Gå til innhold

Fhuzzy skal endelig prøve!

Fhuzzy

Anbefalte innlegg

Hvor lang syklus er det du pleier å ha, siden du har begynt å teste etter EL så tidlig? 

Mine siste 2 sykluser var på 25-26 dager, EL på CD 15 og cd 16 😅

Det er forresten det tidligste jeg har hatt EL på, men fortsatt korte sykluser 🙈

Endret av Niny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vanligvis en syklus på 24 dager 😊 men siden Premom mente veldig bastant at jeg skulle ha EL veldig raskt etter mens, så tenkte jeg det var greit å begynne med en gang. Får heller bare bruke noen sykluser nå på å finne ut ca når i syklusen EL kommer, så kan jeg heller begynne testingen senere neste gang 👌🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når var det du pleide å ha EL igjen, var det vanlig med så tidlig EL for deg? De fleste starter jo ikke EL-testingen en gang før CD10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvordan det var med EL før jeg startet med p-piller i 2013. Det er jo heller ikke så lenge siden jeg sluttet på pillene, så det kan godt tenkes at syklus fortsatt prøver å stabilisere seg. Forrige syklus hadde jeg positiv EL-test på CD 10 og 11, negativ igjen på 12. Ser jo ut til at den kommer senere denne gangen, så da får jeg bare følge med 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD12

Tok et par dager med EL-testfri. Tiden vil vise om det var dumt, men det var så blendahvitt at jeg rett og slett mistet motivasjonen litt. Men selv om jeg har hatt et par dager uten testing, så har vi uansett lagt inn godt med aksjer og heller bare fokusert på å kose oss sammen 😊 

Klarte helgens bursdagsutfordring med glans! Sola gjorde det nødvendig med solbriller, så ingen som reagerte på fraværet av sveiseblikk 😂 Og whiskeyfarget drikke i flaska funket gull! Da vi kom til middagen var de to andre ganske fulle og ville helst ikke ha noe særlig alkohol til maten, og da ble det ikke noe rart at jeg også kastet meg over vannet.

EBD999A7-B69E-4C9A-B094-7AA26D718D2F.jpeg

Endret av Fhuzzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at helga ble en suksess! 😁 Blir spennende å se i dagene fremover om testen blir sterkere eller hva. Jeg begynte testingen i dag selv og har svaaak strek gitt. Men satser på at kommende uke gir EL 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk @Amatariel! 🤩 litt merkelig, men det hjelper alltid å vite at man er flere som venter på et egg! Blir spennende for oss begge denne uka da, fingers crossed 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg syns også det er lettere å være her inne og vite at vi er flere 🤗 :hug: Ute i den virkelige verden her føler man seg så alene om dette så. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD13

Testet i dag tidlig med en mikroskopisk økning fra i går. Testet igjen kl 18 med samme resultat. Tydeligvis bare å smøre seg med tålmodighet 😅

5F30B484-D80E-4F42-9ACB-327487597F61.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD14

Det er en økning! 😅 Fortsatt negativ, men det skjer noe 🎉🥳

Dere som bruker Premom til tolkning av EL-tester: hvilken fane i appen bruker dere? Jeg har frem til nå bare lagt de inn under første fane easy @ home, men jeg synes jeg har sett andre som bruker de andre fanene. Jeg har nå forsøkt under fanen Premom og others og får litt forskjellige resultater... 🤔 

568BE455-1082-46ED-BA9D-42F2F76307B3.jpeg

D4FADF1B-118B-465C-A11D-81D6F31D41FE.jpeg

D34AE8AC-36C8-4240-8837-A0FB173C39D1.jpeg

Endret av Fhuzzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med videre testing! :heiajente:
Jeg kan dessverre ingenting om Premom, så håper noen andre kan svare deg på det du lurer på.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sett andre bruke others, så kanskje jeg skal bruke den fra nå av 😊 Fant en annen interessant artikkel fra Premom om at den "Premom-fanen" kun er beregnet for Premom sine egne tester og må ikke brukes til andre tester 🤭 Jaja, man lærer så lenge man lever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leste en eller annen plass en gang at hvis du ikke brukte testene som hørte til (?) Premom så skulle du bruke fanen others. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig kjedelig når det svinger sånn. Man håper liksom på jevn økning hvis det først øker noe. Dessverre er det mange som ikke har denne kjekke økningen og må vente på positiv test med slike her svinginger. Men bare fortsett og test 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde faktisk at alle hadde sånn gradvis økning jeg 🤭 Men det er jo veldig godt å høre, da trenger jeg ikke miste motivasjonen selv om det svinger opp og ned. Var selvfølgelig veldig glad for den økningen i går og trodde det skulle fortsette i dag, så jeg ble naturlig nok skuffet i dag. Men da får jeg bare smøre på tykt med tålmodighet og fortsette testingen - en eller annen gang vil det jo komme et egg :pinar:🥚

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er til trøst (eller frustrasjon at det kan være sånn) men her er et eksempel på testerekke som jeg hadde i høst. Trodde EL kanskje nærmet seg på test nr.6 der liksom, men neida, ned igjen med styrken. Før den kom tilbake og faktisk ble positiv til slutt på den tredje siste der.

So just hang in there! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...