AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #2161 Del Skrevet 11. juni 2021 Ctrl skrev (14 minutter siden): Uke 1: Utekjøkken og minidrivhus - Kurt og Veronica Uke 2: Soverom og utebenk - Kurt og Veronica Uke 3: Fasade og inngangsparti - Kurt og Veronica Uke 4: Bad og vann i hagen - Anna og Jone Uke 5: Terrasse og levegg - Christine og Adrian Uke 6: Kjøkken og utehage - Anna og Jone Uke 7: Utebod - Kurt og Veronica Uke 8: Entré og inngangsparti - Anna og Jone Uke 9: Stue - Anna og Jone Anna og Jone vant altså 4/5 inneuker: Store prosjekt som bad, kjøkken, entré og stue. Kurt og Veronica vant 1/5 inneuker som var soverom, men tok 3/4 uteprosjekt: Utekjøkken, fasade og utebod. Tenk litt over dette før Kurt kritiseres for å være for flink for programmet. Og så kan man jo lure på om det beste paret egentlig vant selv om Kurt og Veronica var god og verdige vinnere. Ifølge gullhamrene som ble utdelt i forbindelse med hytta var Anna og Jone suverent best. Det synes for øvrig naboene også. Det mener også totalt sett utdeling av gullhammere etter at dommerne hadde gitt sine i finalen, hvis man ser bort ifra disse pisskonkurransene i finaleuken som premieres med gullhammer. Så kan man jo spekulere i hvorfor det er slik at et utekjøkken og en utebod veies likt mot bad og kjøkken, og om utekjøkken og utebod i det hele tatt burde vært med. Men men, sånn er det. Poenget er uansett at Kurt og Veronica var ikke suverent best og hadde ikke et særlig mye høyere nivå enn Anna og Jone. Kanskje tvert imot. Det var tilfeldigheter og flaks som vippet alt i favør Kurt og Veronica. Og for å forsvare Finn litt. Han måtte jo gi sin gullhammer til Kurt og Veronica. For de har jo vunnet nesten hver eneste utekonkurranse i år. Noe annet hadde jo vært helt rart. Hvorfor måtte Finn det? Han gråt over uteområdet til Anna og Jone. Anonymkode: a38b3...d5e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 11. juni 2021 #2162 Del Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor måtte Finn det? Han gråt over uteområdet til Anna og Jone. Anonymkode: a38b3...d5e Ja nei, du har rett. Jeg snur på flekken og fjerner det siste jeg skrev. 😄 Finn måtte vel ikke det. For Anna og Jone vant gullhammer i ukene med vann i hage, utehage og inngangsparti. Man skulle jo tro at Anna og Jone lå veldig godt an å få Finns hammer, og at det er fortsatt er mer rart at de ikke gjorde det. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #2163 Del Skrevet 11. juni 2021 Jeg har ikke sett sommerhytta tidligere, men ble hektet fra første episode denne gangen. Jeg liker casting, produksjon og innhold. I motsetning til dere synes jeg far og datter var sjarmerende, flinke og ikke minst forfriskende normale. Er så lei kjendis-tv og programmer hvor de mest ekstreme menneskene skal på tv. Jeg kjente meg igjen i de. Jeg tenker at det er stusslig å sutre over at noen er flinkere enn andre. Hvis man er smart så trener man jo før man deltar i et slikt program. Har man ti tommeltotter burde man jo kanskje ikke melde seg på heller? Hadde alle fire parene vært like dårlige på det håndverksmessige som tvillingene og meglerne, hadde ikke programmet vært underholdende for meg. Anonymkode: fa5aa...0f3 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 11. juni 2021 #2164 Del Skrevet 11. juni 2021 Ctrl skrev (5 timer siden): Ført bak lyset? Nei, jeg ser ikke at deltakerne er bevisst ført bak lyset. Casten kan jo aldri spå hvordan deltakerne leverer tilslutt. I utgangspunkt ser jeg en amatørcast med forskjellige mennesker med forskjellige motivasjoner, måter å forberede seg på, arbeidsmetoder, holdninger, interesser, innsatser, energinivåer, lærevilligheter, samarbeid og utgangspunkt. Dette kalles å være menneskelig, og burde vært forventet uavhengig hva deltakerne trodde på forhånd. Alle deltakerne hadde faktisk noe ekstra ved seg. Trine og Trude hadde omdømmet på seg for å være "det kreative paret" med sprudlende energi fra start. Kreativiteten til Trine og Trude skulle være deres våpen i mangel på erfaring, men kreativiteten kom ikke særlig fram. Noe for øvrig dommerne har påpekt hele veien. Særlig Finn. For han, oppsiktsvekkende nok, anbefalte begge å "legge ifra seg saksene og finn kreativiteten i seg mer". Er det casten sin feil at T&T ikke leverte? Nei. Dessuten så henger dere dere veldig oppi snekkermessig. Problemet til T&T og C&A var ikke snekkerferdighetene i seg selv, men totaltproduktet mellom farger, interiør, materialer, møbler osv. Mye var rett og slett skivebom i forhold til A&J og K&V. Er det Kurt sin feil? Nei, selvfølgelig ikke. Fascinerende at du motsier deg selv. I et tidligere innlegg påstår du hardnakket at tvillingene og meglerne ikke har hatt sjanse til å vinne hytten selv med jevnbyrdig motstandere fra tidligere sesonger. Før du nå snur tvert om å mener det ikke er manglende snekker ferdigheter som felte dem, men fargevalg, møbler og interiør. Kanskje du skulle gå tilbake å se tilbakemeldinger fra interiørdesigneren i årets sesong? Tvillingene og meglerne fikk gjennomgående skryt for sine valg av møbler og interiør. Det samme kan ikke sies om tilbakemeldingene til far og datter. Hun var kritisk til kaoset av messing, blanke fliser, stramme minimalistiske hyller og gedigne furustoler med utskjæringer. De kjølige beige fargene ble også kommentert. En annen fascinerende greie er din påstand om at tvillingene ble valgt ut på grunn av sin kreativitet, at den skulle være "deres våpen". Jeg kan ikke si jeg har sett noe pressemelding fra tv2 og Strix hvor de legger frem sin begrunnelse for å ha valgt ut disse parene. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #2165 Del Skrevet 11. juni 2021 Oida skrev (9 minutter siden): Fascinerende at du motsier deg selv. I et tidligere innlegg påstår du hardnakket at tvillingene og meglerne ikke har hatt sjanse til å vinne hytten selv med jevnbyrdig motstandere fra tidligere sesonger. Før du nå snur tvert om å mener det ikke er manglende snekker ferdigheter som felte dem, men fargevalg, møbler og interiør. Kanskje du skulle gå tilbake å se tilbakemeldinger fra interiørdesigneren i årets sesong? Tvillingene og meglerne fikk gjennomgående skryt for sine valg av møbler og interiør. Det samme kan ikke sies om tilbakemeldingene til far og datter. Hun var kritisk til kaoset av messing, blanke fliser, stramme minimalistiske hyller og gedigne furustoler med utskjæringer. De kjølige beige fargene ble også kommentert. En annen fascinerende greie er din påstand om at tvillingene ble valgt ut på grunn av sin kreativitet, at den skulle være "deres våpen". Jeg kan ikke si jeg har sett noe pressemelding fra tv2 og Strix hvor de legger frem sin begrunnelse for å ha valgt ut disse parene. Liker å kverulere ser jeg.. De hadde jo ikke hatt sjangs. Det var så mye dårlig håndverk at med mindre de hadde konkurrert mot to like dårlige lag, hadde de ikke vunnet. At Aina gir de skryt for interiør sier egentlig en hel del om Aina. Den hjemmelagde sofaen for eksempel, det er noe av det verste jeg har sett. Aina sa jo også noe som at Anna var så utrolig flink til dette med å mikse farger og mønstre. Samtidig som hun strøk over noe kjipt sengetøy. Selv hadde jeg ikke valgt alt det samme som far og datter, men stilen deres er gjennomført mye bedre enn de andre sin. Anonymkode: 6ee85...c99 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 11. juni 2021 #2166 Del Skrevet 11. juni 2021 (endret) Oida skrev (17 minutter siden): Fascinerende at du motsier deg selv. I et tidligere innlegg påstår du hardnakket at tvillingene og meglerne ikke har hatt sjanse til å vinne hytten selv med jevnbyrdig motstandere fra tidligere sesonger. Før du nå snur tvert om å mener det ikke er manglende snekker ferdigheter som felte dem, men fargevalg, møbler og interiør. Kanskje du skulle gå tilbake å se tilbakemeldinger fra interiørdesigneren i årets sesong? Tvillingene og meglerne fikk gjennomgående skryt for sine valg av møbler og interiør. Det samme kan ikke sies om tilbakemeldingene til far og datter. Hun var kritisk til kaoset av messing, blanke fliser, stramme minimalistiske hyller og gedigne furustoler med utskjæringer. De kjølige beige fargene ble også kommentert. En annen fascinerende greie er din påstand om at tvillingene ble valgt ut på grunn av sin kreativitet, at den skulle være "deres våpen". Jeg kan ikke si jeg har sett noe pressemelding fra tv2 og Strix hvor de legger frem sin begrunnelse for å ha valgt ut disse parene. Nei, jeg har ikke motsagt meg selv. A&C og T&T ville aldri vunnet en tidligere sesong med det sluttproduktet de leverte i årets sesong. Det var totalt sett ikke bra nok. Men hadde de gjort ting annerledes, planlagt bedre, vært mer på, vært mer nøye, vært mer kreative og vist mer så kunne de ha hatt en sjanse i alle sesongene, også i år. Ingenting av dette er en motsigelse. Ikke alt handler om snekkerferdigheter. Men når du først nevner det, så vinner du ikke gullhammere med å liste rundt lysbryter og montere panel skjevt, eller å ha veggene fulle av "helligdager" i malingen. Dette handler dog ikke om ferdigheter, men om bevisst og uforståelig sløvskap. Hvorfor unnlater du å sammenligne C&A og T&T mot A&J i det avsnittet ditt om Aina? Både Finn og Lars nevnte tvillingenes kreativitet i finaleuken og i finalen, og påpekte at det burde de vist mer av for det var deres styrke (ikke ordrett sitat). Utover det kan jeg ikke bevise det på lik linje som du ikke kan bevise det du skriver. Men å tro at ikke Strix hadde kartlagt tvillingenes kreativitet på forhånd er jo litt pussig, er det ikke? For noe må jo tvillingene ha solgt seg inn med i kampen blant 1000-vis av søkere, og det foregår vel intervjurunder før inntak (ifølge Kurt). Endret 11. juni 2021 av Ctrl 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #2167 Del Skrevet 11. juni 2021 Nå vil TT ha overskuddet fra hyttesalget... "- Vi har vært klar over at de andre hyttene blir lagt ut for salg. Vi synes det hadde vært fint om vi fikk tilbudet om å kjøpe for en rabattert pris, og ikke markedsverdi, forklarer Trine til KK, og legger til med et smil: - Og enda bedre hadde det vært at hvis hytta gikk for over takst, for da kunne overskuddet gått til deltakerne som har jobbet ræva av seg i 10 uker. Som en slags liten kompensasjon." https://www.kk.no/underholdning/dette-skjer-med-hyttene-til-de-tapende-lagene/73874952 Anonymkode: 0f85a...4b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #2168 Del Skrevet 11. juni 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Nå vil TT ha overskuddet fra hyttesalget... "- Vi har vært klar over at de andre hyttene blir lagt ut for salg. Vi synes det hadde vært fint om vi fikk tilbudet om å kjøpe for en rabattert pris, og ikke markedsverdi, forklarer Trine til KK, og legger til med et smil: - Og enda bedre hadde det vært at hvis hytta gikk for over takst, for da kunne overskuddet gått til deltakerne som har jobbet ræva av seg i 10 uker. Som en slags liten kompensasjon." https://www.kk.no/underholdning/dette-skjer-med-hyttene-til-de-tapende-lagene/73874952 Anonymkode: 0f85a...4b6 Det synes jeg alle deltakerne fortjener. jeg synes og de fortjener å kjøpe hytta for materialpris+tomt, det er virkelig ikke mange som har råd til å bruke oppunder 4 millioner på ei hytte. Og tv2 har jo fått mesteparten sponsa allerede, så de trenger ikke Elge for dyredommer for å komme i pluss. Normal hyttepris i Norge ligger vel rundt 2 millioner. Når jeg sier normal mener jeg hytte på 60-90kvm i vanlige hyttefelt, der hvor de fleste norske hyttene er. (ikke hyttekommuner med både restauranter og kino tilgjengelig for hyttefolket) Anonymkode: bf91a...4f6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #2169 Del Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det synes jeg alle deltakerne fortjener. jeg synes og de fortjener å kjøpe hytta for materialpris+tomt, det er virkelig ikke mange som har råd til å bruke oppunder 4 millioner på ei hytte. Og tv2 har jo fått mesteparten sponsa allerede, så de trenger ikke Elge for dyredommer for å komme i pluss. Normal hyttepris i Norge ligger vel rundt 2 millioner. Når jeg sier normal mener jeg hytte på 60-90kvm i vanlige hyttefelt, der hvor de fleste norske hyttene er. (ikke hyttekommuner med både restauranter og kino tilgjengelig for hyttefolket) Anonymkode: bf91a...4f6 TV2 eier ikke hyttene. Det er Mjøsli som eier dem og selger dem i etterkant. TV2 kjøper ut vinnerhytta. Anonymkode: 0f85a...4b6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #2170 Del Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det synes jeg alle deltakerne fortjener. jeg synes og de fortjener å kjøpe hytta for materialpris+tomt, det er virkelig ikke mange som har råd til å bruke oppunder 4 millioner på ei hytte. Og tv2 har jo fått mesteparten sponsa allerede, så de trenger ikke Elge for dyredommer for å komme i pluss. Normal hyttepris i Norge ligger vel rundt 2 millioner. Når jeg sier normal mener jeg hytte på 60-90kvm i vanlige hyttefelt, der hvor de fleste norske hyttene er. (ikke hyttekommuner med både restauranter og kino tilgjengelig for hyttefolket) Anonymkode: bf91a...4f6 2 mill? Ingen hytteområder rundt byen jeg bor i har det som vanlig pris. Vanskelig å finne hytte under 3-3,5mnok. 4 mnok for ei hytte er ganske vanlig🤷♀️ Anonymkode: fa5aa...0f3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #2171 Del Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det synes jeg alle deltakerne fortjener. jeg synes og de fortjener å kjøpe hytta for materialpris+tomt, det er virkelig ikke mange som har råd til å bruke oppunder 4 millioner på ei hytte. Og tv2 har jo fått mesteparten sponsa allerede, så de trenger ikke Elge for dyredommer for å komme i pluss. Normal hyttepris i Norge ligger vel rundt 2 millioner. Når jeg sier normal mener jeg hytte på 60-90kvm i vanlige hyttefelt, der hvor de fleste norske hyttene er. (ikke hyttekommuner med både restauranter og kino tilgjengelig for hyttefolket) Anonymkode: bf91a...4f6 Ikke enig. De visste veldig godt hva de meldte seg på. Klart det er kjedelig å ikke vinne, men det er kun 25% sjangs for å vinne. Dette føyer seg inn i rekken av idiotiske ting som har kommet fra taperne de siste dagene. Jeg spyr av de tre lagene som tapte, de er verre enn Paradise hotell deltagere som får kula sluppet foran føttene. Anonymkode: 6ee85...c99 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #2172 Del Skrevet 11. juni 2021 Programmet er etisk på kanten.. Anonymkode: 154fe...8e8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #2173 Del Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Programmet er etisk på kanten.. Anonymkode: 154fe...8e8 Hvordan? Man vet hva man går til. Spesielt med tanke på hvor mange sesonger det har gått. Selv jeg som ikke har sett før denne sesongen visste jo hva det var. Anonymkode: 6ee85...c99 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #2174 Del Skrevet 11. juni 2021 Jeg har ikke fulgt med på serien, så jeg skal ikke uttale meg om det håndverksmessige, nivåforskjeller på deltakerne, hvem som var mest verdig vinner etc. Grunnen til at jeg skriver i tråden er at jeg bor i samme distrikt som AJ og det har vært mange oppslag om dem i lokalavisa de siste par dagene. Jeg fikk litt bakoversveis av hvor dårlige tapere de fremstår som. Noen sitater fra saken som ble pul: Sitat "– Det var en umiddelbar tomhetsfølelse. Tårene presset på og verden mer eller mindre gikk i svart, sier Jone Engemoen Hansen til Bygdeposten om følelsen i sekundene konfettien ble fyrt av på Mjøsli." "– Jeg har en venninne som følger ivrig med. Hun har lenge sagt at «jeg tror dere kommer på andreplass», og jeg kjenner at jeg blir forbanna. Gni det inn, liksom. Men så kan jeg ikke vise at jeg blir forbanna, sier Anna." "– Det føles litt som at vi har tapt fire millioner kroner. Fra start var jeg veldig klar på at det er bare 25 prosent sjanse for å vinne, men slik det utviklet seg ble det 50. Da er det ekstra vondt, sier Jone." DT.no: Knepent finaletap for Anna og Jone,.. Sitat "Alle de tre andre parene, inkludert Anna Rosenlund Skretteberg og Jone Engemoen Hansen, var samlet om kritikken. – Spesielt etter uke tre var det et oppgjør med produksjonen, sier Jone Engemoen Hansen til Bygdeposten. – Jeg har flere ganger i løpet av sesongen gjort et poeng ut av at pappa er handy, men han er jo ikke i nærheten av Kurt, sier Anna." ------- "For Jone og Anna virker svaret litt for enkelt. – Når jeg har kunder innom butikken, og da snakker vi profesjonelle snekkere, som sier at han er flink og kan sine saker. Da mener jeg at det i hvert fall er grunn til å stille spørsmål om hvor mye erfaring som egentlig skal til før det blir for mye til å kunne være med, sier Jone til Bygdeposten." Bygdeposten.no: Anne og Jone støtter Trine og Trude:... Joda, jeg skjønner det er surt å bli slått på målstreken med knappest mulig margin, men det er en konkurranse og de har hatt et års tid å fordøye resultatet på. Da blir det veldig spesielt for meg å gå så hardt ut nå. Jeg skjønner at de ikke har hatt muligheten til å uttale seg før nå, men man skulle jo tro at tiden leget noen sår og at den verste skuffelsen hadde lagt seg etter så lang tid. Anonymkode: 87d24...dce 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #2175 Del Skrevet 11. juni 2021 Hvis deltagerne hadde sett på de forrige sesongene som en forberedelse så hadde de hatt en viss peiling på hva som ventet de...og de ville visst at de forskjellige parene kan ha veldig ulikt utgangspunkt og erfaring. Det blir rett og slett for dumt å klage over at andre er «for flinke» når det viser seg at du egentlig er på tilnærmet likt nivå selv. A&J klagde over ferdighetene til Kurt og mente at han var overkvalifisert, mens A selv har masse erfaring tross at hun bare er 22-23 år ?! Men siden hun er såpass ung så syns visstnok de andre parene at det var uproblematisk å konkurrere mot de, selv om spesielt Anna, hadde rimelig mye erfaring allerede..?! Merkelig logikk spør du meg🤔 At T&T og K&A klager over nivåforskjell er jo en ting, men at A&J gjør det samme er jo bare rart? A fremstår jo ikke akkurat som en nybegynner i snekring eller oppussing...? Nei, melder du deg på en konkurranse og er med på leken så må du også tåle steken... Enkelt og greit😇 Anonymkode: faa09...aa3 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ops2 Skrevet 11. juni 2021 #2176 Del Skrevet 11. juni 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Maxbo har bilder og video fra alle rom (som sponsor) https://www.maxbo.no/tips-og-inspirasjon/sommerhytta-2021/ Anonymkode: ac846...3a6 Tusen takk, jeg fant mye bilder der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yaki Skrevet 11. juni 2021 #2177 Del Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Må si jeg støtter henne litt selv om jeg er glad at VK vant. Meeen.. hadde Veronica hatt med broren eller kjæresten så hadde nok ikke vunnet, det er fakta. De vant takket være faren, han kan mye. Og det er litt urettferdig ja. Anonymkode: 4e1e9...de0 Jone hadde ikke vunnet uten Anna heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #2178 Del Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Det synes jeg alle deltakerne fortjener. jeg synes og de fortjener å kjøpe hytta for materialpris+tomt, det er virkelig ikke mange som har råd til å bruke oppunder 4 millioner på ei hytte. Og tv2 har jo fått mesteparten sponsa allerede, så de trenger ikke Elge for dyredommer for å komme i pluss. Normal hyttepris i Norge ligger vel rundt 2 millioner. Når jeg sier normal mener jeg hytte på 60-90kvm i vanlige hyttefelt, der hvor de fleste norske hyttene er. (ikke hyttekommuner med både restauranter og kino tilgjengelig for hyttefolket) Anonymkode: bf91a...4f6 Det var egentlig en veldig god ide at deltagerne kunne kjøpt for rabattert pris! De får vel lønn for å ta seg fri fra jobb men det følges riktig at de kunne kjøpt hyttene billig. Er jo en kjempereklame for mjøsli dette så tror de hadde tjent godt på det uansett. Anonymkode: a38b3...d5e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 11. juni 2021 #2179 Del Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det var egentlig en veldig god ide at deltagerne kunne kjøpt for rabattert pris! De får vel lønn for å ta seg fri fra jobb men det følges riktig at de kunne kjøpt hyttene billig. Er jo en kjempereklame for mjøsli dette så tror de hadde tjent godt på det uansett. Anonymkode: a38b3...d5e Tjener mer på å selge hyttene, ca. 10 millioner mer. Men ja, jeg mener helt klart at deltakerne burde få noe for å ha deltatt. Som å få bo i hytta i en sesong eller i et år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #2180 Del Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): 2 mill? Ingen hytteområder rundt byen jeg bor i har det som vanlig pris. Vanskelig å finne hytte under 3-3,5mnok. 4 mnok for ei hytte er ganske vanlig🤷♀️ Anonymkode: fa5aa...0f3 Tull og tøys. Bare å sjekke Finn det. Men klart, skal man ha en overdådig hytte med høyere standard enn man har hjemme blir det dyrt 😊 Anonymkode: a38b3...d5e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå