Gå til innhold

Elsker elsker ikke - Sverige


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Daisy_B skrev (9 timer siden):

Stakkars Korinne 🤯 Hun der Amanda er jo direkte ufyselig mot henne. Inviterer til fest og kjefter og smeller foran alle gjestene. 

Hun er skikkelig barnslig og virker bortskjemt. Skjønner ikke at Korinne holder ut 😵‍💫

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daisy_B skrev (19 timer siden):

Stakkars Korinne 🤯 Hun der Amanda er jo direkte ufyselig mot henne. Inviterer til fest og kjefter og smeller foran alle gjestene. 

Amanda er skikkelig passiv aggressiv og spydig mot Korinne. Trist å se på.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korinne bør bare stikke av  , Amanda er ikke spesielt hyggelig , omtenksom eller snill.
Lars og Fiona, altså .. bli far i hans alder 😳lite gjennomtenkt. Men regner m det ikke blir noe. 
Vilai og Rolf, altså.. trodde han at han kunne fikse visum iløpet av en ukes ferie? Er ikke det litt naivt? Men håper det ordner seg for dem. 
Tony og Cristy er søte, han er en god pappa for Melissa uansett han er faren eller ikke. Annika er gærn😅 litt krevende å ha i livet sitt tenker eg. 
De i India, ja…  Han er jo mer «indisk» enn hun😊

Oskar og Tina er jo søte, men stakkar hun kjeder seg hjemme alene😊Han virker veldig snill og god, men litt dårlig på signaler på hva hun liker😅

 

 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først er det svarte kopper Rolf og hun fra programmet drikker av, så er det hvite kopper i neste scene. Hvorfor det, mon tro? De filmer nok kaffebesøket mer enn en gang pga feil og diverse, men hvorfor bytte ut koppene? Jeg vet jo at det meste i reality er fake, som f.eks House Hunters, Pantelånerne i Las Vegas og slikt skit, og regner med det blir en del juks med kontinuitet i dette programmet om ikke direkte fake, men jeg skjønner ikke byttingen av kopper.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk så vondt av Rolf og Vilal etter siste episode 💔 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CCO skrev (21 minutter siden):

Først er det svarte kopper Rolf og hun fra programmet drikker av, så er det hvite kopper i neste scene. Hvorfor det, mon tro? De filmer nok kaffebesøket mer enn en gang pga feil og diverse, men hvorfor bytte ut koppene? Jeg vet jo at det meste i reality er fake, som f.eks House Hunters, Pantelånerne i Las Vegas og slikt skit, og regner med det blir en del juks med kontinuitet i dette programmet om ikke direkte fake, men jeg skjønner ikke byttingen av kopper.

Jeg la merke til det samme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurvetjofsa skrev (På 24.4.2024 den 8.27):

Hun er skikkelig barnslig og virker bortskjemt. Skjønner ikke at Korinne holder ut 😵‍💫

Alt tyder vel på at hun ikke holder ut? Hun dro jo. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er pinlig å se hvordan Lasse og Fiona styrer med det å bli gravid 😳

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammams skrev (1 time siden):

Går serien på tv nå? Evt på hvilken kanal? 

Den ligger på Discovery+

 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker sjokolade skrev (2 timer siden):

Den ligger på Discovery+

 

Takk for svar, sagt opp Discovery da det var lite som fanget meg der.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...