Anki-2.0 Skrevet 8. april 2024 #18781 Del Skrevet 8. april 2024 Daryl Dixon skrev (21 timer siden): Så fort jeg slo opp øya i dag tenkte jeg at jeg gruer meg til i morgen. Prøver å fokusere på at dette er noe jeg vil selv, og bare jeg kommer igjennom første dagen tror jeg det skal gå veldig greit. 12 behandlinger på 6 uker, de 3 første ukene skal jeg være der, så drar jeg til og fra de 3siste. Så første dagen blir det mye, både å komme på avd og første behandling. Og jeg har ikke sagt til niesen min at jeg blir borte i 3 uker, hun klarer seg uten meg altså, men kan liksom ikke bare dra uten å si noe. Har ikke bestemt meg hvor mye jeg skal si, men må ta det i dag. Har utsatt og utsatt. Typisk meg. Masse lykke til! ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. april 2024 #18782 Del Skrevet 8. april 2024 Rumle skrev (11 timer siden): Så bra at du har fått en på besøk! Kanskje det er "min" for den har ikke vært her på en stund. Det har jeg Men, jeg er ikke så flink til å se forskjell på mange av de, kjøttmeis feks. så der er jeg litt usikker faktisk. Men! Her en dag når jeg la ut mat plystret jeg litt, sånn som jeg pleier når jeg legger det ut (alltid det samme) og da svarte en meis med den plystrelyden jeg brukte før, har sikkert ikke brukt det på 1,5-2 år, så det var litt gøy! Den har i alle fall vært her en stund Hadde en veldig spesiell meis som var ganske tam og hadde et helt spesielt utseende, den kom tilbake flere år på rad, savner den fremdeles ❤ Og duene kommer jo tilbake hver vår ❤ Lykke til i morgen ❤ Håper alle har hatt en god helg, sånn helt på tampen Da har den sikkert vært der før, meisen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 8. april 2024 #18783 Del Skrevet 8. april 2024 Daryl Dixon skrev (På 7.4.2024 den 8.54): Så fort jeg slo opp øya i dag tenkte jeg at jeg gruer meg til i morgen. Prøver å fokusere på at dette er noe jeg vil selv, og bare jeg kommer igjennom første dagen tror jeg det skal gå veldig greit. 12 behandlinger på 6 uker, de 3 første ukene skal jeg være der, så drar jeg til og fra de 3siste. Så første dagen blir det mye, både å komme på avd og første behandling. Og jeg har ikke sagt til niesen min at jeg blir borte i 3 uker, hun klarer seg uten meg altså, men kan liksom ikke bare dra uten å si noe. Har ikke bestemt meg hvor mye jeg skal si, men må ta det i dag. Har utsatt og utsatt. Typisk meg. Å, jeg vet ikke hvor du skal hen slags behandling, men ønsker deg masse lykke til. Skal selv innlegges til sommeren på psykoseposten for utredning der. Alt man gjør for å få det bedre...Men det er bra vi gjør det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. april 2024 #18784 Del Skrevet 8. april 2024 Daryl Dixon skrev (På 7.4.2024 den 8.54): Så fort jeg slo opp øya i dag tenkte jeg at jeg gruer meg til i morgen. Prøver å fokusere på at dette er noe jeg vil selv, og bare jeg kommer igjennom første dagen tror jeg det skal gå veldig greit. 12 behandlinger på 6 uker, de 3 første ukene skal jeg være der, så drar jeg til og fra de 3siste. Så første dagen blir det mye, både å komme på avd og første behandling. Og jeg har ikke sagt til niesen min at jeg blir borte i 3 uker, hun klarer seg uten meg altså, men kan liksom ikke bare dra uten å si noe. Har ikke bestemt meg hvor mye jeg skal si, men må ta det i dag. Har utsatt og utsatt. Typisk meg. Lykke til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 8. april 2024 Forfatter #18785 Del Skrevet 8. april 2024 Takk alle sammen. Er installert på avdelingen og det går greit, gikk ikke helt etter planen i dag ellers. ble så skuffet, oppgitt og lei meg pga meg selv. Alt gikk egentlig fint og rolig for seg, er koblet til der meste og virker som om alt er good to go. Men så kommer det inn 3 stk, litt støyende personer som ikke har noen hensikt i å være der, de blir bare stående å glo og skravle. Så når den tannbeskyttelsen plutselig ble dyttet inn og maska ble lagt over ansiktet måtte jeg bare signalisere at det ikke gikk. Ble ikke noe dramatikk eller noe, ble bare rolig avsluttet. Tenkte jeg hadde ødelagt alt, at nå fikk jeg bare pakke og dra hjem. Men hun som var med meg, verdens hyggeligste dame, tok det med knusende ro og sa at sånn skjer oftere enn man tror, at hun og reagerte på at noen kom inn. Så vi gikk bare tilbake og jeg får prøve en gang til på torsdag. Og at da skal det være mer kontroll på hvem som går ut og inn. Det er jeg kjempe takknemlig for, men fortsatt skuffet og flau over meg selv. Burde ha klart å gjennomføre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. april 2024 #18786 Del Skrevet 8. april 2024 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Takk alle sammen. Er installert på avdelingen og det går greit, gikk ikke helt etter planen i dag ellers. ble så skuffet, oppgitt og lei meg pga meg selv. Alt gikk egentlig fint og rolig for seg, er koblet til der meste og virker som om alt er good to go. Men så kommer det inn 3 stk, litt støyende personer som ikke har noen hensikt i å være der, de blir bare stående å glo og skravle. Så når den tannbeskyttelsen plutselig ble dyttet inn og maska ble lagt over ansiktet måtte jeg bare signalisere at det ikke gikk. Ble ikke noe dramatikk eller noe, ble bare rolig avsluttet. Tenkte jeg hadde ødelagt alt, at nå fikk jeg bare pakke og dra hjem. Men hun som var med meg, verdens hyggeligste dame, tok det med knusende ro og sa at sånn skjer oftere enn man tror, at hun og reagerte på at noen kom inn. Så vi gikk bare tilbake og jeg får prøve en gang til på torsdag. Og at da skal det være mer kontroll på hvem som går ut og inn. Det er jeg kjempe takknemlig for, men fortsatt skuffet og flau over meg selv. Burde ha klart å gjennomføre. Forstår veldig godt at du ikke klarte det om det kom noen helt tilfeldige folk inn sånn! Det var nå også helt merkelig? Jeg hadde garantert avbrutt selv og. Det tror jeg faktisk de fleste ville gjort. Veldig bra du fikk ny time på torsdag ❤ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. april 2024 #18787 Del Skrevet 8. april 2024 Sola de skrev (6 timer siden): Da har den sikkert vært der før, meisen Jaaa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 8. april 2024 #18788 Del Skrevet 8. april 2024 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Takk alle sammen. Er installert på avdelingen og det går greit, gikk ikke helt etter planen i dag ellers. ble så skuffet, oppgitt og lei meg pga meg selv. Alt gikk egentlig fint og rolig for seg, er koblet til der meste og virker som om alt er good to go. Men så kommer det inn 3 stk, litt støyende personer som ikke har noen hensikt i å være der, de blir bare stående å glo og skravle. Så når den tannbeskyttelsen plutselig ble dyttet inn og maska ble lagt over ansiktet måtte jeg bare signalisere at det ikke gikk. Ble ikke noe dramatikk eller noe, ble bare rolig avsluttet. Tenkte jeg hadde ødelagt alt, at nå fikk jeg bare pakke og dra hjem. Men hun som var med meg, verdens hyggeligste dame, tok det med knusende ro og sa at sånn skjer oftere enn man tror, at hun og reagerte på at noen kom inn. Så vi gikk bare tilbake og jeg får prøve en gang til på torsdag. Og at da skal det være mer kontroll på hvem som går ut og inn. Det er jeg kjempe takknemlig for, men fortsatt skuffet og flau over meg selv. Burde ha klart å gjennomføre. Så bra du får prøve på nytt. Skal du i narkose da? Det har jeg vært i mange ganger og det er bare trygt og godt egentlig. Se på det som å få skikkelig god søvn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 8. april 2024 Forfatter #18789 Del Skrevet 8. april 2024 Rumle skrev (2 timer siden): Forstår veldig godt at du ikke klarte det om det kom noen helt tilfeldige folk inn sånn! Det var nå også helt merkelig? Jeg hadde garantert avbrutt selv og. Det tror jeg faktisk de fleste ville gjort. Veldig bra du fikk ny time på torsdag ❤ Fikk vite at det var enten medisinstudenter eller LIS leger, de tar seg vist til rette. Hadde oppdratt tid til behandling nr 2 på torsdag, så blir bare første gang da. Mister en behandling, men det var ingen krise sa dem. Purple_Pixiedust skrev (1 time siden): Så bra du får prøve på nytt. Skal du i narkose da? Det har jeg vært i mange ganger og det er bare trygt og godt egentlig. Se på det som å få skikkelig god søvn. Narkose har jeg hatt mange ganger, vil bare ikke ha så mye publikum når det skal fremprovoseres kramper og sånn. Purple_Pixiedust skrev (7 timer siden): Å, jeg vet ikke hvor du skal hen slags behandling, men ønsker deg masse lykke til. Skal selv innlegges til sommeren på psykoseposten for utredning der. Alt man gjør for å få det bedre...Men det er bra vi gjør det. Har du vært der før? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 8. april 2024 #18790 Del Skrevet 8. april 2024 Daryl Dixon skrev (25 minutter siden): Fikk vite at det var enten medisinstudenter eller LIS leger, de tar seg vist til rette. Hadde oppdratt tid til behandling nr 2 på torsdag, så blir bare første gang da. Mister en behandling, men det var ingen krise sa dem. Narkose har jeg hatt mange ganger, vil bare ikke ha så mye publikum når det skal fremprovoseres kramper og sånn. Har du vært der før? Det skjønner jeg. Jeg har fått ECT 11 ganger og det var ubehagelig å vite at det stod mange og så på. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 8. april 2024 Forfatter #18791 Del Skrevet 8. april 2024 Purple_Pixiedust skrev (9 minutter siden): Det skjønner jeg. Jeg har fått ECT 11 ganger og det var ubehagelig å vite at det stod mange og så på. Hvordan opplevde du det ellers? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. april 2024 #18792 Del Skrevet 8. april 2024 3 hours ago, Rumle said: Forstår veldig godt at du ikke klarte det om det kom noen helt tilfeldige folk inn sånn! Det var nå også helt merkelig? Jeg hadde garantert avbrutt selv og. Det tror jeg faktisk de fleste ville gjort. Veldig bra du fikk ny time på torsdag ❤ Enig med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. april 2024 #18793 Del Skrevet 8. april 2024 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Fikk vite at det var enten medisinstudenter eller LIS leger, de tar seg vist til rette. Hadde oppdratt tid til behandling nr 2 på torsdag, så blir bare første gang da. Mister en behandling, men det var ingen krise sa dem. Narkose har jeg hatt mange ganger, vil bare ikke ha så mye publikum når det skal fremprovoseres kramper og sånn. Har du vært der før? Forstår, men de må vel kunne spørre på forhånd om det er greit at de er tilstede? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. april 2024 #18794 Del Skrevet 8. april 2024 (endret) 16 minutter siden, Rumle said: Forstår, men de må vel kunne spørre på forhånd om det er greit at de er tilstede? Det tenker jeg også. Synes det er rart om medisinstudentene ikke har fått forklart hvor ubehagelig det kan være for personen som skal ha narkose at de bare henger rundt. Og om de har blitt forklart det så synes jeg det er rart at de ikke har mer respekt for reglene og pasienten. Endret 8. april 2024 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 8. april 2024 Forfatter #18795 Del Skrevet 8. april 2024 Rumle skrev (51 minutter siden): Forstår, men de må vel kunne spørre på forhånd om det er greit at de er tilstede? Ja, absolutt. SVK skrev (45 minutter siden): Det tenker jeg også. Synes det er rart om medisinstudentene ikke har fått forklart hvor ubehagelig det kan være for personen som skal ha narkose at de bare henger rundt. Og om de har blitt forklart det så synes jeg det er rart at de ikke har mer respekt for reglene og pasienten. Enig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 9. april 2024 #18796 Del Skrevet 9. april 2024 Daryl Dixon skrev (14 timer siden): Takk alle sammen. Er installert på avdelingen og det går greit, gikk ikke helt etter planen i dag ellers. ble så skuffet, oppgitt og lei meg pga meg selv. Alt gikk egentlig fint og rolig for seg, er koblet til der meste og virker som om alt er good to go. Men så kommer det inn 3 stk, litt støyende personer som ikke har noen hensikt i å være der, de blir bare stående å glo og skravle. Så når den tannbeskyttelsen plutselig ble dyttet inn og maska ble lagt over ansiktet måtte jeg bare signalisere at det ikke gikk. Ble ikke noe dramatikk eller noe, ble bare rolig avsluttet. Tenkte jeg hadde ødelagt alt, at nå fikk jeg bare pakke og dra hjem. Men hun som var med meg, verdens hyggeligste dame, tok det med knusende ro og sa at sånn skjer oftere enn man tror, at hun og reagerte på at noen kom inn. Så vi gikk bare tilbake og jeg får prøve en gang til på torsdag. Og at da skal det være mer kontroll på hvem som går ut og inn. Det er jeg kjempe takknemlig for, men fortsatt skuffet og flau over meg selv. Burde ha klart å gjennomføre. ❤️ Kan forstå at du føler på det, samtidig er det veldig forståelig at du ikke fikk det til, denne gangen. Selv syntes jeg det var et litt overveldende set-up og skulle lite til før jeg bare "hva faen er der dere skal gjøre med meg" noiet, så på en måte er det jo veldig bra og et godt tegn at du lytter til deg selv at du ikke var klar, for nå. Og kan si fra om at unødvendige folk får finne et annet sted å henge. Veldig bra du har gode folk med deg også! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 9. april 2024 #18797 Del Skrevet 9. april 2024 (endret) Daryl Dixon skrev (15 timer siden): Hvordan opplevde du det ellers? Første gangen ble jeg redd for hadde ikke hatt narkose før, men ble holdt i hånden og sovnet jo fort. Etter det var det ikke noe problem for meg med selve prosedyren. Jeg fikk jo svært dårlig hukommelse av det da, så var litt borte vekk. Men var innlagt held tiden så gikk jo greit det. Hadde dessverre lite effekt av det. Endret 9. april 2024 av Purple_Pixiedust 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 9. april 2024 Forfatter #18798 Del Skrevet 9. april 2024 Rainstorm2.0 skrev (9 timer siden): ❤️ Kan forstå at du føler på det, samtidig er det veldig forståelig at du ikke fikk det til, denne gangen. Selv syntes jeg det var et litt overveldende set-up og skulle lite til før jeg bare "hva faen er der dere skal gjøre med meg" noiet, så på en måte er det jo veldig bra og et godt tegn at du lytter til deg selv at du ikke var klar, for nå. Og kan si fra om at unødvendige folk får finne et annet sted å henge. Veldig bra du har gode folk med deg også! På avdelingen er det veldig fine folk. Purple_Pixiedust skrev (4 timer siden): Første gangen ble jeg redd for hadde ikke hatt narkose før, men ble holdt i hånden og sovnet jo fort. Etter det var det ikke noe problem for meg med selve prosedyren. Jeg fikk jo svært dårlig hukommelse av det da, så var litt borte vekk. Men var innlagt held tiden så gikk jo greit det. Hadde dessverre lite effekt av det. Synd det ikke hadde så god effekt. Dårlig hukommelse er jeg litt redd for og. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 9. april 2024 #18799 Del Skrevet 9. april 2024 Daryl Dixon skrev (36 minutter siden): På avdelingen er det veldig fine folk. Synd det ikke hadde så god effekt. Dårlig hukommelse er jeg litt redd for og. Den dårlige hukommelsen er for de fleste forbigående. Det var den for meg. Men jeg har til gjengjeld ruset den vekk. 😛 Men er forståelig at du er skeptisk. Elektrosjokkterapig høres svært skummelt ut. Men tenk om det hjelper deg? Og du sover. Du vil ikke merke det. Etterpå er du bare litt trøtt og groggy fra narkosen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 9. april 2024 Forfatter #18800 Del Skrevet 9. april 2024 Purple_Pixiedust skrev (3 timer siden): Den dårlige hukommelsen er for de fleste forbigående. Det var den for meg. Men jeg har til gjengjeld ruset den vekk. 😛 Men er forståelig at du er skeptisk. Elektrosjokkterapig høres svært skummelt ut. Men tenk om det hjelper deg? Og du sover. Du vil ikke merke det. Etterpå er du bare litt trøtt og groggy fra narkosen. Sant sant. Takk for at du deler. Enda godt den er forbigående da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå