i dpo-land 🥱 Jeg merker det spesielt godt denne gangen som vi har fått lagt inn godt med aksjer, og nå når vi faktisk har hatt en sjanse til å treffe el. Foreløpig ved godt mot, satser på den sitter✌

Håper det er en haug med andre her inne som også har hatt masse feriekos, og at det dukker opp mange gravid-oppdateringer denne måneden 🙏🏼 
 

Endret av Lykkee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 8 dpo? 
Okei, jeg vet det er tidlig og alt, men i dag har jeg tatt meg selv i å være irritert, hormonell og sint for alt og helt uten grunn. Tok en råsjans og testet på RFSU sin nå nettopp (konsentrert urin), og jeg synes nesten jeg skimter noe? Eller er det ønsketenkning? 
46956F16-7774-4867-9AAB-3B215DDF3D5D.thumb.jpeg.21a0f25a4aa2386f61bd139f950afd64.jpeg49C1AB89-9F30-4E64-B068-B1E6D58B43E1.thumb.jpeg.97ac657c9d3861761e5168712908ba84.jpeg

Jeg vet jo disse er kjent for skyggestrek, og den er jo så svak at det er umulig å se hvilken farge det er. Likevel blir det jo unektelig litt mer spennende de neste dagene. Hjelp, tenk hvis! 

Endret av Lykkee
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser helt klart noe der! Men som du sier, det er både tidlig og Rsfu som dessverre er kjent for dumme streker som viser seg å være tøys. Jeg fortsetter å krysse fingrene for deg de neste dagene! Sååå spennende! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser helt klart noe!! 🤩 men jeg har nok også hørt at rfsu ofte gir skyggestrek.. 🥴 men det blir veldig spennende her de neste dagene nå! 😍🙉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Giiiiirl, altfor spennende med en sånn strek!  Som de andre ser jeg også helt klart noe her altså😍 Håper den blir sterkere! Blir noen nervepirrende dager nå fremover🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@nilci: huff ja, de der strekene kunne de spart seg for 😅 Enn så lenge synes jeg det er gøy at det i hvert fall skjer noe. Litt action i dpo-land er velkomment! 
 

@Annabel: Så godt at det ikke bare er meg som innbiller meg ting 🙈 Håper håper håper! 🙏🏼 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke vente til i morgen, så jeg tok en test nå. Hvem prøver jeg å lure 🤷🏼‍♀️ Har hatt så murringer og stikkinger i dag, men det er jo heller ikke uvanlig på denne tiden i syklusen. Jeg var på toalettet bare en time før jeg tok testen og hadde drukket en del vann rett før det, så den var ikke særlig konsentrert. Tok i hvert fall en fra babyplan denne gangen, og det eeer jo noe der? 🤯 Blir sprø av dette, har jeg fått strek-øyer? 🤯

Huff, jeg gru-gleder meg til i morgen og resultatet da. 

618EA7FC-E454-454D-9912-1DC26AD277EE.jpeg

BFDD6D9E-23CB-4554-A2C3-B89A6CA13BE1.jpeg

Endret av Lykkee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egirl skrev (2 minutter siden):

Jeg ser en svak strek!!! 😄 Håper den blir sterkere!

Jaa, veldig dumt å ta test når det er utvannet og på kvelden, men klarte bare ikke vente 😂 Har aldri hatt en eneste strek tidligere, hverken skygge eller positiv, så det at jeg kan se noe to dager på rad er veldig gøy 🙏🏼 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lykkee said:

Jaa, veldig dumt å ta test når det er utvannet og på kvelden, men klarte bare ikke vente 😂 Har aldri hatt en eneste strek tidligere, hverken skygge eller positiv, så det at jeg kan se noe to dager på rad er veldig gøy 🙏🏼 

Skjønner det så godt😂 Det er så vanskelig å ikke teste, særlig når man ser noe. Krysser fingrene for en rød strek!🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egirl skrev (6 minutter siden):

Skjønner det så godt😂 Det er så vanskelig å ikke teste, særlig når man ser noe. Krysser fingrene for en rød strek!🤩

Takk for det, skal legge inn resultat her så fort jeg får mulighet i morgen 🙏🏼

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkee skrev (8 timer siden):

Takk for det, skal legge inn resultat her så fort jeg får mulighet i morgen 🙏🏼

Jeg ser også rosa strek på den siste du la ut! To streker på to tester, jeg tror nok du er gravid😏 Masse lykke til med dagens test🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...