Gjest 123 eller noe Skrevet 3. mai 2021 #81 Del Skrevet 3. mai 2021 Og han fra Brasil er kliss lik the mask, hvis du hadde photoshoppet han grønn i fjeset... Kløfta i haka, store tenner, stor panne.. helt like! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abrakadabra88 Skrevet 3. mai 2021 #82 Del Skrevet 3. mai 2021 Synes at Ivan reagerte litt for dumt når hun snakket om barn.. MEN etter siste episode så skjønner jeg at han blir sur. Når han sliter med å snakke om følelser og endelig åpner seg opp for henne og tar oppgaven seriøst også bare ler hun av det! Da synes jeg hun ble litt for ung og dum 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2021 #83 Del Skrevet 3. mai 2021 Og hva ser Isabella i André?! For en ufyselig fyr!! Hvordan hun snakket om henne i siste episode 😳 Hanna er utrolig barnslig, kan ikke se for meg at Ivan orker dette i lengden. Nicole bare klager og klager til alle om Aoi, blir ikke overrasket hvis han velger å ikke flytte til Sverige. Anonymkode: df952...323 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #84 Del Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Og hva ser Isabella i André?! For en ufyselig fyr!! Hvordan hun snakket om henne i siste episode 😳 Hanna er utrolig barnslig, kan ikke se for meg at Ivan orker dette i lengden. Nicole bare klager og klager til alle om Aoi, blir ikke overrasket hvis han velger å ikke flytte til Sverige. Anonymkode: df952...323 Enig hun må klage på absolutt alt. Altså Japan er virkelig ikke så forskjellig. Hun lar han aldri gjøre noe som han liker og stresser over han som en slitsom mor. For å være helt ærlig hadde ikke jeg begynt å støvsuge heller når man bor i ett hus med foreldrene osv. de bor ikke i egen leilighet det gjør jo saken bare være. Anonymkode: 96c96...f74 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2021 #85 Del Skrevet 4. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 3.5.2021 den 18.29): Og hva ser Isabella i André?! For en ufyselig fyr!! Hvordan hun snakket om henne i siste episode 😳 Hanna er utrolig barnslig, kan ikke se for meg at Ivan orker dette i lengden. Nicole bare klager og klager til alle om Aoi, blir ikke overrasket hvis han velger å ikke flytte til Sverige. Anonymkode: df952...323 Han er utrolig lite attraktiv, hvis det er lov å si. Han er både nedlatende, frekk og lat. Og alle de sære greiene han driver med hadde blitt for mye for meg. Men Isabella er jo litt sånn "flummig" selv, aner ikke helt hva det blir på norsk men altså litt alternativ. Anonymkode: a9d6e...6a4 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 5. mai 2021 #86 Del Skrevet 5. mai 2021 Abrakadabra88 skrev (På 3.5.2021 den 17.23): Synes at Ivan reagerte litt for dumt når hun snakket om barn.. MEN etter siste episode så skjønner jeg at han blir sur. Når han sliter med å snakke om følelser og endelig åpner seg opp for henne og tar oppgaven seriøst også bare ler hun av det! Da synes jeg hun ble litt for ung og dum Ja hun var utrolig barnslig 🙄 fikk helt vondt av Ivan jeg, når han prøvde å ta tingene seriøst 😰 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #87 Del Skrevet 5. mai 2021 Er spent på om Isaya får møte den eldste sønnen til kona, som ikke aksepterer noe av dette her. Vet ikke om jeg kunne ha funnet på å gifte meg med noen mine barn ikke kjente eller aksepterte 🙄 Spent på om Cherno trives i Sverige og hva som skjer videre med hun fra Nigeria. Anonymkode: df952...323 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #88 Del Skrevet 5. mai 2021 Jeg er egentlig litt bekymret for cherno. Det så ut på de klippene fra huset hans at han har veldig veldig god råd der han bor. Blir nok litt av ett sjokk at de u Sverige ikke har det. Blir på en måte det omvendte problemet enn det pleier å være. Blir vanskelig å finne en god jobb osv. Anonymkode: 96c96...f74 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #89 Del Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er egentlig litt bekymret for cherno. Det så ut på de klippene fra huset hans at han har veldig veldig god råd der han bor. Blir nok litt av ett sjokk at de u Sverige ikke har det. Blir på en måte det omvendte problemet enn det pleier å være. Blir vanskelig å finne en god jobb osv. Anonymkode: 96c96...f74 Han virker jo å være en oppegående fyr, snakker godt engelsk og kanskje ikke en som legger seg ned og gir opp om alt ikke går hans vei med en gang? Alltid muligheter for driftige folk, men ser hva du mener. Hvis faren hennes har kontakter og hjelper han så tror jeg han er en som kan klare seg fint i Sverige. Anonymkode: 44e73...046 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #90 Del Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Han virker jo å være en oppegående fyr, snakker godt engelsk og kanskje ikke en som legger seg ned og gir opp om alt ikke går hans vei med en gang? Alltid muligheter for driftige folk, men ser hva du mener. Hvis faren hennes har kontakter og hjelper han så tror jeg han er en som kan klare seg fint i Sverige. Anonymkode: 44e73...046 Ja det er han så absolutt. Tenker bare at kulturen i Sverige er veldig annerledes (da mot det dårlige). Svenskene er «kjedelige» trauste og det er kaldt og mørkt halve året. Kompensasjonen er jo som regel bedre økonomi, tryggere osv. men hvis dette på en måte ikke er ett tema for han blir det vel etterhvert ganske kjipt for han. Spesielt med tanke på at han har en svær villa, kjører Mercedes bor på ett sted der det er rett ut på den nydelige stranden. Så kan det hende at han etterhvert kommer til å savne hjemmet. De har møttes tre ganger hvorav de giftet seg gang nr 2. Han er nok veldig forelsket men hva skjer når den voldsomme flammen kanskje ikke er så voldsom lenger. Anonymkode: 96c96...f74 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #91 Del Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja det er han så absolutt. Tenker bare at kulturen i Sverige er veldig annerledes (da mot det dårlige). Svenskene er «kjedelige» trauste og det er kaldt og mørkt halve året. Kompensasjonen er jo som regel bedre økonomi, tryggere osv. men hvis dette på en måte ikke er ett tema for han blir det vel etterhvert ganske kjipt for han. Spesielt med tanke på at han har en svær villa, kjører Mercedes bor på ett sted der det er rett ut på den nydelige stranden. Så kan det hende at han etterhvert kommer til å savne hjemmet. De har møttes tre ganger hvorav de giftet seg gang nr 2. Han er nok veldig forelsket men hva skjer når den voldsomme flammen kanskje ikke er så voldsom lenger. Anonymkode: 96c96...f74 Da kan jo hun evt flytte dit, hvis han sitter så godt i det at det er bekymringsløst å bo der... De mååå jo ikke ende opp i Sverige til slutt. De er i alle fall forelsket enn så lenge. Men så har de jo ikke kjent hverandre så lenge heller, vi vet vel alle at den hodestups forelskelsen kan snu fort🙈 Anonymkode: 44e73...046 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #92 Del Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da kan jo hun evt flytte dit, hvis han sitter så godt i det at det er bekymringsløst å bo der... De mååå jo ikke ende opp i Sverige til slutt. De er i alle fall forelsket enn så lenge. Men så har de jo ikke kjent hverandre så lenge heller, vi vet vel alle at den hodestups forelskelsen kan snu fort🙈 Anonymkode: 44e73...046 Ja skjønner liksom ikke helt hvorfor det ikke var en opsjon at hun flyttet dit. Hun er en deltidsansatt i en klesbutikk så det er ikke snakk om studier , forpliktelser eller annet. Og så må vi jo legge til at hun er veldig ung. En god del yngre enn han også. Anonymkode: 96c96...f74 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 6. mai 2021 #93 Del Skrevet 6. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 4.5.2021 den 8.58): Enig hun må klage på absolutt alt. Altså Japan er virkelig ikke så forskjellig. Hun lar han aldri gjøre noe som han liker og stresser over han som en slitsom mor. For å være helt ærlig hadde ikke jeg begynt å støvsuge heller når man bor i ett hus med foreldrene osv. de bor ikke i egen leilighet det gjør jo saken bare være. Anonymkode: 96c96...f74 Sinnsykt irriterende når hun klager gang på gang hver episode at nei, hun er ingen mor og ikke vil ha en mannebay... blablabla hakk i plata! Og han måtte hjelpe til med maten i en tidligere, men hun søstra kom med en gang hun luktet mat - og hadde ikke kuttet noen grønnsaker eller bidratt, men fikk lov å spise uten noen sure miner! Stakkars guttungen har jo reist fra andre siden av jorda rett inn i storfamiliens hus og til ei kjæreste som bare klager, ikke rart han sitter innesluttet på mobilen hele dagen, han er sikkert kjempeutilpass! Der skulle hun stå og lage mat i 1-2 timer første kvelden han kom etter å ha tatt flyet hele dagen, så blir hun sur for at han sovnet... herregud da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #94 Del Skrevet 9. mai 2021 Nå har jeg sett dagens episode: Aoi virker så utilpass stakkars, står helt alene på kjøkkenet og lager mat til hele familien 😱 nå kan det godt hende at noen har hjulpet til, men det ble ikke visst. Han ville ikke engang spise med dem. Tror ikke det forholdet varer. Hanna og Ivan ser på tomter og hus nå og han sier at han kan se en fremtid med henne og håper å få oppholdstillatelse. Hun virket bedre i dagens episode i hvert fall. Emma og Cherno like forelsket enda. Isaya og Sandra vet jeg ikke, syns fortsatt synd på sønnen hennes på 14. Tony og Chrissy fortsatt samme gamle. Faren til Tony er bare en statist i serien 😂 Men fantastisk stemor 😍 Anonymkode: df952...323 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #95 Del Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Nå har jeg sett dagens episode: Aoi virker så utilpass stakkars, står helt alene på kjøkkenet og lager mat til hele familien 😱 nå kan det godt hende at noen har hjulpet til, men det ble ikke visst. Han ville ikke engang spise med dem. Tror ikke det forholdet varer. Hanna og Ivan ser på tomter og hus nå og han sier at han kan se en fremtid med henne og håper å få oppholdstillatelse. Hun virket bedre i dagens episode i hvert fall. Emma og Cherno like forelsket enda. Isaya og Sandra vet jeg ikke, syns fortsatt synd på sønnen hennes på 14. Tony og Chrissy fortsatt samme gamle. Faren til Tony er bare en statist i serien 😂 Men fantastisk stemor 😍 Anonymkode: df952...323 Jeg fikk så vondt av Isaya da han dro på Ica for å pante flasker, også puttet han flaskene i søpla istedet for i panteautomaten 😆 Er ikke så greit, det er nok dårlig med panteautomater i Tanzania. Virket som han kom greit overens med barna til Sandra, men lurer på hva som skjer med 14-åringen framover. Skjønner godt han syns det er vanskelig. Anonymkode: a9d6e...6a4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #96 Del Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg fikk så vondt av Isaya da han dro på Ica for å pante flasker, også puttet han flaskene i søpla istedet for i panteautomaten 😆 Er ikke så greit, det er nok dårlig med panteautomater i Tanzania. Virket som han kom greit overens med barna til Sandra, men lurer på hva som skjer med 14-åringen framover. Skjønner godt han syns det er vanskelig. Anonymkode: a9d6e...6a4 Ja, stakkars. Og i tillegg må han være alene hele dagen fordi hun jobber. Skjønner godt at han syns det er rart at svenske ikke særlig sosiale, sånn som han er vant til i hans hjemmeland. Og kultursjokket er enormt! Vet ikke helt om han klarer å tilpasse seg livet der 😕 Anonymkode: df952...323 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #97 Del Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, stakkars. Og i tillegg må han være alene hele dagen fordi hun jobber. Skjønner godt at han syns det er rart at svenske ikke særlig sosiale, sånn som han er vant til i hans hjemmeland. Og kultursjokket er enormt! Vet ikke helt om han klarer å tilpasse seg livet der 😕 Anonymkode: df952...323 Ser ut som han kommer på verst tenkelig tidspunkt også. Mørketid og rett før jul hvor det ofte er så grått med mye regn. Det hjelper vel ikke akkurat på førsteinntrykket heller . Han nevner ganske tidlig at han allerede savner hjemlandet😏 Han burde kanskje fått kontakt med noen andre som snakker samme språk som han kan henge med på dagtid mens kona er på jobb. Anonymkode: 8d3d9...619 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #98 Del Skrevet 23. mai 2021 Sett alle episodene nå, men sitter igjen med mange spørsmål. Lurer på hvordan det går videre med parene. Spesielt han som har barn i Filippinene. Anonymkode: ca644...fc7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #99 Del Skrevet 23. mai 2021 Er det bare jeg som synes Isaya ser ut som en jente? Veldig feminin når han smiler. Anonymkode: e16b6...8d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #100 Del Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sett alle episodene nå, men sitter igjen med mange spørsmål. Lurer på hvordan det går videre med parene. Spesielt han som har barn i Filippinene. Anonymkode: ca644...fc7 Her står det litt: https://www.mabra.com/senaste-nytt/alskar-alskar-inte-sa-gick-det-sen/7496008 Anonymkode: 25771...908 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå