Gå til innhold

Elsker elsker ikke - Sverige

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Annika må ta seg sammen! Overkjører alle. Hun mener nok bare godt, men det blir litt overkill.  Og den banninga HELE tiden! 
Hjemmet deres er fattig, men hun får jo hele familien til å skamme seg. Kalle hjemmet deres for et hull.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
Lamoramp skrev (På 22.12.2022 den 1.25):

Jeg sier bare «I dont know» 😂😂😂

Asså, jeg ser virkelig ikke hva Jenny ser i den fyren. Han er totalt tiltaksløs, har null planer for fremtiden. Er det mulig å være en voksen mann og ikke vite hva han vil fra livet? Så utrolig irriterende at han vil ikke snakke om ting engang.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, bordogstol said:

Stakkars Luis. Hun Linda er superfrekk,måten hun avbrøt ham på. Huff.

Nei, hun skjønte nok hva som kom, og ville avverge et frieri hun mulig ikke var komfortabel med å si ja til…der sparte hun han for en større skuffelse. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonymLala skrev (19 timer siden):

Nei, hun skjønte nok hva som kom, og ville avverge et frieri hun mulig ikke var komfortabel med å si ja til…der sparte hun han for en større skuffelse. 

Ja, det gjorde hun jo, men hadde hun forklart han hvorfor så hadde det kanskje vært bedre? F eks at han hadde fått fridd og så forklart han hvorfor hun ikke ønsker å gifte seg eller et eller annet🤷🏻‍♀️. Jeg syns ikke at hun har virket interessert i han etter at han kom til Sverige, kun da de var online….

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, ada@ said:

Ja, det gjorde hun jo, men hadde hun forklart han hvorfor så hadde det kanskje vært bedre? F eks at han hadde fått fridd og så forklart han hvorfor hun ikke ønsker å gifte seg eller et eller annet🤷🏻‍♀️. Jeg syns ikke at hun har virket interessert i han etter at han kom til Sverige, kun da de var online….

Godt mulig de allerede har snakket om det allerede. De er fortsatt på et slags bli kjent stadie, men som hun selv sier, han er mer i drømmeland å virker til å overse praktiske problemer. De sier og at de har hatt en del krangler, og da vil ikke et frieri magisk fikse det. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonymLala skrev (1 minutt siden):

Godt mulig de allerede har snakket om det allerede. De er fortsatt på et slags bli kjent stadie, men som hun selv sier, han er mer i drømmeland å virker til å overse praktiske problemer. De sier og at de har hatt en del krangler, og da vil ikke et frieri magisk fikse det. 

Nei, et frieri vil absolutt ikke fikse det. Jeg bare syns det var en rar måte å avfeie han på. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ada@ skrev (På 5.1.2023 den 20.07):

Nei, et frieri vil absolutt ikke fikse det. Jeg bare syns det var en rar måte å avfeie han på. 

Jeg syns det var frekt av henne. Hun kunne jo bare sagt nei og forklart hvorfor. 

Men frieriet hadde nok ikke løst problemene deres. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mirenena skrev (På 6.12.2022 den 11.15):

Annika mener at Christy bare utsetter hele tiden fordi hun egentlig vil ikke flytte til Sverige, hun har det bra hjemme hos moren sin og får pengene tilsendt av Tony. Så jeg skjønner hun er engstelig for at Tony blir rundlurt. 

Kansje hu får penger fra andre menn også hu.Fler papper🤣

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ada@ skrev (På 5.1.2023 den 19.49):

På nettet var de TVILLINGSJELER, og alt var sååå fantastisk. Så snart hun fikk se han, og han var litt lavere enn hun forestilte seg, så var han visst ikke tvillingsjelen hennes likevel. Så mye for "det indre er det viktigste" liksom... 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Altså.... Hun med leppene!!!! Har hun ikke venner som kan fortelle henne at det der er waaaaaay too much!!!?

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/7/2023 at 5:14 PM, Cookie123 said:

På nettet var de TVILLINGSJELER, og alt var sååå fantastisk. Så snart hun fikk se han, og han var litt lavere enn hun forestilte seg, så var han visst ikke tvillingsjelen hennes likevel. Så mye for "det indre er det viktigste" liksom... 

Viser seg at han er så sjalu at hun ikke år hilse på gamle bekjente en gang. Sånne ting dukker gjerne ikke opp over facetime, men ut i fra reaksjonen hans i dagens episode skjønner jeg hun får kalde føtter.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

anonymLala skrev (8 timer siden):

Viser seg at han er så sjalu at hun ikke år hilse på gamle bekjente en gang. Sånne ting dukker gjerne ikke opp over facetime, men ut i fra reaksjonen hans i dagens episode skjønner jeg hun får kalde føtter.

Ja, skjønner henne godt jeg også nå altså!!

Men sånn bortsett fra det, så synes jeg hun har virket kald mot ham fra første stund. 

Håper de gjør det slutt!!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fra Hellas virker som han har tenkt å fortsette med gratis kost og losji mot sex med eldre damer. Nå er de spesielle begge to, men jeg forstår ikke hva hun ser i han. Og han har åpenbart ikke følelser for henne.

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookie123 skrev (På 7.1.2023 den 17.14):

Han er et hode lavere enn henne, og framstår usikker, emosjonell og sjalu. Ikke de mest sjarmerende trekkene i en mann. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nutz skrev (På 19.1.2023 den 11.21):

Han fra Hellas virker som han har tenkt å fortsette med gratis kost og losji mot sex med eldre damer. Nå er de spesielle begge to, men jeg forstår ikke hva hun ser i han. Og han har åpenbart ikke følelser for henne.

Han er jo åpen med henne om at han ikke er interessert i henne romantisk. Skjønner ikke hvordan hun kan tro at han er interessert når han både har sagt det og viser det ved å ikke ville dele soverom.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfluen skrev (På 22.1.2023 den 23.28):

Han er jo åpen med henne om at han ikke er interessert i henne romantisk. Skjønner ikke hvordan hun kan tro at han er interessert når han både har sagt det og viser det ved å ikke ville dele soverom.

De virker å være på to fullstendig ulike planeter uten at hun har forstått det (ikke enda i alle fall).

Mike virker som han kjeder seg. Morsomt når han begynte å bekymre seg for medgift 😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger serien på Discovery+. Noen som vet hvor mange episoder som evt er igjen? Jeg er tydeligvis dårlig til å Google.

Nyeste episoden som ligger ute er datert 3.mars 2023. Blir serien sendt på vanlig tv sånn at det blir spoiling å skrive noe og risikere at det ikke er sendt på tv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nana skrev (49 minutter siden):

Jeg følger serien på Discovery+. Noen som vet hvor mange episoder som evt er igjen? Jeg er tydeligvis dårlig til å Google.

Nyeste episoden som ligger ute er datert 3.mars 2023. Blir serien sendt på vanlig tv sånn at det blir spoiling å skrive noe og risikere at det ikke er sendt på tv? 

Tvn ligger etter Discovery og det er 16 episoder.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...