Gå til innhold

Elsker elsker ikke - Sverige


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nana skrev (13 timer siden):

Er han med den fantastiske stemoren med i sesong 2? Han som var usikker på om barnet var hans og aldri kom seg avgårde til Thailand? (Eller kanskje han gjorde det, jeg så ikke ferdig sesongen).

Stemoren hans hadde et hjerte av gull

 Stemoren er der. Hun er jo rene seermagneten. Engasjert dame... :)

  • Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker Frank fra Gambia kjempegodt til nå, han virker så rolig og fin og glad. Mens Anna virker jo slitsomt usikker. Om ikke det funker mellom de heier jeg på Frank videre og håper han finner noen. Jeg er enig med Frank, O'boy er best! 

Både Anna og Mattias har utrolig koselige hus, skikkelig drømmested 🤩

Liker at Cristy er opptatt av at Tony skal kjenne på hvor vanskelig det er å ha baby, bra innstilling! 

Latif er jo bare helt ufyselig.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

23.mars kommer den norske versjonen på Discovery+! 

Serien heter "grenseløs kjærlighet" 

Endret av Vampyrina
  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vampyrina skrev (På 3.3.2022 den 13.07):

23.mars kommer den norske versjonen på Discovery+! 

Serien heter "grenseløs kjærlighet" 

Er det noen som vet hvor man melder seg på det eller lignende programmer? Jeg ønsker å flytte tim et annet land for å finne en utenlansk mann. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskermenn skrev (14 timer siden):

Er det noen som vet hvor man melder seg på det eller lignende programmer? Jeg ønsker å flytte tim et annet land for å finne en utenlansk mann. 

Du må jo først finne deg en mann, og SÅ melder dere dere på til noe sånt :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tunaen skrev (1 time siden):

Du må jo først finne deg en mann, og SÅ melder dere dere på til noe sånt :)

Ja, jeg har kontakt med noen nå. Vet du hvilket firma man skal hendvende seg til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trotwood skrev (På 18.2.2022 den 15.50):

Jeg liker Frank fra Gambia kjempegodt til nå, han virker så rolig og fin og glad. Mens Anna virker jo slitsomt usikker. Om ikke det funker mellom de heier jeg på Frank videre og håper han finner noen. Jeg er enig med Frank, O'boy er best! 

Både Anna og Mattias har utrolig koselige hus, skikkelig drømmested 🤩

Liker at Cristy er opptatt av at Tony skal kjenne på hvor vanskelig det er å ha baby, bra innstilling! 

Latif er jo bare helt ufyselig.

Frank fra Gambia er superfin. Han er vel den jeg har likt best gjennom hele serien. Positiv, engasjert og snill. Virkelig interessert i og betatt av Sverige. Han og faren til Anna på elgjakt...for et par😁

Anna derimot, hun fortjener ikke denne mannen i det hele tatt. Hun sier jo egentlig rett ut at hun ikke ønsker noe livsvarig forhold, hun prøver å lage problemer som ikke er der... så langt irriterende dame. 

Latif er håpløs. Null selvinnsikt. Tror han er guds gave til alle kvinner, får brekninger av bare å se på han. 

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trotwood skrev (På 15.2.2022 den 13.17):

Enig i at stemoren er fantastisk. Alt jeg vil er at hun skal få lov å klemme på sin lille tjockamolla 😆

Haha, ja! Takk og lov at det finnes en tråd for likesinnede 😄

Jeg har blitt glad i karakterene fra sesong 1 som fremdeles er med 🥰

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vampyrina skrev (På 3.3.2022 den 13.07):

23.mars kommer den norske versjonen på Discovery+! 

Serien heter "grenseløs kjærlighet" 

Kommer det en norsk? Så spennende. Håper de har vært flinke med castingen og at den ikke er like klein som den svenske serien 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig Frank er så fin! Både kjekk og fin personlighet. Men hva han ser i henne er annen sak! For meg virker det veldig sånn at hun tenner på at utenlandske menn skal se henne som sitt eneste håp. Vet det høres teit ut det jeg sier, men legg merke til hva hun har sagt til han gjennom hele serien til nå. Hun har gjentatt så mange ganger at han er avhengig av meg. Han har kun meg ingen andre. Her er det så øde han har kun meg. Det er så vanskelig med valp han må innse det da han har kun meg. MEG MEG MEG i hver eneste episode. 
Når hun sier dette reagerer han motsatt av hva hun vil han skal reagere. Virker som han elsker stillheten, trærne og livet i Sverige generelt. Tror at dette nesten plager henne. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg kan ingenting om hår, så spør bare av nysgjerrighet, men hva er greia med håret til hun Erica? Det ser jo helt kunstig og flatt ut, jeg har bare lyst å ruske det til hver gang jeg ser henne 🙈

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trotwood skrev (1 time siden):

Jeg kan ingenting om hår, så spør bare av nysgjerrighet, men hva er greia med håret til hun Erica? Det ser jo helt kunstig og flatt ut, jeg har bare lyst å ruske det til hver gang jeg ser henne 🙈

Har lurt på det samme. Hvorfor det ser fett ut, for jeg tror ikke det er fett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trotwood skrev (2 timer siden):

Jeg kan ingenting om hår, så spør bare av nysgjerrighet, men hva er greia med håret til hun Erica? Det ser jo helt kunstig og flatt ut, jeg har bare lyst å ruske det til hver gang jeg ser henne 🙈

Har lagt merke til det samme. Det ser ut som om håret hennes er helt kortklipt men med extensions? Helt kort på toppen, akkurat som om håret starter litt nede på hodet?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latif.. er han egentlig så kjekk? Hun omtaler jo han som han skulle vært en gresk gud, og han har et forferdelig oppblåst ego og virker veldighøy åå seg selv!

Jeg klarer bare å se en delvis skallet fyr med et normalt utseende. Ingen jeg hadde snudd meg etter på gata liksom.

Synes han er veldig blærete 🙈

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jojo2 skrev (33 minutter siden):

Latif.. er han egentlig så kjekk? Hun omtaler jo han som han skulle vært en gresk gud, og han har et forferdelig oppblåst ego og virker veldighøy åå seg selv!

Jeg klarer bare å se en delvis skallet fyr med et normalt utseende. Ingen jeg hadde snudd meg etter på gata liksom.

Synes han er veldig blærete 🙈

Ikke i mine øyne.

For meg fremstår han som arrogant og som han er helt (tror) klart er bedre enn kjæresten sin.

I kjøkken situasjonen tror han selv st han prøver å ta styring mens han i virkeligheten bare virker som en aggressiv kontrollfreak som ikke skjønner sosiale koder.

Han er vel den jeg han minst sansen for i serien.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig tror Latif er litt misforstått. Jeg synes absolutt ikke han er kjekk. Men jeg tror han sliter med oppholdet i Sverige. Hverdagen hans var veldig annerledes og han savner sønnen og familien (spesielt moren) sin. Han er en mann som har jobbet hardt og lenge hver dag. Mest sannsynlig en jobb der det krevdes stort «ego» og «selvtillit» av han. Tenker litt sånn høyt oppe selger fyr. Det jeg stusser på er alderen hans han er så ung. Trodde han var godt over 40 nærmere 50. Men han er jo såvidt fylt 30.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurat passe skrev (På 2.4.2022 den 17.28):

Har lurt på det samme. Hvorfor det ser fett ut, for jeg tror ikke det er fett.

Det jeg så er at hun puttet vann og hårgelé på øvre delen for å liksom flate det ned. Tror hun tror at det da ser mer naturlig ut med resten av det fake håret hennes. Det hun ikke forstår er at det er absolutt ikke slik du blender de to hårene sammen 🙄 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har oppdaget denne serien, og har i løpet av en liten uke kommet meg igjennom sesong 1. Jeg ELSKER Annika sitt engasjement rundt “lilla tjukkamolla” 😂

  • Liker 7
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...