Gå til innhold

Håp om å få være endel av en liten familie igjen


MissB

Anbefalte innlegg

Da ble det ultralyd uke 12+4 for min del 😊 Gleder meg masse, og håper at alt er som det skal! Det er 14 dager til på tirsdag. Håper jeg greier å slå meg mer til ro etter det.

Selv om graviditeten er noe jeg tenker mye på, så er den ikke altoppslukende lenger og det er litt godt. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11+4 

I morgen skal jeg på første svangerskapskontroll hos legen! Det ser jeg frem til. Den har blitt utsatt og nå er det vel på tide 😄 

Samtidig så gruer jeg meg litt, jeg har vært sykemeldt i noen uker nå. All energi er liksom som forsvunnet i tillegg til at det siste halvåret har jeg slitt litt med psyken, så kom graviditeten og velta ting litt feil vei. Da hjelper det ikke at arbeidsgiver ringer å maser meg tilbake i bare "litt" jobb. Alt jeg ønsker er å fungere normalt, ville helst vært på jobb, men akkurat nå må jeg ta vare på meg selv. Jeg vet jeg er en viktig brikke på jobb, men det er faktisk ikke mitt ansvar når jeg er sykemeldt 🙈 Så jeg er litt spent på hva legen sier i morgen. 

Boksene begynner å bli trange, hadde ikke forventet meg dette allerede 😄 Men kan vel hende det er litt luft som gjør det også. 

Neste tirsdag er det endelig tid for ultralyd, det ser jeg frem til. Og håper på gode nyheter. Så jeg kan begynne å slappe av og glede meg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første svangerskapskontroll i dag, og det gikk fint. Fikk til og med se den lille, litt utydelig men hjerte slo det og CRL var vist bra også 🥰 

Så nå teller jeg bare ned til neste tirsdag og vi skal få se den lille sammen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12+0 

Tenk at nå har de 12 ukene gått og inni magen ligger det en bitteliten baby med et bankende hjerte 🥰 

Siste milepæl er ultralyd på tirsdag og da tenker jeg at jeg skal tillate meg selv å glede meg etter det! 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12+4 

Har vært på ultralyd i dag, så utrolig koselig. Frisk og rask liten sak! 

Var så morro, for den lå å sov når vi startet undersøkelsen, men gynekologen fikk vekket opp den lille som begynnte å sprelle og bevege på seg. Og pappaen ble så overasket over at den bevegde seg allerede, så det var nok en veldig posetiv opplevelse for han 🥰 Nå har vi fortalt det til noen av våre nærmeste og de virker til å synes det er veldig stas! 

Jeg var litt bekymret for å fortelle det, fordi jeg følte at jeg ikke hadde noen på min side som kom til å bli veldig glade, men der tok jeg heldigvis feil! Og det ble selvutnevnte besteforeldre ❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (16 timer siden):

Gratulerer med overstått og vellykket UL 🥰 Så moro med aktiv krabat. 

Takk, ja virkelig morro 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...