Gå til innhold

Elsker elsker ikke - Sverige


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja, ikke noe bombe det som kommer der. Men det jeg ikke skjønner er hvorfor Sandra og Isaya ikke har søkt om oppholdstillatelse og bare om turistvisum gang på gang? 🤔 

Anonymkode: df952...323

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Takk! Ikke noen bombe med hun som var sammen med Aoi, akkurat. Men vet ikke helt om jeg skjønte det med han som var med hun filippinske? De filmet jo at han skulle reise, men han reiste ikke?? Ikke så stødig i svensk 😅

Anonymkode: ca644...fc7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange ting jeg stusser på her. Tony sin datter som ble født 8 uker for tidlig, men datteren hadde en helt normal vekt for et fullbårent filippinsk barn. Moren til masaien som var over 80 år mens sønnen var 26? Det er jo nesten et medisinsk mirakel... Hun som hadde japansk kjæreste burde kjenne til den japanske kulturen siden hun har studert der selv, men som forventer at en mann som har lært å holde følelsene inne skal oppføre seg som en latinsk mann. Fyren med kenyansk kjæreste som bare snakker om sex hele tiden, æsj!

Anonymkode: f986f...a8d

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det er mange ting jeg stusser på her. Tony sin datter som ble født 8 uker for tidlig, men datteren hadde en helt normal vekt for et fullbårent filippinsk barn. Moren til masaien som var over 80 år mens sønnen var 26? Det er jo nesten et medisinsk mirakel... Hun som hadde japansk kjæreste burde kjenne til den japanske kulturen siden hun har studert der selv, men som forventer at en mann som har lært å holde følelsene inne skal oppføre seg som en latinsk mann. Fyren med kenyansk kjæreste som bare snakker om sex hele tiden, æsj!

Anonymkode: f986f...a8d

Sånn som jeg forstod det, hadde Tony blitt sammen med henne da hun allerede var 2 måneder på vei, hun hadde jo nettopp kommet ut av et forhold da de ble sammen. Men hun ville det skulle være hans, og han ville ta det til seg uansett, siden det var de nå, så han ble pappa uansett om de har samme dna eller ikke. Men hun mammaen til masaien var gammal ja! 😮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruttveig skrev (2 minutter siden):

Sånn som jeg forstod det, hadde Tony blitt sammen med henne da hun allerede var 2 måneder på vei, hun hadde jo nettopp kommet ut av et forhold da de ble sammen. Men hun ville det skulle være hans, og han ville ta det til seg uansett, siden det var de nå, så han ble pappa uansett om de har samme dna eller ikke. Men hun mammaen til masaien var gammal ja! 😮

Ja han var klar på at datteren kanskje ikke var hans, eller ikke var, men at det ikke hadde noe å si.

Må jo være helt jævlig. Han ene jeg kjenner er gift med ei fra filipinene og hun fortalte at mødre med barn utenom ekteskap blir behandlet som søppel, de får ikke mer støtte enn absolutte minumum og må ofte bo oppå annen familie. De må etterlate barna hos noen eller i verste fall ALENE mens de går på jobb. Så at hun cristy fant han svensken og han var snill, og kunne ta seg av henne og datteren den dagen det kom, må jo ha vært som et mirakel å regne.

Anonymkode: 16e04...7ad

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en fin serie 🤩 spolte over litt, litt langfrygelig, men mer ekte enn 90 days-franchisen.

likte spesielt Micael og Rebekka, og Isaya og Sandra 🥰 (kanskje fordi jeg selv er med en fra et afrikansk land?)

Anonymkode: 2b57b...55a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 24.3.2021 den 10.02):

Nå fikk jeg bare vondt av deg, det må, ha vært ekstremt tøft? 

Jeg vet ikke hva disse mennene tenker, om de faktisk tror det er oppriktig kjærlighet eller om de er redd for å være alene.

Jeg hadde tidligere en jobb hvor jeg traff mange av disse parene. Hun snakker ofte kun thai, han stotrer noe på engelsk og de kommuniserer via Google translate og tegnspråk. Ofte er aldersforskjellen hårreisende. Jeg har alltid tenkt at de må leve under ekstremt dårlige kår når de satser alt på å komme seg hit. At de ikke nødvendigvis er gold digger, men desperate. Det er vel ikke til å stikke under en stol at mange av jentene som kommer er jenter som har ymse jobber på diverse barer og jobben innebærer langt mer enn servering. 

Jordmoren som skal gifte seg med en masaikriger er imidlertid min "favoritt". Hun lar ham bruke pengene sine, hun har allerede brukt 50000 svenske kroner på bryllupet (hvilket høres mye ut i Tanzania, eller??), han kjøper en masse greier, b.l.a dress og byr på Bananer (!) med hennes penger uten å spørre først. Hun blir sittende inne i ei hytte av strå og leire for mennene skal være ute og kvinnene skal sitte inne, hun blir sur fordi han forsvinner og ikke sier fra hvor han går eller hva han skal, hun klager over at hun må feie mens han tusler rundt noen kuer. 

Og så sier hun: Bare vent til vi er i Sverige, da skal vi dele likt på husarbeid og alt skal være likt, da skal han få vaske opp og lage mat og det er ikke måte på..... 🤣 Jeg gleder meg enormt til å se om de faktisk blir gift og om han kommer seg til Sverige. Skåret i gleden er at dama har to små barn som må leve med mors påfunn. 

Anonymkode: 44e73...046

 

Good.Luck. 

😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat begynt å se litt på dette 😆

Jeg syntes Tanawarn og Mattias er såå søte begge to 🤩 Ser mange kritiserer Mattias for å ikke smile, men det gjør vel ingenting om han ikke smiler mye, alle gjør ikke det og han er jo søt i måten han er på. Foreldrene hans var jo veldig like - hyggelige, men reserverte, lite snakkesalig og litt "steinansikt". Og Mattias bor jo kjempefint til, skikkelig sjarmerende rød stuga på landet med frisk luft og dyr rundt seg, det er drømmen for mange. 

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Er han med den fantastiske stemoren med i sesong 2? Han som var usikker på om barnet var hans og aldri kom seg avgårde til Thailand? (Eller kanskje han gjorde det, jeg så ikke ferdig sesongen).

Stemoren hans hadde et hjerte av gull

  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...