Gå til innhold

Elsker elsker ikke - Sverige


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Hun som er sammen med masaien ser så mange røde flagg og istedenfor å stikke av, så fortsetter hun å planlegge bryllupet. Lurer på om de blir gift til slutt 😅

Anonymkode: df952...323

Og hvor lenge de holder ut i Sverige 

Anonymkode: 8d3d9...619

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker veldig godt hun fra Thailand og stemoren til han som fikk unge med hun i Filippinene 🙂 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lerke987 skrev (2 timer siden):

Liker veldig godt hun fra Thailand og stemoren til han som fikk unge med hun i Filippinene 🙂 

Bare jeg som syns at hun fra Thailand virker veldig spesiell? Kommer med små skrik hele tiden og virker usedvanlig glad selv om hun ikke forstår noenting av det kjæresten sier 😅

Anonymkode: df952...323

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som fikk barn med hun fra Filipinene, tror dere barnet er hans? Litt merkelig at barnet ble født før termin, og de var bekymret for det, men babyen veide det man normalt veier ved termin, og alt så bra ut. Og hun hadde vel og sagt hun var gravid, en uke etter han reiste hjem, og de da nylig hadde møtt hverandre. Jeg tror ikke han er faren.

Anonymkode: 14cdf...47d

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han som fikk barn med hun fra Filipinene, tror dere barnet er hans? Litt merkelig at barnet ble født før termin, og de var bekymret for det, men babyen veide det man normalt veier ved termin, og alt så bra ut. Og hun hadde vel og sagt hun var gravid, en uke etter han reiste hjem, og de da nylig hadde møtt hverandre. Jeg tror ikke han er faren.

Anonymkode: 14cdf...47d

Nei, hverken stemoren hans, eller kona til kompisen som er fra Filippinene tror at jenta er hans, stakkars fyr hvis han blir lurt. Men det virket som om han ville ta en farskapstest. 

Anonymkode: df952...323

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.4.2021 den 15.44):

Og han fra Brasil tror han vet alt om hvordan ting fungerer i Sverige. Blir så irritert av hele fyren 😂

Anonymkode: df952...323

I tillegg virker han ekstreeem manipulativ!

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Han som fikk barn med hun fra Filipinene, tror dere barnet er hans? Litt merkelig at barnet ble født før termin, og de var bekymret for det, men babyen veide det man normalt veier ved termin, og alt så bra ut. Og hun hadde vel og sagt hun var gravid, en uke etter han reiste hjem, og de da nylig hadde møtt hverandre. Jeg tror ikke han er faren.

Anonymkode: 14cdf...47d

Jeg tror ikke han er faren, nei... Jeg er spent på enden på visa der. 

Han fra Brasil virker veldig rar, og hun dama hans da, stakkar - når de skulle ta den froskegiften... 

 

Lurer på hvordan alle disse historiene ender. Er det egentlig noen som har et godt utgangspunkt for et varig forhold? Hva med han som fridde til hun afrikanske? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liket veldig godt sånne serier, ser også på 90 days seriene. Jeg er selv en blanding fra Norge og Filippinene. Nå har jeg en stemor fra Filippinene som er 4 år eldre enn meg 😆

Anonymkode: 51785...b1a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vampyrina skrev (13 timer siden):

Jeg tror ikke han er faren, nei... Jeg er spent på enden på visa der. 

Han fra Brasil virker veldig rar, og hun dama hans da, stakkar - når de skulle ta den froskegiften... 

 

Lurer på hvordan alle disse historiene ender. Er det egentlig noen som har et godt utgangspunkt for et varig forhold? Hva med han som fridde til hun afrikanske? 

De siste her føler jeg virker forelsket i hverandre. Syns ikke det er noe kjemi hos noen av de andre parene egentlig. 

Anonymkode: df952...323

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om han sørafrikanske fyren da? Han som ble så sur når de feiret 2års dagen deres fordi hun sa noe om deres fremtidige barn. Synes han virket kjip og lite empatisk. 

Anonymkode: a221c...507

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Hva synes dere om han sørafrikanske fyren da? Han som ble så sur når de feiret 2års dagen deres fordi hun sa noe om deres fremtidige barn. Synes han virket kjip og lite empatisk. 

Anonymkode: a221c...507

Jeg synes hun virker umoden og slitsom 😅, samtidig som han ikke liker å planlegge noe som helst 🙈

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på serien når jeg kjeder meg og har sett ferdig «alt det andre». Synd den er veldig kjedelig sammenlignet med 90 days. Lite som skjer fra episode til episode (de drar det altfor langt ut) og jevnt over en haug med par som ikke har kjemi i det hele tatt.

Hun med masaien - ikke kommuniserer de og det er total kulturkræsj.

Han med baby i Thailand eller Filippinene som han ikke vet er hans eller ikke - virker ekstremt tafatt og det er null progresjon. Alle episodene med han er kliss like. Liker stemoren hans.

Han fra Brasil - har ikke ord. Cocky, dominerende og «vet alt», men hadde aldri passet inn i Sverige på sikt. Tror de hadde klart seg som par hvis hun hadde flyttet med ham til Brasil.

Han fra Sør-Afrika - kjører sitt eget løp og blir sur da hun tar opp barn i en bisetning. Commitment issues og ser på turen til Sverige som et lite eventyr?

Han fra Japan - de er vel oppdratt til å skjule følelsene sine, det er overskudd av gutter/menn og færre og færre gifter seg. Syns han gjenspeiler den kulturen. Anonym og de er altfor forskjellige.

Hun fra Thailand og han som bor på landet - syns hun er kjempeskjønn, selv hadde jeg besvimt hvis jeg hadde blitt plassert så langt borte fra alt og dagene hadde bestått av matlaging og gårdsarbeid. Han virker snill, men lite interessert i henne og å tilpasse seg hennes kultur, det er ingen fremdrift og episodene går med til at vi ser ham prøve å lære henne svensk, de kommuniserer uten å forstå hverandre (mye fordi han snakker svensk til henne). Hun virker lovlig mens han er det stikk motsatte. Samtidig virker han stødig og snill, men dørgende kjedelig.

Anonymkode: 25771...908

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Stakkars Isabella, hadde bursdag og fikk null oppmerksomhet fra André, fordi fyren mener at bursdager ikke er noe spesielt 🤦🏽‍♀️
Masaien virket ikke særlig lei seg når Sandra skulle fly hjem. 
Aoi tror jeg gleder seg til å dra til Japan igjen. Og så snille foreldrene til Tony, som skal gi penger så han kan kjøpe noe større. 

 

Anonymkode: df952...323

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oioi takket være denne tråden er jeg nå på ep6, og dette er gøy. selv om det dessverre ikke er helt på høyde med alt drama i 90days. her kommer min vurdering av parene

matias og tanawarn: han  må lære seg å smile! han virker veldig snill og god, tålmodig, arbeidsom, har forberedt så mye før hun kommer med grønnsakshage og navnelapper. jeg er imponert over at de klarer å kommunisere tross alt, jeg hadde blitt helt kløne i en sånn situasjon. hun bare jabber i vei på thai selv om han kikker strengt gjennom brillene. positivt i siste ep hvor han utfordrer henne til å spise sin mat, og ikke minst ler for første gang. hun har dratt fra to barn, det har jeg ganske mye kritikk mot men de ser vel annerledes på sånt. mistenker at det er like mye velstand som frister henne, men syns hun tar sitasjonen bra. hjemme alene langt ute på landet, selv om plassen hans ser helt fantastisk ut. de burde henge mer med de andre thailandske han kjenner i sverige. og få ut fingeren og skaffe henne en elsykkel så hun kommer seg litt rundt

sofia og isaya: mitt favorittpar, de mest eksotiske og minner svakt om angela and mikul. men altså, de oppfører seg virkelig ikke som et par! han bare suller rundt med sine prosjekter, som en guttevalp, og hun sitter frustrert og ikke skjønner noe av opplegget. ikke at det burde overraske henne, det er jo helt krise å dra dit og forvente å trives. hun er liksom både litt tenkende OG komplett naiv på samme tid. blant annet at hun utsetter barna sine for dette, ikke minst han 14-åringen som ikke vil delta, og ikke har møtt kjæresten. det burde være nok til å droppe ut! vet noen forresten om jordmor krever like lang utdannelse i sverige som i norge? spent på om de kommer til å gifte seg, tviler. hadde vært gøy å se han komme til sverige men jeg blir litt letta hvis det ikke skjer. en annen ting, hun sa at moren hans var sånn 80 år, isaya er 26? fikk noen med seg detaljene her? 

isabella og andre: han er en herskesyk bedreviter, og helt historieløs på allmennkunnskap. klassisk eksempel på "i study this by my self" og tror man kan noe. kommer til å bli slutt ganske fort tipper jeg. likte vennene hennes, hun med brillene hadde tidenes skeptiske blikk på andre. hun har dessverre litt for lav selvtillit til å si i fra og gi han skikkelig motstand, det ender med at begge respekterer han mest og hun bli tråkket på. tror vennene tenkte det samme. han gidder ikke å jobbe og klager på høye priser i sverige. vil jobbe to timer om dagen og bo som en boms eller snylte på andre? nei as, fatter ikke hva hun ser i han. 

micael og rebecca: æsj det går jo bare i kåtskap og sex. syns de er ekle begge to og han burde spart barna sine. orker ikke å bruke noe tid på dem, men de virker tross alt oppriktig begeistret for hverandre. tror ikke det holder likevel, når de skal funke sammen mer enn å holde på. 

tony og christie: altså hallo tony! du er alt for snill! det der er ikke ditt barn, og ikke send penger. hør på stemor, hun er kul og bra! syns tony virker som en bra fyr, men alt for naiv og kanskje redd for å miste en god sjanse på familie. håper han tar en farskapstest. hun kommer bare til å robbe han for penge og stikke om noen år uansett, det er mye verre da har han og barnet rukket å blir glad i hverandre. huff, håper det går bra. 

nicole og aoi: ingen av de virker forelsket. jeg skal ikke påstå for mye om han, kanskje han er men holder følelsene inne, er ikke det typisk japan? men de virker ikke begeistret for hverandre i det hele tatt. syns det er dårlig gjort og helt talentløst av henne å bo hjemme under besøket, stakkars han skal få hele familien hennes og alt rett i fanget mens hun er i sin vante komfortsone. blir veldig ubalanse til hennes fordel. han er en stor unge som ikke gidder å gjøre noe, og klager på at hun blir mamma for han, når hun ikke har noe annet valg. begge virker egentlig litt kule syns jeg, men ikke sammen. liker familien hennes, men de skulle kanskje vært litt mindre åpne og bedt henne å bo et annet sted mens han var på besøk. 

hanna og ivan: hun virker helt blås, sorry. veldig selvopptatt og uviten. han virker litt ekstrem og selvopptatt han også, hadde tatt med alt han eide for å slippe å miste det? har han ikke bolig? det sagt, jeg hadde elsket at min kjæreste som var på besøk i tre måneder tok ansvar for egne hobbyer, og ikke hang på meg som en valp. det skal han ha, selv om det ser litt voldsomt ut. han virker tross alt å ha litt initiativ, og kunne sikkert klart overgangen til sverige med jobb og alt. 

emma og cherno: bare sett et par klipp. to pene mennesker blir fascinert og interessert i hverandre?

veldig mange som bor hos foreldrene fortsatt, er det vanlig i sverige? stakkars kjærester som må inn i familiene sånn. hadde aldri godtatt det. man blir jo ikke kjent som par på den måten. 

en annen ting som går igjen, de møter jo hverandre i sårbare situasjoner. syns det virker som bare mattias bryr seg om å ta skikkelig hensyn og forstå den andre. de andre er ganske kjølige og uinteresserte syns jeg, når den som er på besøk blir skuffet, lei seg, frustrert. det handler jo om at man har null kontroll, de burde møtt dem mye mer med åpenhet og inkludert dem. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PallePalle skrev (1 time siden):

oioi takket være denne tråden er jeg nå på ep6, og dette er gøy. selv om det dessverre ikke er helt på høyde med alt drama i 90days. her kommer min vurdering av parene

matias og tanawarn: han  må lære seg å smile! han virker veldig snill og god, tålmodig, arbeidsom, har forberedt så mye før hun kommer med grønnsakshage og navnelapper. jeg er imponert over at de klarer å kommunisere tross alt, jeg hadde blitt helt kløne i en sånn situasjon. hun bare jabber i vei på thai selv om han kikker strengt gjennom brillene. positivt i siste ep hvor han utfordrer henne til å spise sin mat, og ikke minst ler for første gang. hun har dratt fra to barn, det har jeg ganske mye kritikk mot men de ser vel annerledes på sånt. mistenker at det er like mye velstand som frister henne, men syns hun tar sitasjonen bra. hjemme alene langt ute på landet, selv om plassen hans ser helt fantastisk ut. de burde henge mer med de andre thailandske han kjenner i sverige. og få ut fingeren og skaffe henne en elsykkel så hun kommer seg litt rundt

sofia og isaya: mitt favorittpar, de mest eksotiske og minner svakt om angela and mikul. men altså, de oppfører seg virkelig ikke som et par! han bare suller rundt med sine prosjekter, som en guttevalp, og hun sitter frustrert og ikke skjønner noe av opplegget. ikke at det burde overraske henne, det er jo helt krise å dra dit og forvente å trives. hun er liksom både litt tenkende OG komplett naiv på samme tid. blant annet at hun utsetter barna sine for dette, ikke minst han 14-åringen som ikke vil delta, og ikke har møtt kjæresten. det burde være nok til å droppe ut! vet noen forresten om jordmor krever like lang utdannelse i sverige som i norge? spent på om de kommer til å gifte seg, tviler. hadde vært gøy å se han komme til sverige men jeg blir litt letta hvis det ikke skjer. en annen ting, hun sa at moren hans var sånn 80 år, isaya er 26? fikk noen med seg detaljene her? 

isabella og andre: han er en herskesyk bedreviter, og helt historieløs på allmennkunnskap. klassisk eksempel på "i study this by my self" og tror man kan noe. kommer til å bli slutt ganske fort tipper jeg. likte vennene hennes, hun med brillene hadde tidenes skeptiske blikk på andre. hun har dessverre litt for lav selvtillit til å si i fra og gi han skikkelig motstand, det ender med at begge respekterer han mest og hun bli tråkket på. tror vennene tenkte det samme. han gidder ikke å jobbe og klager på høye priser i sverige. vil jobbe to timer om dagen og bo som en boms eller snylte på andre? nei as, fatter ikke hva hun ser i han. 

micael og rebecca: æsj det går jo bare i kåtskap og sex. syns de er ekle begge to og han burde spart barna sine. orker ikke å bruke noe tid på dem, men de virker tross alt oppriktig begeistret for hverandre. tror ikke det holder likevel, når de skal funke sammen mer enn å holde på. 

tony og christie: altså hallo tony! du er alt for snill! det der er ikke ditt barn, og ikke send penger. hør på stemor, hun er kul og bra! syns tony virker som en bra fyr, men alt for naiv og kanskje redd for å miste en god sjanse på familie. håper han tar en farskapstest. hun kommer bare til å robbe han for penge og stikke om noen år uansett, det er mye verre da har han og barnet rukket å blir glad i hverandre. huff, håper det går bra. 

nicole og aoi: ingen av de virker forelsket. jeg skal ikke påstå for mye om han, kanskje han er men holder følelsene inne, er ikke det typisk japan? men de virker ikke begeistret for hverandre i det hele tatt. syns det er dårlig gjort og helt talentløst av henne å bo hjemme under besøket, stakkars han skal få hele familien hennes og alt rett i fanget mens hun er i sin vante komfortsone. blir veldig ubalanse til hennes fordel. han er en stor unge som ikke gidder å gjøre noe, og klager på at hun blir mamma for han, når hun ikke har noe annet valg. begge virker egentlig litt kule syns jeg, men ikke sammen. liker familien hennes, men de skulle kanskje vært litt mindre åpne og bedt henne å bo et annet sted mens han var på besøk. 

hanna og ivan: hun virker helt blås, sorry. veldig selvopptatt og uviten. han virker litt ekstrem og selvopptatt han også, hadde tatt med alt han eide for å slippe å miste det? har han ikke bolig? det sagt, jeg hadde elsket at min kjæreste som var på besøk i tre måneder tok ansvar for egne hobbyer, og ikke hang på meg som en valp. det skal han ha, selv om det ser litt voldsomt ut. han virker tross alt å ha litt initiativ, og kunne sikkert klart overgangen til sverige med jobb og alt. 

emma og cherno: bare sett et par klipp. to pene mennesker blir fascinert og interessert i hverandre?

veldig mange som bor hos foreldrene fortsatt, er det vanlig i sverige? stakkars kjærester som må inn i familiene sånn. hadde aldri godtatt det. man blir jo ikke kjent som par på den måten. 

en annen ting som går igjen, de møter jo hverandre i sårbare situasjoner. syns det virker som bare mattias bryr seg om å ta skikkelig hensyn og forstå den andre. de andre er ganske kjølige og uinteresserte syns jeg, når den som er på besøk blir skuffet, lei seg, frustrert. det handler jo om at man har null kontroll, de burde møtt dem mye mer med åpenhet og inkludert dem. 

Men bare jeg som fikk med meg at Hanna lurer på hvorfor Ivan har med så masse ting når han bare skal være der i 3mnd, mens Ivan sier når han blir intervjuet alene at han har søkt om oppholdstillatelse? 😅 

Helt enig med deg ang Rebecca og Micael, så mye snakk om sex. 
 

Hverken Nicole eller Aoi virker særlig forelsket nei 

Anonymkode: df952...323

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Men bare jeg som fikk med meg at Hanna lurer på hvorfor Ivan har med så masse ting når han bare skal være der i 3mnd, mens Ivan sier når han blir intervjuet alene at han har søkt om oppholdstillatelse? 😅 

Helt enig med deg ang Rebecca og Micael, så mye snakk om sex. 
 

Hverken Nicole eller Aoi virker særlig forelsket nei 

Anonymkode: df952...323

Ja stemmer, ivan sa han hadde søkt. Har ikke fått med meg om hun vet det

Anonymkode: 4831c...5fd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja stemmer, ivan sa han hadde søkt. Har ikke fått med meg om hun vet det

Anonymkode: 4831c...5fd

Jeg fikk følelsen av at hun ikke visste om det nei 🤔 Spent på neste episode 

Spoiler

På bilder av neste episode see man at masaien kommer til Sverige! 

 

Anonymkode: df952...323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg fikk følelsen av at hun ikke visste om det nei 🤔 Spent på neste episode 

  Skjul innhold

På bilder av neste episode see man at masaien kommer til Sverige! 

 

Anonymkode: df952...323

Aiai spennende! Selv om stakkars barn. Syns egentlig produksjonen burde skånet barna, når mora ikke skjønner. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tonys stemor er så legendarisk at hun burde fått en egen serie 😍

Anonymkode: 2fc15...228

  • Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...