Kath H. Skrevet 13. mai 2021 #921 Del Skrevet 13. mai 2021 Jeg har et spørsmål. Hvorfor gidder dere å legge ut så mye på forhånd om dagens episoder? Ingen gidder å gå tilbake å lese det som ligger under skjult innhold.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #922 Del Skrevet 13. mai 2021 Blomsterpotta skrev (8 timer siden): I dagens episode ble jeg faktisk forbannet på Anna. Jone synger «Dum og deilig, Juba Juba» og da kommer det fra Anna at han var iallefall dum. Faen for ett nek hu er altså. Det var jo ment som en spøk, humor og selvironi kalles det. Synes hun er flink å gi han komplimenter ellers. Jeg tenker at om du blir forbannet over det så har du allerede lagd deg en mening om Anna og blir påvirket av det, ellers er du ganske sensitiv. Det er lov å spøke så lenge man respekter hverandre ellers og har det fint sammen. Anonymkode: 27dab...7b2 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #923 Del Skrevet 13. mai 2021 Kath H. skrev (32 minutter siden): Slutt å spoile! Beklager husket ikke på at episoden ikke var sendt enda. Anonymkode: f78d2...08c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #924 Del Skrevet 13. mai 2021 Syntes Jone og Anna var den beste. Hos far og datter var det mye kræsj med kjøkken og innredning. Liker ikke helt stilen deres på kjøkkenet og spisekroken. Meglerparet hadde et fint kjøkken men krise på kjøkkenhagen. Tvillingene var greit nok. Alt i alt var AJ best. Anonymkode: a38b3...d5e 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterpotta Skrevet 13. mai 2021 #925 Del Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det var jo ment som en spøk, humor og selvironi kalles det. Synes hun er flink å gi han komplimenter ellers. Jeg tenker at om du blir forbannet over det så har du allerede lagd deg en mening om Anna og blir påvirket av det, ellers er du ganske sensitiv. Det er lov å spøke så lenge man respekter hverandre ellers og har det fint sammen. Anonymkode: 27dab...7b2 Jeg er ikke sensitiv og har ikke noe imot Anna annet enn disse stikkene hun sender til Jone i tiden og utide. Jeg skjønner også at sånt kan være spøk, men jeg syns denne spøken skjer litt for ofte fra hennes side. Jeg har heller ikke noe favoritt ennå heller. Jeg hadde VK som favoritter de gangen de har vunnet hammer, men nå tar se andre snart igjen og de er blitt flinke alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 13. mai 2021 #926 Del Skrevet 13. mai 2021 At Trine og Trude fortsatt har motivasjon til å fortsette er imponerende!👏🏻🙄 Håper Papsen og Veronica står igjen som vinnere til slutt!🌟 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 13. mai 2021 #927 Del Skrevet 13. mai 2021 Synes Anna og Jones kjøkken var best i dag. Likte veldig godt veggen deres. Kurt og Veronica sitt kjøkken likte jeg ikke stilen på. Gull og marmor er litt 80-talls for meg, Likte ikke gullet på badet deres heller. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #928 Del Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gullvask og fake marmor på en fjellhytte? Helt greit at de ikke vant. Synes generelt at ingen av parene har peiling på stil og interiør. Alt virker sammenrasket og uten en plan. Merkelig at ingen har forberedt seg med farger, materialer og visjoner for en fjellhytte. Anonymkode: 10699...1b1 Fjell og fjell. Er mer en ås enn fjell. Anonymkode: da1a7...ade 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #929 Del Skrevet 13. mai 2021 Går ut fra at det er messing og ikke gull som brukes i interiør? Folk nutildags, altså... messing! Anonymkode: 146fb...08e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #930 Del Skrevet 13. mai 2021 Anna og Jone fikk jo en merkelig «krok» ved høyskapet sitt der. Forsto ikke hvorfor de har planlagt kjøkkenet med en glippe inn mot veggen. Så veldig merkelig ut i mine øyne🤷♀️ Anonymkode: fa5aa...0f3 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #931 Del Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg ble så forbanna over at Jone og Anna vant i dag! Far og datter burde vunnet! De hadde best snekkerarbeid, finest kjøkken, og fin kjøkkenhage. Syns Anna og Jone hadde det minst pene kjøkkenet. Og ikke like bra arbeid dom far og datter. Hu der interiøreksperten kan drite og dra. Anonymkode: f78d2...08c Også noe å bli forbanna over... det kjøkkenet var stil-kræsj. Hadde de hatt en annen benkeplate, vask og stoler skulle jeg vært enig med deg. Anonymkode: 5f3b0...d56 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #932 Del Skrevet 13. mai 2021 Og uten å diskutere utseendet for mye her, men tenk å se så nydelig ut uten søvn som Veronica gjør! Anonymkode: fa5aa...0f3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #933 Del Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Anna og Jone fikk jo en merkelig «krok» ved høyskapet sitt der. Forsto ikke hvorfor de har planlagt kjøkkenet med en glippe inn mot veggen. Så veldig merkelig ut i mine øyne🤷♀️ Anonymkode: fa5aa...0f3 Rart det ikke ble kommentert. Anonymkode: f78d2...08c 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #934 Del Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Også noe å bli forbanna over... det kjøkkenet var stil-kræsj. Hadde de hatt en annen benkeplate, vask og stoler skulle jeg vært enig med deg. Anonymkode: 5f3b0...d56 Jeg likte det best av alle. De andre hadde flere «feil» enn deres. Anonymkode: f78d2...08c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #935 Del Skrevet 13. mai 2021 Omo skrev (21 minutter siden): Synes Anna og Jones kjøkken var best i dag. Likte veldig godt veggen deres. Kurt og Veronica sitt kjøkken likte jeg ikke stilen på. Gull og marmor er litt 80-talls for meg, Likte ikke gullet på badet deres heller. Anna og Jone var best i dag. Jeg heiet veldig på tvillingene, men den blåfargen på veggen passa ikke helt, frontene var ikke helt i vater og de stolene burde vært malt🤪 Håper meglerne kommer sterkere tilbake. K og V er flinke, men de smører litt tjukt på i blant. Det blir litt "mye". Anonymkode: 5f3b0...d56 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #936 Del Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg likte det best av alle. De andre hadde flere «feil» enn deres. Anonymkode: f78d2...08c Du må se litt på sammensetningen. De er flinke, men de kjørte litt hardt på med for mange ulike elementer. De må bare finne balansen, så er de med igjen. Synes det er spennende å se hvordan sluttresultatet blir hos alle på slutten av en uke. Det er gøy at det er litt forskjellige par som vinner hver uke. Må være litt spenning. Far og datter kan ikke vinne hver uke. Da hadde det ikke vært noe program. Selvom jeg spoler over mye av A og J, hadde de det beste uttrykket i dag. Var kun en feil hos dem også. Anonymkode: 5f3b0...d56 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 13. mai 2021 #937 Del Skrevet 13. mai 2021 Alle disse rare uteprosjektene, blir det ikke litt flekkvist uteområde? Det er ikke lett å få det til å se fint ut til slutt med så mange elementer som de skal lage bare for å ha noe å gjøre liksom. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #938 Del Skrevet 13. mai 2021 Omo skrev (Akkurat nå): Alle disse rare uteprosjektene, blir det ikke litt flekkvist uteområde? Det er ikke lett å få det til å se fint ut til slutt med så mange elementer som de skal lage bare for å ha noe å gjøre liksom. Hvis du har sett på sommerhytta tidligere, så har de en uke der hvor de bare skal jobbe ute etter hvert. Anonymkode: 5f3b0...d56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 13. mai 2021 #939 Del Skrevet 13. mai 2021 (endret) Fortjent seier i dag synes jeg. Mine meninger, ikke fasit; A&J hadde en råflott panel som var beiset til perfeksjon. Innredningsløsningen passet rommet, men jeg forstår ikke helt glipa inntil hjørnet. Var det en feil? Uansett.., jeg ville nok ikke valgt samme fronter på ei hytte, men ser man bort i fra teksturene her så synes jeg det harmonerte fint alt sammen. Ingenting var overdrevet. Ingen ble ferdige og en feilkappet benkeplate var den minste feilen av alle deltakerne, så det er helt innafor. Papsen og datter synes jeg hadde for mye kjøkkeninnredning for det lille rommet og det var et virvar av alt. Skjønner ikke helt stilen til V heller, med fake gull og fake marmor. Minner meg bare om leiligheten til Isabel Raad, og det er ikke et komplement. Det er tacky, utdatert og ser billig ut. IR har i det minste ekte materialer... Totalt unødvendig med to svære høyskap og vask som derfor ble klint inntil det ene skapet. Neineinei. Likte ikke frontene. Masse stasj som bare så rotete utover hele benken og et glasskap på gulvet? Her skjer det mye, alt alt for mye... Meglerne gjør det jo veldig mye bedre nå og de har en voldsom progresjon. Men det ble ikke pent. Grønnfargen ble for tung og drepende. Og høyskap på enden av kjøkkenet ut i rommet? Ikke braaaaa. T&T engasjerer meg ikke, men fy faen for noen stygge glassmalerier. Personlighet ja, men ehm... Ellers skjønner jeg meg ikke på bedømmingen. Har Aina og Finn splittede personligheter? Jeg sier det på kødd altså, men jeg begynner jo å lure. De sier så mye imot seg selv at jeg gir opp å prøve å forstå hva de vil ha. Endret 13. mai 2021 av loveli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #940 Del Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du må se litt på sammensetningen. De er flinke, men de kjørte litt hardt på med for mange ulike elementer. De må bare finne balansen, så er de med igjen. Synes det er spennende å se hvordan sluttresultatet blir hos alle på slutten av en uke. Det er gøy at det er litt forskjellige par som vinner hver uke. Må være litt spenning. Far og datter kan ikke vinne hver uke. Da hadde det ikke vært noe program. Selvom jeg spoler over mye av A og J, hadde de det beste uttrykket i dag. Var kun en feil hos dem også. Anonymkode: 5f3b0...d56 Jeg likte kjøkkenet best av alle, bortsett fra bordet og stolene var litt rart. Jone og Anna hadde jo glipe mellom kjøleskap og vegg, hva var det? Og for kort benkeplate. Kjøkkenet var ikke fint etter min smak. Nå handler jo akkurat dette om personlig smak da. Men utførelse og uteområde der slår far og datter alle denne gangen. At bord og stoler var litt feil stil ... vel! Det var mange andre verre feil hos de andre parene. Anonymkode: f78d2...08c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå