MiominMio Skrevet 5. mai 2021 #681 Del Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Hun lar jo han ikke slippe til, hun hakker jo konstant på det han gjør, herregud. Er du helt blind eller? Anonymkode: bbb3e...3e1 Så så slapp helt av. Jeg ser, men så er jeg kanskje ikke like hårsår som andre her inne. Han er voksen mann. Du ser hva noen minutter av hva som foregår og danner deg hele bildet ut fra det? Velger å tro at han gir lyd fra deg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #682 Del Skrevet 5. mai 2021 MiominMio skrev (20 minutter siden): Så så slapp helt av. Jeg ser, men så er jeg kanskje ikke like hårsår som andre her inne. Han er voksen mann. Du ser hva noen minutter av hva som foregår og danner deg hele bildet ut fra det? Velger å tro at han gir lyd fra deg. Det er jo tydeligvis mange her inne på tråden som er enige med meg i at hun oppfører og snakker til han på en ganske fæl måte da? Så det er ikke bare et bilde jeg danner meg selv opp i hodet. Han gir lyd fra seg ja men de gangene han gjør det så har hun alltid noe å kommentere(les hakke på) og sier at han alltid blir irritert på masete buskerud dialekt. og det irriterer. Han har vel begynt å bli dritt lei da, er vel derfor folk synes han oppfører seg passiv aggressivt. Anonymkode: bbb3e...3e1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 5. mai 2021 #683 Del Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er jo tydeligvis mange her inne på tråden som er enige med meg i at hun oppfører og snakker til han på en ganske fæl måte da? Så det er ikke bare et bilde jeg danner meg selv opp i hodet. Han gir lyd fra seg ja men de gangene han gjør det så har hun alltid noe å kommentere(les hakke på) og sier at han alltid blir irritert på masete buskerud dialekt. og det irriterer. Han har vel begynt å bli dritt lei da, er vel derfor folk synes han oppfører seg passiv aggressivt. Anonymkode: bbb3e...3e1 Sier bare slapp av igjen jeg. Ikke noe å hisse seg så vanvittig opp over. Vi velger å se ting på hver vår måte og så fint at mang er enige med deg. Er ikke noe konkurranse heller... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #684 Del Skrevet 5. mai 2021 MiominMio skrev (5 minutter siden): Sier bare slapp av igjen jeg. Ikke noe å hisse seg så vanvittig opp over. Vi velger å se ting på hver vår måte og så fint at mang er enige med deg. Er ikke noe konkurranse heller... jeg bare skjønner ikke at det er mulig å forsvare et menneske som behandler noen så stygt. men men. er jo nettopp en konkurranse det er. men jeg håper veldig at det er hold i den jodel tweeten, for er det noen som ikke fortjener noe som helst hytte så er det akkurat henne. komme seg hjem til modum å snekre på et puteskap istede. Anonymkode: bbb3e...3e1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #685 Del Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): jeg bare skjønner ikke at det er mulig å forsvare et menneske som behandler noen så stygt. men men. er jo nettopp en konkurranse det er. men jeg håper veldig at det er hold i den jodel tweeten, for er det noen som ikke fortjener noe som helst hytte så er det akkurat henne. komme seg hjem til modum å snekre på et puteskap istede. Anonymkode: bbb3e...3e1 Jada Jada. Nå holder det. Begge to.🤦♀️ Anonymkode: d9969...53a 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #686 Del Skrevet 5. mai 2021 Det er flere enn de to - vi som sliter med å orke å høre på Annas klaging kommer fortsette å påpeke det så lenge hun ikke klarer å oppføre meg. Kommer det et program der hun faktisk er hyggelig, så skal jeg kommentere hvor overrasket jeg er over det - for det kommer ikke til å skje. Det virker til å være så iboende i perfeksjonisten i henne at kun hun selv (og faren sin) er bra nok. Anonymkode: ac846...3a6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #687 Del Skrevet 5. mai 2021 Er det bare jeg som ikke synes at Anna er fæl med Jone?? Synes absolutt at hun er en perfeksjonist, men jeg synes også at hun er varm og koselig. Tror mye av misforståelsene skyldes klippingen. På samme måte som mange liker tvillingene, så synes jeg de er late, harry og fjåsete. Hver sin smak. Anonymkode: 56cbe...680 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #688 Del Skrevet 5. mai 2021 Kan ikke fordra tvillingene (mest Trude da). Det er en gåte for meg hvorfor de har meldt seg på. Blir provosert av at hun bare står der med et tåpelig ansiktsuttrykk mens andre jobber for henne. Her må jo TV2 ha bommet fullstendig på castingen. "Meglerne" er også bom av castingfolka. Kan nesten ingenting, og viser heller ingen fremgang. Virker som om de må gjøre absolutt hver eneste oppgave sammen, så da går det jo tregt også. Anonymkode: 8bbb9...d1a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #689 Del Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Er det bare jeg som ikke synes at Anna er fæl med Jone?? Synes absolutt at hun er en perfeksjonist, men jeg synes også at hun er varm og koselig. Tror mye av misforståelsene skyldes klippingen. På samme måte som mange liker tvillingene, så synes jeg de er late, harry og fjåsete. Hver sin smak. Anonymkode: 56cbe...680 Ja, etter tråden her å dømme, så tror jeg du er den eneste 😂😂. Anonymkode: 3fa05...8c0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 5. mai 2021 #690 Del Skrevet 5. mai 2021 Dagens episode: Spoiler Fy fader for en kjedelig konkurranse. Blomsterplukking med Finn i spissen. Som bare varte og varte og varte. Når konkurransen endelig var over var halve episoden unnagjort. Kult gjort at Adrian offentliggjorde sin legning. Det er stort av Adrian! Tar av meg hatten for det. Men litt kjedelig at TV2 benyttet anledningen i går kveld og i dag på God Morgen Norge å "spoile" denne offentliggjøringen på forhånd. Det kunne dem gjort etter at episoden var sendt... Bakgrunnsmusikken, klippingen og castingen er fortsatt et irritasjonsmoment. Produksjonen står til stryk hittil, og er en stor grunn til at hele Sommerhytta 2021 faller imellom. Men ser man bort fra den drepende konkurransen i dag, synes jeg vi fikk mer innblikk i hva deltakerne gjorde og hvordan det kommer til å se ut. Det skulle brått bare mangle, så det gidder jeg ikke rose produksjonen for. Jeg lurer på om vi kanskje står ovenfor en av de jevneste ukene nå. Spent på hvem som vinner tilslutt. Hvordan sluttproduktet blir hos tvillingene er usikkert, men det ligger an til å bli bra. Adrian og Christine har fått til en bra terrasse, og sånn sett svart godt på oppgaven. Problemet til A&C er at A&J og K&V leverer alltid så mye mer, og opp mot perfeksjon. Anna og Jone kjører på, og ting ser veldig bra ut. Kurt og Veronica virker å dra dette terrasseprosjektet så langt som mulig, og bare fortsetter og fortsetter. Det skal bli vanskelig å ikke tildele de en gullhammer denne uken. 2 par skiller seg ut, så nå blir det spennende å se dagsformen til dommerne i morgen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #691 Del Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ja, etter tråden her å dømme, så tror jeg du er den eneste 😂😂. Anonymkode: 3fa05...8c0 Godt det finnes noen som meg også da. Anonymkode: 56cbe...680 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 5. mai 2021 #692 Del Skrevet 5. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Er det bare jeg som ikke synes at Anna er fæl med Jone?? Nei, du er ikke helt alene. Anna kan ha sine rare uttalelser innimellom, men å kalle Anna for det Anna blir kalt for i tråden er jeg langt ifra med på. Jone er ikke helt uskyldig han heller når det surner til. Innimellom viser de jo også at kjemien er veldig god, og at de er to søtinger sammen. Blant annet i dag rundt den blomsten og når de pratet om barn. Tror man må huske på at de lever i en "ekstremsetting" som de overhodet ikke er vant med, og blir inni hampen selektert og klippet rundt. Har man 23 gode og 1 dårlig time sammen i løpet av døgnet, så sender Sommerhytta alt fra den ene dårlige timen. Veronica, som sjokkerende nok også blir angrepet her inne, viser igjen og igjen sitt gode humør, sin sjarm, sitt glimt i øyet og sin arbeidsevne. Hun imponerer mest av alle der inne. Endret 5. mai 2021 av Ctrl Korrigering dem/de ;) 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 5. mai 2021 #693 Del Skrevet 5. mai 2021 Ctrl skrev (28 minutter siden): Nei, du er ikke helt alene. Anna kan ha sine rare uttalelser innimellom, men å kalle Anna for det Anna blir kalt for i tråden er jeg langt ifra med på. Jone er ikke helt uskyldig han heller når det surner til. Innimellom viser de jo også at kjemien er veldig god, og at de er to søtinger sammen. Blant annet i dag rundt den blomsten og når de pratet om barn. Tror man må huske på at de lever i en "ekstremsetting" som de overhodet ikke er vant med, og blir inni hampen selektert og klippet rundt. Har man 23 gode og 1 dårlig time sammen i løpet av døgnet, så sender Sommerhytta alt fra den ene dårlige timen. Veronica, som sjokkerende nok også blir angrepet her inne, viser igjen og igjen sitt gode humør, sin sjarm, sitt glimt i øyet og sin arbeidsevne. Hun imponerer mest av alle der inne. Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 5. mai 2021 #694 Del Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): - Hvorfor ble du så sjokkert over valg av premie? herregud, de ombestemte seg vel bare da. - Dere som forsvarer Anna, hun er voksen og det hun sier det sier hun uavhengig åssen det blir klippet til osv. Hun oppfører seg dårlig, ferdig snakka. Anonymkode: bbb3e...3e1 Jeg ble litt sjokkert over at de hadde lyst til å gå for snekker og ikke bålpanne, som de ønsket tidligere, men som de også endte opp med. Sorry at jeg blir overrasket over at folk nesten velger bort ting de sa de virkelig ønsket seg. Og jeg skrev ikke at Anna aldri har sagt det hun har sagt, men at de lille vi får se, det er kun minutter av livene deres. Men jeg er jo faktisk enig i noen av tingene hun sier, da hun ønsker å vinne, og for å vinne så må man være pirkete. AnonymBruker skrev (4 timer siden): Selvfølgelig er episodene klippet til, men Anna har jo sagt det hun har sagt, og valgt å snakke slik til partneren sin likevel. Anonymkode: 0f85a...4b6 Å være partnere er ikke alltid bare positive kommentarer til hverandre. Det å være en partner/ha en partner betyr at man har noen man kan direkte si ting til, som Anna gjør, og fortsatt være sammen. Man kan bli oppgitt, sur, grinete, men så finner man sammen igjen. Jeg synes hun får for mye tyn, mens Veronica med sine stikk ikke får noe som helst, da alle liker henne og alle hater Anna. Våres personlige meninger om en person vil alltid farge hvordan man oppfatter alt som blir sagt og gjort av dem. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 5. mai 2021 #695 Del Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det bare jeg som ikke synes at Anna er fæl med Jone?? Synes absolutt at hun er en perfeksjonist, men jeg synes også at hun er varm og koselig. Tror mye av misforståelsene skyldes klippingen. På samme måte som mange liker tvillingene, så synes jeg de er late, harry og fjåsete. Hver sin smak. Anonymkode: 56cbe...680 Du er ikke alene. Jeg sitter å ser og hver gang hun kanskje sier noe «Jone ...» så vet jeg at nå kommer det kommentarer her på KG 😂 Folk har allerede bestemt seg for at de ikke liker henne, så nå er det ikke mye hun kan gjøre for å endre på deres mening. Alt hun gjør, som å miste balansen i den badebasseng-badeand konkurransen, blir tolket negativt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 5. mai 2021 #696 Del Skrevet 5. mai 2021 Synes Anna og Jone er et flott par. Det er tydelig de er glade i hverandre og trives i hverandres selskap. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 5. mai 2021 #697 Del Skrevet 5. mai 2021 Altså, jeg kunne helt ærlig blitt bestis med Veronica🤍🥺😅 Jenta er jo bare super skjønn da!! Digget pranken forresten😂👏🏻 Håper Christine og Adrian får opp spiriten igjen, er så gøy å følge med på de!!🤩 Heeeerlige Adrian🤩🤍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #698 Del Skrevet 5. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det bare jeg som ikke synes at Anna er fæl med Jone?? Synes absolutt at hun er en perfeksjonist, men jeg synes også at hun er varm og koselig. Tror mye av misforståelsene skyldes klippingen. På samme måte som mange liker tvillingene, så synes jeg de er late, harry og fjåsete. Hver sin smak. Anonymkode: 56cbe...680 Enig. Jeg klarer bare ikke å se/høre hva Anna gjør/sier som er så ille?🤷🏼♀️ Kanskje jeg er sånn selv😅 Anonymkode: 5d736...605 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #699 Del Skrevet 5. mai 2021 Ariana807 skrev (54 minutter siden): Jeg ble litt sjokkert over at de hadde lyst til å gå for snekker og ikke bålpanne, som de ønsket tidligere, men som de også endte opp med. Sorry at jeg blir overrasket over at folk nesten velger bort ting de sa de virkelig ønsket seg. Og jeg skrev ikke at Anna aldri har sagt det hun har sagt, men at de lille vi får se, det er kun minutter av livene deres. Men jeg er jo faktisk enig i noen av tingene hun sier, da hun ønsker å vinne, og for å vinne så må man være pirkete. Å være partnere er ikke alltid bare positive kommentarer til hverandre. Det å være en partner/ha en partner betyr at man har noen man kan direkte si ting til, som Anna gjør, og fortsatt være sammen. Man kan bli oppgitt, sur, grinete, men så finner man sammen igjen. Jeg synes hun får for mye tyn, mens Veronica med sine stikk ikke får noe som helst, da alle liker henne og alle hater Anna. Våres personlige meninger om en person vil alltid farge hvordan man oppfatter alt som blir sagt og gjort av dem. Nei, det er ikke å bare gi positive kommentarer, men det er heller ikke bærekraftig med det som fremstår som systematisk devaluering av den andre. Det er nedbrytning av den andres selvtillit og følelse av verdi. Jeg mener bestemt at man kan være direkte uten å rakke ned på, gjøre mindre enn seg, latterliggjøre og stakkarsliggjøre. Anonymkode: 0f85a...4b6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2021 #700 Del Skrevet 5. mai 2021 Legge til over her, at det ikke handler om pirking på detaljer, men måten det blir sagt på. Man kan gjerne gjøre den andre oppmerksom på ting uten å være nedlatende. Anonymkode: 0f85a...4b6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå