Gå til innhold

Håp om å få være endel av en liten familie igjen


MissB

Anbefalte innlegg

Skulle nesten tro at eggløsning var på dag 17? Og det trodde egentlig ff også, før temperaturen gikk veldig ned igjen og jeg registrerte eggehvite... 

Det var den 4. September, ser på det nå. Må jo nesten være da? Så da burde jeg være på rundt 12. Dpo. 

Siden jeg tok testen i dag på ettermiddagen ca 3 timer siden forrige do besøk så kan vel det stemme?🤔

Screenshot_20210916-225859_FF App.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser i alle fall en strek der. Krysser fingrene masse for og med deg videre! 

Endret av Supah
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dessverre ikke dette ser lovende ut... streken på strimmlene blir ikke noe særlig sterkere. Nå tenker jeg å vente til mandag før jeg tar noen ny. 

Men kroppen virker til å være gravid da, brystene har blitt endel ømmere siden i går. Jeg får bare vente å se, kryssefingerne. Kjenner at jeg er litt tilbakeholden, for testene ligner ingenting på de i mai dessverre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tidlig ville ikke jeg se mye/noe økning på morgenurin heller, prøv med konsentrert ettermiddagsurin? 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neutral90 skrev (11 timer siden):

Så tidlig ville ikke jeg se mye/noe økning på morgenurin heller, prøv med konsentrert ettermiddagsurin? 🤞

Du har nok helt rett 😊 Tok en i ettermiddag og den var nok en anelse sterkere enn de forrige. Man blir litt rar av denne testingen 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

89jenta skrev (16 timer siden):

Krysser alt jeg har for at testene blir sterkere og at alt går bra 🤞🏼❤️

Tusen takk, det setter jeg pris på ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissB skrev (På 10.5.2021 den 16.19):

Tok en test nå i dag, nå tenker jeg at jeg fint kan slutte 😄 Sterkere blir den ikke uansett. Tenkte det var fint å se tilbake på seinere🥰

20210510_161141.jpg

Dette er testene fra forrige gang, synes liksom de er litt mer tydlige enn denne gangen. 

Bilde nedenfor er i fra i ettermiddag og er den sterkeste hittill og er på 17 dpo. Men den stiger jo sakte men sikkert. På fredag tenkte jeg å ta en digital test. 

Lurer og litt på om jeg skal ringe legen og spørre om å få komme å måle hcg. 

Selv om testene er svake så har jeg en god følelse😊 

4+3

16321731577728258755704783847360.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er en kjempefin rekke 😊 Nå er det egentlig ikke vits å teste noe, for etter tydelig påvist positiv strimmel så kan det variere og være forskjellig hvordan de oppfører seg. Absolutt lurt å gå kun over til digital nå 👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag har jeg tatt digital 😄 den øverste fra sist fredag og den i midten fra i går 🥰 Nå blir det ikke mer testing før den siste digitale neste fredag igjen og da er man jo ferdig med det også. 

5+0 

16324687922072875212694639660997.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5+3 

Da er jeg lenger denne gangen, enn jeg kom sist! Selv om det fortsatt er tidlig er det godt å vite at ting går bra enda og jeg begynner så smått å glede meg igjen! Det er en spennende tid i vente fremover 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...