Daryl Dixon Skrevet 18. april Forfatter #18981 Del Skrevet 18. april Fikk overraskelses besøk av SB i kveld. Alltid godt å se han, men følte meg som en bustelurv selv, og da ble jo han litt skeptisk. Utenom han har jeg ikke lyst på besøk her for tiden. Jeg føler meg nesten på lik linje som da jeg prøvde zyprexa, kanskje ikke like ille. Men er så sliten, vondt i kroppen, engstelig og små forvirra hele tiden. Å gjøre det minste ting blir knotete, jeg gjør feil og blander rekkefølge osv. Bare det å barbere meg tok en evighet i dag, og vi skulle rekke å komme ned til riktig tid så sykepleieren måtte komme og se etter meg, sa det som det var at jeg får ikke til noen ting i dag. Forble ubarbert. De sier at det blir bedre snart. Samtidig så høres det mindre troverdig ut når de sier de vil prøve å se om de kan utvide oppholdet mitt her. Jeg synes hverfall at de som jobber her er tipp topp. Jeg som egentlig har så mye trass og motstand i meg, så er det mye mindre nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. april #18982 Del Skrevet 18. april Rumle skrev (4 timer siden): Jeg liker den reklamen med den røde katten som snakker bergensk Husker ikke hva den er for? Risotto. Reklame for lotto. Han er så sjarmerende Hva har vi her? Fiskestøv 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 19. april Forfatter #18983 Del Skrevet 19. april God fredag og god helg. Snøhvitt her i dag tidlig, nå er det bart igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 19. april #18984 Del Skrevet 19. april 3 hours ago, Daryl Dixon said: God fredag og god helg. Snøhvitt her i dag tidlig, nå er det bart igjen. God helg! Er ikke noe snø her jeg bor, men det er kaldt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 19. april Forfatter #18985 Del Skrevet 19. april SVK skrev (31 minutter siden): God helg! Er ikke noe snø her jeg bor, men det er kaldt. Gått opp og ned temperaturen her, men ikke vært ute å kjent på det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. april #18986 Del Skrevet 19. april Sola de skrev (18 timer siden): Risotto. Reklame for lotto. Han er så sjarmerende Hva har vi her? Fiskestøv Er det det han heter? Risotto? Jeg har ikke sett så mange av de, men ja, søt og vittig Daryl Dixon skrev (5 timer siden): God fredag og god helg. Snøhvitt her i dag tidlig, nå er det bart igjen. God helg herfra og 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 19. april Forfatter #18987 Del Skrevet 19. april Jeg sa ja, til student i går og i dag. Tenkte at det måtte gå greit. Det er veldig stille på avdelingen nå, ikke at det er bråkete ellers heller, men veldig lite folk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. april #18988 Del Skrevet 19. april Daryl Dixon skrev (1 time siden): Jeg sa ja, til student i går og i dag. Tenkte at det måtte gå greit. Det er veldig stille på avdelingen nå, ikke at det er bråkete ellers heller, men veldig lite folk. Hva driver du med i kveld da? Har du en bra serie å se på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 19. april Forfatter #18989 Del Skrevet 19. april Rumle skrev (9 minutter siden): Hva driver du med i kveld da? Har du en bra serie å se på? Jeg begynte på baby reindeer på Netflix, men den var så rar. Ser du noe bra ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. april #18990 Del Skrevet 19. april Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Jeg begynte på baby reindeer på Netflix, men den var så rar. Ser du noe bra ? Åhh den leste jeg om, høres ganske creepy ut, er den det? Jeg har nesten bare sett Sofa de siste dagene, blir i godt humør av det, ser heldigvis ut som jeg har flere sesonger igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. april #18991 Del Skrevet 19. april (endret) La til en ny norsk serie jeg har lyst å sjekke ut, Evig singel, tror det var tv2. Ellers er det jo de påskekrimmene jeg enda ikke har somlet meg til å se Endret 19. april av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 19. april Forfatter #18992 Del Skrevet 19. april Rumle skrev (5 minutter siden): Åhh den leste jeg om, høres ganske creepy ut, er den det? Jeg har nesten bare sett Sofa de siste dagene, blir i godt humør av det, ser heldigvis ut som jeg har flere sesonger igjen Ja, jeg synes hun dama er ekkel rett og slett, og er nok meningen, samtidig som at man både synes synd på henne og får dårlig samvittighet for å synes det. Det er bare så rart! Begynte du helt i starten på sofa? Tidligere sesonger? Rumle skrev (4 minutter siden): La til en ny norsk serie jeg har lyst å sjekke ut, Evig singel, tror det var tv2. Ellers er det jo de påskekrimmene jeg enda ikke har somlet meg til å se Den har jeg hørt om, med Kristine Grændsen, hvis det skrives sånn. Jeg har sansen for henne. Anbefaler den påskekrimmen jeg så, i favnen på en morder. Den likte jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. april #18993 Del Skrevet 19. april Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Ja, jeg synes hun dama er ekkel rett og slett, og er nok meningen, samtidig som at man både synes synd på henne og får dårlig samvittighet for å synes det. Det er bare så rart! Begynte du helt i starten på sofa? Tidligere sesonger? Den har jeg hørt om, med Kristine Grændsen, hvis det skrives sånn. Jeg har sansen for henne. Anbefaler den påskekrimmen jeg så, i favnen på en morder. Den likte jeg. Ja, ser den. I anmeldelsene jeg leste forsto jeg det slik at relasjonene ville bli mye mer komplekse etterhvert visstnok, så de spiller nok på mange strenger, så det er sikkert ikke så rart at du kjenner nettopp på det. Ja, husker det Tenkte å se Blue lights først. Jeg ser Sofa baklengs (i know) Så nå er jeg snart ferdig med siste sesong. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 19. april Forfatter #18994 Del Skrevet 19. april Rumle skrev (2 minutter siden): Ja, ser den. I anmeldelsene jeg leste forsto jeg det slik at relasjonene ville bli mye mer komplekse etterhvert visstnok, så de spiller nok på mange strenger, så det er sikkert ikke så rart at du kjenner nettopp på det. Ja, husker det Tenkte å se Blue lights først. Jeg ser Sofa baklengs (i know) Så nå er jeg snart ferdig med siste sesong. Ja, merket at det skulle bli veldig komplisert. Mulig jeg sparer den til senere, kanskje jeg skjønner den bedre da. Jeg synes Netflix seriene ofte er litt rare, har hendt jeg har sett en hel serie og ikke skjønt hva jeg har sett. Baklengs Ja, det går jo an på en slik serie. Så på litt en sesong hvor Petter og Vendela var med, søtt par. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. april #18995 Del Skrevet 19. april (endret) Daryl Dixon skrev (3 minutter siden): Ja, merket at det skulle bli veldig komplisert. Mulig jeg sparer den til senere, kanskje jeg skjønner den bedre da. Jeg synes Netflix seriene ofte er litt rare, har hendt jeg har sett en hel serie og ikke skjønt hva jeg har sett. Baklengs Ja, det går jo an på en slik serie. Så på litt en sesong hvor Petter og Vendela var med, søtt par. Det hender med meg og innimellom, men vet ikke om det er spesielt Netflix det gjelder, det har jeg ikke lagt merke til selv i alle fall uten at det sier så mye Ja, det er akkurat det det gjør, ingen episoder avhenger av andre, ikke de jeg har sett så langt i alle fall Endret 19. april av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 19. april Forfatter #18996 Del Skrevet 19. april Rumle skrev (Akkurat nå): Det hender med meg og innimellom, men vet ikke om det er spesielt Netflix det gjelder, det tar jeg ikke lagt merke til i alle fall Ja, det er akkurat det det gjør, ingen episoder avhenger av andre, ikke de jeg har sett så langt i alle fall Mulig jeg bare har valgt ut de rare å se på. Mulig jeg skjønner lite av det jeg ser.... eeeeeeller følger med for lite. Det som er fint med slike program er nettopp at om man ikke følger godt med, så mister man ikke helt tråden. Oi... Russebuss med et forferdelig musikkanlegg kjørte forbi, for en bass. Tinitus til alle passasjerer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 19. april #18997 Del Skrevet 19. april Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Mulig jeg bare har valgt ut de rare å se på. Mulig jeg skjønner lite av det jeg ser.... eeeeeeller følger med for lite. Det som er fint med slike program er nettopp at om man ikke følger godt med, så mister man ikke helt tråden. Oi... Russebuss med et forferdelig musikkanlegg kjørte forbi, for en bass. Tinitus til alle passasjerer. Nemlig, det passer fint for meg og 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 20. april Forfatter #18998 Del Skrevet 20. april Fikk en snapp fra fuglemateren hjemme, var skikkelig liv. Stilitsen var tilbake, pilfink, grønnfink, rødstrupe og et dompappar! Det var koselig. Jeg tror SB koser seg hjemme nå om dagen, helt alene mesteparten av tiden. Det unner jeg han. Og såpass selvinnsikt må jeg ha, at jeg forestår at han også trenger litt "ferie ". Har også skrevet under på en underskriftskampanje mot gruvedrift på havbunnen. Har gjort det før gjennom en annen organisasjon. Jeg synes ikke vi trenger å ødelegge mer på det skadelidende havet vårt. Vi rasserer alt av natur føles det ut som! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 20. april #18999 Del Skrevet 20. april 1 hour ago, Daryl Dixon said: Har også skrevet under på en underskriftskampanje mot gruvedrift på havbunnen. Har gjort det før gjennom en annen organisasjon. Jeg synes ikke vi trenger å ødelegge mer på det skadelidende havet vårt. Vi rasserer alt av natur føles det ut som! Enig med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 21. april Forfatter #19000 Del Skrevet 21. april God morgen, og god søndag. Jeg våknet nå med solen skinnende rett i fleisen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå