Purple_Pixiedust Skrevet 4. mai 2024 #19121 Del Skrevet 4. mai 2024 Sola de skrev (40 minutter siden): Hahaha Minner meg om min gudmor. Hun gikk innom og kjøpte første solkremen hun så. Hun ante uråd da barnet bare ble mørkere og mørkere for hver innsmøring Haha er det mulig. 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 4. mai 2024 Forfatter #19122 Del Skrevet 4. mai 2024 Sola de skrev (2 timer siden): Hahaha Minner meg om min gudmor. Hun gikk innom og kjøpte første solkremen hun så. Hun ante uråd da barnet bare ble mørkere og mørkere for hver innsmøring Ja, ikke sant! Fort gjort. Jeg kjøpte solkrem med shimmer i en gang, solkrem med glitter altså! Så ut som om jeg prøvde meg på drag... Purple_Pixiedust skrev (1 time siden): Du får utvikle litt psykose og sånt så kan du komme hit og spille bingo. 😁 Det hørtes fristende ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. mai 2024 #19123 Del Skrevet 4. mai 2024 Daryl Dixon skrev (18 timer siden): Jeg har sådd i dag, kornblomster og sukkererter. Sitter ute fortsatt i shorts og tskjorte, fuglene er aktive og vært flere humler og sommerfugler her. 🌞🌞 Så fint! Jeg har også sådd kornblomster Daryl Dixon skrev (5 timer siden): Hvem er med??? Jeg står over i alle fall, men kos deg! Husk strategisk plassering av vannkannen! God helg i tråden herfra og 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 4. mai 2024 Forfatter #19124 Del Skrevet 4. mai 2024 Rumle skrev (52 minutter siden): Så fint! Jeg har også sådd kornblomster Jeg står over i alle fall, men kos deg! Husk strategisk plassering av vannkannen! God helg i tråden herfra og Takk! Koser meg i hagen med glitrende solkrem, flekkvis selvbruning og flamingo vannkanne. God helg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. mai 2024 #19125 Del Skrevet 4. mai 2024 (endret) Daryl Dixon skrev (2 timer siden): Takk! Koser meg i hagen med glitrende solkrem, flekkvis selvbruning og flamingo vannkanne. God helg! Høres veldig bra ut Jeg har vært ute og delt jordbærplanter og klart å knuse det fine fuglebadet mitt Det er alltid noe Veldig fin temperatur ute nå på ettermiddag/kveld Endret 4. mai 2024 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 4. mai 2024 Forfatter #19126 Del Skrevet 4. mai 2024 Rumle skrev (36 minutter siden): Høres veldig bra ut Jeg har vært ute og delt jordbærplanter og klart å knuse det fine fuglebadet mitt Det er alltid noe Veldig fin temperatur ute nå på ettermiddag/kveld Uff da, ikke mulig å reparere? Vært sommerstemning her i dag og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. mai 2024 #19127 Del Skrevet 4. mai 2024 (endret) Daryl Dixon skrev (35 minutter siden): Uff da, ikke mulig å reparere? Vært sommerstemning her i dag og. Nei, knust i mange biter (keramikk) da jeg skulle vaske det, glapp ut av hendene og rett i bakken. Ja? Jeg har så lyst å grille, får alltid lyst til det på sånne dager, men det blir for mye styr. Har dere startet grillsesongen kanskje? Endret 4. mai 2024 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 4. mai 2024 Forfatter #19128 Del Skrevet 4. mai 2024 Rumle skrev (18 minutter siden): Nei, knust i mange biter (keramikk) da jeg skulle vaske det, glapp ut av hendene og rett i bakken. Ja? Jeg har så lyst å grille, får alltid lyst til det på sånne dager, men det blir for mye styr. Har dere startet grillsesongen kanskje? Kjedelig da! Sånn er så kjett når det skjer! Får du tak i nytt? Vi har grillet et par ganger, både på bålpanne og vanlig grill, men bare noe helt enkelt da. Hva liker du å ha på grillen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. mai 2024 #19129 Del Skrevet 4. mai 2024 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Kjedelig da! Sånn er så kjett når det skjer! Får du tak i nytt? Vi har grillet et par ganger, både på bålpanne og vanlig grill, men bare noe helt enkelt da. Hva liker du å ha på grillen? Ja, det er så unødvendig. Tror ikke jeg får tak i likt, men finner nok noe Åh så koselig. Hva lager dere på bålpannen? Jeg er sikkert ganske så kjedelig, men skal jeg grille blir det nesten alltid nakkekoteletter med tilbehør, for det gir sånn god gammeldags sommerfølelse, jeg er veldig nostalgisk 🥰 En sjelden gang tar jeg med pølser, eller bytter ut med lammekjøtt. Burde sikkert vært mer kreativ. Det er sikkert dere, hva liker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 4. mai 2024 Forfatter #19130 Del Skrevet 4. mai 2024 Rumle skrev (51 minutter siden): Ja, det er så unødvendig. Tror ikke jeg får tak i likt, men finner nok noe Åh så koselig. Hva lager dere på bålpannen? Jeg er sikkert ganske så kjedelig, men skal jeg grille blir det nesten alltid nakkekoteletter med tilbehør, for det gir sånn god gammeldags sommerfølelse, jeg er veldig nostalgisk 🥰 En sjelden gang tar jeg med pølser, eller bytter ut med lammekjøtt. Burde sikkert vært mer kreativ. Det er sikkert dere, hva liker du? Bruker fuglene badet? Tenkte å skaffe et selv. Er så rikt fugleliv her nå, masse nye gjester som jeg måtte søke opp. Bokfink og Bjørkefink bl.a. På bålpanna har vi mest grillet pølser og koteletter på bålpanne. Jeg liker sommerkoteletter best, det gir meg nostalgi. Men prøver å prøve litt nytt av det vi finner. Jeg er glad i tilbehør, det er ikke SB så flink på, så kan bli litt kjedelig innimellom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. mai 2024 #19131 Del Skrevet 4. mai 2024 Daryl Dixon skrev (41 minutter siden): Bruker fuglene badet? Tenkte å skaffe et selv. Er så rikt fugleliv her nå, masse nye gjester som jeg måtte søke opp. Bokfink og Bjørkefink bl.a. På bålpanna har vi mest grillet pølser og koteletter på bålpanne. Jeg liker sommerkoteletter best, det gir meg nostalgi. Men prøver å prøve litt nytt av det vi finner. Jeg er glad i tilbehør, det er ikke SB så flink på, så kan bli litt kjedelig innimellom. Ja, de bruker det, men ser det jo nesten aldri, bare ser at de har vært der Det har nok litt med plasseringen å gjøre da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 4. mai 2024 Forfatter #19132 Del Skrevet 4. mai 2024 Tuva Fellman uten hår på gullruten, flotteste dama i hele salen. Sterk dame. Svakt show! Så kleint, orket ikke se alt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 5. mai 2024 #19133 Del Skrevet 5. mai 2024 Daryl Dixon skrev (7 timer siden): Tuva Fellman uten hår på gullruten, flotteste dama i hele salen. Sterk dame. Svakt show! Så kleint, orket ikke se alt. Å, jeg glemte å se gullruten. Jaja. I natt har jeg sovet svært dårlig så gav opp og stod opp 0630. Ikke akkurat mye å gjøre på institusjon så tidlig søndags morgen. Hadde det vært ukedag kunne jeg sett god morgen Norge i det minste. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 5. mai 2024 Forfatter #19134 Del Skrevet 5. mai 2024 Purple_Pixiedust skrev (3 timer siden): Å, jeg glemte å se gullruten. Jaja. I natt har jeg sovet svært dårlig så gav opp og stod opp 0630. Ikke akkurat mye å gjøre på institusjon så tidlig søndags morgen. Hadde det vært ukedag kunne jeg sett god morgen Norge i det minste. Du har ikke pad/nettbrett så du kan se serier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 5. mai 2024 Forfatter #19135 Del Skrevet 5. mai 2024 Lå tvers over senga når jeg våknet, SB var irritert og har tatt bilder av alle retninger jeg har ligget i natt. Har snurra rundt som en discokule... Sorry. Men jeg sov godt da. 🙊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 5. mai 2024 #19136 Del Skrevet 5. mai 2024 Daryl Dixon skrev (2 timer siden): Lå tvers over senga når jeg våknet, SB var irritert og har tatt bilder av alle retninger jeg har ligget i natt. Har snurra rundt som en discokule... Sorry. Men jeg sov godt da. 🙊 Hahahaha! ser deg for meg, og SB og, som fotograferer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 5. mai 2024 Forfatter #19137 Del Skrevet 5. mai 2024 Sola de skrev (6 timer siden): Hahahaha! ser deg for meg, og SB og, som fotograferer Ble mange spennende positurer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki-2.0 Skrevet 5. mai 2024 #19138 Del Skrevet 5. mai 2024 Daryl Dixon skrev (21 timer siden): Tuva Fellman uten hår på gullruten, flotteste dama i hele salen. Sterk dame. Svakt show! Så kleint, orket ikke se alt. Ja, ikke sant at Tuva er flott? Beundrer henne virkelig som stilte opp der uten parykk - og jammen er hun vakker både med og uten hår. Showet var ikke mye å skryte av, nei. I går fikk vi startet grillsesongen her. Vi elsker grillmat, så jeg håper det blir mange dager med herlig grillvær framover. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 5. mai 2024 Forfatter #19139 Del Skrevet 5. mai 2024 Anki-2.0 skrev (59 minutter siden): Ja, ikke sant at Tuva er flott? Beundrer henne virkelig som stilte opp der uten parykk - og jammen er hun vakker både med og uten hår. Showet var ikke mye å skryte av, nei. I går fikk vi startet grillsesongen her. Vi elsker grillmat, så jeg håper det blir mange dager med herlig grillvær framover. Helt enig. Jeg synes ofte det er så fint med damer med kort hår, eller uten, som gir et litt maskulint eller androgynt utrykk, og mikser det med et feminint utrykk som sminke og klær. Det synes jeg er så pent. Vet ikke hvorfor. Mye av showet var pute-tv. De to gutta fra Gaute show, flaut. Og den dansingen synes jeg og var litt flau. Keitete opplegg. Så deilig med første grilling, tror mange har hatt en grillhelg nå. Er det godt og varmt hos deg og? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. mai 2024 #19140 Del Skrevet 5. mai 2024 Daryl Dixon skrev (22 timer siden): Tuva Fellman uten hår på gullruten, flotteste dama i hele salen. Sterk dame. Svakt show! Så kleint, orket ikke se alt. Jeg så det og, eller mesteparten i alle fall, hun var kjempefin! Daryl Dixon skrev (26 minutter siden): Helt enig. Jeg synes ofte det er så fint med damer med kort hår, eller uten, som gir et litt maskulint eller androgynt utrykk, og mikser det med et feminint utrykk som sminke og klær. Det synes jeg er så pent. Vet ikke hvorfor. Mye av showet var pute-tv. De to gutta fra Gaute show, flaut. Og den dansingen synes jeg og var litt flau. Keitete opplegg. Så deilig med første grilling, tror mange har hatt en grillhelg nå. Er det godt og varmt hos deg og? Enig Har du sett spillet i dag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå