Gå til innhold

Elsker elsker ikke - Sverige


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

PallePalle skrev (41 minutter siden):

Efter gymnasiet läser du vidare det treåriga sjuksköterskeprogrammet, för att få legitimation som sjuksköterska och sedan studer du barnmorskeprogrammet under 1,5 år. När hela utbildningen är klar kan du ansöka om legitimation som barnmorska hos Socialstyrelsen
 

fra gymnasium.se 

Takk! 

Anonymkode: df952...323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

De virker veldig forelsket ja. Fortsatt ikke noe kjemi mellom Nicole og Aoi, og hun fra Thailand er utrolig opptatt av Chanel og Louis Vuiton. Veldig tydelig at hun bare er interessert i å bli Sverige eav økonomiske grunner. Spent på hvordan det blir mellom sønnen til Sandra på 14 år og masaien

Anonymkode: df952...323

Hu thailanske er jo bare helt skjønn. 

  • Liker 11
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (59 minutter siden):

Hu thailanske er jo bare helt skjønn. 

Joda, men veldig forelsket er hun ikke 😜

Anonymkode: df952...323

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Joda, men veldig forelsket er hun ikke 😜

Anonymkode: df952...323

Får ikke helt tak på henne. Hun er så glad og sprudlende, litt naiv, og klart hun drømmer om chanel/lv...nesten alle damer gjør jo det (myself could not care less though),  men virker glad for småting også. Litt jentungeaktig. Hun er hvertfall ikke bare ute etter penger, trygghet heller. Han mannen hennes hadde aldri gitt henne dyre saker uansett og det vet hun nok.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De svenske mennene som er med er vel litt som typiske trauste og kanskje litt naive som ender med «thaidamer» ? Litt klassiske som vi ser her i Norge også(bortsett fra at nordmenn kanskje er eldre).  

Liker programmet og konseptet, men synes det går litt treigt. Vi får sikkert ikke vite resultatet av DNA testen før siste program f eks. 

 

 

Anonymkode: 8d3d9...619

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en gjeng... men hun stemora til han som vil være far koste hva det koste vil, bøyer meg i støvet, FLOTT DAME!!

Anonymkode: 16e04...7ad

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (22 timer siden):

Hmm...ikke på vanlig tv altså. :klo: 

Discovery +

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

For en gjeng... men hun stemora til han som vil være far koste hva det koste vil, bøyer meg i støvet, FLOTT DAME!!

Anonymkode: 16e04...7ad

Veldig kul! Men hun kan kanskje bli litt mye i lengden? 

Men utrolig snilt at hun hjelper  stesønnen sin med boliglån! 

Anonymkode: 8d3d9...619

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.4.2021 den 8.49):

Veldig kul! Men hun kan kanskje bli litt mye i lengden? 

Men utrolig snilt at hun hjelper  stesønnen sin med boliglån! 

Anonymkode: 8d3d9...619

Det kan hende, men jeg tror han stesønnen hennes trenger hennes "litt mye" om du skjønner, hun kjører det inn med teskjer på speed og det tror jeg han trenger. Djesus, det huset de så på, ROTTEREIR...

Anonymkode: 16e04...7ad

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det kan hende, men jeg tror han stesønnen hennes trenger hennes "litt mye" om du skjønner, hun kjører det inn med teskjer på speed og det tror jeg han trenger. Djesus, det huset de så på, ROTTEREIR...

Anonymkode: 16e04...7ad

Han er en over 40 År gammel mann som leide en knøtt stor skoeske i utkant Sverige. Han har full fast jobb. Hvor er det blitt av pengene hans??? Hvorfor har han ikke midler til å ta opp lån og kjøpe noe eget. Det er ikke Stockholm det er mye mye billigere der. 

Anonymkode: 96c96...f74

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det kan hende, men jeg tror han stesønnen hennes trenger hennes "litt mye" om du skjønner, hun kjører det inn med teskjer på speed og det tror jeg han trenger. Djesus, det huset de så på, ROTTEREIR...

Anonymkode: 16e04...7ad

Det virker ikke som det er så mye tak i faren hans heller 😅. Da er det jo klart at stemoren må kjøre på 😁

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vampyrina skrev (1 time siden):

Det virker ikke som det er så mye tak i faren hans heller 😅. Da er det jo klart at stemoren må kjøre på 😁

Hahah ja, det er sant altså. Det er nok stemoren som styrer skuta. 

Anonymkode: 8d3d9...619

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yay, ny episode. Da må jeg vel ta med iPaden på sengen 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vintage skrev (9 timer siden):

Yay, ny episode. Da må jeg vel ta med iPaden på sengen 😄

Jeg og!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Han er en over 40 År gammel mann som leide en knøtt stor skoeske i utkant Sverige. Han har full fast jobb. Hvor er det blitt av pengene hans??? Hvorfor har han ikke midler til å ta opp lån og kjøpe noe eget. Det er ikke Stockholm det er mye mye billigere der. 

Anonymkode: 96c96...f74

Vel, han vant på travløp, og i stede for å investere DET i bolig så dro han og hele kameratgjengen til filipinene på en 3-4 ukers party tur, hvor han traff den dama.. så denne fyren stråler ikke akkurat av smarte økonomiske beslutninger..

Anonymkode: 16e04...7ad

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe
Vampyrina skrev (På 26.3.2021 den 22.42):

Interessant serie! Så alle episodene på rappen, og jeg er spent på fortsettelsen. 

Hun jordmoren som skal gifte seg med masaien, virker veldig ukomfortabel med hele situasjonen fra dag 1! Jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke  bare reiser hjem... 

Og hun thai-dama som reiste fra sin 8 år gamle datter til fordel for en fyr som minner meg om Morgan i Ullared... Kan han egentlig smile?? 

Ser bare Frank Hvam når han der er på skjermen 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruttveig skrev (6 minutter siden):

Ser bare Frank Hvam når han der er på skjermen 😄

JAAAAAAAA!! TAKK! Det har plaget meg siden jeg oppdaget dette, hvem fa.. er det han ligner på, frank hvam ja!

Anonymkode: 16e04...7ad

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

JAAAAAAAA!! TAKK! Det har plaget meg siden jeg oppdaget dette, hvem fa.. er det han ligner på, frank hvam ja!

Anonymkode: 16e04...7ad

Haha ja sant, det er helt likt nesten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...