AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #241 Del Skrevet 31. mars 2021 ... skrev (6 timer siden): Veldig kynisk med tanke på barnets beste. Men slik er verden blitt nå. Selvrealisering koste det hva det koste vil. Mine barn har det bedre med meg alene en med den udugelige faren deres som aldri klarte eller var interessert i å være med på noe, eller å engasjere seg i dem fordi hobby og å dra seg på sofaen etter å ha møtt guttakompisene sine var viktigere. Eldste barnet har valgt bort alt av samvær med han, noe jeg forstår veldig godt. Anonymkode: 0bada...491 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #242 Del Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 17.3.2021 den 18.30): Det veldig mange ikke ser ut til å forstå er at det å bo alene/være alene for kvinner i stor grad er selvvalgt, mens for menn er det noe de ønsker, men av ulike årsaker ikke får til. Vi har også et mannsoverskudd, spesielt på bygda. I byen(e) er det kvinneoverskudd. Mannen kan ikke nødvendigvis bare flytte til byen for å få seg dame, mens damene kan lett flytte hjem igjen og få seg en mann. Anonymkode: fabea...481 De aleneboende damene jeg kjenner, ønsker seg sårt både kjæreste og samboer, så det er tull at alle damer bare kan få seg en mann om de ønsker (dvs, en mann de kunne tenke seg å dele livet med). Og det er ingenting i veien med de. Alle kan få seg en kjæreste om de driter i hvem eller hva, men de fleste ønsker jo gjerne en kjæreste de er både tiltrukket av, og passer sammen med. Anonymkode: 48435...4b3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #243 Del Skrevet 31. mars 2021 56 minutter siden, AnonymBruker said: Mine barn har det bedre med meg alene en med den udugelige faren deres som aldri klarte eller var interessert i å være med på noe, eller å engasjere seg i dem fordi hobby og å dra seg på sofaen etter å ha møtt guttakompisene sine var viktigere. Eldste barnet har valgt bort alt av samvær med han, noe jeg forstår veldig godt. Anonymkode: 0bada...491 Hvorfor fikk du barn med den slasken? Anonymkode: 8e8a4...1ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #244 Del Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor fikk du barn med den slasken? Anonymkode: 8e8a4...1ac Fordi jeg var dum nok til å tro at han ville forandre seg da barna kom. Han var utrolig nok engasjert under graviditeten selv om han bidro med lite selv da jeg var dårlig, men mistet interessen fullstendig noen måneder etter fødsel da han innså at det ikke bare var lek og moro med barn. Jeg måtte nærmest true han til å avlaste meg med andremann ( førstemann bodde min mor hos meg og hjalp mye til, så jeg så det ikke like godt ). Jeg er riktignok glad for å å ha fått de barna jeg har med han fordi de er blitt det viktigste i livet mitt og gir meg masse glede. Jeg vet også at han er glad i barna sine, men han er en fyr hvor alle andre må ta hensyn til han og han klarer ikke å gjør det samme tilbake. Det betyr å kun stille opp som pappa og gjøre ting når det passer han, og ikke nødvendigvis barna. Han skjønner heller ikke hvor mye arbeid det er å ha barna nå som vi er separert med tanke på oppfølging i skole og fritidsaktiviteter og det endte ofte opp med at da barna var små så gikk de glipp av mye, og han går fortsett glipp av omtrent alt av avslutninger, konserter og skolerelaterte ting. Anonymkode: 0bada...491 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest In absentia Skrevet 31. mars 2021 #245 Del Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 20.3.2021 den 11.46): Så en type økonomisk utpressing må til for å få kvinner til å formere seg og gifte seg med incels? Vet du hva, da hadde jeg heller sultet ihjel på gata. Anonymkode: 0bada...491 Disse incelsene er jo som oftest tapere både sosialt og på arbeidsmarkedet. Hadde vi levd i gamledager når mannen ble vurdert ut i fra sin forsørgerevne ville de hatt enda lavere sjanse enn i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 31. mars 2021 #246 Del Skrevet 31. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 30.3.2021 den 9.49): Alle menn kan få sex og forhold og barn hvis de vil. Vet om mange som er langt fra noe catch personlighetsmessig og utseendemessig, men allikevel drar attraktive damer. Vet om uføre menn med sinneproblemer og andre mentale begrensninger og henger etter på flere områder, men allikevel klarer å få dame og leve lykkelige i lange forhold. Jeg vet faktisk ikke om en eneste mann som sliter med å få dame eller sex. Jeg opplever selv at alle menn jeg kommer borti ikke er interessert i samboerskap, barn og ekteskap, da jeg ser etter dette selv. Mine relasjoner tar alltid slutt med de jeg finner attraktive og får følelser for etter noen måneder eller sex et par ganger. Menn lyver, sårer og svikter. Menn gjør virkelig alt for sex for så å stikke. Det er jo ikke noe gøy! Men dere menn her på forumet henger dere så veldig oppi at vi damer får sex og burde være takknemlige for å ha sex med en ekkel og stygg mann som behandler oss dårlig, ser på oss som søppel. Mens dere påstår at dere ikke får noenting! Skjønner overhodet ikke den tankegangen. Tror du det er så gøy å bare være puls og et hull for menn?? Jeg sliter selv med å finne en mann å stifte familie med og som oppfører seg ordentlig, det er vondt å se alle andre får gå gravide og våkne opp hver dag med den de vil ha, sånt får aldri jeg oppleve. Har prøvd i tre år uten å lykkes og begynner å bli gammel og miste markedsverdi. Trodde voksne menn flest oppførte seg bedre, men nei. Man blir spist opp innvendig av å bli konstant avvist, ikke få bekreftelse på at man er god nok som person, deilig nok, pen nok, verdt å elske, for mennene jeg har datet har holdt meg i skjul. Føler meg helt dritt som ikke har opplevd å være gravid i en alder av 29. mange damer kan få sex av en ganske kjekk mann enda de ikke er så heldige selv og har feit kropp. Mens for meg er det ikke sånn, har ingen å ha sex med engang over lengre tid, de mennene jeg får kontakt med er ganske stygge også og rare og byr lite på seg selv. Lurer på hva som er feil med meg mtp at jeg ikke tiltrekker meg kjekke og oppegående menn. Blir aldri invitert på date, en skikkelig date. Det er noen år siden det, da var det mange dater også. Jeg kan ikke noe for at menn går lei av meg så fort og hater meg fordi jeg liker de veldig godt. Menn blir skremt av damer som er forelsket og som ønsker noe seriøst. grunnen til at du sliter med å bli sett og valgt av en dame, kan være at du kanskje ikke kommuniserer godt nok at du ønsker barn/familie med henne, men bare generelt og at ting kanskje går litt treigt og du tar lite initiativ. Synes mange menn tar lite initiativ i en relasjon som skal utvikle seg. Da blir man lett oppfattet som uinteressert. Anonymkode: ed871...377 Ok, så jeg er et catch når det gjelder forhold. Det mener jeg faktisk på mange måter at jeg er. Jeg hadde lagt fra meg alle de dumme vanene mine hvis jeg bare fikk mulighet til å få et stabilt forhold med felles intensjon om et familieliv. Jeg har NULL interesse av å kun ha sex, og så stikke av. På tinder har jeg oppgitt meg som seriøs og at jeg ønsker barn, men likevel lite respons. Så jeg vet ikke helt hva kvinner vil ha, jeg. Kanskje de seriøse som vil ha barn, som i tillegg er kjekke og har mye status med seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #247 Del Skrevet 1. april 2021 Expandable86 skrev (5 timer siden): Ok, så jeg er et catch når det gjelder forhold. Det mener jeg faktisk på mange måter at jeg er. Jeg hadde lagt fra meg alle de dumme vanene mine hvis jeg bare fikk mulighet til å få et stabilt forhold med felles intensjon om et familieliv. Jeg har NULL interesse av å kun ha sex, og så stikke av. På tinder har jeg oppgitt meg som seriøs og at jeg ønsker barn, men likevel lite respons. Så jeg vet ikke helt hva kvinner vil ha, jeg. Kanskje de seriøse som vil ha barn, som i tillegg er kjekke og har mye status med seg? Så du har mange dumme vaner pr i dag? Nei, et catch er en som ikke trenger ei dame til å slutte å drikke, begynne å trene etc. Han lever et bra liv, med eller uten dame. Anonymkode: 4dcde...a9d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #248 Del Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så du har mange dumme vaner pr i dag? Nei, et catch er en som ikke trenger ei dame til å slutte å drikke, begynne å trene etc. Han lever et bra liv, med eller uten dame. Anonymkode: 4dcde...a9d Dette. Jeg orker ikke å føle at jeg er en slags gulrot menn får for å legge dårlige vaner bak seg. Menn som ikke klarer å ta vare på seg selv uten en dame og unger som premie i andre enden er ikke noen catch. Hva skjer hvis det da blir skilsmisse, dårlige perioder i forholdet eller at jeg dør? Skal jeg da gå rundt å være redd for at han vil falle ut i de dårlige vanene igjen og føle meg presset til å fortsatt være sammen med han fordi hvis ikke så begynner han å drikke igjen og blir depressiv og suicidal? Anonymkode: 0bada...491 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 1. april 2021 #249 Del Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Så du har mange dumme vaner pr i dag? Nei, et catch er en som ikke trenger ei dame til å slutte å drikke, begynne å trene etc. Han lever et bra liv, med eller uten dame. Anonymkode: 4dcde...a9d Ser den. Jeg har ikke mange dumme vaner. Trenger ikke dame til å la være å drikke eller å trene. Alkohol holder jeg meg stadig mer borte i fra, men nå i påska klarer jeg ikke la være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 1. april 2021 #250 Del Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dette. Jeg orker ikke å føle at jeg er en slags gulrot menn får for å legge dårlige vaner bak seg. Menn som ikke klarer å ta vare på seg selv uten en dame og unger som premie i andre enden er ikke noen catch. Hva skjer hvis det da blir skilsmisse, dårlige perioder i forholdet eller at jeg dør? Skal jeg da gå rundt å være redd for at han vil falle ut i de dårlige vanene igjen og føle meg presset til å fortsatt være sammen med han fordi hvis ikke så begynner han å drikke igjen og blir depressiv og suicidal? Anonymkode: 0bada...491 Skjønner godt det. Det skal jo ikke være slik heller. Jeg hadde hatt det ganske fint hvis jeg bare hadde hatt et nettverk. Venner. Man blir fort enda mer uaktuell uten en vennekrets, og det blir en ond sirkel man ikke kommer ut av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #251 Del Skrevet 1. april 2021 Expandable86 skrev (2 minutter siden): Skjønner godt det. Det skal jo ikke være slik heller. Jeg hadde hatt det ganske fint hvis jeg bare hadde hatt et nettverk. Venner. Man blir fort enda mer uaktuell uten en vennekrets, og det blir en ond sirkel man ikke kommer ut av. Da må man gjøre det man kan for å komme ut av den sirkelen. Første skritt kan være å begynne i terapi hvis man ikke har prøvd det, og eventuelt prøve igjen om kjemien ikke var riktig tidligere. For øvrig kunne jeg ikke brydd meg mindre om min mann hadde noe særlig nettverk så lenge han ikke hang over meg hele tiden og var istand til å underholde seg selv og trives i eget selskap. Jeg har kun 2 venner som jeg ser en gang i året fordi de er flyttet bort, og det holder for meg. Anonymkode: 0bada...491 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #252 Del Skrevet 1. april 2021 12 hours ago, Expandable86 said: Ok, så jeg er et catch når det gjelder forhold. Det mener jeg faktisk på mange måter at jeg er. Jeg hadde lagt fra meg alle de dumme vanene mine hvis jeg bare fikk mulighet til å få et stabilt forhold med felles intensjon om et familieliv. Jeg har NULL interesse av å kun ha sex, og så stikke av. På tinder har jeg oppgitt meg som seriøs og at jeg ønsker barn, men likevel lite respons. Så jeg vet ikke helt hva kvinner vil ha, jeg. Kanskje de seriøse som vil ha barn, som i tillegg er kjekke og har mye status med seg? Eventuelt at folk har lyst til å føle seg bra? Det er jo ikke så jævla mange som er så flinke til å få andre til å føle seg bra. Hvis det hadde vært så enkelt hadde vi ikke trengt teater, kino, Tinder, masse happenings for å skape noenlunde kontekster så folk kan tørre i det hele tatt å være bra eller å føle seg bra. Folk flest trenger masse hjelp for å føle seg bra og ingen har lyst til å være den andres forelder. Skal mye til før noen blir fornøyde. Du hadde hatt dame for lenge siden om du ble fornøyd med lite. Bare se på hvordan folk oppfører seg på bussen, det er jo ingen der som akkurat går rundt for å få andre til å føle seg bra, de fleste er ganske shitty. For min del blir jeg overlykkelig om jeg i det hele tatt møter noen som får meg til å le, siden jeg ler så sjeldent. Være fri og å være glad. Dette klarte jeg i utgangspunktet på egen hånd, men folk blir så jævla merkelige når man har denne evnen, oppsøker meg og mener de har rett til å plukke på meg, av en eller annen grunn. Folk flest er ikke så innmari kule. Anonymkode: 9af61...040 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #253 Del Skrevet 1. april 2021 On 3/31/2021 at 11:13 AM, In absentia said: Disse incelsene er jo som oftest tapere både sosialt og på arbeidsmarkedet. Hadde vi levd i gamledager når mannen ble vurdert ut i fra sin forsørgerevne ville de hatt enda lavere sjanse enn i dag. Kan ikke incelsa slå seg sammen med femcelsa. Da burde det bli noe på alle. Anonymkode: 8e8a4...1ac 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #254 Del Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (På 31.3.2021 den 9.55): De aleneboende damene jeg kjenner, ønsker seg sårt både kjæreste og samboer, så det er tull at alle damer bare kan få seg en mann om de ønsker (dvs, en mann de kunne tenke seg å dele livet med). Og det er ingenting i veien med de. Alle kan få seg en kjæreste om de driter i hvem eller hva, men de fleste ønsker jo gjerne en kjæreste de er både tiltrukket av, og passer sammen med. Anonymkode: 48435...4b3 Skal man få seg noe, så må man jo senke kravene. De fleste har krav som de aldri vil oppnå, enten men er mann eller kvinne. Selv er jeg ikke superkresen på uteseendet, men mest på personlighet. Så er lettere å få seg noe da faktisk. Anonymkode: d4cd8...b43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #255 Del Skrevet 1. april 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Bare se på hvordan folk oppfører seg på bussen, det er jo ingen der som akkurat går rundt for å få andre til å føle seg bra, de fleste er ganske shitty. En vis sannhet i det der. De fleste fremmede kvinner og menn jeg møter på i slike settinger virker enten sure, usikre eller nedstemte. Jeg går heller bort til de som virker litt ålreite og blide, som viser at de liker å møte nye mennesker. Anonymkode: 447f9...b3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #256 Del Skrevet 1. april 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Kan ikke incelsa slå seg sammen med femcelsa. Da burde det bli noe på alle. Anonymkode: 8e8a4...1ac Problemet er jo at disse ofte isolerer seg hver for seg selv, med seg og sitt. De er også usynlige for hverandre.. Anonymkode: 447f9...b3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #257 Del Skrevet 1. april 2021 Expandable86 skrev (2 timer siden): Ser den. Jeg har ikke mange dumme vaner. Trenger ikke dame til å la være å drikke eller å trene. Alkohol holder jeg meg stadig mer borte i fra, men nå i påska klarer jeg ikke la være. Over en viss alder ser jeg på det som et svakhetstegn å drikke noe særlig alkohol. Man blir sløv av det, det ødelegger treningsformen og man legger på seg. Da er det bedre å være arbeidsnarkoman eller trene mye hvis man har uro. Anonymkode: 4dcde...a9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #258 Del Skrevet 1. april 2021 Expandable86 skrev (2 timer siden): Jeg hadde hatt det ganske fint hvis jeg bare hadde hatt et nettverk. Venner. Man blir fort enda mer uaktuell uten en vennekrets, og det blir en ond sirkel man ikke kommer ut av. Da jeg møtte kjæresten, var han litt flau fordi han ikke har særlig mye venner. Det var greit for meg. Jeg bare håper at han vil møte noen av mine venner etterhvert. Eller at han finner seg nettverk sjøl, om han vil ha det. Han er litt skeptisk til folk, så da er det ikke så lett å bli nærere og gå fra bekjent til venn. Anonymkode: 4dcde...a9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #259 Del Skrevet 1. april 2021 irkan90 skrev (På 30.3.2021 den 17.55): Jeg er forsåvidt ikke uenig i at menn må ta ansvar også, men så har jeg aldri sagt det motsatte. Poenget mitt er kun at dette er problemer som treffer menn hardere enn kvinner, og at det er fint om det anerkjennes som et reelt problem som fellesskapet, ikke bare menn, må ta ansvar for. Vi hører altfor ofte om hvor "lett" det er å være mann, og hvor "vanskelig" det er å være kvinne, og at man ergo ikke trenger å ta menns problemer på alvor. Flere svar i denne tråden er et eksempel på det. Det bidrar vel ikke akkurat til en kultur der unge menn føler det er legitimt å snakke om følelser? Så lenge andre unge menn sabler ned unge menn som ønsker å snakke om følelser og innprenter hverandre med at 'kvinner er så dramatisk', 'drikke, pule, slåss for alle penga' osv, blir det vanskelig å for de som ønsker og har behov for å snakke om det. Jeg kjenner flere menn i voksen alder som ikke tørr å snakke med sine kompiser om følelser nettopp pga den tøffingen menn i mellom. Jeg prøver å oppmuntre de til å snakke med kompisene sine, en til en, men nei. De tørr ikke. Ingen vil være den 'første i gjengen' som innrømmer å ha såre følelser og slite. Der skjer da støtt og stadig at kvinner prøver å hjelpe menn. Det er jo mye om det i media. Samtidig får mange kvinner også slengt i trynet at de aner ikke hva de snakker om og må se å få seg noe så de ikke er så hysteriske. Som om en pikk er en magisk stav 🙄 Mitt poeng er: menn hører mer på andre menn enn kvinner. Menn vil ha en langt større innflytelse enn en kvinne. Anonymkode: a4e14...5bb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 1. april 2021 #260 Del Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Over en viss alder ser jeg på det som et svakhetstegn å drikke noe særlig alkohol. Man blir sløv av det, det ødelegger treningsformen og man legger på seg. Da er det bedre å være arbeidsnarkoman eller trene mye hvis man har uro. Anonymkode: 4dcde...a9d Blir straks 35, og jeg er heldigvis utstyrt med en utrolig forbrenning. Kan spise og drikke så mye jeg vil uten å nevneverdig gå opp i vekt. Det vil nok forandre seg de neste 10 årene, men jeg kommer aldri til å tillate meg å bli dvask, feit og ferdig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå