Gå til innhold

Elsker elsker ikke - Sverige


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ang Tony, er han faren til Melissa?
Fant et par epsider bare, der nevnte moren hannes at han burde ta en farskapstest, men det lå ikke flere episoder ute.
ER han den biologiske faren? Og hvor gammel er moren til barnet?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Latif😵💫🤯! For en type! Hadde ikke orket 5 minutter engang det der selvgode ekle opplegget hans.

Endret av LittDiva
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LittDiva skrev (44 minutter siden):

Latif😵💫🤯! For en type! Hadde ikke orket 5 minutter engang det der selvgode ekle opplegget hans.

Tror latif er litt misforstått egentlig. Tydelig at han ikke trivdes i det hele tatt og at han ble ganske så deprimert av å være i sverige. Det var nok veldig vanskelig for han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillemy02 skrev (På 17.7.2022 den 10.39):

Tror latif er litt misforstått egentlig. Tydelig at han ikke trivdes i det hele tatt og at han ble ganske så deprimert av å være i sverige. Det var nok veldig vanskelig for han. 

Jeg tror du må si mer om dette. Misforstått? Trivdes ikke? Deprimert? 
Kan godt være, kjenner ikke noen av dem. Og jeg forstår at underholdningen går ut på klipp og lim på steder som er saftige.

Men etter min mening så er det ikke til å misforstå hvordan han dundrer frem med sitt syn på seg selv som guds gave til kvinner, ser sitt snitt å rakke ned på kjæresten og attpåtil gjør noen totalt idiotiske greier i en leilighet som er til salgs, og bildene er tatt. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan greier han ene mannen den nasale høylytte stemmen til dama si. Forstår det ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teardrop skrev (På 14.7.2022 den 21.13):

Ang Tony, er han faren til Melissa?
Fant et par epsider bare, der nevnte moren hannes at han burde ta en farskapstest, men det lå ikke flere episoder ute.
ER han den biologiske faren? Og hvor gammel er moren til barnet?

nei han er neppe faren til Melissa, men tror det er likegyldig. Han får seg familie, noe han virker fornøyd med❤️

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lillemy02 skrev (På 17.7.2022 den 10.39):

Tror latif er litt misforstått egentlig. Tydelig at han ikke trivdes i det hele tatt og at han ble ganske så deprimert av å være i sverige. Det var nok veldig vanskelig for han. 

Det var nok vanskelig for dama hans å bli behandlet som dritt. og at han leker rørlegger og attpåtil kobler rumpevasker til kaldtvann sier sitt, ikke at det hadde vært bedre på 70 grader, men man setter da på et blandebatteri. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskermenn skrev (14 timer siden):

Hvordan greier han ene mannen den nasale høylytte stemmen til dama si. Forstår det ikke.

Hvem da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LittDiva skrev (På 21.7.2022 den 21.41):

Jeg tror du må si mer om dette. Misforstått? Trivdes ikke? Deprimert? 
Kan godt være, kjenner ikke noen av dem. Og jeg forstår at underholdningen går ut på klipp og lim på steder som er saftige.

Men etter min mening så er det ikke til å misforstå hvordan han dundrer frem med sitt syn på seg selv som guds gave til kvinner, ser sitt snitt å rakke ned på kjæresten og attpåtil gjør noen totalt idiotiske greier i en leilighet som er til salgs, og bildene er tatt. 

Jeg får sosiopat vibes fra Latif. Sikkert fordi jeg har vært sammen med menn som har behandlet meg på samme måte, kommet med stygge kommentarer og fått meg til å føle meg dritt. Da Latif kom hjem til Sabrina første gang og sa "Cook me some food. Yalla!" ble jeg provosert. Han forventer at hun skal gjøre alt, og virker sykelig selvopptatt. Var også et varseltegn at han sa til Sabrina hver morgen "You are so lucky to be with a gorgeous man like me", og hun svarte "I know baby." Har hun 0 selvfølelse eller selvtillit? Hvorfor finner hun seg i det? Trist at damer aksepterer å bli behandlet på denne måten. 

Haha jeg blir så engasjert :P Er også flere på Flashback-forumet som er fascinert av dette forholdet, kan anbefale å følge med der også. 

  • Liker 17
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Ny sesong og nye par. En mann på 80+ treffer den store kjærligheten i en 40 år gammel afrikansk kvinne. Det eneste hun snakker om er at de "trenger" et barn så fort som mulig🙄 

Tony sliter med den psykopatiske stemoren Anikka, som denne gangen blir med til Fillipinene for å treffe Cristy og Melissa. Med seg har hun et A4 ark der hun har notert saker hun skal ta opp med Cristy, for å "ta henne i løgn". Tony lar det skje, for en unnvikende feig fjott🤦🤦

Verdens største duckface (!!!) møter  mohawksveis fra USA. Kjedelig par men leppene til damen er noe av det mest fascinerende jeg har sett.

Ei new age-fjolle har truffet sin sjelevenn fra Peru på nettet. Selv om alle tegn i universet viser at det er disse to som hører sammen så faller alt i grus da han møter henne på flyplassen og er to hoder kortere enn henne. Var visst ikke den store kjærligheten likevel. 

En eldre vakker kvinne har truffet en ung greker på nett, hun har troen på at det kan være rett mann for henne denne gangen, mens han sier han er polyamorøs og treffer damer fra hele verden på nett. Ikke fått klarhet i om dette er noe hun vet enda😅 

Og enda mer til... 

 

Flere som har benket seg foran tv for å se sesong 3? 

 

 

  • Liker 14
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hun eldre vet han er poly. Kan ikke si jeg har tro på noen av parene, bortsett fra han med stemoren (hvis hun ikke lager så mye drama at det ryker. Synd på henne hvis hun kommer seg til Sverige og stemor skal blande seg i alt... Tenke seg til å ha en slik svigermor. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

luna1 skrev (På 23.11.2022 den 21.14):

Tony sliter med den psykopatiske stemoren Anikka

Hæ, nei? Hun er jo halve grunnen til å se programmet i seg selv❤️

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes Anna er så fæl mot Frank (seson 2). Han virker som en skikkelig bra fyr, og hun er bare sur og vanskelig mot ham... 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twinkle~ skrev (12 timer siden):

Hæ, nei? Hun er jo halve grunnen til å se programmet i seg selv❤️

Enig med deg! Dessuten kaller hun en spade for en spade. Tony virker å være litt naiv, så kanskje han trenger å ha Annika som kan si tydelig i fra. Cristy og Melissa er i Sverige nå, i følge deres Facebook 😍

  • Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

luna1 skrev (På 23.11.2022 den 21.14):

Ny sesong og nye par. En mann på 80+ treffer den store kjærligheten i en 40 år gammel afrikansk kvinne. Det eneste hun snakker om er at de "trenger" et barn så fort som mulig🙄 

Tony sliter med den psykopatiske stemoren Anikka, som denne gangen blir med til Fillipinene for å treffe Cristy og Melissa. Med seg har hun et A4 ark der hun har notert saker hun skal ta opp med Cristy, for å "ta henne i løgn". Tony lar det skje, for en unnvikende feig fjott🤦🤦

Verdens største duckface (!!!) møter  mohawksveis fra USA. Kjedelig par men leppene til damen er noe av det mest fascinerende jeg har sett.

Ei new age-fjolle har truffet sin sjelevenn fra Peru på nettet. Selv om alle tegn i universet viser at det er disse to som hører sammen så faller alt i grus da han møter henne på flyplassen og er to hoder kortere enn henne. Var visst ikke den store kjærligheten likevel. 

En eldre vakker kvinne har truffet en ung greker på nett, hun har troen på at det kan være rett mann for henne denne gangen, mens han sier han er polyamorøs og treffer damer fra hele verden på nett. Ikke fått klarhet i om dette er noe hun vet enda😅 

Og enda mer til... 

 

Flere som har benket seg foran tv for å se sesong 3? 

 

 

Ja, hun på 40 år som trenger et barn asap virker som hun kun ønsker å bli smelt på tjukka av en rik (i hennes øyne, godt mulig han har greit med penger sett med nordiske-øyne også, idk) slik at barnet er sikret arv og en økonomisk fremtid. De har akkurat møttes og så gjentar hun flere ganger at "we need that baby". Hun visket også til han i taxien/transporten at hun var horny. Så hun er ganske på'n. Hvis jeg husker riktig så sa hun vel etterpå at det var litt problemer underveis, så spørs jo om de rekker å få laget den babyen, hun har jo ikke den biologiske klokka på sin side hun heller.

Ellers er jeg enig i at stemoren til Tony er litt vel på'n også, hun er ikke en gang mor, men stemor. Likevel blander hun seg som om det er hennes biologiske sønn på 8 år som må skjermes. Hans biologiske mor er jo langt roligere, og faren gjør heller ikke stort ut av seg. Kanskje Annika derfor føler hun må trå til på alles vegne 😅

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurat passe skrev (På 25.11.2022 den 15.00):

Ja, hun på 40 år som trenger et barn asap virker som hun kun ønsker å bli smelt på tjukka av en rik (i hennes øyne, godt mulig han har greit med penger sett med nordiske-øyne også, idk) slik at barnet er sikret arv og en økonomisk fremtid. De har akkurat møttes og så gjentar hun flere ganger at "we need that baby". Hun visket også til han i taxien/transporten at hun var horny. Så hun er ganske på'n. Hvis jeg husker riktig så sa hun vel etterpå at det var litt problemer underveis, så spørs jo om de rekker å få laget den babyen, hun har jo ikke den biologiske klokka på sin side hun heller.

Ellers er jeg enig i at stemoren til Tony er litt vel på'n også, hun er ikke en gang mor, men stemor. Likevel blander hun seg som om det er hennes biologiske sønn på 8 år som må skjermes. Hans biologiske mor er jo langt roligere, og faren gjør heller ikke stort ut av seg. Kanskje Annika derfor føler hun må trå til på alles vegne 😅

Har du sett den danske utgaven av serien ? Der er det en som reiser til Uganda. Der snakker vi om å være på🤪 altså, det er kun fokus på sex omtrent i all sendetid de har på det paret. Fra kvinnes side. 
Så en hvis likhet til dette paret , og når hun stod der å fortalt om den første natten… altså det er sjelden jeg blir flau av noe,  men disse seriene klarer det! 😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...